Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na būtų skrydžiai neperkelti į Vilnių, bent viena finansinė našta būtų mažesnė , nes KUN būtų išlikęs pelningas. Dabar jau reikės dengti dviejas skyles.... Trumparegiškas požiūris...
    Būtų skrydžiai neperkelti, greičiausiai, kad didžioji dalis būtų buvus uždaryta kaip ir tie, kurie nebuvo perkelti. Suprantu, kad tūlam kauniečiui tai būtų kur kas priimtinesnis variantas, nei kad dalies skrydžių perkėlimas į Vilnių, bet čia jau kitas, su šia tema niekaip nesusijęs, klausimas.

    Kalbant apie nuostolius, VNO jie vis mažėja ir gali būt, kad jau šiemet pavyks išlipti iš nuostolių arba jie bus rekordiškai maži. Kaip bebūtų oro uosto tikslas nėra ir neprivalo būti pelningas darbas, tol kol jis tinkamai atlieka savo funkciją, nes tai darydamas sukuria kur kas didesnę vertę ir finansinę naudą miestui, regionui ir visai šaliai. Todėl net jeigu ir skaičiai rodo nuostolingą darbą, tai toli gražu nereiškia, kad oro uostas valstybei yra nuostolingas objektas.

    Čia jei jau apie trumparegiškumą prakalbom.

    Comment


      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
      Būtų skrydžiai neperkelti, greičiausiai, kad didžioji dalis būtų buvus uždaryta kaip ir tie, kurie nebuvo perkelti. Suprantu, kad tūlam kauniečiui tai būtų kur kas priimtinesnis variantas, nei kad dalies skrydžių perkėlimas į Vilnių, bet čia jau kitas, su šia tema niekaip nesusijęs, klausimas.

      Kalbant apie nuostolius, VNO jie vis mažėja ir gali būt, kad jau šiemet pavyks išlipti iš nuostolių arba jie bus rekordiškai maži. Kaip bebūtų oro uosto tikslas nėra ir neprivalo būti pelningas darbas, tol kol jis tinkamai atlieka savo funkciją, nes tai darydamas sukuria kur kas didesnę vertę ir finansinę naudą miestui, regionui ir visai šaliai. Todėl net jeigu ir skaičiai rodo nuostolingą darbą, tai toli gražu nereiškia, kad oro uostas valstybei yra nuostolingas objektas.

      Čia jei jau apie trumparegiškumą prakalbom.
      Mes puikiai žinome, kad VNO yra šiek tiek pažaista su skaičiais , kad tas nuostolis būtų mažesnuis, ar ne pauliauK. Šiek tiek vėliau pateiksiu įrodymus

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Tavo mintys paneigtos toje pačioje strategijoje, panegimą pateikiau keliais postais aukščiau. Prašome atidžiai skaityti pateikiamus dokumentus.
        Čia ne mintys, o faktai. Natūralu, kad bendrovės nori skraidyti ten, kur daugiau keleivių.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Čia ne mintys, o faktai. Natūralu, kad bendrovės nori skraidyti ten, kur daugiau keleivių.
          Ten buvo pateikti faktai, prašome pasiskaityti atidžiai. Išvada diena - keliaujančių kris 12 proc., nes jie nueis į RIX. Jei Jūs tikitės baltarusių turiu Jus nuvilti, gauti LT Šengeno vizą yra ant tiek sudėtinga, kad dalis BY piliečių užsisakinėja LV arba PL vizas. Smulkmenų neaiškinsiu, pasieškokite patys.

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Ten buvo pateikti faktai, prašome pasiskaityti atidžiai. Išvada diena - keliaujančių kris 12 proc., nes jie nueis į RIX. Jei Jūs tikitės baltarusių turiu Jus nuvilti, gauti LT Šengeno vizą yra ant tiek sudėtinga, kad dalis BY piliečių užsisakinėja LV arba PL vizas. Smulkmenų neaiškinsiu, pasieškokite patys.
            Jo kris, tai pat kaip ir "krito" tuose perkeltuose skrydžiuose iš Vilniaus, koks kvailas Ryanair, kad perkėlė skrydžius į dvigubai didesnį miestą?
            Šengeno viza yra bendra, nėra atskirai vizų į LV ar PL. Žodžiu kalbat nesąmones, kad tik kalbėti...
            Paskutinis taisė Lettered; 2012.08.07, 13:06.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Jo kris, tai pat kaip ir "krito" tuose perkeltuose skrydžiuose iš Vilniaus, koks kvailas Ryanair, kad perkėlė skrydžius į dvigubai didesnį miestą?
              Šnegeno viza yra bendra, nėra atskirai vizų į LV ar PL. Žodžiu kalbat nesąmones, kad tik kalbėti...
              taip taip, matosi kas kalba nęsamones. gal vis tik pasidomėk pirma gerai?

              Comment


                Kažkaip užmiršom vieną neseną faktą. Kažkodėl Lietuvos SM nurodė logistikos milžinei DHL kurtis KUN. Įtariu, kad DHL apsvarsčiusi žaidimus Lietuvos "smėlio dėžėj" nesikurs nei ten nei šen.

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Mes puikiai žinome, kad VNO yra šiek tiek pažaista su skaičiais , kad tas nuostolis būtų mažesnuis, ar ne pauliauK. Šiek tiek vėliau pateiksiu įrodymus
                  Laukiu.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Kažkaip užmiršom vieną neseną faktą. Kažkodėl Lietuvos SM nurodė logistikos milžinei DHL kurtis KUN. Įtariu, kad DHL apsvarsčiusi žaidimus Lietuvos "smėlio dėžėj" nesikurs nei ten nei šen.
                    s
                    Apie Ryanair issikelima i Vilniu SM zinojo zymiai anksciau negu apie tai parase spauda.Visa kita ( DHL persikelimas i Kauna, galima nauja kryptis i Kopenchaga) tik tam ,kad susvelninti sia neigiama informacija Kaunui, nors viso sito nera ir nebus.

                    Comment


                      Na va kuisiau kuisiau ir radau , sakau kad mačiau:

                      http://www.vilnius-airport.lt/upload...ef8f83075f.pdf

                      Nuo 2011 metų sausio 1 d. keičiami nusidėvėjiimo normatyvai, ... t.y. šiuo atveju fiktyviai mažinamos sąnaudos, o kas šiuo atveju pagerina įmonės finansinius rezultatus.

                      Comment


                        Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                        Apie Ryanair issikelima i Vilniu SM zinojo zymiai anksciau negu apie tai parase spauda.Visa kita ( DHL persikelimas i Kauna, galima nauja kryptis i Kopenchaga) tik tam ,kad susvelninti sia neigiama informacija Kaunui, nors viso sito nera ir nebus.
                        Taip aš manau, kad tikrai žinojo, ir aiškinimas kad atseit iš Kauno bus vasaros kryptys - kvailos.

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Na va kuisiau kuisiau ir radau , sakau kad mačiau:

                          http://www.vilnius-airport.lt/upload...ef8f83075f.pdf

                          Nuo 2011 metų sausio 1 d. keičiami nusidėvėjiimo normatyvai, ... t.y. šiuo atveju fiktyviai mažinamos sąnaudos, o kas šiuo atveju pagerina įmonės finansinius rezultatus.
                          Ir vėl tu ištrauki vieną sakinį iš konteksto ir dar sugebi teigti, kad tai daroma fiktyviai, t.y. kaltini finansinėmis machinacijomis. Daug sau leidi.

                          Pateik įrodymus, kad sąnaudos yra mažinamos fiktyviai.

                          Ir kodėl tą daugtaškį padėjai, užuot pacitavęs visą sakinį, ne todėl, kad tuomet tavo sensacingas "atradimas" būtų nieko vertas?

                          Pacituosiu visą sakinį:
                          Nuo 2011 m. sausio 1 d. keičiami nusidėvėjimo normatyvai, nes dėl pažangių naudojamų turto eksplotacijos, priežiūros bei prevencinės priežiūros priemonių faktiškas ilgalaikio turto naudigo tarnavimo laikas bus neišvengiamai ilgesnis, be to patikslinus ilgalaikio turto tarnavimo laiką, per metus nusidėvėjimo sąnaudų bus paskaičiuota mažiau. Siūlomi nusidėvėjimo normatyvai atitinka Tarptautinės Civilinės aviacijos organizacijos Oro uostų ekonomikos vadove Doc. 9562 rekomenduojamus nusidėvėjimo normatyvus.
                          Jau atrodo, kad neturi kur žemiau ristis, bet vis randi dar kur. Šiaip labai negarbinga.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Na va kuisiau kuisiau ir radau , sakau kad mačiau:

                            http://www.vilnius-airport.lt/upload...ef8f83075f.pdf

                            Nuo 2011 metų sausio 1 d. keičiami nusidėvėjiimo normatyvai, ... t.y. šiuo atveju fiktyviai mažinamos sąnaudos, o kas šiuo atveju pagerina įmonės finansinius rezultatus.
                            Pagaliau ne tik tusti zodziai. Esi teisus teigdamas, kad VNO sanaudos uz 2011 metus ir tolesnius bus zemesnes del pakeistu materialaus turto nusidevejomo normatyvu. Taciau normatyvai yra reglamentuojami ir privalo atitikti finansiniu dokumentu apskaitos standartus o juos tikrina nepriklausomi auditoriai. Siuo konkreciu atveju jie atitinka tarptautines civilines aviacijos nusidevejimo standartus. Panasu kad investuoti skolinti pinigai i nauja terminala oro uostui tikrai dabar yra nasta tiek del uzsikrautu paskolu kurioms tenka per metus atseiketi po 1 mln. litu tiek del aukstu nusidevejimo sanaudu (13 mln uz 2011 metus). (Leisiu priminti kad KUN gavo parama terminalo statyboms ir del to ju finansinese ataskaitose naujo terminalo nusidevejimas nefiguruoja o ir paskolu grazinti bei palukanu moketi nereikia) Del to ivairiu imoniu veiklos efektyvumui palyginti naudojami rodikliai kurkas daugiau pasakantys nei grynasis pelningumas pvz EBITDA ar ROE, ROA.

                            Tesiant toliau nusidevejimui ar paskolu palukanoms dabartiniai oro uosto vadovai negali daryti itakos, o kam jie gali daryti itaka mane isties dziugina. Zymiai sumazejusios administracines sanaudos ir kitos oro uosto operavimo islaidos, zymiai padidintos pajamos is kitos (neavijacines) veiklos. Manau betkuri valstybine imone galetu imti pavyzdi is VNO kaip galima apsitvarkyti viduje.
                            Paskutinis taisė deep'as; 2012.08.08, 02:40.

                            Comment


                              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                              Ir vėl tu ištrauki vieną sakinį iš konteksto ir dar sugebi teigti, kad tai daroma fiktyviai, t.y. kaltini finansinėmis machinacijomis. Daug sau leidi.
                              Tai nėra finansinės machinacijos, tiesiog tai yra žaidimas su skaičiais, kurie gali vėliau smarkiai atsirūgti.

                              Comment


                                Iš kitos pusės - NIEKAS netrukdė VNO ieškoti paramos terminalo statybai. Kauniečiai ieškojo ir rado, vilniečiai, ai kam čia ieškosim, geriau paskolą pasiimsim. Aišku, gal būt tai geresnis sprendimas, nei šiauliečių, kurie terminalą pasistatė ūkio būdu.

                                Nors, reikia pripažinti, kad VNO terminalas - vienas iš idiotiškiausių terminalų....
                                Paskutinis taisė udrius; 2012.08.08, 06:52.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Tai nėra finansinės machinacijos, tiesiog tai yra žaidimas su skaičiais, kurie gali vėliau smarkiai atsirūgti.
                                  Tai įvertinkit, prašau, KUN 2011 m. balansą. Ten "machinacija" kur kas reikšmingesnė
                                  Beje, o kodėl nesvarstome, kitų atviros rinkos dalyvių: RIX, TLL, WAW, BT, OV "machinacijų" ir lobizmo? Ten dalykų yra daug įdomesnių nei Lietuvoje.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Tai įvertinkit, prašau, KUN 2011 m. balansą. Ten "machinacija" kur kas reikšmingesnė
                                    Beje, o kodėl nesvarstome, kitų atviros rinkos dalyvių: RIX, TLL, WAW, BT, OV "machinacijų" ir lobizmo? Ten dalykų yra daug įdomesnių nei Lietuvoje.
                                    Mes vertiname tai , kad VNO nesugeba dirbti ir tiek.

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Mes vertiname tai , kad VNO nesugeba dirbti ir tiek.
                                      Iš kurio taško žiūrint? Pagal ką vertinate?
                                      Mano manymu, visi Lietuvos oro uostai dirba gerai

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Mes vertiname tai , kad VNO nesugeba dirbti ir tiek.

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Mes vertiname tai , kad VNO nesugeba dirbti ir tiek.
                                          Įdomiai kalbate udriau. Tai ką gali padaryti nauji vadovai daro gerai - pakartosiu, ką deep'as parašė:
                                          Zymiai sumazejusios administracines sanaudos ir kitos oro uosto operavimo islaidos, zymiai padidintos pajamos is kitos (neavijacines) veiklos.

                                          Terminalas statytas iki naujų vadovų ir sprendimų apie paskolas, paramas ir pan. nauji vadovai negalėjo spręsti.
                                          P.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X