Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė nomad Rodyti pranešimą
    4.5 mln geleziniam tinkleliui? Ar gal auksiniam?
    Jo? O tai kameros, nauji vartai, signalizacija, garso sienelės eis į komplektą kaip nemokamas priedas prie tinklelio?
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Tvora ore nekabos, net ir tinklelinei tvorai reikia pamato, atraminių konstrukcijų, iš viršaus dar turės būti nutiesta spigliuota viela(bent dvi-trys eilės, arba spyralė) ir kaip jau minėjo spirit ir vartai ir kameros, garso sienos, signalizacijos tikrai nebus kaip priedas. Dar nereikėtų pamiršti, jog senąją sieną reikės griauti ir atliekas išvežti ir tai irgi ne už ačiū. Tiesa, dar projektas.
      Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

      Comment


        Eh, jums atrodo 4.5mln. lt yra žiauriai daug? atsimerkite, Teritorija milžiniška, o aptverti iš naujo reikia visą perimetrą. Tvora turi būti ne šiaip tinklelis, o sustiprinta ir t.t. tad tie 4,5mln. manau bus pats tas.

        Comment


          Parašė Little_man Rodyti pranešimą
          Eh, jums atrodo 4.5mln. lt yra žiauriai daug? atsimerkite, Teritorija milžiniška, o aptverti iš naujo reikia visą perimetrą. Tvora turi būti ne šiaip tinklelis, o sustiprinta ir t.t. tad tie 4,5mln. manau bus pats tas.
          4.5 mLt skyrė tik ES, o prie šitos sumos reikia dar pridėti biudžeto/VNO pinigus.

          Comment


            Visiškai nusigyveno LT. Net tvorai reikia kaulyti iš ES.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Visiškai nusigyveno LT. Net tvorai reikia kaulyti iš ES.
              Kodel 'kaulyti'? Ziurek i tai is kitos puses - ES (o tiksliau, Vakaru Europos salys) dabar Lietuvai ir kitoms postkomunistinems valstybems sumoka reparacija uz tai, kad Potsdame iteisino Molotovo-Ribentropo pakta ir atidave visa regiona liumpenproletariato vandalu ir azijatisku vertybiu globai beveik 50-iai metu ... Taigi jei sakai, kad Lietuva 'kaulyja', istorinem paralelem galima pilnai pasakyti, kad cia daugiau Vakaru Europa 'ispirkineja savo kalte'. Antra, mazejantys regioniniai skirtumui ir didejantis socialinis-ekononimis issivystymas ES periferijoje sukuria didesnes isoriniu investiciju (is uz ES ribu) ir tuo paciu pacios ES ekonominio vystymosi galimybes. Ateinantys is Rusijos, Baltarusijos ir kitu Rytu krastu pinigai i Lietuva ir kitas ES salis yra geriausias tokiu ES fondu isleidimo Lietuvoje protingumo irodymas. Vienaip ar kitaip, nematau tame jokios nei moralines-istorines, nei ekonomines problemos.

              Aisku, kad ES pinigus reikia tinkamai panaudoti - kas ne visada pas mus ivyksta. Taciau investavimas i transporto infrastruktura yra viena is tu sriciu, kurioje ES fondai yra pakankamai gerai panaudojami Lietuvoje.
              Paskutinis taisė nomad; 2013.12.05, 00:56.
              There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

              Comment


                Gal kas zino, kaip yra su valstybes reikmems privatizuojama zeme, Vilniaus oro uosto tako pletrai reiktu apie 500m. bet pietinej oro uosto puseje yra sodai, kiek tai realiai galima butu igyvendinti?
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Uz ORo uosto "tvoros", BP nupaisyta sodininku bendriju teritorija, kurios Lietuvoje po truputi konvertuojamos i gyvenamasiais teritorijas ir aisku Verslo, gamybos ir pramones teritorija. Bet nuo tako pabaigos nupiestas kitas takas i teisiai Rytus. Pro Pakupiecius, kerta A15!, paskui pro Azuolijus ir baigiasi Nemezio ganyklose. Stirpiai nupiesta
                  Show must go von!

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Gal kas zino, kaip yra su valstybes reikmems privatizuojama zeme, Vilniaus oro uosto tako pletrai reiktu apie 500m. bet pietinej oro uosto puseje yra sodai, kiek tai realiai galima butu igyvendinti?
                    Labai abejotina, kad plės į pietų pusę.
                    1.Ten stovi namai + sodai
                    2. Triukšmo normatyvai
                    3. Jeigu pailgins taką, tada reikia ILS sistema perkelti. Mmm... už bėgių kišti?

                    Comment


                      Parašė Skarbny Rodyti pranešimą
                      Labai abejotina, kad plės į pietų pusę.
                      1.Ten stovi namai + sodai
                      2. Triukšmo normatyvai
                      3. Jeigu pailgins taką, tada reikia ILS sistema perkelti. Mmm... už bėgių kišti?

                      Atvaizdas
                      Nu tai gi parasiau pletra numatyta Bendrajam plane. Nu nera gi visiskas popiergalis
                      Show must go von!

                      Comment


                        Na rytinėje pusėje ir naujasis terminalas turėtų būti, maždaug, ties senojo tako pabaiga. Jei tako plėtra vyks į rytus tuomet, puikus sprendimas, vien dėl to, nes nebeliks oro eismo virš paties miesto.

                        A15 visada galima pakišti po taku
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          Nu tai gi parasiau pletra numatyta Bendrajam plane. Nu nera gi visiskas popiergalis
                          Naujo tako statyba labai abejotina. Be to, kartais bus sudėtinga į jį "užeiti" nepriartėjant prie Baltarusijos oro erdvės.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Naujo tako statyba labai abejotina. Be to, kartais bus sudėtinga į jį "užeiti" nepriartėjant prie Baltarusijos oro erdvės.
                            Pakankamai ten tos vietos, uzejimui uztenka 15-17 km, baltarusijos siena kur kas toliau.
                            Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Na rytinėje pusėje ir naujasis terminalas turėtų būti
                              Plačiau apie tai galima?
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Na tai yra kalbų lygyje, bet šiemet VNO pasiekė beveik apie 3mln. keleivių ir labai dažnai VNO, epizodiškai gaunasi spūstys. Žinoma tokio augimo nebebus, bet jis išliks. Šiandieninis terminalas yra pasiekęs plėtros ribas, morališkai atgyvenęs ir manu labai nepatogus.

                                O idėjų, kurias teko girdėti, tai, kad statyti naują terminalą(T2) priešingoje, dabartinio tako pusėje.
                                1. Nedidelį, bet jis aptarnautų tradicinius vežėjus, senasis liktų LCC(Low Cost Carier). Esant poreikiui T2 būtų plečiamas.
                                2. Viską perkelti į T2. Senasis liktų administracijai.

                                Kaip ir sakau viskas gandų lygyje. Bet iš tų pačių, jau įgyvendinami du nauji projektai- naujos gaisrinės statyba, bei tvoros keitimo. Toliau turėtų būtį tvarkomas riedėjimo takas. Ilgainiui plečiamas(statomas naujas) takas, bei naujas terminalas. Tikiuosi, kad taip ir bus.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Čia kaip viskas turėtų atrodyti su nauju terminalu (taką nubrėžiau, kaip supratau VNS apibūdinimą):

                                  Paskutinis taisė digital; 2023.11.12, 23:08. Priežastis: atkurtas pav.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    bent jau senojoj studijoj (is ~2000 m.) 2015 metam taip buvo pabraizyta
                                    http://old.vilnius.lt/I/transport/LT_1_1.jpg
                                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                    Comment


                                      Perspektyvinė triukšmo zona- turbū turima omeny, lektuvų "approach" teritorijas dėl to tiek daug nubrėžta? Tai tuomet, naujas takas turėtų būti esamo, pietinės pusės apačioje (kas aviaciniu požiūriu būtų labai nelogiška, jei toliau būtų naudojami abu takai).
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Na tai yra kalbų lygyje, bet šiemet VNO pasiekė beveik apie 3mln. keleivių ir labai dažnai VNO, epizodiškai gaunasi spūstys. Žinoma tokio augimo nebebus, bet jis išliks. Šiandieninis terminalas yra pasiekęs plėtros ribas, morališkai atgyvenęs ir manu labai nepatogus.
                                        Tai ar esamo terminalo ne 5 mln. pralaidumas?

                                        Šiaip abejoju ar tikslinga būtų statyti 2-ą terminalą ir dar priešingoje pusėje. Terminalai tarpusavyje turi turėti jungtis, kad iš vieno galėtum patekti į kitą, ir atvirkščiai.

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Perspektyvinė triukšmo zona- turbū turima omeny, lektuvų "approach" teritorijas dėl to tiek daug nubrėžta? Tai tuomet, naujas takas turėtų būti esamo, pietinės pusės apačioje (kas aviaciniu požiūriu būtų labai nelogiška, jei toliau būtų naudojami abu takai).
                                          Aviaciniu poziuriu neperspektyvu, tas tiesa, taciau butent toj trajektorijoj kur jis pazymetas, tuomet takas kerta maziausiai gatviu ir tuo metu kliudo maziausiai jau esanciu gyvenmauju namu ir t.t. Bet kaip sakau, cia labai seni planai, dabar jie gal ir kiek kitokie.

                                          O siaip jo ACC pritariu, plius man labai patiko ideja ir projektas koki FlyLAL'as ten turejo uzvedes.
                                          Maketa tik beisejo rast...
                                          Paskutinis taisė Recoiler; 2013.12.09, 01:51.
                                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X