BT išvykimas 14:15 - 15:40, kai tuo tarpu AL 7:00 - 8:25. 4x weekly prieš AL 7x weekly. Jei prastai seksis su bilietų pre sale visko gali būti, kad teks skristi per Rygą, vietoj tiesioginio .
A.Zuokas paskelbė Vilniaus svečių iš svetur skaičius :
Matosi, kad didžioji dalis svečių atvyksta ne lėktuvais ( Rusija, Baltarusija). Keista, kad nėra Ukrainos keliautojų skaičiaus. Jei yra statistika, būtų gerai ją matyti pilną.
Šiaip skelbiant statistiką, ją reikia skelbti tiksliai - čia yra metų ar mėnesio, ar pusės metų, pokytis lyginant su kuo - praeitais metais, praeita vasara ir t.t. Kur suomiai, švedai - iš vis neatvyksta
Gal kas iš arčiau matėt ar šiaip žinot kas per lėktuvas leidosi į VNO šiandien ~18.30? Iš pažiūros lyg kažkoks karinis transporto atrodė, bet būtų įdomu tiksliau sužinot.
Šiomis dienomis VŽ pasiekė neoficiali informacija apie tai, kad 2016 m. vasarą bus atliekamas TVOU tako remontas. Jo metu esą oro uostas gali būti 20-čiai dienų visiškai uždarytas. Dėl to tektų keleivius autobusais vežti į kitus oro uostus. Pirmiausia tam būtų naudojamas Kauno terminalas.
Nuo spalio pabaigos „Turkish Airlines” tarp Vilniaus ir Stambulo Turkijoje skraidys penkis kartus per savaitę. Kelionė bus patogesnė, nes atsisakoma papildomo sustojimo Taline Estijoje: į Vilnių bus skraidoma tiesiogiai.
Nerealios naujienos. Šalia Vienos ir Varšuvos man Stambulas yra svarbiausias hub'as darbo kelionėms, todėl neabejoju, kad su 5 tiesioginiais reisais atpigs labai nemažai jungčių iš Vilniaus su Balkanais, Kaukazu, Centrine Azija ir pan.
There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
„Wizz Air“, didžiausia pigių skrydžių bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje, šiandien paskelbė toliau plėsianti savo pigių skrydžių ir maršrutų tinklą Lietuvoje. Nuo 2015 m. balandžio 22 dienos aviakompanija iš Vilniaus tris kartus per savaitę skris į Frankfurto Hano oro uostą, į Belfastą ir Malmę – du kartus per savaitę. Taip pat, padažnės jau esamų maršrutų skrydžiai: nuo 2015 m. balandžio 22 dienos maršrutai iš Vilniaus į Dortmundą ir Stavangerį bus vykdomi 4 kartus per savaitę, o skrydžių į Donkasterio Šefildo oro uostą, Bergeną ir Sandefjordą skaičius išaugs iki 3 savaitinių skrydžių.
/\
Reiškia +1 Rygai, nes dabar dalis Rygos skrydžių buvo vykdomi Lietuvoje bazuojamais lėktuvais ir reiškia, kad visi trys Lietuvoje bazuojami lėktuvai bus išnaudojami maksimaliai čia pas mus .
Na čia dar niekas neaišku ir sunkai įsivaizduoju VNO uždarymą 20-iai dienų. Realiai tai paprasčiausiai nebūtų ką daryti. Kaunas neįsivaizduoju kokiu būdu kokius 300-400k. keleivių per mėnesį aptarnautų, kai projekcinis oro uosto pralaidumas ~1 mln per metus. Ryga paprasčiausiai per toli. Palangos ir Šiaulių pajėgumai net su Kaunu lyginant niekiniai ir taip pat per toli.
Realiausia matyt atlikinėti remontą naktimis, esant reikalui trumpinant oro uosto darbo laiką ir esant būtinybei uždaryti oro uostą keletai dienų, esant darbams, kurių neįmanoma atlikti per vieną naktį. Tiek Kaunas atlaikytų .
Beje, reikia nepamiršti, kad tokie uždarymai ar sutrumpintas darbo laikas būtų žinomas kokie metai į priekį, taip kad aviakompanijos iš anskto tai žinotų dar prieš sydarydamos savo tvarkarašius ateinančiam sezonui ir matyt iš anksto atsižvelgtų į oro uosto veiklos apribojimus tam tikru periodu. Tada priklausomai nuo ribojimų arba apskritai nevykdytų skrydžių būtent tomis dienomis kai oro uostas neveiks arba būtų iškart žinoma, kad minėtomis dienomis arba tam tikri vėlyvi reismai būtų vykdomi į/iš KUN, o ne VNO .
VNO vadovai yra naudotojams pažadėję ieškoti sprendimų, kaip rasti techninį budą daryti remontą nestabdant oro uosto veiklos. Tačiau dabar jų turimas geriausias projektinis pasiūlymas yra stabdymas 6 savaitėms. Reikia tikėtis, bus rastas optimalesnis būdas. Šiaip laukia rimtas remontas, praktiškai viso KTT rekonstrukcija.
VNO vadovai yra naudotojams pažadėję ieškoti sprendimų, kaip rasti techninį budą daryti remontą nestabdant oro uosto veiklos. Tačiau dabar jų turimas geriausias projektinis pasiūlymas yra stabdymas 6 savaitėms. Reikia tikėtis, bus rastas optimalesnis būdas. Šiaip laukia rimtas remontas, praktiškai viso KTT rekonstrukcija.
Dėl to ir derasi su Fraport, kad rastų optimaliausią techninį sprendimą. Bus matyt, kas gausis, esmė, kad nukreipti lėktuvus į EYKA ar EVRA nėra sprendimas. EVRA būtų tikra kančia dėl 3h kelionės autobusu, EYKA, kaip ir buvo minėta, fiziškai nėra pajėgūs aptarnauti tokių srautu, juolab, kad prognozuojamas VNO nuolatinis augimas.
Dėl to ir derasi su Fraport, kad rastų optimaliausią techninį sprendimą. Bus matyt, kas gausis, esmė, kad nukreipti lėktuvus į EYKA ar EVRA nėra sprendimas. EVRA būtų tikra kančia dėl 3h kelionės autobusu, EYKA, kaip ir buvo minėta, fiziškai nėra pajėgūs aptarnauti tokių srautu, juolab, kad prognozuojamas VNO nuolatinis augimas.
Darbas naktimis brangu, arba del rekontrukcijos mastu isvis neimanomas, tai dar gali buti svarstomi kitokie du papildomi variantai, kurie galetu atsverti patiriamus nuostolius. 1. KUN pralaidumo padidinimas, irengiamas koks laikinas terminalas, kuo vasaros laike galetu buti ir tentine palapine. 2. Gal tada verta VNO per pora metu antra taka nusitiesti? Tarkim siek tiek trumpesni lygiagreciai esamo, kokiu 2 km ilgio, kad galetu leistis pagrindiniai atskrendantys modeliai lektuvu. Didesni lektuvai tuo metu butu nukreipti i KUN.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Darbas naktimis brangu, arba del rekontrukcijos mastu isvis neimanomas, tai dar gali buti svarstomi kitokie du papildomi variantai, kurie galetu atsverti patiriamus nuostolius. 1. KUN pralaidumo padidinimas, irengiamas koks laikinas terminalas, kuo vasaros laike galetu buti ir tentine palapine. 2. Gal tada verta VNO per pora metu antra taka nusitiesti? Tarkim siek tiek trumpesni lygiagreciai esamo, kokiu 2 km ilgio, kad galetu leistis pagrindiniai atskrendantys modeliai lektuvu. Didesni lektuvai tuo metu butu nukreipti i KUN.
Na čia nemenkas galvos skausmas VNO vadovybei, nes iki 2016 Wizz turbūt bazuos 4 lėktuvus, Air Lituanica turėtų turėti 3, o vykdant naują ES politiką, dėl mažesnių oro uostų, RYR gali perkelti savo bazę į VNO. Juolab tai bus pats pikas oro uosto metu, nes bus vasara prisideda, kasmet augantis "charter" reisai.
Na čia nemenkas galvos skausmas VNO vadovybei, nes iki 2016 Wizz turbūt bazuos 4 lėktuvus, Air Lituanica turėtų turėti 3, o vykdant naują ES politiką, dėl mažesnių oro uostų, RYR gali perkelti savo bazę į VNO. Juolab tai bus pats pikas oro uosto metu, nes bus vasara prisideda, kasmet augantis "charter" reisai.
Gerbiamasis, jei tos nuogirdos teisingos, o ne tai, ką nori girdėti, antriniai uostai bus tik daugiau neeauginami, o ne skrydžiai perkelėjinėjami iš jų.
Comment