Bent jau į Paryžių bus CDG oro uostas. Ir be 100€ priemokos už kiekvieną keleivį :-)
Ką į tai pasakys AL apologetai?
Kuo netinka verslo segmentui? bla bla bla
Verslo segmentui reikia, kad būtų bent jau kasdien. Na, gal išaugs iki to. Jeigu nepradės skraidint per Rygą
Bent jau į Paryžių bus CDG oro uostas. Ir be 100€ priemokos už kiekvieną keleivį :-)
Ką į tai pasakys AL apologetai?
Kuo netinka verslo segmentui? bla bla bla
Irgi nematau prasmės Air Baltic skraidyti į Varšuvą ir Helsinkį. O į Paryžių tik 3 kart per savaitę - kodėl? Matyt dėl to, kad kitus CDG slot'us pasiskolino reisai iš Rygos Dusins Air Baltic Vilnių, po truputį dusins, atrodo iš tikrųjų.
There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Kodel Vilniuje pigesni mokesciai nei Kaune ir Palangoje?
Tame straipsnyje įmesti dabar galiojantys mokesčiai. Esmė, kad Kaune pagal tą mokestį iš viso niekas neskraido (visi turi specialius susitarimus), o Vilniuje daug kas skraido. Kaip yra Palangoje - nežinau.
Realiai sumažėjus PLQ mokesčiams, galima bus dar kartą pradėti kalbėti apie LCC Palangoje. Wizz su RYR turbūt putosis, bet Wizz toliau plėsis, o RYR galiausiai atidarys bazę VNO.
Tad Vilniuje ilgainiui turėtų atisrasti daugiau atostoginių krypčių, tiesioginių krypčių- ne atostoginių, be SAS Oslo, artimiausiu metu gal būt, galėtume tikėtis nebent Ciuricho.
/\ Daugiau Star Alliance būtų labai gerai jungiamiesiems. Kada Swiss planuoja pradėti reisus?
Swiss manau dar teks palaukti, turbūt Vilnius jiems per mažas, nors pvz. jie skrenda į RIX, nepaisant to, kad ir airBaltic tiesiogiai skraidina į Ciurichą.
ukrainiečių saitai praneša, kad turkų AtlasJet turėtų skraidyt maršrutu Vilnius-Odesa. Bet nerašo nuo kada. Gal pas mus yra kokios info? Nes ukrainiečių avialinijos skraido baisiu laiku.
ukrainiečių saitai praneša, kad turkų AtlasJet turėtų skraidyt maršrutu Vilnius-Odesa. Bet nerašo nuo kada. Gal pas mus yra kokios info? Nes ukrainiečių avialinijos skraido baisiu laiku.
Kol kas rašo:
Odesa - Vilnius 3 times per week
Neaišku kuriom dienom, bet jei nekonkuruos su Ukraine International, tai gausis viso 5 kart per savaitę.
Na kiek man žinoma iš ODS šios kryptis bus: Odessa-Moscow-Odessa, Odessa-Antalya-Odessa ir Odessa-Istanbul-Odessa, bei Kiev-Odessa-Kiev. bet jei tame tarpe ir VNO labai įdomu. Ir logikos mažai būtų šitame maršrute, abejoju jo dideliu paklausumu, o kad dar dvi kompanijos pradėtų konkuruoti.
Comment