Tikrai, kad labai jau ramiu metu pataikei praskristi, kuri čia valanda?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPanasu kad investuoti skolinti pinigai i nauja terminala oro uostui tikrai dabar yra nasta tiek del uzsikrautu paskolu kurioms tenka per metus atseiketi po 1 mln. litu tiek del aukstu nusidevejimo sanaudu (13 mln uz 2011 metus). (Leisiu priminti kad KUN gavo parama terminalo statyboms ir del to ju finansinese ataskaitose naujo terminalo nusidevejimas nefiguruoja o ir paskolu grazinti bei palukanu moketi nereikia) Del to ivairiu imoniu veiklos efektyvumui palyginti naudojami rodikliai kurkas daugiau pasakantys nei grynasis pelningumas pvz EBITDA ar ROE, ROA.
Comment
-
Keleivių srautas Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) vasaros mėnesiais reguliariai auga. Šių metų liepa parodė geriausius rezultatus oro uosto veiklos istorijoje: praėjusį mėnesį aptarnauta 236 tūkst. keleivių — 26,98 proc. daugiau nei 2011 m. tuo pačiu laikotarpiu.
Liepos 20 d. pagerintas birželio mėnesį pasiektas aptarnautų keleivių skaičiaus per vieną dieną rekordas: iš Vilniaus oro uosto išvyko 4647, atvyko 5020 žmonių — iš viso aptarnauti 9667 keleiviai.
(...)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Oho
Trijų savaičių senumo, bet ne trumpalaikė naujiena.
Skrydžius į svarbiausius Europos miestus užsitikrinęs Vilniaus tarptautinis oro uostas planuoja maždaug per penkerius metus tapti pagrindiniu Baltijos regione. Tik kol kas dar nežino ar šį tikslą pasieks plėtodamas atvirą oro rinką, ar ras bendrovę, kuri taps nacionaliniu vežėju. Iki galo dar nėra apsisprendę ir ketinimų tapti tokia bendrove anksčiau pareiškę kaimynai latviai.
Kalbos apie bendroves, norinčias skraidyti į Vilnių ar kurti šiame oro uoste savo bazę, kartas nuo karto atsinaujina. Tačiau Susisiekimo ministerija sako neturinti nė vieno tikro kandidato į nacionalinius oro vežėjus, o ir norintys pradėti veiklą esą tampa vis išrankesni.
„Šiandien vyksta tarp oro uostų konkurencija: kuris ne mokesčius sumažins, o daugiau primokės, kad atskristų. Ir šita sistema naudojasi labai nemaža dalis regioninių Europos Sąjungos oro uostų, kurie neįeina į didžiųjų oro uostų sąrašą. to pavyzdžiai gali būti vakarietiški oro uostai bei Kauno oro uostas“, — teigė susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas.
Vilniaus oro uostą savo baze pasirinkti ketino kaimynų latvių oro bendrovės „airBaltic“ akcininkai, kalbėję ir apie nacionalinės oro bendrovės kūrimą Lietuvoje. Tačiau jų planams pasipriešino dalį „airBaltic“ akcijų valdanti Latvijos vyriausybė.
Vis tik pirmadienį „airBaltic akcininkai ėmėsi keisti bendrovės įstatus taip, kad galėtų savo bazę iš Rygos perkelti ir į kitą miestą. Tik ar tai bus Vilnius — dar nežinia.
(...)
Šiemet Vilniaus oro uostas žada aptarnauti beveik 2 milijonus keleivių (maždaug tiek jų buvo prieš sunkmetį) ir jau kitąmet dirbti be nuostolių. O per penkerius metus tikisi tapti pagrindiniu regiono oro uostu.
(...)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTrijų savaičių senumo, bet ne trumpalaikė naujiena.
Skrydžius į svarbiausius Europos miestus užsitikrinęs Vilniaus tarptautinis oro uostas planuoja maždaug per penkerius metus tapti pagrindiniu Baltijos regione. Tik kol kas dar nežino ar šį tikslą pasieks plėtodamas atvirą oro rinką, ar ras bendrovę, kuri taps nacionaliniu vežėju. Iki galo dar nėra apsisprendę ir ketinimų tapti tokia bendrove anksčiau pareiškę kaimynai latviai.
Kalbos apie bendroves, norinčias skraidyti į Vilnių ar kurti šiame oro uoste savo bazę, kartas nuo karto atsinaujina. Tačiau Susisiekimo ministerija sako neturinti nė vieno tikro kandidato į nacionalinius oro vežėjus, o ir norintys pradėti veiklą esą tampa vis išrankesni.
„Šiandien vyksta tarp oro uostų konkurencija: kuris ne mokesčius sumažins, o daugiau primokės, kad atskristų. Ir šita sistema naudojasi labai nemaža dalis regioninių Europos Sąjungos oro uostų, kurie neįeina į didžiųjų oro uostų sąrašą. to pavyzdžiai gali būti vakarietiški oro uostai bei Kauno oro uostas“, — teigė susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas.
Vilniaus oro uostą savo baze pasirinkti ketino kaimynų latvių oro bendrovės „airBaltic“ akcininkai, kalbėję ir apie nacionalinės oro bendrovės kūrimą Lietuvoje. Tačiau jų planams pasipriešino dalį „airBaltic“ akcijų valdanti Latvijos vyriausybė.
Vis tik pirmadienį „airBaltic akcininkai ėmėsi keisti bendrovės įstatus taip, kad galėtų savo bazę iš Rygos perkelti ir į kitą miestą. Tik ar tai bus Vilnius — dar nežinia.
(...)
Šiemet Vilniaus oro uostas žada aptarnauti beveik 2 milijonus keleivių (maždaug tiek jų buvo prieš sunkmetį) ir jau kitąmet dirbti be nuostolių. O per penkerius metus tikisi tapti pagrindiniu regiono oro uostu.
(...)
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąOho kokie planai, jeigu norėtų tapti lyderiu, tuomet planuoja 5 metus augti beveik po 700 000 keleivių kasmet, su sąlyga, kad Rygos oro uoste keleivių nedaugės? Čia jau reiktų ne tik nacionalinio vežėjo, bet ir kokio nors regioninio...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąOho kokie planai, jeigu norėtų tapti lyderiu, tuomet planuoja 5 metus augti beveik po 700 000 keleivių kasmet, su sąlyga, kad Rygos oro uoste keleivių nedaugės? Čia jau reiktų ne tik nacionalinio vežėjo, bet ir kokio nors regioninio...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBankrutavus airBaltic (skolos jau siekia virš 500 mln. litų) Rygos oro uostas neteks apie 3 mln. keleivių. Dalis persiskirstys atgal į VNO, TLL, KUN - taip RIX staigiai praras savo pozicijas.
1 . Ryga yra centre, aptarnauja 50 proc lietuvos (ypač ryanair persikėlus į Vilnių) bet ~ 30 proc Estijos rinkos, nes lengvai pasiekiama mašina
2. Vilnius neaptarnaus Estijos, ir visiškai neaptarnaus Rygos , gal būs bus patrauklus tik Daugpiliui.
3. Lietuvoje nėra aviakompanijos, kuri galėtų privežti žmones iš Rygos, Talino
3. Šiuo atveju būtų išlošęs Kaunas - Kaunas pasiekiamas Rygos keleiviams žymiai lengviau nei Vilnius, tačiau netoliaregiška politika nubraukė rezultatus.
Kadangi vietinė rinka ribota ir ji traukiasi (dėka emigracijos), baltarusijos rinka taip pat nesitraukia kažkaip į Vilnių, tad lieka pritraukti turistus. Tai pasiekti galima populiarinant visą regioną,o ne tik Vilnių, kas jau buvo aptarta kitose temose.
Aš suorantu Vioniečius - jiems Vilniaus pasaulio bamba, bet patikėkite , tai taip atrodo tik Jums.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą3. Šiuo atveju būtų išlošęs Kaunas - Kaunas pasiekiamas Rygos keleiviams žymiai lengviau nei Vilnius, tačiau netoliaregiška politika nubraukė rezultatus.
Nusilps Ryga ir atsiras poreikis skraidyti iš Kauno tai oro linijos pačios sulėks. Ir nereikės jokių valdiškų strategijų ir VNO "nusileidinėjimo".Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą3. Šiuo atveju būtų išlošęs Kaunas - Kaunas pasiekiamas Rygos keleiviams žymiai lengviau nei Vilnius, tačiau netoliaregiška politika nubraukė rezultatus.
Ryga - Kaunas - 3 h 40 min
Ryga - Vilnius: 13 autobusų reisų, kurie vyksta kiekvieną dieną
Ryga - Kaunas: 1 kasdienis reisas
(http://www.autoosta.lv/)
Taipogi Air Baltic dabar daugiau kartų skrenda į Vilnių nei Kauną.
Taaaip, Kaunas ŽYMIAI lengviau pasiekiamas nei Vilnius iš Rygos.Paskutinis taisė tajus; 2012.08.16, 20:55.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBankrutavus airBaltic (skolos jau siekia virš 500 mln. litų) Rygos oro uostas neteks apie 3 mln. keleivių. Dalis persiskirstys atgal į VNO, TLL, KUN - taip RIX staigiai praras savo pozicijas.
Pasirinkus tokia strategija praktiskai atsisakoma ambiciju vystyti oro uosta kaip HUB'a, taciau kaip Rygos ir Airbaltic pavyzdys parode su silpna vietine paklausa isvystyti huba ir pelningai dirbti ko gero nelabai ir pavyktu.
Dabar Lietuvoje turime kaip niekada daug krypciu, rekordinius keleiviu bei turistu srautus, taciau priesingai nuo Latvijos ir Estijos neturim milziniskus nuostolius patiriancios nacionaliniu oro liniju bendroves.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPanasu kad Lietuvos pasirinkta strategija negelbeti bankrutuojancio flylal ir nekurti naujos nacionalines oro liniju kompanijos, bet jos vieta uzleisti pigiu skrydziu bendrovems bent jau kolkas pasiteisina.
Pasirinkus tokia strategija praktiskai atsisakoma ambiciju vystyti oro uosta kaip HUB'a, taciau kaip Rygos ir Airbaltic pavyzdys parode su silpna vietine paklausa isvystyti huba ir pelningai dirbti ko gero nelabai ir pavyktu.
Dabar Lietuvoje turime kaip niekada daug krypciu, rekordinius keleiviu bei turistu srautus, taciau priesingai nuo Latvijos ir Estijos neturim milziniskus nuostolius patiriancios nacionaliniu oro liniju bendroves.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPasirinkus tokia strategija praktiskai atsisakoma ambiciju vystyti oro uosta kaip HUB'a, taciau kaip Rygos ir Airbaltic pavyzdys parode su silpna vietine paklausa isvystyti huba ir pelningai dirbti ko gero nelabai ir pavyktu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPaskaičiuok kiek tie papildomi milijonai keleivių atneša naudos, tai ir skolos neatrodys tokios baisios Būtų nenaudinga, senai būtų uždarytas airBalticas, nes neskraidyti daug paprasčiau nei skraidyti.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTrijų savaičių senumo, bet ne trumpalaikė naujiena.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAš suorantu Vioniečius - jiems Vilniaus pasaulio bamba, bet patikėkite , tai taip atrodo tik Jums.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąSeniai Airbalticas uzdarytas nebutu nes dar visai neseniai jis plete skrydziu geografija ir kure baze Rygoje, taciau pamates tokius nuostolius vydo atvirkstine politika t.y. mazina skrydzius bando optimizuoti vaikla. O kokia nauda is tu tarkim 2mln papildomu tranzitiniu keleiviu kuriu realiai yra 1mln, kadangi keiciant skrydzius jie apskaitomi dvigubai? Kad jie laukdami skrydzio oro uoste nusiperka sumustini ar isgeria kavos, bet uz tokia pacia suma Airbaltico balanse minusas isipaiso.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kaip turizmas? Nes tokios oro linijos nemažai turistų atskraidina į miestą, manau tiesioginiai skrydžiai labai padidina jų skaičių, kažin ar kas važiuotų į kokius Švedijos ar Suomijos kaimus, jei nebūtų ten tiesioginių skrydžių. Net jų pavadinimų nebūtų girdėję greičiausiai. Ir apskritai šiais laikais kiekviena šalis ar net rimtesnis miestas stengiasi turėti savo oro linijas, reiškia apsimoka, tik veikla turi būti beabejo efektyviai vykdoma, jei VNO dabar dirba nuostolingai nereiškia, kad jis nenaudingas.Paskutinis taisė deep'as; 2012.08.16, 22:55.
Comment
-
Parašė JohnŠiaip, ko gero, deepo pastebėjimai yra geri ir logiški. Turizmas Europoje pagrinde sukasi būtent ant pigių oro linijų. O "normalioms" ir visokioms "nacionalinėms" oro linijoms atėjo sunkūs laikai. Nebent jos (tokios kaip Lufthansa) turi stiprią long-haul skrydžių bazę, kur visai kitokios žaidimo sąlygos ir konkurencinė aplinka. O kažkokio hub'o nei Vilniuje, nei Rygoje realiai nėra ir niekada nebus. Geriau tiesiog užsitikrinti ir gerinti mūsų pačių susisiekimą su Frankfurtu, Helsinkiu, Kopenhaga ir Stokholmu, kad patys galėtume lengvai keliauti ir gauti turistų iš tolimų šalių. O latviams sėkmės murkdantis su AirBalticu.
http://www.airlineroutemaps.com/Euro...Air_Baltic.gifPaskutinis taisė Lettered; 2012.08.16, 23:44.
Comment
Comment