>..Radarai gal ? as ir nelabai supratau..
ne... ne radarai... gaudykles skirtos lektuvo gaudimui ant tako po jo tupimo jei atsako stabdziai. Cia yra avarine lektuvo stabdymo/sulaikymo sistema. Plieninis lynas ant tako uz kuri reikalui esant lektuvas kabinasi kabliu.
>..Radarai gal ? as ir nelabai supratau..
ne... ne radarai... gaudykles skirtos lektuvo gaudimui ant tako po jo tupimo jei atsako stabdziai. Cia yra avarine lektuvo stabdymo/sulaikymo sistema. Plieninis lynas ant tako uz kuri reikalui esant lektuvas kabinasi kabliu.
„flyLAL group“ ir Vilniaus savivaldybė vienijasi keleivių terminalo statybai TVOU
Sausio pabaigoje Vilniaus miesto mero Artūro Zuoko ir „flyLAL Group“ valdybos nario Vaido Barkausko susitikime sutarta kurti bendrą įmonę partnerystės pagrindais naujo keleivių terminalo statybai Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU).
V. Barkauskas DELFI patvirtino, kad šiuo metu derinami juridiniai klausimai, tai padarius, bendra įmonės bus įkurta.
„Mūsų tikslas yra kuo daugiau keleivių atvežti ir miesto tikslas yra, kad kuo daugiau turistų atvažiuotų į Vilnių. Kadangi šie tikslai sutampa, mes susitarėme bendromis pastangomis vystyti terminalą“, – sakė jis.
„flyLAL Group“ valdo 100 proc. „flyLAL – Lithuanian Airlines“ (flyLAL).
Praėjusiųjų metų pabaigoje flyLAL paskelbė apie savo ketinimus iki 2009 m. baigti naujo keleivių terminalo statybą, kuris galės aptarnauti iki 1,5 mln. keleivių per metus.
Tačiau TVOU generalinis direktorius Mindaugas Ivanauskas ne kartą tvirtino, kad privati bendrovė negali statyti terminalo oro uosto teritorijoje.
Jo teigimu, pastačius privatų keleivių terminalą oro uosto saugumu vis tiek turėtų rūpintis oro uostas, be to, flyLAL jam statyti vieta yra netinkama, nes ten „praeina inžineriniai tinklai, kur yra transporto susikirtimo taškai“.
Be to, anot M. Ivanausko, žemė, ant kurios stovi oro uostas yra valstybės nuosavybė, todėl, pagal įstatymus jai išnuomoti turi būti skelbiamas aukcionas.
„flyLAL“ duomenimis, dabar pagal pervežtų keleivių skaičių tūkstančiui šalies gyventojų Vilnius nuo kaimynės Rygos atsilieka dvigubai, nuo Talino – trigubai, nuo Helsinkio – penkis kartus, nuo Kopenhagos – 10 kartų.
TVOU duomenimis, 32 proc. keleivių oro uoste pervežė oro bendrovė „airBaltic“, o 27 proc. – flyLAL www.delfi.lt
Nepavykus išversti iš koto M.Ivanausko prašosi savivaldybės pagalbos. Gal flylal ketinimai statyti terminala tikrai rimti?
>...oro uostas yra strateginis infrastruktūrinis objektas...
ten yra sumontuotos NATO pajegu naikintuvu gaudykles...
O ka turi bendro neprivatizuojama bendrove ir NATO naikintuvu gaudykles? Juk US netgi centrinis bankas yra privatus, nekalbant jau apie samdoma kariuomene, kuri tarnauja NATO.
Šiandien "Verslo žiniose" yra straipsnis apie šalies oro uostus. Aišku pagrindinis straipsnio klausimas kodėl tai atsiliekame nuo Rygos ir kodėl Talino oro uostas tolsta. Šiaip viena pagrindinių priežaščių, kurią įvardina, tai, kad Lietuvoje lėšos paskirstomos visiems trims oro uostams, bet nesukoncentruojama grynai į vieną, kad padaryti jį konkurencingą su Rygos ir Talino oro uostais.
Cia nieko nepadarysi, Rygos geografine padetis Baltijos regione, leidzia buti biznio centru... dauguma firmu atstovybiu baltijos regione turi savo bustines Rygoje... Uzsienio kapitalas geriau plaukia i Ryga... oro keleiviai i/is Rygos taip pat...
Edd - šiaip kiek susidaręs nuomonę, kad pigių skrydžių bendrovės neateina todėl, kad nėra sukurtų sąlygų. Ta prasme terminalo dydis, infrastruktūra. O pvz. Flylal norėjo statyti terminalą privatų, bet Lietuvos įstatymai neleidžia, kurie teigia, kad ten oro uostai grynai valstybiniai objektai ir negali būti privatizuojami.
Infrastruktūra ir terminalo dydis čia tikrai tam nemaišė. Tiesiog nesudarė palankių sąlygų ką galėjo padaryti sumažindami mokesčius (ką padarė kiti oro uostai).
>...Tiesiog nesudarė palankių sąlygų ką galėjo padaryti sumažindami mokesčius...
siaip visam sviete tie izidzetai ir rainejrai skraido ne i pagrindinius saliu (miestu) oro uostus... jie skrenda i tuos, kur rinkliavos mazesnes... taip yra ir pas mus... taip ir bus...
Comment