Pritariu Jono idėjai. Akivaizdu, kad visi oro uostai lyderiais negali būti, todėl tenka arba atrasti savo nišą (siūlyti konkurencingus maršrutus, patogų skrydžių laiką, išskirtinį aptarnavimą, kt.), arba tapti oro uostu "donoru" ir prisidėti prie keleivių srauto augimo regione. Manau, kur kas daugiau keleivių skristų į didesnius oro uostus iš kurių galėtų pasiekti norimą vietovę negu dabar skrenda keliomis populiariomis turizmo bei emigracijos kryptimis. Be to, oro uostų bendradarbiavimas gali būti naudingas ateityje.
Deja, kol kas visos trys Baltijos sesės nori būti lyderiais ir dar sėkmingai konkuruoti, ko pasekoje keleivių srautai pasiskirstę tarp kelių didesnių oro uostų ir bilietų kainos nėra patrauklios.
Deja, kol kas visos trys Baltijos sesės nori būti lyderiais ir dar sėkmingai konkuruoti, ko pasekoje keleivių srautai pasiskirstę tarp kelių didesnių oro uostų ir bilietų kainos nėra patrauklios.
Comment