Parašė VNS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Post in English - fight censorship!
-
Parašė index Rodyti pranešimąNa tai kai keleiviai nebetilps ir prasidės konkurencija dėl leidimo skristi į VNO, tai VNO pradės didinti mokesčius neprarasdamas keleivių. Tada į KNO bendrovės pradės skraidyti dėl to, kad ten bus pigiau. Bet tai visiškai nereiškia, kad bendroves reikia prievarta išvaryti kitur, nes "kažkada nebebus kur plėstis".Show must go von!
Comment
-
Vienu žodžiu, neskris Ryanair ir Wizz iš Kauno vien todėl, kad taip Šliupas nori, savo kolektyvą buvusį pamalonininti ir kad jiems į DB nereiktų eiti. Situacija yra tokia kokia yra ir VNO generuoja pelną nežinau koks verslininkas žlugdytų savo įmonę kuri dirba pelningai tam, kad atgaivintų nepelningą verslą, na nebent Romanovas gal . Laisva rinka tuo ir pasižymi lieka tik stipriausi.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąKas jas prievarta varo? Rayanair'as gal ir busima grudu sandeli (nes pagal jus is KUN jie neskraidys JOKIU BUDU) stato KUN per prievarta?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąJie stato remonto bazę, o tai nereiškia, kad tam reikia jog ten būtų reguliarūs skrydžiai iš/į KUN. Džiaukitės kad Ryanair investuoja, nes dar persigalvos ir į VNO perkels savo angarus, o tada kas bus kaltas?Show must go von!
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSusidaro įspūdis, kad kai kurie labiausiai norėtų ne kad pigūs skrydžiai būtų Kaune, bet kad jų (ar apskritai jokių) skrydžių nebūtų Vilniuje.
O dėl Kauno, mokiausi aš ten dvejus metus ( Magistrą) na nieko gero išskyrus viešąjį transportą, kuriam tikrai pagyrimas. Laisvės alėja baigia sugriūti, muziejai taip pat, miestas apleistas. Tai koks turistas norės į tokį antrą kartą važiuoti? Sorry chebra, čia meilė ne meilė nieko dėta, bet tokia realybė, nesitvarko Kaunas visiškai.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąTai ir sakau VNO generuoja pelną, o matyt kažkam tai nepatinka todėl nori jį vėl nuleisti, nežinau kieno čia norai ir darbai, matyt kažkas nori, kad visi skristų tik per RIX ir KUN, o VNO išvis nebūtų, kai tas pradėjo kelti galvą, tai kažkam pradėjo nepatikti. Faktas kad LTU užtektų dviejų iš dabar turimų 4 tarptautinių orouostų, pradžiai PLQ ir VNO vėliau matyt statyti naują KUN/VNO kažkur už Vilniaus link Kauno.
O dėl Kauno, mokiausi aš ten dvejus metus ( Magistrą) na nieko gero išskyrus viešąjį transportą, kuriam tikrai pagyrimas. Laisvės alėja baigia sugriūti, muziejai taip pat, miestas apleistas. Tai koks turistas norės į tokį antrą kartą važiuoti? Sorry chebra, čia meilė ne meilė nieko dėta, bet tokia realybė, nesitvarko Kaunas visiškai.
P.S. kad tavo zodziai butu tvirtesni APIE PELNA - imesk duomenis, kiek butent TVOU uzdirba is Ryanair'o.Show must go von!
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąTai ir sakau VNO generuoja pelną, o matyt kažkam tai nepatinka todėl nori jį vėl nuleisti, nežinau kieno čia norai ir darbai, matyt kažkas nori, kad visi skristų tik per RIX ir KUN, o VNO išvis nebūtų, kai tas pradėjo kelti galvą, tai kažkam pradėjo nepatikti. Faktas kad LTU užtektų dviejų iš dabar turimų 4 tarptautinių orouostų, pradžiai PLQ ir VNO vėliau matyt statyti naują KUN/VNO kažkur už Vilniaus link Kauno.
O dėl Kauno, mokiausi aš ten dvejus metus ( Magistrą) na nieko gero išskyrus viešąjį transportą, kuriam tikrai pagyrimas. Laisvės alėja baigia sugriūti, muziejai taip pat, miestas apleistas. Tai koks turistas norės į tokį antrą kartą važiuoti? Sorry chebra, čia meilė ne meilė nieko dėta, bet tokia realybė, nesitvarko Kaunas visiškai.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTokie kaip tamsta man asocijuojasi su prasčiausio rango vilniečiais, kuriems nieko daugiau nereikia, nieks jiems nesvarbu, p...i ta Lietuva, buvus nebuvus, kad tik Vilnius klestėtų jos sąskaita, kad tik hiltonai piltonai statytųsi ir, neduok Dieve, jei kažkur kitur Lietuvoje bus geriau. Sakai, Kaunas nesitvarko. Tai iš kur tvarkytis, jei viskas susiurbiama į Vilnių ir norima dar daugiau susiurbti. Sakykim, atskrenda 100 turistų, tai faktas, kad 60 jų apsistos to miesto, kur yra oro uostas viešbučiuose ir paskui iš ten važinės. Tai kodėl dar pavydima ir tų turistų, kurie galėtų palikti pinigus Kaune, Vilniuje jų visada užteks. Jau ir dabar atrodo, kad ne Lietuva, o Vilnius pirmininkauja ES.
Norint plėtoti turizmą Kaune reikia ne priversti turistus važiuoti per jį ir jamepernakvoti, bet didinti investicijas į miesto patrauklumą (pirmai pradžiai sutvarkyti centrą, Laisvės al., vėliau bandyti kurti ką nors daugiau, pritraukti investicijas, kad atsirstų verslo turizmas). Tam, savaime aišku, gali reikti centrinės valdžios ("Vilniaus") lėšų. Tai jų reikia ir prašyti.
Tokiu atveju "Vilnius" (centrinė valdžia) atiduos pinigus "Kaunui" (regionams), tačiau bendrai šaliai tai bus geriau, nes klientams bus ne trukdoma (kas mažins jų srautą ir Lietuvoje išleidžiamus pinigus), o didins Kauno patrauklumą ir pritrauks daugiau turistų.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Ar aš sakiau, kad Kauną griauti reikia? tiesiog parašiau, kad miestas netvarkingas ir turistai į tokį nevažiuos, o Kauniečiai kaip visada užsipuola, geriau mažiau kalbų daugiau darbų. Turite tikrai gražų tarpukario paveldą, tačiau jis netvarkingas, jei jį susitvarkytumėte tada miesto vaizdas pasikeistų, ir gal būtų nereikėtų priverstinai kelti kompanijų iš VNO į KUN, o jos pačios norėtų ten dirbti, nes būtų atvykstančiųjų.
Aš tik nesuprantu Kauniečių ko jie ant to Vilniaus pyksta? Klaipėda kodėl sugeba tvarkytis ir Jie nevaro ant Vilniaus? O Kaunas atrodo, kad jei jiems niekas nepadės patys nesusitvarkys, turite rimtų verslininkų, imkite juos ir sakykite dw tvarkom, negaila tikrai turistų Kaunui. O jei susitvarkys miestas ir pats mielai aplankysiu, ir zoo ir kitas vietas, nes dabar tai tiesiog trūksta žodžių.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąAš tik nesuprantu Kauniečių ko jie ant to Vilniaus pyksta?
Ir Porubaneko aerodromas perspektyvų neturi.
Comment
-
Kaunas šiai dienai yra pasiekęs maksimumą, su natūraliais keleivių srautais.
Pirmas skirtumas tarp KUN ir VNO, yra tas, kad dauguma keliaujančių per Vilnių yra Vilniečiai arba miesto svečiai. Kaune- didžioji dalis yra visos Lietuvos gyventojai.
Apie turistų srautus net neverta kalbėti, nes jie sudaro tik mažą procentą keleivių srauto, Kaune dar mažesnį. Maža to dauguma turistų nusileidę Kaune juda toliau.
Žinoma visada galima bandyti dirbtinai didinti keleivių srautą. Bet dar nėra buvę pasaulyje ilgalaikio teigiamo rezultato.
Kai Kaune bus 1,5mln. gyventojų bus tiesioginiai skrydžiai ir į Delį.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Tai kam metat turistu korta? Klaipedieciui kokiam da lampacki ar nutrupejus LA ar ne. Jam svarbu, kad is oro uosto gali nuvaziuot dvigubai trumpiau (prisiminus Vilniaus kamscius). Masina pasistatyt giminei kuri islidi turista i Peterborough turistaut prie indaploves irgi 10X maziau streso. Juodai juokauju, bet realistiskai.Show must go von!
Comment
-
Viešas „Wizz air” atsakymas Vilniaus oro uosto vadovui
„ „Wizz air“ įžengė ir pradėjo investuoti į Lietuvos oro transporto rinką tuo metu, kai kitos oro linijos bankrutavo („FlyLaL”) ar stipriai sumažino maršrutų ir skrydžių skaičių („airBaltic“). Nuo tada, kai pradėjome savo veiklą nepakankamai naudojamame oro uoste, mūsų oro linijų bendrovė išaugo siūlydama maršrutus ir skrydžius jau su trimis orlaiviais. Tokiu būdu „Wizz air“ leidžia Vilniaus oro uostui padalinti savo veiklos kaštus didesniam keleivių skaičiui bei tapti konkurencingesniu tarp kitų regiono oro uostų, pavyzdžiui, Rygos. Keleiviai Lietuvoje dabar turi daug tiesioginių tarptautinių skrydžių žemų sąnaudų bendrovėmis, kurie padeda taupyti tiek laiką, tiek pinigus. Be to, kuomet jie skrenda su „Wizz air“ iš Vilniaus, pinigai lieka Lietuvoje, o ne Rygoje ar kituose Baltijos šalių oro uostuose. Mūsų nauji maršrutai į Norvegiją, Izraelį, Gruziją ir Graikiją leidžia vietiniams keliautojams pamatyti naujas vietas bei pritraukti turistų į Lietuvą“, - sako „Wizz air“ atstovas Danielis de Carvalho.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment