Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Wizz air“ Vilniaus oro uostui siūlo pasimokyti iš autobuso vairuotojo


    Skauda Wizz širdį dėl tokių kalbų. Tai yra mano asmeninė nuomonė, bet man asmeniškai Wizz kuria žymiai patruklesnį produktą, nei kiti low cost'ai. Kuria nemažai darbo vietų būtent, Lietuvos žmonėms dirbantiems aviacijoje, bazuoja dalį orlaivių VNO. Ir n kitų nematomų dalykų.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Šį lapkritį atnaujinami tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Sankt Peterburgą

      Šių metų lapkričio 4 d. tiesioginius skrydžius iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) į Sankt Peterburgą pradės aviakompanija „Polet Airlines“. Skrydžiai į antrąjį pagal dydį Rusijos miestą „SAAB 2000“ orlaiviu, talpinančiu 50 keleivių, bus vykdomi du kartus per savaitę – pirmadieniais ir penktadieniais.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Emigrantams – „dovana” iš „Ryanair"

        Dalis didžiojoje Britanijoje gyvenančių lietuvių priversti atsisakyti planų sugrįžti Kalėdų arba ieško brangesnių bilietų.
        Kaip rašo dienraštis „Lietuvos rytas”, Airijos oro kompanija "Ryanair" atsisako dalies reisų, prie kurių jau įpratę svetur gyvenantys lietuviai. O tiems, kurie buvo pasirūpinę bilietais iš anksto, oro bendrovė tiesiog pasiūlė grąžinti pinigus.
        Bendrovė nusprendė nutraukti skrydžius į Lietuvą iš Škotijos.
        Galimybių grįžti į Lietuvą per šventes gerokai sumažėjo ir Anglijos lietuviams, ypač gyvenantiems šiaurinėje ir centrinėje dalyse. „Ryanair” nebeskraidina keleivių į Lietuvą iš Mančesterio.
        „Kompanija „Ryanair” žiemą keleivius skraidins 80 lėktuvų ir, atsižvelgdama į šaltojo sezono paklausą, mažina žiemos pajėgumus”, – teigia „Ryanair” atstovė Elina
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Čia ne kažkokia naujiena, tiesiog seniai žinomo žiemos tvarkaraščio komentaras. Sutinku, toks sezoniškumas yra labai blogai, bet pateikimas kaip naujienos - tiesiog noras išpūsti kažkokią sensaciją.

          Comment


            Parašė Linas Rodyti pranešimą
            Čia ne kažkokia naujiena, tiesiog seniai žinomo žiemos tvarkaraščio komentaras. Sutinku, toks sezoniškumas yra labai blogai, bet pateikimas kaip naujienos - tiesiog noras išpūsti kažkokią sensaciją.
            Sezoniškumas yra įprastas dalykas ir kitaip negali būti, nes vasarą visai kiti srautai ir kryptys. Problema ta, kad pardavinėja bilietus žiemai, o vėliau ima ir nutraukia srydžius. Už tokius dalykus reiktų licenziją kuriam laikui atimti, nesuprantu, kaip gali taip elgtis su klientais privati bendrovė, iš valstybinės dar būtų galima to tikėtis...
            Flickr

            Comment


              /\
              Pardavinėjo nes matyt tikėjosi jog paradvimai bus geresni nei kad buvo realybėje. Tokiems ultra low cost vežėjams kaip Ryanair nemaža prabanga skraidyti į minusą. Kartais tai gali būti daroma konkuruojant, kartais siekiant įdirbti krypti, tačiau šiuo konkrečiu atveju matyt tai daryti nebuvo prasmės. Būtent toks lankstumas ir jų firminis nesiskaitymas su savo klientūra jiems ir leidžia būti tuo kuo jie yra.

              Apie licenzijų stabdymus ir panašias sankcijas būtų galima kalbėti jei jie nesilaikytų savo veiklai privalomų standartų arba veiklą reglamentuojančių teisės aktų. Nepanašu, kad šiuo atveju tai yra problema.

              Galiausiai reikėtų neužmiršti, kad kompanija veikia laisvoje rinkoje ir kiekvienas mūsų balsuojame už skirtingus rinkos žaidėjus atverdami savo piniginę. Todėl įsigyjant bilietą už keliasdešimt eurų nereikia tikėtis premium serviso. Jei tai ką siūlo minėta kompanija netenkina, alternatyvų yra kaip niekada daug.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Sezoniškumas yra įprastas dalykas ir kitaip negali būti, nes vasarą visai kiti srautai ir kryptys. Problema ta, kad pardavinėja bilietus žiemai, o vėliau ima ir nutraukia srydžius. Už tokius dalykus reiktų licenziją kuriam laikui atimti, nesuprantu, kaip gali taip elgtis su klientais privati bendrovė, iš valstybinės dar būtų galima to tikėtis...
                Ta privati bendrovė nepažeidė nei vieno įstatymo ar reglamento. Kam nepatinka, gali skristi, pavyzdžiui, su Lufthansa, esu tikras, kad anie su savo globaliais Star Alliance partneriais duotų pasirinkti alternatyvų skrydį maksimaliai patogiu laiku.

                Comment


                  Gaila tik dėl to, kad skrydžių sumažės. O toks Ryanair klientų "verkšlenimas" nepabandžius spręsti situacijos juokingas.

                  Man pačiam teko skristi su Ryanair asmeniniais reikalais ir maršrutas buvo panaikintas. Paskambinau su Ryanair viską nupasakojau, pakeitė bielietus, pasiūlė alternatyvų, teisa skristi reikėjo iš kito oro uosto, bet kompensavo bilietus iki oro uosto.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Gaila tik dėl to, kad skrydžių sumažės. O toks Ryanair klientų "verkšlenimas" nepabandžius spręsti situacijos juokingas.

                    Man pačiam teko skristi su Ryanair asmeniniais reikalais ir maršrutas buvo panaikintas. Paskambinau su Ryanair viską nupasakojau, pakeitė bielietus, pasiūlė alternatyvų, teisa skristi reikėjo iš kito oro uosto, bet kompensavo bilietus iki oro uosto.
                    Na matai,dauguma cia tik verksliant moka,o jei reik kazkur skambint,rasyt,aiskintis,tai daugumai cia yra DIDELE problema !Nes nei kalbos nei nieko nemoka.Labai daug tokiu is provincijos.Gyvendamas Norvegijoj ta senai jau pastebejau.Skraidom ir mes su Ryanair pagrinde visada,esam apsidraude Norvegijos draudimo bendrovej,jokiu bedu.Na ir siaip su Ryanair niekad ju ir nebuvo

                    Comment


                      Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                      Na matai,dauguma cia tik verksliant moka,o jei reik kazkur skambint,rasyt,aiskintis,tai daugumai cia yra DIDELE problema !Nes nei kalbos nei nieko nemoka.Labai daug tokiu is provincijos.Gyvendamas Norvegijoj ta senai jau pastebejau.
                      O kodėl žmogus turi kažkur skambinti-rašyti? Bilietus parduoda? - parduoda, reiškia viską suplanavo. Jeigu nesugeba suplanuoti be suplanuotų nuostolių, reiškia patys aviatoriai kalti. Tegul šiek tiek padidina bilietų kainas ir nenutraukia reisų, jeigu pradėjo pardavinėti bilietus.

                      Comment


                        /\
                        Padidina kainas kur? Pardavinėja už tokią kainą, už kokią gali parduoti ir būtent matydami, kad kaina už kurią pavykstra parduoti bilietus yra ne ta, už kurią apsimokėtų operuoti skrydi, nusprendžia jo nevykdyti. Jei to nedarytų neturėtų tokios, lyginant su kitais, mažos kaštų bazės, t.y. neturėtų galimybės pasiūlyti tokių žemų kainų, o tai reikšų savo pagrindinio argumento rinkis juos praradimą.

                        Kaip jau buvo minėta, yra alternatyvų, yra kompanijų kurios brangina savo vardą ir klientą, kurios analogišku atveju pasirūpina tavimi taip kaip daugelis ir įsivaizduoja, kad turėtų.

                        Comment


                          Parašė balietis Rodyti pranešimą
                          Ta privati bendrovė nepažeidė nei vieno įstatymo ar reglamento. Kam nepatinka, gali skristi, pavyzdžiui, su Lufthansa, esu tikras, kad anie su savo globaliais Star Alliance partneriais duotų pasirinkti alternatyvų skrydį maksimaliai patogiu laiku.
                          Kaip tai nepažeidė? Nesuteikė paslaugos, kurią pardavė. Tai labai rimtas pažeidimas iš teisinės pusės, beto žiūrint ir iš vartotojo pusės. Susiplanuoji atostogas, nusiperki lėktuvo bilietus, užsisakai viešbučius, dar kokius traukinio ar šiaip į kokius objektus ir staiga sužinai, kad skrydžio nebebus, ir kas iš to, kad tuos pinigus gražina, žala žymiai didesnė gaunasi. Keista, kad dar atsiranda tokių verslininkų gynėjų. Prie ko čia dabar kažkoks premium servisas apskritai nesuprantu, kalba eina apie paslaugos nesuteikimą, o ne prastą servisą.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.10, 08:49.
                          Flickr

                          Comment


                            Iš teisinės pusės aviakompanija gali atšaukti skrydį likus daugiau nei 14 dienų iki jo ir nemokėti dėl to jokios kompensacijos. O tai, ką rašai apie "nesuteiktą paslaugą", yra ne pažeidimai, o emocijos ir įsivaizdavimas "kaip turėtų būti".

                            Tau nukenčia atostogų planai, aviakompanijai nukenčia reputacija (dėl to tokių atšaukimų net ir Ryanair gali daryt ribotai ir dažniausiai vis dėlto tave nuskraidins iš taško A į tašką B), gyvenimas tęsiasi.
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              /\
                              Kompensacijos mokėti neturi, bet keleivis vistiek turi teisę reikalauti alternatyvos užuot tiesiog atgavęs pinigus ir iš Ciurlionio patirties panašu, kad gauti tą pakeitimą nėra misija neįmanoma, jeigu skrydžius pats RYR vykdys. Kitu atveju greičiausiai tik teisinikų įsikišimas padėtų gauti tai .

                              Aš pastarųjų ginti nebandau, nes pats neesu nei kompanijos, nei tuo labiau jos verslo praktikos gerbėjęs, bet užuot keikęsis ir nervavęsis tiesiog nesinaudoju jų paslaugomis. Savo keliais pranešimais tik pabandžiau paaiškinti kodėl jie taip elgiasi ir ką minėtai kompanijai reikštų būti tokiems, kokių klientams norėtųsi.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Kaip tai nepažeidė? Nesuteikė paslaugos, kurią pardavė. Tai labai rimtas pažeidimas iš teisinės pusės, beto žiūrint ir iš vartotojo pusės. Susiplanuoji atostogas, nusiperki lėktuvo bilietus, užsisakai viešbučius, dar kokius traukinio ar šiaip į kokius objektus ir staiga sužinai, kad skrydžio nebebus, ir kas iš to, kad tuos pinigus gražina, žala žymiai didesnė gaunasi. Keista, kad dar atsiranda tokių verslininkų gynėjų. Prie ko čia dabar kažkoks premium servisas apskritai nesuprantu, kalba eina apie paslaugos nesuteikimą, o ne prastą servisą.
                                Paprastai gyvenime geriau sekasi tiems, kas sugeba gyventi pagal įstatymus, o ne kažkokį savo nuosavą teisingumo ir nuostolių skaičiavimo įsivaizdavimą. Kai perki Ryanair bilietus, privalai padėti varnelę, kad susipažinai su savo teisėmis atšaukto arba atidėto skrydžio atveju, kurias reguliuoja kažkokia ten EU direktyva. Tai va, ten parašyta, kad skrydžių kompanija išvis niekam nieko neprivalo, jeigu informuoja apie atšauktą skrydi daugiau nei prieš 2 savaites. Ir net jeigu kompensacija priklauso, tai ji būna 250 arba 400 EUR, kas tokiam svarbiam asmeniui kaip tamsta turbūt vis tiek nepadengs visų moralinių nuostolių.

                                Taip, žmonės paprastai užsisako viešbučius ir perka visokius bilietus iš anksto. Tai čia yra keli galimi variantai:
                                1. Skristi su kompanija, kurios reputacija yra gera ir tavęs tikrai nepaliks ant ledo, jei sugalvos pakeisti skrydžio laiką ar atšaukti skrydį;
                                2. Pirkti kokį nors kelionės draudimą, kuris padengs nuostolius, užsisakinėti viešbučius šiek tiek brangiau, bet su galimybe atšaukti ir pan.
                                3. Skristi su Ryanair ar panašia kompanija, mokėti smarkiai mažiau pinigų ir būti morališkai pasirengus visokiems tokiems netikėtumams.

                                Ryanair atvirai deklaruoja, kad jų misija yra skraidinti žmones su kuo mažiau patogumų už kuo mažesnę kainą. Nori didesnio bagažo - susimokėk, nori būti įlaipintas anksčiau už kitus - susimokėk ir t.t.

                                Kartais šita Ryanair politika būna nesuderinama su realybe. Esi mama su 2 metukų vaikeliu ir manai, kad tave turi įlaipinti anksčiau už kitus, nes tavo leliukas atskirai sėdėti negali? Nė velnio, susimokėk už "priority boarding" arba eik į eilės galą. Bet kai įlipsi į lėktuvą su tuo savo vaiku ir niekur nerasi 2 gretimų vietų, tai tada stiuardesė tau pasakys eiti į lėktuvo galą, kur vis dėlto yra rezervuotos vietos žmonėms su mažais vaikais. Nes lėktuvo įgula nenori visą skrydį klausytis mažų vaikų rėkimo, patinka tai O'Leariui ar ne.

                                Comment


                                  Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                  Paprastai gyvenime geriau sekasi tiems, kas sugeba gyventi pagal įstatymus, o ne kažkokį savo nuosavą teisingumo ir nuostolių skaičiavimo įsivaizdavimą. Kai perki Ryanair bilietus, privalai padėti varnelę, kad susipažinai su savo teisėmis atšaukto arba atidėto skrydžio atveju, kurias reguliuoja kažkokia ten EU direktyva. Tai va, ten parašyta, kad skrydžių kompanija išvis niekam nieko neprivalo, jeigu informuoja apie atšauktą skrydi daugiau nei prieš 2 savaites. Ir net jeigu kompensacija priklauso, tai ji būna 250 arba 400 EUR, kas tokiam svarbiam asmeniui kaip tamsta turbūt vis tiek nepadengs visų moralinių nuostolių.
                                  Kažkur uždėtos varnelės ant vidaus taisyklių, "deklaracijos" ar "pigių" avialinių bendrovės statusas nereiškia, kad gali nesilaikyti įstatymų. Šiaip tai kompensacijos mechanizmas nemažai turi spragų, 2 savaičių laikotarpis tikrai per mažas, nes šiais laikais dauguma organizuojasi keliones iš anksto, o alternatyvių skrydžių irgi ne visada yra, jei tai ne UK ar Norgė.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Kokių konkrečiai įstatymų nesilaiko bendrovė, kai grąžina pinigus už nesuteiktą paslaugą?

                                    Comment


                                      Tarptautiniame Vilniaus oro uoste – išmanus gyvybes gelbstintis įrenginys

                                      Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/ziniosg...#ixzz2hJefzwtl

                                      Comment


                                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                        Padidina kainas kur? Pardavinėja už tokią kainą, už kokią gali parduoti ir būtent matydami, kad kaina už kurią pavykstra parduoti bilietus yra ne ta, už kurią apsimokėtų operuoti skrydi, nusprendžia jo nevykdyti. Jei to nedarytų neturėtų tokios, lyginant su kitais, mažos kaštų bazės, t.y. neturėtų galimybės pasiūlyti tokių žemų kainų, o tai reikšų savo pagrindinio argumento rinkis juos praradimą.
                                        Tai yra JŲ problemos, o ne keleivių.

                                        Comment


                                          /\
                                          Na taip ir jie jas sprendžia atšaukdami skrydžius, kuriuos mato jog nebus finansinės prasmės vykdyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X