Toliau skaitome
60 psl.
• ES leidžiama valstybės pagalba maršrutų plėtrai turėtų orientuotis į:
vystymą ekonominio gyvybingumo potencialą turinčių naujų maršrutų ir esamų maršrutų dažnių didinimą;
vystymą maršrutų, skatinančių įvažiuojamąjį turizmą;
vystymą ekonomiškai būtinų maršrutų;
vystymą novatoriškų maršrutų;
valdymą maršrutų praradimo rizikos.
• Maršrutų plėtros skatinimas turėtų remtis išsamia analize, parodančia kaip naujo tiesioginio maršruto nauja kryptimi rėmimas įtakos susiformavusį netiesioginį tranzitinių keleivių srautą ta pačia kryptimi.
Analizės nėra, pavyzdys kryptis VNO - St. Peterburgas, to pasekoje parinkta netinkama kompanija
•Oro uostai turi būti reguliariaisiais autobusų maršrutais sujungti su Lietuvos kurortiniais miestais ir kitomis įvažiuojamojo turizmo skatinimui svarbiomis Lietuvos vietovėmis.
• Lietuvos oro uostai turi būti vystomi plečiant jų traukos zonas į kaimynines šalis ir tokiu būdu didinant jų aptarnaujamas rinkas.
Kaunas sujungė autobusais kiek įmanoma, plėtėsi į Rygą, kaliningradą, Baltarusiją, Vilnius nieko nedarė. VNO vadovai nenori / tingi dirbti
• Oro uostai turi veikti kaip aktyvūs tarpininkai tarp aviakompanijų ir rinkos, vykdantys subalansuotas skatinimo programas, atsižvelgiančias į avialinijų ir keleivių prioritetų hierarchiją. Oro uostų valdymas, o ir Lietuvos transporto sistemos plėtra, turėtų remtis Lietuvos oro uostų traukos zonų
ir keleivių maršrutų tyrimais.
• Maršrutų plėtra turėtų būti ne tik susisiekimo sistemos, bet visų tarptautinių santykių vystymą kuruojančių institucijų (Ūkio ministerijos, Užsienio reikalų ministerijos, Valstybinio turizmo departamento,
savivaldybių ir kt.) reikalas.
Dar kartą pasikartojanti mintis - būtina strategija, kur einam ir dėl ko einame, ne aviakompanija turi spręsti kas kur turi skraidyti, o mes.
65 psl. - pajamos iš keleivio, tai ką slepia VNO valdžia.
Nei vienos neteisingai išreikštos minties . Gero skaitymo troliai, gaila tik mąstyti nesugebėsite.
60 psl.
• ES leidžiama valstybės pagalba maršrutų plėtrai turėtų orientuotis į:
vystymą ekonominio gyvybingumo potencialą turinčių naujų maršrutų ir esamų maršrutų dažnių didinimą;
vystymą maršrutų, skatinančių įvažiuojamąjį turizmą;
vystymą ekonomiškai būtinų maršrutų;
vystymą novatoriškų maršrutų;
valdymą maršrutų praradimo rizikos.
• Maršrutų plėtros skatinimas turėtų remtis išsamia analize, parodančia kaip naujo tiesioginio maršruto nauja kryptimi rėmimas įtakos susiformavusį netiesioginį tranzitinių keleivių srautą ta pačia kryptimi.
Analizės nėra, pavyzdys kryptis VNO - St. Peterburgas, to pasekoje parinkta netinkama kompanija
•Oro uostai turi būti reguliariaisiais autobusų maršrutais sujungti su Lietuvos kurortiniais miestais ir kitomis įvažiuojamojo turizmo skatinimui svarbiomis Lietuvos vietovėmis.
• Lietuvos oro uostai turi būti vystomi plečiant jų traukos zonas į kaimynines šalis ir tokiu būdu didinant jų aptarnaujamas rinkas.
Kaunas sujungė autobusais kiek įmanoma, plėtėsi į Rygą, kaliningradą, Baltarusiją, Vilnius nieko nedarė. VNO vadovai nenori / tingi dirbti
• Oro uostai turi veikti kaip aktyvūs tarpininkai tarp aviakompanijų ir rinkos, vykdantys subalansuotas skatinimo programas, atsižvelgiančias į avialinijų ir keleivių prioritetų hierarchiją. Oro uostų valdymas, o ir Lietuvos transporto sistemos plėtra, turėtų remtis Lietuvos oro uostų traukos zonų
ir keleivių maršrutų tyrimais.
• Maršrutų plėtra turėtų būti ne tik susisiekimo sistemos, bet visų tarptautinių santykių vystymą kuruojančių institucijų (Ūkio ministerijos, Užsienio reikalų ministerijos, Valstybinio turizmo departamento,
savivaldybių ir kt.) reikalas.
Dar kartą pasikartojanti mintis - būtina strategija, kur einam ir dėl ko einame, ne aviakompanija turi spręsti kas kur turi skraidyti, o mes.
65 psl. - pajamos iš keleivio, tai ką slepia VNO valdžia.
Nei vienos neteisingai išreikštos minties . Gero skaitymo troliai, gaila tik mąstyti nesugebėsite.
Comment