50-60 metų senumo koks nors turbo propinis Boeing 377? Tikiu, kad vien tokia egzotika papildomą turistų srautą generuotų, kuriems ne galutinis tikslas, bet pati kelionė būtų aktualu, tačiau ar atsiras muziejus, kuris sutiks savo eksponatą grąžinti į servisą? .
Portalas skelbia, kad naujieji Susisiekimo ministerijos vadovai paragino trauktis Tarptautinio Vilniaus oro uosto generalinį direktorių Tomą Vaišvilą.
Neoficialiomis žiniomis, jam buvo liepta iki sausio 31 dienos palikti postą šalių susitarimu. Pasak portalo, tokio pat paliepimo sulaukė uosto Administravimo departamento direktorius bei vieno iš skyrių vadovas.
Va čia tai būtų gana žiauru... gal bent, duok dieve, į jo vietą nepasodins kokio apsiperdusio ir korumpuoto pusgalvio kaip M.Ivanauskas.
O šiaip, oro uostų ir panašių įmonių postai neturėtų būti dalinami pagal politinį pasitikėjimą, bet veikti labiau komerciniais pagrindais, kas reiškia, kad turėtų būti žiūrima tik į kandidato kompetenciją ir jis skiriamas konkurso būdu, atsirinkus geriausią. O čia dvelkia sena gera postsovietine švogerine sistema.
Va čia tai būtų gana žiauru... gal bent, duok dieve, į jo vietą nepasodins kokio apsiperdusio ir korumpuoto pusgalvio kaip M.Ivanauskas.
O šiaip, oro uostų ir panašių įmonių postai neturėtų būti dalinami pagal politinį pasitikėjimą, bet veikti labiau komerciniais pagrindais, kas reiškia, kad turėtų būti žiūrima tik į kandidato kompetenciją ir jis skiriamas konkurso būdu, atsirinkus geriausią. O čia dvelkia sena gera postsovietine švogerine sistema.
Dar vienas argumentas už valstybinių įmonių privatizaciją.
Dar vienas argumentas už valstybinių įmonių privatizaciją.
Ar tikrai tai galima pasiekti tik privatizavus? Būtų įdomu sužinoti, kokia praktika veikia kituose Europos oro uostuose? Pavyzdžiui, Frankfurto, Miuncheno, Ciuricho, Schipolio?
Ar tikrai tai galima pasiekti tik privatizavus? Būtų įdomu sužinoti, kokia praktika veikia kituose Europos oro uostuose? Pavyzdžiui, Frankfurto, Miuncheno, Ciuricho, Schipolio?
Šiaip, geriausias būdas būtų iš Vyriausybės atimti galimybę tiesiogiai skirti valstybinių bendrovių valdybas ir CEO, o tik iškelti joms tikslus, vadovybę parenkant kad ir elementaraus konkurso būdu. Tiek, kad politikai svertų nenorės atsisakyti niekada, kad ir kaip iš jų juos reiktų atimti (Ir ne tik šitoje vietoje ).
Ar tikrai tai galima pasiekti tik privatizavus? Būtų įdomu sužinoti, kokia praktika veikia kituose Europos oro uostuose? Pavyzdžiui, Frankfurto, Miuncheno, Ciuricho, Schipolio?
Ok, nebūtinai privatizavus. Galima atiduoti valdyti į privačias rankas t.t. laikui t.t. sąlygomis. Kaip UK su geležinkeliais. Privatininkas visad bus efektyvesnis.
Ok, nebūtinai privatizavus. Galima atiduoti valdyti į privačias rankas t.t. laikui t.t. sąlygomis. Kaip UK su geležinkeliais. Privatininkas visad bus efektyvesnis.
Šiaip Index mintis, sakyčiau, yra labai gera. Jeigu gerai suprantu, pavyzdžiui, Schipolį valdo grupė, kurios aksicijos priklauso kažkokiai ministerijai ir Amsterdamo savivaldybei. Kitaip tariant, tai valstybei priklausanti kompanija, bet ne valstybės įmonė. Kitaip tariant, de facto komercinis entity, bet priklausantis valstybei, kas reiškia, kad yra geresnių saugiklių, jog jis dirbs ne vien tik pelnui, bet ir valstybės ir miestų interesams.
O infrastruktūros ir transporto atidavimas į privačias rankas (t.y. sritys, kur realiai nelabai galima konkurencija) yra abejotinas dalykas.
Ok, nebūtinai privatizavus. Galima atiduoti valdyti į privačias rankas t.t. laikui t.t. sąlygomis. Kaip UK su geležinkeliais. Privatininkas visad bus efektyvesnis.
Išskyrus tada kai pagrindinis bendrovei keliamas tikslas nėra pelnas. Tada geriau turėti akcininką, kuris maksimalaus pelno ir nereikalauja. Bet efektyviai dirbti vis tiek reikia, todėl geriausia, kad vadovas (O ir darbuotojai) norėtų dirbti kaip privačiame versle, tik be akcininkų spaudimo kiekvienais metais uždirbti didžiausią pelną bet kokia kaina.
Aišku, reikia pridurti, kad tam reikalinga pakankamai aukšta politinė kultūra, kur būtų realiai iškeliami valstybės, o ne partijų, interesai. Kol kas Lietuvoje to nėra. Bent jau ne su dabartine valdžia, kuo jau imame įsitikinti.
Ok, nebūtinai privatizavus. Galima atiduoti valdyti į privačias rankas t.t. laikui t.t. sąlygomis. Kaip UK su geležinkeliais. Privatininkas visad bus efektyvesnis.
Jo, žinome, kaip "efektyviai" veikia visų Lietuvos miestų šilumos tinklai, išnuomoti privatininkams... Tas efektyvumas tai yra maksimali kaina ir minimalios investicijos bei išlaidos. Jų santykis iš tiesų gali gautis "efektyvus". Tik ar ilgam? Monopolinių sričių privatizavimas ar nuoma duoda daugiau žalos nei naudos.
Pilna pavyzdžių, kai valstybė susitvarko geriau ar bent jau neblogiau.
„Jeigu mes būsime verčiami kraustytis į Kauną, „Wizz Air“ iškels savo lėktuvus iš Lietuvos į kitą šalį“, - portalui lrytas.lt sakė D. Carvalho. http://www.lrytas.lt/verslas/energet...ti-i-kauna.htm
SM politikos gairių kaitaliojimasis.
Jie pakeitė vadovus, bet tie vadovai vėliau atidirbinėjo kaip reikia ir sukalė gan tvirtus pagrindus tolimesniam šių įmonių augimui ir efektyvumo didėjimui. Jeigu ir socialdemokratai dirbs ne blogiau, tai tada nėra prasmės ant jų pykti. Tačiau kada jie paskutinį kartą dirbo teisingai ir efektyviai?
„Jeigu mes būsime verčiami kraustytis į Kauną, „Wizz Air“ iškels savo lėktuvus iš Lietuvos į kitą šalį“, - portalui lrytas.lt sakė D. Carvalho. http://www.lrytas.lt/verslas/energet...ti-i-kauna.htm
SM politikos gairių kaitaliojimasis.
Tai palaukit, E. Masiulis teigė, kad SM teisiškai nieko negali įtakoti privačių oro kompanijų, kur jos nori ten jos skraido. Atėjo socdemai, teisės aktai pasikeitė ar kaip?
Comment