Taip pat lėktuvai turi maksimalias sėdynių konfigūracijas ir tai reiškia jog ne tik nebus daug vietos kojom, tačiau taip pat nebus pakankamai vietos rankiniam bagažui, jei pagal keleivių skaičių lėktuvas bus artipilnis, nes spintelių virš galvų skaičius nepriklauso nuo sėdynių salone skaičiaus. Tada prasideda bagažo kišimas po sėdynemis ir pan.
Būtent dėl to aš manau, kad "drakoniškos" Ryanair rankinio bagažo taisyklės yra kur kas mažiau drakoniškos, negu turėtų būti. Aš tikrai neužjausiu papildomai pinigų atsegt turėjusio budulio su Gariūnų stiliaus taše, kuri į rėmą telpa nebent gerai ant jos pašokinėjus arba kokios vištos, kuriai yra per sunku suskaičiuoti iki vieno ir kuri šalia terbos dar nori įsitempti į lėktuvą maišą su šnapsu ir kvepalais iš oro uosto parduotuvės.
O į tokius, kiek teko matyt, neretai pažiūrima pro pirštus.
Perskaičiau kelis šios temos puslapius ir visiškai nesuprantu kai kurių dalyvių požiūrio ir nenuoseklumo.
Taip, ne kartą sakiau kad Ryanair atėjimas į Vilnių pradės stumti lauk tradicines avialinijas, tačiau ne kurie dalyviai rėkė, kad aš trolis ir debilas.
Be to tie patys forumo dalyviai jau pradeda krokodilo ašaromis verkti, kad vaje vaje lieka vienas aktyvus oro uostas Lietuvoje (apie ką irgi ne kartą sakiau, kad LT pilnai užtenka vieno oro uosto)
Tie patys verksiai pradėjo verkti, vaje vaje kaip nepatoogu su Ryanair skristi, tačiau ką tik neseniai katutėmis plojo kad į Vilnių ateina Ryanair.
Gal Jūs vieną kartą apsispręskite ko norite ? Iš principo laukčiau kai kurių dalyvių atsiprašymo už įžeidinėjimus.
Iš kitos pusės - perskaičius straipsnį apie Aerlingus išėjimą - išėjimas logiškas, nes Aerlinguso dalis akcijų priklauso Ryanair, laiko klausimas kada Ryanair pilnai perpirks šią aviakompaniją.
Iš kitos pusės - perskaičius straipsnį apie Aerlingus išėjimą - išėjimas logiškas, nes Aerlinguso dalis akcijų priklauso Ryanair, laiko klausimas kada Ryanair pilnai perpirks šią aviakompaniją.
Senų seniausiai būtų nupirkus, jei tik Europos komisija leidusi būtų. Bandymų ne vienas ir ne du jau buvo, dabar regis ruošiamasi dar vienam.
Senų seniausiai būtų nupirkus, jei tik Europos komisija leidusi būtų. Bandymų ne vienas ir ne du jau buvo, dabar regis ruošiamasi dar vienam.
Prieš 4 dienas, Ryanair 694(€) milionų pasiūlymas buvo atmestas valstybės.. Tačiau nepanašu kad O'Leary'is pasiduotų, vis siūlo sumas ar laukia kol 'Europos Komisija' pakoreguos taisykles dėl konkurencijos etc.
Perskaičiau kelis šios temos puslapius ir visiškai nesuprantu kai kurių dalyvių požiūrio ir nenuoseklumo.
Taip, ne kartą sakiau kad Ryanair atėjimas į Vilnių pradės stumti lauk tradicines avialinijas, tačiau ne kurie dalyviai rėkė, kad aš trolis ir debilas.
Tai, kad kaip tik nestumia, atvirkščiai, atėjus Ryanair tradicinių avialinijų pervežamų keleivių skaičius tik didėjo.
O dėl Prahos, ten visai kitos problemos niekaip nesusijusios su Ryanair Vilniuje.
Per paskutinius kelis mėnesius skridau iš LTN į VNO pirmyn ir atgal du kartus. Pirmą kartą skridau su WizzAir, antrą - su RyanAir (taigi po du skrydžius su kiekviena avialinija). Skirtumo baisiai didelio nepastebėjau. Vienintelis, kas atkreipė dėmesį, buvo tai, kad WizzAir beveik visi darbuotojai kalbėjo lietuviškai, kai RyanAir tokių nebuvo nei vieno. Man tai problemų nesudarė, bet spėju, kad yra žmonių, kuriems tai būtų aktualu. Kita vertus, skrendant WizzAir į Londoną, sėdėjau lėktuvo gale, tai darbuotojai taip garsiai ir be sustojimo juokėsi ir šnekėjo (lietuviškai), kad jau norėjau prašyti, kad tai darytų tyliau, nes buvo sunku susikaupti skaitymui. Dar WizzAir skraido su Airbus A320 kai RyanAir - su Boeing 737. Jeigu reiktų rinktis su kuria avialinija vėl skristi, skrisčiau su ta, su kuria skristi būtų pigiau.
Udriau, baik trolinti. Buvo Susisiekimo ministerijos pareigūno komentaras, kad jie visaip įkalbinėjo Ryanair nesikelti iš Kauno į Vilnių, taip kad tavo pasakymas „Taip, ne kartą sakiau kad Ryanair atėjimas į Vilnių pradės stumti lauk tradicines avialinijas, tačiau ne kurie dalyviai rėkė, kad aš trolis ir debilas“ - nieko vertas.
Aš netrolinu, tik komentuojų kai kurių dalyvių pasisakymus. Troliai esante būtent Jūs - be pozicijos ir be savo nuomonės, tesugebantys įžeidinėti kitaip manančius. Beje, gal galėtumete pasakyti, koks pareigūnas įkalbinejo pasilikti RYANAIR Vilniuje ?
Gal dar kokios buvo, kurių nepamenu. Dabar skaičiuok kurios iš jų LLC, kurios ne.
Krypčių nesuskaičiuosiu, didžioji dalis nuimtų yra Estonian ir Skyways.
Skyways bankrutavo, Estonian, sakykim, negalėjo konkuruoti su LLC Vilniuje. Czech Airlines pasitraukimas su Ryanair nesusijęs, Aer Lingus galima sakyti neatlaikė konkurencijos su Ryanair. Ak Bars Aero ir Eurolot kryptims nebuvo pakankamos paklausos, Ryanair toms kryptims jokios įtakos neturėjo ir negalėjo turėti.
Aš netrolinu, tik komentuojų kai kurių dalyvių pasisakymus. Troliai esante būtent Jūs - be pozicijos ir be savo nuomonės, tesugebantys įžeidinėti kitaip manančius. Beje, gal galėtumete pasakyti, koks pareigūnas įkalbinejo pasilikti RYANAIR Vilniuje ?
Prašau - http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3740 . Susisiekimo ministro patarėjas, buvęs Kauno miesto meras Rimantas Mikaitis. Tik įkalbinėjo pasilikti ne Vilniuje, o Kaune. Tai kas čia trolis dar kartą?
Ai tiesa, įdomiai tas ponas ministerijos atstovas įkalbinėjo - paskirdamas 25 mlj Vilniaus reklamai bei paskelbdamas PRIORITETINIU Vilniaus oro uostą. Kažkaip kalbos su darbais nesiriša ...
Nieko nepadarysi - už savo žodžius kai kas turi atsiprašyti, nes keli puslapiai prieš tai taip gailiai verkė .... Iš kitos pusės suprantu- teisybė kai kam akis pradėjo badyti... Akivaizdžiai matosi, kad valdininkas meluoja.
El Al atejo ir išėjo. Visi kiti, apart Aeroflot - pigių skrydžių kompanijos. Sorry, eilinį kartai FAIL
Koks FAIL...
El Al Tel Avivas yra sezoninė kryptis.
Skyways bankrutavo. Jos pagrindinis verslas buvo ne Lietuvoje.
Aer Lingus yra pigių skrydžių bendrovė, kuri anot jos pačios, pasitraukia laikinai.
Czech Airlines, jos modelis buvo tranzitinis keleivių srautas per Prahą. Su pigių skrydžių bendrovėmis ji nekonkuravo, jos konkurentai - Lufthansa, Austrian, SAS ir LOT.
Tai kuri tradicinė aviakompanija buvo išstumta pilnai iš VNO Ryanair? Koks jos pavadinimas?
Iš kur akivaizdžiai matosi?? Jau rašiau savo prieš tai pakartotame poste - tikite gandais, tuo tarpu normalų interviu vadinate "munduro plovimu" ar "meluoja". Tai kaip su jumis galima diskutuoti ar nevadinti troliu? Dar kartą - prašome įrodyti faktais, kad "akivaizdžiai meluoja".
Psitraukė tik Aerlingus, nors tikėtina, kad tiesiog sezoniniu virs jų servisas ir Czech, pastarųjų reisas buvo labai stipriai orientuotas į tranzitą, tačiau ženkliai sumažėjus krypčių ir jų dažniams iš Prahos bei analogiškai sumažinus dažnį iš Vilniaus siūlomas produktas tapo visiškai nekonkurencingas. Tiesioginis srautas tiesiog nepakankamas, mažų lėktuvų aviakompanija neturi ir čia tik laiko klausimas buvo kada dar viena karpymų serija nuvilnys. Vilnius čia ne joks išskirtinis atvejis, daug reisų buvo uždaryta. Aviakompanija sunkius laikus išgyvena, bando jau kuris laikas restruktūrizuotis, ieško pirkėjų ir t.t. Eurolot taip pat nebuvo niekur skelbusi, kad reisas bus visus metus, o ne sezoninis. El Al - sezoninis ir panašu, kad gali kitamet grįžti su didesniu dažniu.
Taip sakant tuščiom kulkom šaudot, kolega, udriau .
Paskelbę apie naujos skrydžių bendrovės „Air Lituanica“ įkūrimą dar praėjusiais metais, jos vadovai neskubėjo tvarkytis visų būtinų leidimų ir dokumentų. Tačiau tarybos pirmininkas Kęstutis Binkauskas patvirtino, kad antrąjį šių metų ketvirtį bendrovės lėktuvai jau kils į orą.
„Vyksta baigiamieji dokumentų pataisymo darbai, tuomet iš karto juos perduosime Civilinės aviacijos administracijai (CAA) patvirtinimui ir išsiimsime skrydžių bendrovės licenciją“, – Ekonomika.lt sakė jis. K. Binkauskas vylėsi, kad dokumentai bus patvirtinti per maždaug mėnesį.
„Air Lituanica“ vadovas patvirtino, kad bendrovė žvalgosi tinkamų orlaivių ir jau yra nusimačiusi reikalingus. „Greičiausiai po kelių savaičių nacionaliniame oro uoste stovės pasiruošę skrydžiams lėktuvai. Tai bus populiarieji „Boeing“ ir „Embraer“ orlaiviai, turintys po maždaug 80 vietų keleiviams“, – detalizavo K. Binkauskas. Nedideli lėktuvai, anot jo, užtikrins, kad orlaiviai neskraidys tušti ir daugiau vietų bus užpildyta.
Verslininkas patvirtino, kad įmonė jau suradusi pagrindinius vadovus, deramasi dėl kito personalo, o iki vasario pabaigos turėtų būti pasamdyti ir orlaivių pilotai.
„Šiek tiek nuvylė tik mūsų daryta rinkos analizė, pokalbis su ministerijomis, nes paaiškėjo, kad nepriklausomai nuo to, skraidysime mes ar neskraidysime, ministerijos ir kitos institucijos negalės pirkti bilietų, nes jau yra surengusios konkursus ir bilietus pirkti galės tik konkursus laimėjusios turizmo kompanijos. Tad tikimės jų dėmesio“, – sakė K. Binkauskas.
Bendrovė sėkmingai padidino ir įstatinį kapitalą, pradžioje siekusį vos pusę milijono litų.
„Pasisekė pritraukti smulkių investuotojų, pardavėme 17 akcijų po 25 tūkst. Eurų. Šiandien įstatinis kapitalas siekia 2 mln. litų, tačiau planuojame jį didinti“, – aiškino verslininkas. Kol kas apie strateginio investuotojo paieškas jis nekalba, tačiau tikisi, kad bendrovei parodžius gerus rezultatus, atsiras ir jis.
„Aišku, su potencialiais investuotojais, didžiosiomis aviakompanijomis, jau kalbamės, prisistatome, kad būtų žinoma, jog kuriame įmonę“, – teigė K. Binkauskas.
Verslininkas tvirtino, kad greičiausiai antrąjį šių metų ketvirtį į orą pakils pirmieji bendrovės lėktuvai. Briuselis netaps vienintele „Air Lituanica“ kryptimi, bendrovė planuoja skraidyti į Amsterdamą, Paryžių, Maskvą bei kažkurį iš Vokietijos miestų.
„Greičiausiai po kelių savaičių nacionaliniame oro uoste stovės pasiruošę skrydžiams lėktuvai. Tai bus populiarieji „Boeing“ ir „Embraer“ orlaiviai, turintys po maždaug 80 vietų keleiviams“, – detalizavo K. Binkauskas.
Turiu nuvilti poną ekspertą K. Binkauską, nes Boeing paskutinį pusamžį negamino ir negamina jokių orlaivių, kurie turėtų po maždaug 80 vietų. Nebent tai bus kokie nors pagal spec. užsakymą pagaminti spec. ar modifikuoti orlaiviai .
Comment