Laiptais VNO reikia leistis dviem atvejais, kuomet lėktuvai yra per maži ir negali parkuotis prie "rankovių" negali, arba, kuomet tai yra LCC, kurie taupumo sumetimais to nedaro.
Kai buvo projektuojamas, naujas oro uosto korpusas, apie LCC turbūt buvo mažai galvojama. Dalyje oro uostų, yra dažnai laipinama iš pirmo aukšto, taip išvengiant problemų. Žinoma nepavydėtina patirtis, keliaujant su vaikais, bet už bilietus, tą kartą, turbūt neteko permokėt.
Ir vėlgi, nekartą skrendant su LCC iš skirtingų oro uostų, teko laipiot laiptais aukštyn ir žemyn ir jokių liftų nebuvo. Nes nemaža dalis oro uostų į kuriuos skraido Ryanair turi gerokai prastesnę infrastruktūra.
Vis tiek tas laipiojimas aukštyn žemyn gana juokingai atrodo, lyg specialiai padaryta, jog oro uostas didesnis atrodytų
Man tai dar keistai atrodo kaip ieškojote kelio į terminalą. Visąlaiką, kai lėktuvas sustoja ne prie rankovės, VISUS keleivius paima ir nuveža autobusas (jis negali išvažiuot kol stiuardesės neįsitikina ar visi keleiviai paliko lėktuvą) iki pat durų. Nebent aš kažko nežinau.
Ir pirmą kartą girdžiu, kad į lėktuvą būtų galima paimt vėžimėlį
Jei atskridai su Ryanair ar Wizz Air, deja niekas neveš iki terminalo, o reikės pėdint, nes LCC taupo, ties visomis oro uosto teikiamomis paslaugomis, tiesa lėktuvai sustoja gan arti terminalo.
Dėl vežimėlio, jei nenori atiduoti į bagažą, tada gali keliauti su juo iki pat lėktuvo, o ten jau priklauso nuo kompanijos, dažniausiai, palieki prie laiptų ir vežimėlis įkraunamas į bagažą, nusileidus, iškart iškraunamas.
Tame ir esmė, jog mažame oro uoste tas atrodo gana juokingai, turėtų būti atvirkščiai, kuo didesnis oro uostas, tuo sudėtingesnis.
VNO, tas laipiojimas, tikrai nesąmoningas, ypač, jei atskrendi iš ne Šengeno zonos, pasijauti kaip kokiam Heathrow, tokius atstumus vaikščiodamas. Dabar šiek tiek geriau, kai padarė išėjimus, per išvykimo salę. Bet tai nepalengvino gyvenimo atvykstantiems iš NVS ir UK.
Norwegian is launching another new route, this time between Stockholm and the Lithuanian capital Vilnius. The first Stockholm-Vilnius flight is scheduled for May 8.
The Vilnius route will operate three times a week, on Tuesdays, Thursdays and Sundays. Norwegian already flies between Stockholm and Riga, another of the Baltic capitals.
O šiaip, kas tas žmogus, suprojektavęs tokį atvykimo kelią? Ar jis psichiškai sveikas, ar yra baigęs bent vidurinę mokyklą?
Kauno oro uostas yra nerealus palyginus su šiais labirintais.
Šiaip tas tiesa, nes kaskart atskrendant iš UK man niekaip neina suvokti, kaip tokiame sąlyginai mažame oro uoste gali reikėti tiek vaikščioti labirintais ir kilti/leistis laiptais. Tiesiog WTF. Negi nebuvo įmanoma sugalvoti efektyvesnio varianto?
Čia, kad užsieniečiams atrodytų, jog mūsų oro uostas labai didelis ir dar, kad visiems parodyti, jog mūsų politika orientuota į šalis esančias Šengene O jei rimtai, visai nesenai sutvarkė išvykimo/transferių zoną, su laiku gal prisikas ir iki ne Šengeno.
Norwegian is launching another new route, this time between Stockholm and the Lithuanian capital Vilnius. The first Stockholm-Vilnius flight is scheduled for May 8.
The Vilnius route will operate three times a week, on Tuesdays, Thursdays and Sundays. Norwegian already flies between Stockholm and Riga, another of the Baltic capitals.
Labai butu gerai, kad atidarytu ir i Kopenhaga
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Skrydžių tarp Vilniaus (VNO) ir Stokholmo (ARN) bus daugiau. Beje, Norwegian nuo šių metų gegužės taip pat skraidys tarp šių miestų.
Norwegian įsisiavina, Ryanair klientūrą, SAS naudoja ARN, kaip hub'ą. Pasirodo paklausa tikrai nemažai, kai dvi skirtingos bendrovės skraido į vieną miestą.
ir dar skraido ne kelis kartus į savaitę, o kelis kartus į dieną. Niekaip nesuprantu kaip šita kryptis, dabar turinti tokią paklausą, dar ne taip seniai neturėjo nė vieno skrydžio.
Comment