Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Artas Rodyti pranešimą
    Jei nebus keleiviu tranzito, tai terminalo Kaune irgi nebus
    O kad Kaune nebus tranzito artimiausius 10 metu, tai tikrai
    Kauno oro uostas išaugo seną rūbą

    Per dvejus metus Kauno oro uoste keleivių srautas padidėjo dešimt kartų. Tikimasi, kad kitais metais Karmėlavoje aviakompanijų paslaugomis pasinaudos apie pusė milijono žmonių. Dabartinis keleivių terminalas tokiam srautui jau per mažas. Nėra vietos ir norintiems čia nuomotis patalpas verslininkams.

    Kitais metais žadama atidaryti rekonstruotą, daug erdvesnį keleivių terminalą, daugiau vietos bus skirta automobiliams. Šiuo metu rengiamas oro uosto plėtros techninis projektas, paskelbtas statybos rangovų konkursas.

    Padidės trigubai

    Dabartinis oro uosto pralaidumas – pusė milijono keleivių per metus. Kauno oro uosto generalinis direktorius Kęstutis Cucėnas prognozuoja, kad tiek žmonių iš čia skris kitais metais. „Iki spalio turime išplėsti keleivių terminalą. Tai reikia padaryti ir dėl to, kad oro uostas atitiktų Šengeno erdvės reikalavimus“, - kalbėjo jis.

    Keleivių terminalo plotas padidės trigubai – nuo 2 tūkst. iki 6 tūkst. kv.metrų. Šiuo metu rengiamas oro uosto plėtros techninis projektas, tada paaiškės ir darbų kainos. Statybos rangovo konkurse dalyvauja keturios bendrovės. Nugalėtojas bus paskelbtas kitų metų pradžioje.

    „Po terminalo rekonstrukcijos turėsime galimybių įsileisti ir daugiau paslaugų teikėjų: kavinių, parduotuvių“, - sakė generalinis direktorius.

    Šiuo metu čia veikia viena parduotuvė, suvenyrų kioskas, kavinė, Kauno regiono turizmo informacijos centro biuras, penkios automobilių nuomos firmos. „Seniau verslininkų negalėjome privilioti, o dabar norinčiųjų čia įsikurti daugiau nei galime priimti“, - teigė K.Cucėnas.

    Plės automobilių stovėjimo aikštelę

    Kauno oro uoste per kitus metus žadama maždaug dvigubai padidinti 150 vietų automobilių stovėjimo aikštelę. Dabar keleivius atvežantiems ar juos pasitinkantiems vairuotojams už čia paliktas mašinas mokėti nereikia, tačiau kitais metais greičiausiai bus renkamas automobilių stovėjimo mokestis kaip ir sostinės oro uoste.

    „Daugiau vietų įrengsime ir automobilių saugojimo aikštelėje, nes tikimės, kad daugės turistus iš Karmėlavos skraidinančių kelionių agentūrų“, - kalbėjo generalinis direktorius.

    Pasak jo, svarstoma ir apie kelių aukštų garažo automobiliams statybą. „Planuojame tapti moderniu oro uostu, kuris pajėgtų aptarnauti iki 3 mln. žmonių per metus“, - sakė K.Cucėnas.

    Kitais metais bus įrengta kilimo ir tūpimo tako šviesų signalinė sistema, kurios vertė - daugiau nei 10 mln. litų. Dalį lėšų skyrė Europos Sąjungos fondai. Ši sistema leis lėktuvams saugiau leistis esant blogam matomumui.

    Pasak Kauno oro uosto komercijos ir plėtros direktoriaus Arnoldo Rutkausko, po keleivių terminalo statybos dar reikės platinti pakilimo taką, rekonstruoti keleivių peroną, įrengti riedėjimo takus lėktuvams. „Dabar nusileidę lėktuvai turi važiuoti iki jo pabaigos, apsisukti ir tik tada jie gali privažiuoti prie keleivių terminalo. Po rekonstrukcijos pilotams reikės mažiau manevruoti, trumpiau bus užimtas pakilimo takas“, - aiškino A.Rutkauskas.

    Kauno oro uosto kilimo ir tūpimo takas yra pakankamo ilgio - 3,25 km. Jame gali leistis ir kilti bet kokio tipo oro laineriai.

    „Planuojame statyti ir lėktuvų aptarnavimo angarą, nes jau dabar aviakompanijai „Ryanair“ apsimokėtų savo lėktuvus palikti oro uoste nakčiai ir anksti ryte išskristi, tačiau neturime kur jų laikyti“, - kalbėjo A.Rutkauskas.

    Gali tapti pagrindinis

    Susisiekimo ministerijos Civilinės aviacijos departamento direktorius Vidmantas Kairys sakė, kad kitais metais bus baigta galimybių studija, kurioje bus įvertinti Vilniaus ir Kauno oro uostai. „Tada paaiškės, kuriam oro uostui bus suteikta plėtros pirmenybė, kiek lėšų reikės jo modernizacijai ir plėtrai“, - sakė direktorius.

    Vilniaus ir Kauno dvimiesčio strateginio planavimo komisija yra apsisprendusi, kad ateityje Vilniaus oro uostas turėtų būti skirtas tik sostinės reikmėms. Beje, meteorologai taip pat jau paskelbė, kad Kaune rečiau susidaro skrydžiams trukdantis rūkas. Susisiekimo ministerija jau atmetė naujojo oro uosto statybos variantą Elektrėnuose.

    Jei studija bus palanki Kaunui, oro uostas gali tikėtis šimtamilijoninių investicijų.

    Iki 2004 metų Kauno oro uostas per metus aptarnaudavo apie 25 tūkst. keleivių. Padėtis pasikeitė, kai buvo pasirašyta sutartis su pigių skrydžių bendrovėmis „Ryanair“ ir „Wizzair“. Tiesa, pastaroji rudenį iš Kauno pasitraukė, tačiau atėjo kita aviakompanija „DOT LT“.

    Pernai Kauno oro uostas patyrė apie 700 tūkst. litų nuostolių, tačiau šiemet jau prognozuojamas apie 270 tūkst. litų grynasis pelnas.

    "Kauno diena"
    Straipsnis iš http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1167170400
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment




      sita komentara rasiau labai senai...., ir iki siol savo nuomones nepakeiciau

      Comment


        Parašė Artas Rodyti pranešimą


        sita komentara rasiau labai senai...., ir iki siol savo nuomones nepakeiciau
        Net esant akivaizdiems faktams, kad klysti? Įdomus pasirinkimas
        Įžvalgos.lt - FB - G+

        Comment


          Parašė John
          Tokios "prognozes" apie 3mln. keleiviu 2015 metams atrodo daromos be jokio konteksto (t.y. salies ir miesto, i kuriuos tie keleiviai skrenda... o tokiu tikrai galetu buti daug daug, tikrai daugiau, nei 3 mln 2015). I galva man ateina tik tokios mintys; tie zmones, kurie daro tokias prognozes, yra arba visiski silpnaprociai, arba visiskai nesuvokia, kas yra civiline aviacija ir neturi elementarios nuovokos apie keleiviu srautus. Na ir kaip tokie veltedziai gali valdyti oro uosta? Kodel jie dar neisspirti lauk ir i ju vieta nepriimti tokie, kurie turi bent minimalia kompetencija tokiam darbui? Nezinau, bet speju, kad VNO vadyba sudaro burelis (ex)tarybiniu deduliu, neturinciu zalio suprtimo apie siuolaikinius vadybos metodus ir suvokimo apie rinka, kurioje dirba. Sedi ten, kad toliau skaiciuotu "pelna" ir pampintu pilvus, bei dziaugtusi, kiek ju darzinele uzdirba "navaro". Pikta ir tiek.
          manau nebus toje Rygoje tu 10 mln. Jeigu 5-6 mln. pasieks, bus tikrai neprastas rezultatas (bet anyway rispektas Rygai)

          Ir dar as nepamenu tiksliu skaiciu pateiktu Europos Komisijos "Baltojoje knygoje", bet oro pervezimai tikrai neaugs taip greitai, kazkas apie 10-15 %, na truputi pridekime kad t.y. valstybe su greit auganciu vartojimu, tad dar kazkiek dasides...
          Sunku jiems bus patapti hubu, nes Praha galimai nukonkuruos juos rytu Europos rinkoje.

          Beje augimas gali buti dar mazesnis, jeigu bus padidinti ar pan. tarsos mokescia (tad pigios oro linijos, nebetaps tokios pigios), cia dedes Briuselyje kazka pradeta svarstyti, bet kiek supratau tai dar tik projektas.

          Na o VLN 3 mln. 2015 tai

          Comment


            Parašė Ash Rodyti pranešimą
            Net esant akivaizdiems faktams, kad klysti? Įdomus pasirinkimas

            rekonstrukcija nera = naujas terminalas


            na dar ziuresime kaip cia bus

            Comment


              Parašė Artas Rodyti pranešimą
              rekonstrukcija nera = naujas terminalas
              Tas tiesa, bet keleivių terminalo plotas po rekonstrukcijos didės trigubai, tai naujo ir nereikia. Esmė, kad terminalas plėsis ir smarkiai
              Įžvalgos.lt - FB - G+

              Comment


                2006 metų suvestinė:

                "Vilniaus oro uostas 2006 m. pervežė beveik 1,5 mln. keleivių"
                http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1167688800


                Aviakompanijų - lyderių penketukas (procentais pagal pernai TVOU aptarnautų keleivių skaičių) rikiuojasi šia tvarka:
                1. air Baltic - 32,49
                2. „fly-LAL Lithuanian Airlines" - 28,7
                3. ČSA-Czech Airlines - 6,7
                4. Lufthansa - 6,09
                5. British Airways - 4,19 (be paskutinių poros mėnesių, nes įsigaliojus rudens - žiemos tvarkaraščiui, ši aviakompanija nutraukė skrydžius tarp Vilniaus ir Londono).
                http://www.vilnius-airport.lt/lt/

                "airBaltic" lenkia „fly-LAL Lithuanian Airlines" mūsų pačių pagrindiniame (kolkas, turbūt) oro uoste...

                Šiemet TVOU planuoja priimti ir išlydėti apie 1,6 mln. keleivių.
                Augimas vos ~149 000 keleivių...
                Paskutinis taisė ; 2007.01.03, 17:18.
                Įžvalgos.lt - FB - G+

                Comment


                  Matyt John, as tau turesiu pikrti bilieta i VNO ir atgal savaitgaliui kad tu nufotografuotum naujo terminalo statybu progresa nes kitaip matau nieko neisvysim is forumieciu gyvenanciu Vilniuje. Pasakyk prasau koks savaitgalis tau labiausiai tinka?

                  Comment


                    Ar temos pavadinimo nereikėtų pakoreguoti? Visi žodžiai didžiaja raide prasideda.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Ar temos pavadinimo nereikėtų pakoreguoti? Visi žodžiai didžiaja raide prasideda.
                      Jei turima omenyje pavadinimą, taip ir turėtų būti
                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                      Comment


                        Siūloma stabdyti „Lietuvos avialinijų“ statybų Vilniaus oro uoste leidimą
                        Kova tęsiasi.
                        Kiek teko pastebėti tai labai daug humoro pasirodo šioje kovoje nukreipto prieš flylal. Dar viena citata iš straipsnio:
                        Vilniaus apskrities viršininko administracijos Teritorijų planavimo ir statybos valstybinės priežiūros departamento direktorius Aurelijus Kuisys DELFI sakė, kad prašymo stabdyti leidimą motyvuose nurodoma tai, kad projekte nurodomi pastatai, kuriuos reikia griauti, tačiau nenurodyti tie, kurių griauti nereikia.
                        Paskutinis taisė deep'as; 2007.01.06, 14:35.

                        Comment


                          "Įpusėti naujojo Vilniaus oro uosto keleivių terminalo statybos darbai"
                          http://www.vtv.lt/content/view/31088/123/
                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                          Comment


                            O man visgi atrodo kad su visokiom rekonstrukcijom Lietuvoj netvarka. Stopudovai naujas terminalas Vilniuje nesipaisys su abiejom senosiom dalim nei isore, nei vidum, o dabartiniam terminale ir toliau bus pilna tos siaubingos neskoningom spalvom dazytos gelezies.
                            Kaune prilipdys prie dabartinio koki priestata ir viso pastato taip pat neintegruos, cia tas pats ir su Seimu bus, visas geltonas, o stiklas is renderiu melsvas.
                            Zodziu, cia jau priklauso nuo architektu, o jie neaisku ka galvoja.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              delfi.lt

                              Comment


                                Parašė Ash Rodyti pranešimą
                                Jei turima omenyje pavadinimą, taip ir turėtų būti
                                Klysti. Kaip sakai, yra anglų kalboje. Lietuvių kalboje pavadinimo pirmojo žodžio pirmoji raidė prasideda didžiąja raide, o likusieji žodžiai - mažąja, išsikyrus tada, jei sakinių vidury yra tikrinių daiktavardžių, kurie taip pat reikalauja pirmos didžiosios raidės.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Planai- http://www.development.lt/index.php/...ra/planas/1158
                                  Vaizdai- http://www.development.lt/index.php/...i/vizijos/1170
                                  Filmai- http://www.development.lt/index.php/...ra/filmai/1186

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Klysti. Kaip sakai, yra anglų kalboje. Lietuvių kalboje pavadinimo pirmojo žodžio pirmoji raidė prasideda didžiąja raide, o likusieji žodžiai - mažąja, išsikyrus tada, jei sakinių vidury yra tikrinių daiktavardžių, kurie taip pat reikalauja pirmos didžiosios raidės.
                                    Pasitikslinau. Taip, tu teisus.
                                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Ar temos pavadinimo nereikėtų pakoreguoti? Visi žodžiai didžiaja raide prasideda.
                                      Ko gero, tam kas tai padaryti gali, nereikia.
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        Vilniaus oro uosto direktorius išsaugojo postą
                                        Tai kogero blogiausia šios savaitės žinia. O vat įdomu kodėl Vilniaus oro uostas neprivatizuojamas?

                                        Comment


                                          Todėl kad oro uostas yra strateginis infrastruktūrinis objektas (kaip ir geležinkeliai, automobilių keliai, uostai). Valstybė suteikia galimybė naudotis infrastruktūra visiems norintiems, tačiau nuosavybės neatiduoda.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X