Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O gal tai bus naudoti orlaiviai?

    Comment


      Belenkoki 737 perpimpinti iki 80 vietu laisvai galima
      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

      Comment


        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
        O gal tai bus naudoti orlaiviai?
        50-60 metų senumo koks nors turbo propinis Boeing 377? Tikiu, kad vien tokia egzotika papildomą turistų srautą generuotų, kuriems ne galutinis tikslas, bet pati kelionė būtų aktualu, tačiau ar atsiras muziejus, kuris sutiks savo eksponatą grąžinti į servisą? .

        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
        Belenkoki 737 perpimpinti iki 80 vietu laisvai galima
        Jo all business konfigūracija, išvis be ekonominės klasės salono dalies - tada kažkas panašaus matyt būtų .

        Comment


          Panašu, kad baigsis Vilniaus oro uosto geras darbas greitai

          http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60394945

          Portalas skelbia, kad naujieji Susisiekimo ministerijos vadovai paragino trauktis Tarptautinio Vilniaus oro uosto generalinį direktorių Tomą Vaišvilą.
          Neoficialiomis žiniomis, jam buvo liepta iki sausio 31 dienos palikti postą šalių susitarimu. Pasak portalo, tokio pat paliepimo sulaukė uosto Administravimo departamento direktorius bei vieno iš skyrių vadovas.


          DELFI Jums tiekia kokybišką nemokamą turinį. Jūs atsidėkotumėte mums, jei dalintumėtės šiuo tekstu siųsdami jo nuorodą, o ne kopijuodami tekstą. http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2HV6q8vdv

          Comment


            Parašė tajus Rodyti pranešimą
            Panašu, kad baigsis Vilniaus oro uosto geras darbas greitai

            http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60394945
            Polinis durnizmas. Nesvarbu kas, svarbu, kad būtų savas.

            Comment


              Parašė tajus Rodyti pranešimą
              Panašu, kad baigsis Vilniaus oro uosto geras darbas greitai

              http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60394945
              Va čia tai būtų gana žiauru... gal bent, duok dieve, į jo vietą nepasodins kokio apsiperdusio ir korumpuoto pusgalvio kaip M.Ivanauskas.

              O šiaip, oro uostų ir panašių įmonių postai neturėtų būti dalinami pagal politinį pasitikėjimą, bet veikti labiau komerciniais pagrindais, kas reiškia, kad turėtų būti žiūrima tik į kandidato kompetenciją ir jis skiriamas konkurso būdu, atsirinkus geriausią. O čia dvelkia sena gera postsovietine švogerine sistema.
              Paskutinis taisė John; 2013.01.09, 23:21.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Polinis durnizmas. Nesvarbu kas, svarbu, kad būtų savas.
                SD vizitinė kortelė.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Va čia tai būtų gana žiauru... gal bent, duok dieve, į jo vietą nepasodins kokio apsiperdusio ir korumpuoto pusgalvio kaip M.Ivanauskas.

                  O šiaip, oro uostų ir panašių įmonių postai neturėtų būti dalinami pagal politinį pasitikėjimą, bet veikti labiau komerciniais pagrindais, kas reiškia, kad turėtų būti žiūrima tik į kandidato kompetenciją ir jis skiriamas konkurso būdu, atsirinkus geriausią. O čia dvelkia sena gera postsovietine švogerine sistema.
                  Dar vienas argumentas už valstybinių įmonių privatizaciją.
                  Kaip po dykumą blaškiausi

                  Comment


                    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                    Dar vienas argumentas už valstybinių įmonių privatizaciją.
                    Ar tikrai tai galima pasiekti tik privatizavus? Būtų įdomu sužinoti, kokia praktika veikia kituose Europos oro uostuose? Pavyzdžiui, Frankfurto, Miuncheno, Ciuricho, Schipolio?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Ar tikrai tai galima pasiekti tik privatizavus? Būtų įdomu sužinoti, kokia praktika veikia kituose Europos oro uostuose? Pavyzdžiui, Frankfurto, Miuncheno, Ciuricho, Schipolio?
                      Šiaip, geriausias būdas būtų iš Vyriausybės atimti galimybę tiesiogiai skirti valstybinių bendrovių valdybas ir CEO, o tik iškelti joms tikslus, vadovybę parenkant kad ir elementaraus konkurso būdu. Tiek, kad politikai svertų nenorės atsisakyti niekada, kad ir kaip iš jų juos reiktų atimti (Ir ne tik šitoje vietoje ).
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Visuomis butu apsaugojes nuo tokiu nesamoniu...

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Ar tikrai tai galima pasiekti tik privatizavus? Būtų įdomu sužinoti, kokia praktika veikia kituose Europos oro uostuose? Pavyzdžiui, Frankfurto, Miuncheno, Ciuricho, Schipolio?
                          Ok, nebūtinai privatizavus. Galima atiduoti valdyti į privačias rankas t.t. laikui t.t. sąlygomis. Kaip UK su geležinkeliais. Privatininkas visad bus efektyvesnis.
                          Kaip po dykumą blaškiausi

                          Comment


                            Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                            Ok, nebūtinai privatizavus. Galima atiduoti valdyti į privačias rankas t.t. laikui t.t. sąlygomis. Kaip UK su geležinkeliais. Privatininkas visad bus efektyvesnis.
                            Šiaip Index mintis, sakyčiau, yra labai gera. Jeigu gerai suprantu, pavyzdžiui, Schipolį valdo grupė, kurios aksicijos priklauso kažkokiai ministerijai ir Amsterdamo savivaldybei. Kitaip tariant, tai valstybei priklausanti kompanija, bet ne valstybės įmonė. Kitaip tariant, de facto komercinis entity, bet priklausantis valstybei, kas reiškia, kad yra geresnių saugiklių, jog jis dirbs ne vien tik pelnui, bet ir valstybės ir miestų interesams.

                            O infrastruktūros ir transporto atidavimas į privačias rankas (t.y. sritys, kur realiai nelabai galima konkurencija) yra abejotinas dalykas.

                            Comment


                              Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                              Ok, nebūtinai privatizavus. Galima atiduoti valdyti į privačias rankas t.t. laikui t.t. sąlygomis. Kaip UK su geležinkeliais. Privatininkas visad bus efektyvesnis.
                              Išskyrus tada kai pagrindinis bendrovei keliamas tikslas nėra pelnas. Tada geriau turėti akcininką, kuris maksimalaus pelno ir nereikalauja. Bet efektyviai dirbti vis tiek reikia, todėl geriausia, kad vadovas (O ir darbuotojai) norėtų dirbti kaip privačiame versle, tik be akcininkų spaudimo kiekvienais metais uždirbti didžiausią pelną bet kokia kaina.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Aišku, reikia pridurti, kad tam reikalinga pakankamai aukšta politinė kultūra, kur būtų realiai iškeliami valstybės, o ne partijų, interesai. Kol kas Lietuvoje to nėra. Bent jau ne su dabartine valdžia, kuo jau imame įsitikinti.

                                Comment


                                  Liūdna, labai liūdna... . Beje, jau patvirtinta.

                                  Comment


                                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                    SD vizitinė kortelė.
                                    Konservatoriai kitokie buvo???

                                    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                    Ok, nebūtinai privatizavus. Galima atiduoti valdyti į privačias rankas t.t. laikui t.t. sąlygomis. Kaip UK su geležinkeliais. Privatininkas visad bus efektyvesnis.
                                    Jo, žinome, kaip "efektyviai" veikia visų Lietuvos miestų šilumos tinklai, išnuomoti privatininkams... Tas efektyvumas tai yra maksimali kaina ir minimalios investicijos bei išlaidos. Jų santykis iš tiesų gali gautis "efektyvus". Tik ar ilgam? Monopolinių sričių privatizavimas ar nuoma duoda daugiau žalos nei naudos.
                                    Pilna pavyzdžių, kai valstybė susitvarko geriau ar bent jau neblogiau.

                                    Comment


                                      „Jeigu mes būsime verčiami kraustytis į Kauną, „Wizz Air“ iškels savo lėktuvus iš Lietuvos į kitą šalį“, - portalui lrytas.lt sakė D. Carvalho.
                                      http://www.lrytas.lt/verslas/energet...ti-i-kauna.htm
                                      SM politikos gairių kaitaliojimasis.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Konservatoriai kitokie buvo???
                                        Jie pakeitė vadovus, bet tie vadovai vėliau atidirbinėjo kaip reikia ir sukalė gan tvirtus pagrindus tolimesniam šių įmonių augimui ir efektyvumo didėjimui. Jeigu ir socialdemokratai dirbs ne blogiau, tai tada nėra prasmės ant jų pykti. Tačiau kada jie paskutinį kartą dirbo teisingai ir efektyviai?

                                        Comment


                                          Parašė kostasas Rodyti pranešimą
                                          „Jeigu mes būsime verčiami kraustytis į Kauną, „Wizz Air“ iškels savo lėktuvus iš Lietuvos į kitą šalį“, - portalui lrytas.lt sakė D. Carvalho.
                                          http://www.lrytas.lt/verslas/energet...ti-i-kauna.htm
                                          SM politikos gairių kaitaliojimasis.
                                          Tai palaukit, E. Masiulis teigė, kad SM teisiškai nieko negali įtakoti privačių oro kompanijų, kur jos nori ten jos skraido. Atėjo socdemai, teisės aktai pasikeitė ar kaip?
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X