As neradau ne vieno orlavio tipo, kuris negaletu nutupti EYSA aerodrome, o kas del EYVI - apie 20 tipu galiu parasyti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAs neradau ne vieno orlavio tipo, kuris negaletu nutupti EYSA aerodrome, o kas del EYVI - apie 20 tipu galiu parasyti.
Comment
-
Naujai Vilniaus oro uosto tvorai ES skyrė 4,5 mln. Lt
http://vz.lt/article/2013/12/2/nauja...yre-4-5-mln-lt
Matome, jog žadėtieji darbai einasi puikiai, kai kur oro uostas žemės "atiduoda", kai kur - atvirkščiai, pasiima:
Comment
-
Lietuvos oro uostai: pernai aptarnavo beveik 3,5 mln. keleivių, šiemet sieks verslo partnerystės
TVOU pateko į spalio mėnesio apžvalgą ir užėmė 4 vietą sparčiausiai augančių (pagal keleivių skaičių) oro uostų, per metus aptarnaujančių iki 5 mln. keleivių grupėje: Paryžiaus Vatri oro uostas (39,1 proc. augimas), Skopjė oro uostas (37,6 proc. augimas), Čitos oro uostas (34,3 proc. augimas), Vilniaus oro uostas (29,4 proc. augimas) ir Volgogrado oro uostas (29,2 proc. augimas).
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...s/69643d363636
Comment
-
Vairuotojas prie oro uosto pateko į spąstus stovėjimo aikštelėje
http://bendraukime.lrytas.lt/reporte...aiksteleje.htm
Ar šalia Vilniaus oro uosto esanti automobilių stovėjimo aikštelė siekia užsidirbti iš neapsižiūrėjusių ir skubančių svečių? Toks klausimas kilo Vytautui Jurkšaičiui, kuriam teko susimokėti 10 litų už 7 minutes, praleistas stovėjimo aikštelėje, nors taisyklėse aiškiai nurodoma, jog pirmosios 15 minučių yra nemokamos.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimą
Comment
-
Vargu ar tikrai gerų profesionalų, aviacijos srity rasi Lietuvoje, tokių žmonių reikėtų ieškoti užsienyje. Tokiems žmonėms reikia didelę algą mokėt ir gerokai didesnio biudžeto, nei VNO norint pasiekti gerų rezultatų.
Kad oro uostas klestėtų, reikia daug skrydžių, nes tai reiškia, jog bus daugiau surenkama mokesčių, daugiau žmonių, daugiau išleis pačiam oro uoste(didesni pinigai iš prekybininkų, didesni pinigai iš reklamos).
Tam, kad daugėtų, skrydžių, visų pirma reikia, kad skraidančių mūsų pačių būtų, bent 30% daugiau. Deja, bet Vilnius(nei Kaunas, nei Palanga) nėra traukos centras, tam reikia dirbtinai kurti kryptis ir skirti lėšas pr'ui visais kanalais.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Prie ko čia tas profesionalumas. Tiesiog žmonės neturi už ką ir jiems nėra reikalo skraidyti. Krizė. Be to tas prieškrizinis augimas ant mielių buvo sąlygotas masinės emigracijos, kurios banga kiek atslūgo, o užsienin anksčiau išvykę vis mažiau grįžta Lietuvon, nes ten jau persigabeno šeimas...
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTam, kad daugėtų, skrydžių, visų pirma reikia, kad skraidančių mūsų pačių būtų, bent 30% daugiau. Deja, bet Vilnius(nei Kaunas, nei Palanga) nėra traukos centras, tam reikia dirbtinai kurti kryptis ir skirti lėšas pr'ui visais kanalais.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas mokės subsidijas už naujų krypčių kurimą ir išlaikymą? - tuščias Vilniaus biudžetas?Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąKol tam mieste bus nesigaudanciu aplinkoj, tai tas biudzetas bus pastoviai "pilnas" oro gondoloms.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąApie kokias jūs čia gondolas? Kur Imbrasas siūlė, o Zuokas išjuokė?Show must go von!
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas mokės subsidijas už naujų krypčių kurimą ir išlaikymą? - tuščias Vilniaus biudžetas?
Nepamenu tiksliai skaičių, bet šįmet VNO prognozuojamas, berods 8% prieaugis.
Bet net nėra prasmės kalbėti apie tokius dalykus, nes kai turi sauja kruopų, nesvarbu, kurioje kišenėje laikysi vistiek bus, viena sauja.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2014.01.31, 01:15.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr T.Vaišvila buvo nepakankamai profesionalus? O S.Bartkus? Kažko aš čia nesuprantu.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment