Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Toliau skaitome

    60 psl.

    • ES leidžiama valstybės pagalba maršrutų plėtrai turėtų orientuotis į:
    vystymą ekonominio gyvybingumo potencialą turinčių naujų maršrutų ir esamų maršrutų dažnių didinimą;
    vystymą maršrutų, skatinančių įvažiuojamąjį turizmą;
    vystymą ekonomiškai būtinų maršrutų;
    vystymą novatoriškų maršrutų;
    valdymą maršrutų praradimo rizikos.
    • Maršrutų plėtros skatinimas turėtų remtis išsamia analize, parodančia kaip naujo tiesioginio maršruto nauja kryptimi rėmimas įtakos susiformavusį netiesioginį tranzitinių keleivių srautą ta pačia kryptimi.

    Analizės nėra, pavyzdys kryptis VNO - St. Peterburgas, to pasekoje parinkta netinkama kompanija

    •Oro uostai turi būti reguliariaisiais autobusų maršrutais sujungti su Lietuvos kurortiniais miestais ir kitomis įvažiuojamojo turizmo skatinimui svarbiomis Lietuvos vietovėmis.
    • Lietuvos oro uostai turi būti vystomi plečiant jų traukos zonas į kaimynines šalis ir tokiu būdu didinant jų aptarnaujamas rinkas.

    Kaunas sujungė autobusais kiek įmanoma, plėtėsi į Rygą, kaliningradą, Baltarusiją, Vilnius nieko nedarė. VNO vadovai nenori / tingi dirbti

    • Oro uostai turi veikti kaip aktyvūs tarpininkai tarp aviakompanijų ir rinkos, vykdantys subalansuotas skatinimo programas, atsižvelgiančias į avialinijų ir keleivių prioritetų hierarchiją. Oro uostų valdymas, o ir Lietuvos transporto sistemos plėtra, turėtų remtis Lietuvos oro uostų traukos zonų
    ir keleivių maršrutų tyrimais.
    • Maršrutų plėtra turėtų būti ne tik susisiekimo sistemos, bet visų tarptautinių santykių vystymą kuruojančių institucijų (Ūkio ministerijos, Užsienio reikalų ministerijos, Valstybinio turizmo departamento,
    savivaldybių ir kt.) reikalas.

    Dar kartą pasikartojanti mintis - būtina strategija, kur einam ir dėl ko einame, ne aviakompanija turi spręsti kas kur turi skraidyti, o mes.

    65 psl. - pajamos iš keleivio, tai ką slepia VNO valdžia.

    Nei vienos neteisingai išreikštos minties . Gero skaitymo troliai, gaila tik mąstyti nesugebėsite.

    Comment


      Parašė Linas Rodyti pranešimą
      Į Lietuvą atvažiuoja ar juo labiau skrenda toliau gana pinigingi baltarusiai, o tokiems tikrai nėra didelio skirtumo pavažiuoti dar 100 km. O tai Lenkijos rytinės dalies, Kaliningrado srities keleiviai nereikalingi? Ir iš viso, griauti žmonėms gyvenimą dėl saujos kitos šalies keleivių visai nesąžininga. Nieks man neįrodys kitaip, kad visa ši afera (kalbant ne apie baltarusius, bet apie įvyksiantį faktą)yra Lietuvos biurokratų klasta, siekiant iškelti VNO, vystant centralizacines tendencijas.
      ir vėl skriaudžiamas Kaunas ? )) Artėjama link centralizacijos, bet ji vyksta savaime, o ne pamosikavus valdininkų-burtininkų lazdelėmis - Vilniuje jau daug metų gyventojų saičius didėja, o kitur - mažėja. Neseniai vykusiame forume berods Šiauliu atstovai pareiškė (labai įdomiai, beje), jog jei šiaulietis išvyksta į užsienį - jį dar gali grąžinti atgal, namo, jei į Vilnių - jau prarastas visam alikui. Įdomu, kodėl? Nes tą girdėjau pirmąsyk.
      o šiaip pamenu RHCHP koncertą - po koncerta didžioji dalis traukė atgal į Vilnių. O juk galėjo likti Kaune - neblogas "navaras" būtų barams.Bet dar 4rytoo Hesburgeryje Vilniuje girdėjau koncerto aptarimą...
      manau kaltų nereikia ieškoti kitoje tvoros pusėje, o pirmiausia patiems rasti nesėkmės priežastis.

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Dar kartą pasikartojanti mintis - būtina strategija, kur einam ir dėl ko einame, ne aviakompanija turi spręsti kas kur turi skraidyti, o mes.
        Taip buvo gūdžiais laikais, kai jokio atviro dangaus nebuvo ir skrydžiai tarp valstybių buvo griežastai reglamentuoti. Kainos buvo visur vienodos, tiksliau vienodai aukštos, reisai į abi puses vykdomi nacionalinių vežėjų vienas po kito ir analogišku dažniu, o vienintelis būdas išsiskirti buvo maistas ir stiuardesių aprangos. Didžiausias proveržis aviacijoje buvo, kuomet ribojimų vis mažėjo, kol galiausiai įsivyravo atviras dangus - laisva rinka.

        Žinoma, tu geriau žinai už visą pasaulį kas ir kaip turi būti daroma ir tu turi FAKTŲ, prieš kuriuos visi kiti tik FAILINA, todėl gal ir nebesistengsiu nes tamstos erudicijai ir kompetencijai šioje srityje akivaizdu, kad prilygti neįmanoma.

        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Nei vienos neteisingai išreikštos minties . Gero skaitymo troliai, gaila tik mąstyti nesugebėsite.
        Trolis yra čia tik vienas ir puikiai supranti, kad čia toks esi tu.

        Kiekviena tavo pasakyta nesamonė ar išsigalvotas faktas buvo pataisytas ar paneigtas paskutiniuose keliuose diskusijos puslapiuose, o tuk lyg niekur nieko sau toliau kepi naujus "faktus" ir "įrodymus". O viskas ką gali priešpastatyti yra "aš buvau teisus", "nei vienos teisingos minties", "aš viską numačiau, žinau", tuo tarpu į jokį tau adresuotą klausimą ar kontraargumenta atsakyti nesugebi, net nebandai - būtent tai ir yra tikrų tikriausio, grynakraujo internetinio trolio bruožas.

        P.S. Savo š*du prašau kitų netepk. Noriu tik priminti, kad forume galioja taisyklės, kurios kaip bebūtų tau gaila, gali šiek tiek prasilenkti su tavo 'tvarkos' supratimu.
        Paskutinis taisė pauliaK; 2012.08.04, 22:09.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Spėlionėmis paremti faktai , deja... Ryanair bilietas į Barseloną iš Vilniaus kainuoja tiek pat kiek ir iš Minsko
          Pirma - Ryanair į Minską neskraido, antra - iš Minsko į Barseloną (ir į kitus Ispanijos miestus) neskraido niekas.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Pirma - Ryanair į Minską neskraido, antra - iš Minsko į Barseloną (ir į kitus Ispanijos miestus) neskraido niekas.
            Man atrodo udrius geriau tokius dalykus žino, taip kad nesiginčyk geriau su juo .

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              Į Lietuvą atvažiuoja ar juo labiau skrenda toliau gana pinigingi baltarusiai, o tokiems tikrai nėra didelio skirtumo pavažiuoti dar 100 km.
              Ka rūkai?

              Yra skirtumas ir netgi didžiulis. Tai papildoma valanda kelio, pirmyn ir tiek pat atgal. Galiu pasakyt iš praktikos, tai yra labai daug net jei pinigai nesvarbu. Ypač jei reikia pataikyti į rytinį reisą.

              O tai Lenkijos rytinės dalies, Kaliningrado srities keleiviai nereikalingi?
              Kokie nors Suvalkai tai tikrai nelabai reikalingi, tolimesniems lenkams maždaug panašus atstumas. O iš kokio Bialystoko ar šiaurės rytų lenkijos jau apskritai arčiau Varšuva.

              Ir iš viso, griauti žmonėms gyvenimą dėl saujos kitos šalies keleivių visai nesąžininga. Nieks man neįrodys kitaip, kad visa ši afera (kalbant ne apie baltarusius, bet apie įvyksiantį faktą)yra Lietuvos biurokratų klasta, siekiant iškelti VNO, vystant centralizacines tendencijas.
              Tai eik skustis pas Ryanairą, nes sugriovė tai jis.

              Comment


                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                Taip buvo gūdžiais laikais, kai jokio atviro dangaus nebuvo ir skrydžiai tarp valstybių buvo griežastai reglamentuoti. Kainos buvo visur vienodos, tiksliau vienodai aukštos, reisai į abi puses vykdomi nacionalinių vežėjų vienas po kito ir analogišku dažniu, o vienintelis būdas išsiskirti buvo maistas ir stiuardesių aprangos. Didžiausias proveržis aviacijoje buvo, kuomet ribojimų vis mažėjo, kol galiausiai įsivyravo atviras dangus - laisva rinka.
                Ž.r. tos pačios strategijos 62 - 63 psl. - niekas nedraudžia skatinti kad į oro uostą ateitų viena ar kita aviakompanija ar sukurtas vienas ar kitas maršrutas, vat ko jau ko tai dirbti kai kas tingi.
                Paskutinis taisė udrius; 2012.08.05, 10:07.

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Ž.r. tos pačios strategijos 62 - 63 psl. - niekas nedraudžia statinti kad į oro uostą ateitų viena ar kita aviakompanija, vat ko jau ko tai dirbti kai kas tingi.
                  Perskaičiau ir neradau nieko kas būtų kažkaip ne taip. O dėl antros sakinio dalies tai išvis nesuprantu ką pasakyti ja norėjai, kad kažkuris oro uostas tingi dirbti pritraukian naujas aviakompanijas?

                  Comment


                    Tai būtent tą ir norėjau pasakyti, kad kai kas iš tiesų tingi dirbti.

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Spėlionėmis paremti faktai , deja... Ryanair bilietas į Barseloną iš Vilniaus kainuoja tiek pat kiek ir iš Minsko
                      Čia, matyt pats sugalvojai?
                      Iš Minsko kainos nėra tokis didelės kaip mums atrodytų, bet visgi tokių kaip 10-100 EUR už sektorių nėra, nes "tradicinės" bendrovės tiesiog nesiūlo tokių.
                      Aišku, su Ryanair paskutinę dieną kainos kartais viršyja net C klasę.

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Tai būtent tą ir norėjau pasakyti, kad kai kas iš tiesų tingi dirbti.
                        Tai kuris oro uostas tavo manymu tingi. Tas i kuri skraido daugiau aviakompaniju nei i Ryga ar Talina ar tas i kuri skrenda vos 2 ar 3? Cia tik retorinis klausimas nereikalaujantis atsakymo, bet verciantis pamastyti apie teiginiu absurdiskumo lygi.

                        As suprantu jusu ponai udriau ir Linas nusivylima del nutrauktu skrydziu as tik nesuprantu kodel jus atsisakot suvokti realybe.
                        Paskutinis taisė deep'as; 2012.08.05, 17:34.

                        Comment


                          /\
                          udrius čia tik KUN gali šiuo klausimu kaltinti, nes pastarajam per porą metų vos vieną naują aviakompaniją pritraukti pavyko, kuri neilgai trukus nutraukė savo veiklą. Kaip bebūtų vistiek nebūčiau toks kategoriškas ir nedrįsčiau teigti, kad KUN tingėjo dirbti, na nebent udrius kaip vietinis daugiau informacijos turi, tik klausimas kiek ji tikra, o ne pačio sugalvota, žinant bendrą udriaus "faktų" patikimumą.

                          Comment


                            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                            Tai kuris oro uostas tavo manymu tingi. Tas i kuri skraido daugiau aviakompaniju nei i Ryga ar Talina ar tas i kuri skrenda vos 2 ar 3? Cia tik retorinis klausimas nereikalaujantis atsakymo, bet verciantis pamastyti apie teiginiu absurdiskumo lygi.

                            As suprantu jusu ponai udriau ir Linas nusivylima del nutrauktu skrydziu as tik nesuprantu kodel jus atsisakot suvokti realybe.
                            Realybė yra tokia kad į bankrutuojantį VNO mestos visos LR jėgos, vietoje to kad iš tiesų pradėti galvoti ką darom - uždarome KUN ar VNO ar darome bendrą konkurenciją. Dar kartą pasikartosiu - man nesvarbu kas gyvens ir kaip gyvens, tačiau negalima šitaip švaistyti valstybės ir savivaldybių lėšų - 100 mlj jau sėdi kaune , 100 mlj ( o gal ir daugiau) sėdi Vilniuje. Ir tai dar tik pradžia. Jei Jūs pritariate tokiam švaistymui, ok, tada diskusijas baigiame. Nes aš matau tik vieną diskusiją VNO krūtas, KUN š... Blogiausia yra tai kad rodai faktus, kur VNo gali pasitvarkyti, kur iš tiesų yra vadovybės pravalai, tačiau atsakymas vienas tu prieš VNO todėl mums tavo nuomonė dzin. Atsibuskite, situacija, yra visiškai bloga.

                            Comment


                              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                              /\
                              udrius čia tik KUN gali šiuo klausimu kaltinti, nes pastarajam per porą metų vos vieną naują aviakompaniją pritraukti pavyko, kuri neilgai trukus nutraukė savo veiklą. Kaip bebūtų vistiek nebūčiau toks kategoriškas ir nedrįsčiau teigti, kad KUN tingėjo dirbti, na nebent udrius kaip vietinis daugiau informacijos turi, tik klausimas kiek ji tikra, o ne pačio sugalvota, žinant bendrą udriaus "faktų" patikimumą.
                              O pats pateikei nors vieną fakta, nors vieną skaičių? NE.

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Realybė yra tokia kad į bankrutuojantį VNO mestos visos LR jėgos, vietoje to kad iš tiesų pradėti galvoti ką darom - uždarome KUN ar VNO ar darome bendrą konkurenciją. Dar kartą pasikartosiu - man nesvarbu kas gyvens ir kaip gyvens, tačiau negalima šitaip švaistyti valstybės ir savivaldybių lėšų - 100 mlj jau sėdi kaune , 100 mlj ( o gal ir daugiau) sėdi Vilniuje. Ir tai dar tik pradžia. Jei Jūs pritariate tokiam švaistymui, ok, tada diskusijas baigiame. Nes aš matau tik vieną diskusiją VNO krūtas, KUN š... Blogiausia yra tai kad rodai faktus, kur VNo gali pasitvarkyti, kur iš tiesų yra vadovybės pravalai, tačiau atsakymas vienas tu prieš VNO todėl mums tavo nuomonė dzin. Atsibuskite, situacija, yra visiškai bloga.
                                Realybe yra tokia, kad KUN tures keleta emigrantiniu ir atostoginiu krypciu ir tenkins Lietuvos regionu poreikius, kas manau yra visai neblogai.

                                Apie bankrutuojanti VNO, mestus simtus milijonu, krutus ir s, vadovybes pravalus ir visas kitas nesamones nebutina viesai rasyti ir statyti save i kvailio vieta.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  O pats pateikei nors vieną fakta, nors vieną skaičių? NE.
                                  Man užima laiko ieškoti faktų į kiekvieną tavo išgalvotą nesąmonę ir kartais tiesiog gaila savo laiko, ypač žinant, kad tu vistiek nekreipiai į tai dėmesop ir toliau savo tiradas dainuosi. Kaip bebūtų, prašom:

                                  KUN - IrAero, WOW Air.

                                  VNO - Ak Bars Aero, Aeroflot, Iceland Express, El Ai, Eurolot, Ryanair, Skyways, Transaero, Wizzair.

                                  KUN 2 : 9 VNO. Tiesa neesu tikras, kad nepraleidau ko nors Vilniuje, bet esmės tai labai nekeis.

                                  Gal dabar atsakysi tu į klausimą, kas čia "tingi" ir "nedirba"?

                                  Comment


                                    Dar prisiminiau Spanair, kurie būtų pradėję skraidyti į VNO, t.y. jau buvo viskas sutarta, bet kompanija bankrutavo, taip pat Turkish, kuri kažkada netolimoje ateityje pradės skrydžius į Stambulą.

                                    Čia tik šiaip tarp kitko, neabejoju, kad tau tai didelio įspūdžio nepadarys ir turėsi savų argumentų teigiančių visiškai priešingai.

                                    Beje, čia dar gali užmesti akį į merdinčio VNO praeitų metų rezultatus, ypatingai akreipk dėmesį į beviltiškai besitraukiančios LOT, kaip kad minėjai, rezultatus ir kitų tradicinių vezėjų, prieš toliau trolindamas: http://simonas.bartkus.lt/blog/2012/...iakompanijoms/
                                    Paskutinis taisė pauliaK; 2012.08.05, 20:19.

                                    Comment


                                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                      Man užima laiko ieškoti faktų į kiekvieną tavo išgalvotą nesąmonę ir kartais tiesiog gaila savo laiko, ypač žinant, kad tu vistiek nekreipiai į tai dėmesop ir toliau savo tiradas dainuosi. Kaip bebūtų, prašom:

                                      KUN - IrAero, WOW Air.

                                      VNO - Ak Bars Aero, Aeroflot, Iceland Express, El Ai, Eurolot, Ryanair, Skyways, Transaero, Wizzair.

                                      KUN 2 : 9 VNO. Tiesa neesu tikras, kad nepraleidau ko nors Vilniuje, bet esmės tai labai nekeis.

                                      Gal dabar atsakysi tu į klausimą, kas čia "tingi" ir "nedirba"?
                                      Ak Bars aero nutraukta, wow air / iceland expres tiesioginiai konkurentai (strategijos nebuvimas), eurolot - pakrovimas 25 proc, klausimas kada nutrauks, ryanair atėjo dėka Kauno, transaero aeroflot atėjo dėka turizmo agentūrų. Vieintelį gal būt galima ką pasakyti El Ai ir Wizzair (pastarasis pakviestas iš beviltiškumo ir stategeijos nebuvimo, gal būt mes galime tapti Low cost oro uostu).

                                      Apie Spanair - atleisk - dar vienas aerouosto tinginystės įrodymas, priimame visus kas skrenda, net netikriname ar patikimas ar ne. Gerai , kad nukentėjusių nedaug, o jei tai būtų kaip FLYLAL ir Star1 atveju? (Nors ten atskira istorija, kur dideli pinigai nėra bylų dėl tyčinio bankrotų)
                                      Paskutinis taisė udrius; 2012.08.05, 20:38.

                                      Comment


                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                        Realybe yra tokia, kad KUN tures keleta emigrantiniu ir atostoginiu krypciu ir tenkins Lietuvos regionu poreikius, kas manau yra visai neblogai.

                                        Apie bankrutuojanti VNO, mestus simtus milijonu, krutus ir s, vadovybes pravalus ir visas kitas nesamones nebutina viesai rasyti ir statyti save i kvailio vieta.
                                        Okj jokų problemų - 60 mlj berods Kauno modernizavimas + savivaldybių parama. 30 mlj VNO terminalo statyma + 25 mlj paramos programa, kadangi oro uostai nuostolingi + darbuotojų algos, išlaikymas etc. Čia kas pagal Tave ne pinigai? Tieisog Jus tenkina tokia situacija?

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Ak Bars aero nutraukta, wow air / iceland expres tiesioginiai konkurentai (strategijos nebuvimas), eurolot - pakrovimas 25 proc, klausimas kada nutrauks, ryanair atėjo dėka Kauno, transaero aeroflot atėjo dėka turizmo agentūrų. Vieintelį gal būt galima ką pasakyti El Ai ir Wizzair (pastarasis pakviestas iš beviltiškumo).

                                          Apie Spanair - atleisk - dar vienas aerouosto tinginystės įrodymas, priimame visus kas skrenda, net netikriname ar patikimas ar ne.
                                          Varge tu varge... Va šituo komentaru galutinai parodei, kad nei menkiausio supratimo, nei elementarios savigarbos neturi. Tiesiog trolini čia aukščiausiu lygiu ir tiek. Neturiu aš tau daugiau ką pasakyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X