Labai norėčiau tikėti dėl BA, bet jie jau 2 kartus išėjo. Turistus ir emigrantus veža Ryanairas ir Wizz net iš 2 oro uostų. Verslą su persėdimais padengia Lfthansa, SAS ir kažkiek AirBaltic. Neisivaizduoju kaip BA čia biznį padarytų.
Taigi 10 milijonų Baltarusių! Su tais biznieriais neperlenkiam lazdos. Cia jau reikia duomenu apie klasiu uzpildymus.
Taigi 10 milijonų Baltarusių! Su tais biznieriais neperlenkiam lazdos. Cia jau reikia duomenu apie klasiu uzpildymus.
Yra potenciali 10 mln baltarusių rinka, o ne 10 mln. jau skraidančių keleivių. Jei bent 100 tūkst.skriadytų iš TVOU/KUN - jau būtų labai gerai. Tai yra potencialas, kurį privaloma išnaudoti. Berods TVOU tikisi per kelis artimiausius metus (5 metų bėgyje) pritraukti kiek įmanoma daugiau BY piliečių.
Yra potenciali 10 mln baltarusių rinka, o ne 10 mln. jau skraidančių keleivių. Jei bent 100 tūkst.skriadytų iš TVOU/KUN - jau būtų labai gerai. Tai yra potencialas, kurį privaloma išnaudoti. Berods TVOU tikisi per kelis artimiausius metus (5 metų bėgyje) pritraukti kiek įmanoma daugiau BY piliečių.
Per šiuos metus jau panašiai tiek bus aptarnauta baltarusijos piliečių Vilniaus oro uoste (~85 tūkst.) . Penkių metų bėgyje tikimasi 300 tūkst .
Kitais metais iš Vilniaus Stambulas bus pasiekiamas tiesiogiai. Vilniaus oro uostui pagaliau pavyko sutarti su Turkijos oro bendrove „Turkish Airlines”, rašo „Lietuvos rytas”.
Kurį mėnesį Vilniuje pradės leistis turkų lėktuvai, kol kas konkrečiai nenutarta, tačiau greičiausiai tai įvyks vasaros pradžioje.
Sutarta, kad į Stambulą tiesiogiai bus galima nuvykti 3–4 kartus per savaitę. Kokiu orlaiviu, kol kas nežinia.
Skraidyti maršrutu Stambulas–Vilnius–Ryga po kelerių metų derybų turkai žadėjo jau šiemet rugsėjį, apie tai netgi paskelbė savo interneto svetainėje, tačiau atėjus rudeniui savo planus atidėjo.
Beje, man patiko mintis iš šio straipsnio "Belgijos vyriausybei gali tekti skaičiuoti, kas kainuos brangiau - parama, ar šios bendrovės bankrotas. Manoma, kad bankroto atveju, darbo netektų apie 10 tūkst. darbuotojų.
Be to, neigiamų pasekmių tai turėtų ne tik nacionaliniam Zaventemo, bet ir Šarlerua oro uostui.
Dabar šis oro uostas aptarnauja pigių skrydžių bendroves, daugiausiai – „Ryanair“.
Manoma, jei Zaventemo oro uoste nebeliktų „Brussels Airlines“, „Ryanair“ mėgintų įsitvirtinti pagrindiniame šalies oro uoste. "
Ar tai neprimena Kauno - Vilniaus oro uostų padėties ? tačiau sprendimai skirtingi.
Už patogesnius skydžius į Briuselį – milijonas eurų
Milijonas eurų. Tiek iš Lietuvos, kuri kitais metais pirmininkaus ES Tarybai, reikalauja Belgijos oro bendrovė „Brussels Airlines” už tai, kad skraidytų kitu laiku nei dabar, rašo „Lietuvos rytas”.
Beje, man patiko mintis iš šio straipsnio "Belgijos vyriausybei gali tekti skaičiuoti, kas kainuos brangiau - parama, ar šios bendrovės bankrotas. Manoma, kad bankroto atveju, darbo netektų apie 10 tūkst. darbuotojų.
Be to, neigiamų pasekmių tai turėtų ne tik nacionaliniam Zaventemo, bet ir Šarlerua oro uostui.
Dabar šis oro uostas aptarnauja pigių skrydžių bendroves, daugiausiai – „Ryanair“.
Manoma, jei Zaventemo oro uoste nebeliktų „Brussels Airlines“, „Ryanair“ mėgintų įsitvirtinti pagrindiniame šalies oro uoste. "
Ar tai neprimena Kauno - Vilniaus oro uostų padėties ? tačiau sprendimai skirtingi.
Tai visai neprimena Kauno-Vilniaus oro uostų padėties, nes Ryanair iš pagrindinio Belgijos oro uosto skraidyti norėtų, o iš Vilniaus jie skraidyti net nenorėjo, bet juos privertė Masiulis. Jiems buvo žymiai naudingiau skraidyti iš Baltijos regiono svorio centro Kauno, nei kažkokio Baltarusijos pasienio kaimelio.
Už patogesnius skydžius į Briuselį – milijonas eurų
Milijonas eurų. Tiek iš Lietuvos, kuri kitais metais pirmininkaus ES Tarybai, reikalauja Belgijos oro bendrovė „Brussels Airlines” už tai, kad skraidytų kitu laiku nei dabar, rašo „Lietuvos rytas”.
Kodėl šitos citatos neįdėjai?
„Pinigai būtų skiriami tik viešųjų pirkimų konkurso būdu.
Bet dabar tokių pinigų pirmininkavimo ES biudžete nenumatyta”, – sakė Susisiekimo ministerijos atstovas Martynas Čerkauskas.
Tai visai neprimena Kauno-Vilniaus oro uostų padėties, nes Ryanair iš pagrindinio Belgijos oro uosto skraidyti norėtų, o iš Vilniaus jie skraidyti net nenorėjo, bet juos privertė Masiulis. Jiems buvo žymiai naudingiau skraidyti iš Baltijos regiono svorio centro Kauno, nei kažkokio Baltarusijos pasienio kaimelio.
Žiaurumas yra tame, kad kažkas bando pritraukt Ryanairą, visiškai negalvodamas, kad jie po to kažką išstums. Reikėjo palikt juos Kaune. Geras to pavyzdys yra visai netoli, Varšuvoje. Naujasis Varšuvos Modlino oro uostas, kuris aptarnauja tik pigių skrydžių bendroves yra vos 50km. nuo F. Šopeno oro uosto Varšuvoje. O keleivių jau vien per pirmą veiklos pusmetį gali surinkt apie 900tūkst.
Comment