O kodel nera parasyta kad naikinamas skrydis i Norvegijos Ålesund miesta?Kad zmones yra like be pinigu palikti ir skrydziu namo ant svenciu,Kaledu,Nauju metu? Skaitytojo skundas. Už atšauktą skrydį „Wizzair“ neišmokės visos prarastos sumos
Skrydis i Ålesund buvo sezoninis. Panaikinta tik viena kryptis į Trondheim.
Dėl visų niuansų ir grąžinimų viskas čia tvarkoje ir nereikia viešai skelbtis, kokie jie nuskriausti o tiesiog prieš perkant bilietą ir padedant varnelę jog sutinki su taisyklėmis, jas visų pirma pasiskaityti
Sutartys su „Ryanair“ ir „Wizz Air“ Vilniaus oro uostui nenaudingos. Sprendimas leisti Airijos pigių skrydžių bendrovei „Ryanair“ skraidyti iš Vilniaus buvo klaida, teigia Tarptautiniam Vilniaus oro uostui (TVOU) vadovaujantis Gediminas Almantas.
Interviu dienraščiui „Lietuvos rytas” 34-erių vadovas, kuris rūpinasi ir Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimo reikalais, nurodė, jog airiai yra atvirai pasakę, kad valstybė padarė klaidą leisdama jiems skraidyti į Vilnių.
„Jie nebekalba atskirai apie Vilniaus ar Kauno oro uostą, o šneka apie skrydžius bendrai iš Lietuvos ir sako, kad jiems reikia tokių pat įkainių tiek Kaune, tiek Vilniuje, antraip nutrauks skrydžius iš Kauno. Tai Kaunui reikštų bankrotą. Kadangi jie tą žino, tai ir piktnaudžiauja”, - teigė G. Almantas.
Jis atskleidžia komplikuotus santykius su „Ryanair” - nuolatinėms deryboms su šia viena oro bendrove kiekvieną savaitę tenka skirti šešias valandas.
Vadovas nurodo, kad Vilniaus ir Kauno oro uostai yra per arti vienas kito – jei tai būtų privatus verslas, vieną jų tektų uždaryti. Dabar tenka ieškoti išeičių.
Prie "Šiaip linksma". Vis tiek sutarčių nutraukti negalės, nes 3 metams pasirašė.
Dar man labai patinka Ryanair derybinė pozicija, kad jeigu neatpiginsite Vilniuje, tai nustosime skraidyti iš Kauno. Va pagalvojau, kad jeigu Maxima neatpigins bananų, tai į Rimi kojos nebekelsiu.
Ryanair naudojasi tuo, kad mes sujungėme oro uostus. Bet gali baigtis labai paprastai, kad praėjus 3m. su Ryanair tiesiog bus nutraukta sutartis, bent jau VNO ir jiems bus pasiūlyta skraidyti tik iš Kauno arba išeiti.
Vilniuje jų vietą greičiausiai užimtų Norwegian, kurio politika yra labiau "į klientą orentuota" + po 3m jų oralaivių parkas leis, atidaryti bazę Vilniuje. Maža to jie skraido į pagridninius oro uostus, kas Vilniaus rinkai yra labai aktualu.
Asmeniškai mano nuomone tai būtų racionaliausias sprendimas.
Racionaliausią sprendimą padiktuos rinka. Nematau visiškai jokio skirtumo, ar 3 valdiški oro uostai užrašyti vienai valdiškai bendrovei, ar trims skirtingoms, kurioms vis tiek nurodinėja ta pati ministerija.
Jeigu tam Visų Oro Uostų Direktoriui tikrai atrodo, kad Kauno oro uostas nereikalingas, tai tada turėtų džiaugtis, kad Ryanair grasina išeiti iš Kauno. Bet man ameniškai tai čia panašu į pliurpalus, nes ne taip seniai Ryanair krypčių iš Kauno kaip tik padaugėjo.
Kaip ten bebutu,manau Kauno oro uostas turetu orentuotis i kroviniu gabenima ir pigius skrydzius,o Vilniaus oro uostas i brangesnes klases oro linijas.Manau,kad ir Ryanair ir Wizzair niekur nedings po tu 3 metu sutarties,jei jiems bus duotas pasirinkimas skraidyti is Kauno arba eiti von!Nenores jie palikti tokios geros rinkos musu zemej
Taip, Kauno prioritetai turėtų būti kiti, bet priešingai, manau, kad Ryanair turėtų likti Kaune, gal dar kažkas prikabintas palaikyti konkurenciajai, plius dalis charterių turėtų keltis į Kauną, ir to jam pilnai užtektų.
Faktas aiškus, KUN turim maitinti ne keleivių srautai, o cargo.
Kaip ten bebutu,manau Kauno oro uostas turetu orentuotis i kroviniu gabenima ir pigius skrydzius,o Vilniaus oro uostas i brangesnes klases oro linijas.Manau,kad ir Ryanair ir Wizzair niekur nedings po tu 3 metu sutarties,jei jiems bus duotas pasirinkimas skraidyti is Kauno arba eiti von!Nenores jie palikti tokios geros rinkos musu zemej
Namanau kad atsirastų durnius siūlantis tokius pasirinkimus, nors SM ir yra noras užpildyti KUN skrydžiais.
Kodėl eiti von? Negali kažkokiai aviakompanijai neleisti skraidyti vien todėl, kad tau ji nepatinka arba todėl, kad nori jog ji skristų iš kažkur kitur. Pasibaigus sutarčiai nebebus taikomos nuolaidos, t.y. tiek Wizz, tiek Ryan turės oro uostui mokėti tiek kiek visi, nepriklausomai nuo to kiek keleivių jie perveš. Wizz nemanau, kad dėl to kažkur bėgs, taip galbūt viena ar kita ant ribos balansuojanti kryptis pasidarys neberentabili ir jos neliks, kitomis kryptimis galbūt reisų skaičius šiek tiek sumažės, tačiau bendrai milžiniškų pokyčių nesitikėčiau. Nenustebčiau jei Ryanair lygiai taip pat pasielgtų.
Ryanair žinoma rodo pirštu į VNO ir sako, kad taikyti nuolaidu sistemą buvo klaida. Taip, žinoma, žiūrint iš jų perspektyvos. Turi tau pastatytą terminalą, už naudojimąsi kuriuo nieko nemoki ir neturi jokios konkurencijos šalyje savo segmente apskritai, tikiu kad nesinori prarasti tokios pozicijos.
O į Vilnių atėjo paskui Wizz nes matyt matė jog nepavyksta išlaikyti savo pozicijų skraidant vien iš Kauno. Analogiškai veiklos pelningumas tokioje konkurencinėje aplinkije, praradus šiltnamio sąlygas, turėjo gerokai pakisti ir kas be ko kompanija tuo nesidžiaugia, o tada ir atsiranda visokios kalbos apie klaidas.
Gera nario mintis. VNO - pagrindinis oro uostas, aptarnaujantis pagrinde aukštesnės klasės skrydžius. Kaunas - kroviniai ir pigesnių skrydžių bazė. Čia pan. kaip kitur, vienas oro uostas mieste - brangus, kitas užmiestyje - pigus.
Gera nario mintis. VNO - pagrindinis oro uostas, aptarnaujantis pagrinde aukštesnės klasės skrydžius. Kaunas - kroviniai ir pigesnių skrydžių bazė. Čia pan. kaip kitur, vienas oro uostas mieste - brangus, kitas užmiestyje - pigus.
Tik tas veikia daugumoj žymiai didesniuose oro uostuose, aptarnaujančiuose žymiai didesnius miestus, kur visi norintys vežėjai į oro uostą nebesutelpa, mokesčiai yra dideli ir labiau kaštais besirūpinantys LCC kraustosi kitur. Lietuvai šitas variantas nelabai galioja.
Comment