/\
Na taip ir jie jas sprendžia atšaukdami skrydžius, kuriuos mato jog nebus finansinės prasmės vykdyti.
Bet yra avialinijų, kurios skrenda ir su pustuščiais lėktuvais, nes būtų labai neetiška atšaukinėti skrydžius dėl to, jog keleivių nesusirinko. Įdomu, kiek pvz. traukinų Lietuvoje išvažiuotų į maršrutus, jeigų būtų tokia politika vykdoma.
/\
Žinoma jog yra, tik pastarosios bilietų į skrydžius po keliasdešimt eurų nepardavinėja ir pastarosios yra linkusios nuryti tokias karčias piliules kai reikia, tam kad palaikyti gero, patikimo vežėjo vardą.
Ryanair tuo tarpu svarbiausia palaikyti mažiausią įmanomą kainą, nes tai jų pagrindinis argumentas. Tam, kad tai būtų įmanoma veikla turi būti maksimaliai optimizuota ir efektyvi, tam kad tai pasiekti tenka imtis ir tokių priemonių, priešingu atveju jie tiesiog negalėtų būti tokie kokie jie yra, o tada tai jau nebūtų Ryanair.
Bet yra avialinijų, kurios skrenda ir su pustuščiais lėktuvais, nes būtų labai neetiška atšaukinėti skrydžius dėl to, jog keleivių nesusirinko. Įdomu, kiek pvz. traukinų Lietuvoje išvažiuotų į maršrutus, jeigų būtų tokia politika vykdoma.
Ryanair yra labai lanksti kompanija. Skraidytų nors ir visiškai tuščiais lėktuvais, jeigu tik kas nors už visa tai sumokėtų. Kiek milijonų mokesčių mokėtojų pinigų sutiktum skirti Ryanair už vieną etišką kryptį? Mokėti turbūt tektų savivaldybėms, kurios ir taip beviltiškai prasiskolinusios, bent jau Kaune tai savivaldybės (miesto ir rajono) anksčiau mokėdavo.
Ryanair yra labai lanksti kompanija. Skraidytų nors ir visiškai tuščiais lėktuvais, jeigu tik kas nors už visa tai sumokėtų. Kiek milijonų mokesčių mokėtojų pinigų sutiktum skirti Ryanair už vieną etišką kryptį? Mokėti turbūt tektų savivaldybėms, kurios ir taip beviltiškai prasiskolinusios, bent jau Kaune tai savivaldybės (miesto ir rajono) anksčiau mokėdavo.
OK, tik kodėl tuomet kritikuojam viešąjį transportą arba keleivių vežimą geležinkeliais, kurie yra nuostolingi? Jeigu vykdytų Ryanair politiką, labai pelningais taptų.
Gal todėl, kad visiems prieinamas viešasis transportas yra būtinybė, o tiesioginiai skrydžiai į Škotiją - truputį mažesnė būtinybė?
Kai tiek lietuvių gyvena toje pačioje Škotijoje, tikrai didesnė būtinybė skrydžiai nei maršrutai į kaimus ir užkampius. Bet esmė ne tame, ar maršrutas reikalingas, ar ne, savikaina dėl to juk nesikeičia.
Bet yra avialinijų, kurios skrenda ir su pustuščiais lėktuvais, nes būtų labai neetiška atšaukinėti skrydžius dėl to, jog keleivių nesusirinko. Įdomu, kiek pvz. traukinų Lietuvoje išvažiuotų į maršrutus, jeigų būtų tokia politika vykdoma.
Ryanair irgi skraido su pustuščiais lėktuvais ir dėl to, kad į kelis reisus negali išparduot bilietų, tų pavienių reisų neatšaukia. Bet jei kryptis, jų nuomone, neperspektyvi, o ir klientai ta kryptim keliauja nelabai mokūs, tai nieko nuostabaus, kad tokias kryptis kompanija nuima.
Jų politika dažniausiai yra sezoninė, jei panagrinėsi jų verslumą, tai jie manau tyčia formuoja visuomenės nuomonę, kad jiems klientas "nėra svarbus veiksnys", tam, kad nebūtų užversti skundais ir sunaudotų, kuo mažiau lėšų tokioms problemoms spręsti.
Antras dalykas- "skandalai" jų būdas pr'ą darytis, kiekvieną savaitę, bent po kelis tokius straipsnius išeina.
Ir trečia, pasikartosiu, bet nemanau, kad žmonės nėra palikti ant ledo, esu tikras, kad jei pats klientas labai norės, jam jie pasiūlys, iš Edinburgo skristi į Paryžiu, o tada į Vilnių. Bet pati kompanija tikrai nesiūlys ir neskambins.
O skrydžius jie nutraukė tam periodui, turbūt todėl, kad išsigando AL šventinių skrydžių į UK konkurencijos
Paskutinis taisė Romas; 2013.12.06, 00:20.
Priežastis: Sujungti 2 tekstiniai pranešimai iš eilės
Ryanair irgi skraido su pustuščiais lėktuvais ir dėl to, kad į kelis reisus negali išparduot bilietų, tų pavienių reisų neatšaukia. Bet jei kryptis, jų nuomone, neperspektyvi, o ir klientai ta kryptim keliauja nelabai mokūs, tai nieko nuostabaus, kad tokias kryptis kompanija nuima.
Tai tegul tada bent jau nepardavinėja bilietus pusmečiui į priekį.
Vilniaus oro uoste iš Turkijos atskridę keleiviai buvo priversti keturias valandas laukti prie pasų kontrolės punkto.
Sena problema, kurios niekas taip ir nesiima spręsti iki šiol. Ir nesvarbu ar atskridai is UK, Turkijos Egipto ar Rusijos, visi stovi ir laukia, prie dviejų langelių. Maža to pasieniečiai į tave žiūri tokiu žvilgsniu tarsi, tu esi kaltas, jog jie privalo sėdėti ir tikrinti pasus.
Tai kam tada jiems reikalingas, pavyzdžiui, pamainos viršininkas, jeigu savarankiškai nesugeba priimti sprendimų, kurie padėtų valdyti situaciją? Jeigu stringančios techninės priemonės neleidžia normaliai patikrinti visų keleivių, tai praleisk tuos, kurie nekelia įtarimo. Spėju, kad tiesiog įsileidus Lietuvos piliečius iš kurortinių krypčių (tipo, Turkija, Egiptas) eilė būtų sutrumpėjusi nuo 4 iki kokių 2 valandų. Lietuviškus dokumentus pasieniečiai tikrai puikiausiai pažįsta ir be savo kompiuterių su skaneriais.
Tai kam tada jiems reikalingas, pavyzdžiui, pamainos viršininkas, jeigu savarankiškai nesugeba priimti sprendimų, kurie padėtų valdyti situacija? Jeigu stringančios techninės priemonės neleidžia normaliai patikrinti visų keleivių, tai praleisk tuos, kurie nekelia įtarimo. Spėju, kad tiesiog įsileidus Lietuvos piliečius iš kurortinių krypčių (tipo, Turkija, Egiptas) eilė būtų sutrumpėjusi nuo 4 iki kokių 2 valandų. Lietuviškus dokumentus pasieniečiai tikrai puikiausiai pažįsta ir be savo kompiuterių su skaneriais.
Turbūt yra rašytinės instrukcijos "iš viršaus", be duomenų patikrinimo elektroninėmis priemonėmis keleivių neįleisti. Pamainos viršininkas neturi teisės jų nevykdyti - atvirkščiai - yra atsakingas už vykdymą. Išeiginėmis (kaip pas mus priimta) vadovybė nedirba netgi statutinėse organizacijose. Nebent įvyktų "kažkas tokio"...
Turbūt yra rašytinės instrukcijos "iš viršaus", be duomenų patikrinimo elektroninėmis priemonėmis keleivių neįleisti. Pamainos viršininkas neturi teisės jų nevykdyti - atvirkščiai - yra atsakingas už vykdymą. Išeiginėmis (kaip pas mus priimta) vadovybė nedirba netgi statutinėse organizacijose. Nebent įvyktų "kažkas tokio"...
Neveikianti sistema yra ne "kažkas tokio", o "super kažkas tokio", kuriam įvykus, visi atsakingi darbuotojai privalo būti pasiruošę, veiksmų planas paruoštas. O jeigu sistema neveiktų parą ar dvi? - žmonės taip ir lauktų? Bet tai jau offtopas.
Neveikianti sistema yra ne "kažkas tokio", o "super kažkas tokio", kuriam įvykus, visi atsakingi darbuotojai privalo būti pasiruošę, veiksmų planas paruoštas. O jeigu sistema neveiktų parą ar dvi? - žmonės taip ir lauktų? Bet tai jau offtopas.
Tai galite įteigti VSAT vadovybei.
"Kažkas tokio", pvz: būtų, jei Butinui paskambintų Linkevičius, kuriam paskambinęs Rusijos ambasadorius paprašytų skubiai praleisti kokį jų konsulą laukiantį toje eilėje.
Turbūt yra rašytinės instrukcijos "iš viršaus", be duomenų patikrinimo elektroninėmis priemonėmis keleivių neįleisti. Pamainos viršininkas neturi teisės jų nevykdyti - atvirkščiai - yra atsakingas už vykdymą. Išeiginėmis (kaip pas mus priimta) vadovybė nedirba netgi statutinėse organizacijose. Nebent įvyktų "kažkas tokio"...
Tai kažkas tokio ir įvyko - žmonės išlipę iš lėktuvo laukė 4 valandas.
Atskrenda koks kostiumuotas jankių korporacijos vadovas EMEA regionui iš Maskvos, galvoja, kaip va dabar greitai į viešbutį, o tada į striptizo klubą, atsipūsti prieš pirmadienio reikalus. Nu ir ką - stovi 4 valandas eilėje su klykiančiais vaikais, kažkam silpna, kažkas teisybės ieško, pikti visi, susiraukę, dar koks kūdikis prišika kelnes, nes jauna nepatyrusi motina nesusiprotėjo įsidėti sauskelnių atsargų 8 valandoms į savo rankinį bagažą. O kai galų gale jau patenka į mūsų Lietuvėlę, tai jo čia nieks nepasitinka, nes turėjo pasitikti taksistas, bet anas prastovėjo kaip debilas Atvykimo salėje su tokiu lapu, kur vardas ir pavardė parašyti, geras 2 valandas, pasiuntė visus mintyse ant 3 raidžių ir išvažiavo pinigų uždirbinėti. Vienžo jis ten toje eilėje tiek prisistovi, kad eiti į striptizo klubą jam jau nebestovi. Ir būna susinervinęs pirmadienį, ir paskui čia Lietuvoje neatidaro naujo skyriaus, ir Lietuva surenka mažiau mokesčių. O paskui sako, kad pagal užsienio investicijas atsiliekam nuo kaimynų ...
Tai galite įteigti VSAT vadovybei.
"Kažkas tokio", pvz: būtų, jei Butinui paskambintų Linkevičius, kuriam paskambinęs Rusijos ambasadorius paprašytų skubiai praleisti kokį jų konsulą laukiantį toje eilėje.
Konsulas turi teisę eiti be eilės, bet jo pasas vistiek turi būti patikrintas. Taip kad VSAT vadovai nemoka organizuoti savo tarnybos darbą: nėra kompų - dirba be jų (viską fiksuoja popieriuje), neužtenka darbuotojų - patys generolai per 10min atvažiuoja į oro uostą ir tikrina pasus.
Comment