Aciu Romai!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Šiek tiek faktų apie Tarptautinį Vilniaus Oro Uostą:
http://www.vilnius-airport.lt/lt/apie_oro_uosta/faktai/
Comment
-
Vilniaus oro uostas šiemet aptarnavo 1,36 mln. keleivių
2006.12.01 11:05:05
Lietuva
Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) per vienuolika šių metų mėnesių aptarnavo 1,355 mln. keleivių – 13,6 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį (1,193 mln.).
Skrydžių skaičius lyginamuoju laikotarpiu iš esmės nepasikeitė – šiemet jų buvo 27,15 tūkst., pernai sausį-lapkritį – 27,16 tūkst., pranešė Vilniaus oro uosto atstovas spaudai Arūnas Martinkevičius.
Oro uostas vien lapkritį aptarnavo 96,75 tūkst. keleivių – 11 proc. daugiau nei pernai tą patį mėnesį, o jame buvo suorganizuota 21 tūkst. skrydžių (0,3 proc. daugiau).
Skrydžių skaičius beveik nesikeičia nes aviakompanijos naudoja talpesnius orlaivius, netankindamos skrydžių grafiko. Keleivių per lapkritį būtų sulaukta ir daugiau, tačiau rūkas tris dienas buvo paralyžiavęs oro uosto darbą.
Vilniaus oro uostas pernai sulaukė 1,282 mln. keleivių – 28,94 proc. daugiau nei 2004 metais, o skrydžių skaičius uoste išaugo 23,4 proc. iki 29,19 tūkstančio.
Šiemet oro uostas tikisi sulaukti apie 1,5 mln. keleivių. Dar apie 300 tūkst. keleivių turėtų šiais metais aptarnauti Kauno oro uostas, o apie 100 tūkst. keleivių – Palangos.
Valstybei priklauso 100 proc. Tarptautinio Vilniaus oro uosto akcijų.W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
„flyLAL Group“ norėtų, kad Vilnius taptų tolimųjų skrydžių centru
Skrydžių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ („flyLAL“) akcininkė „flyLAL Group“ Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) iki 2009 m. planuoja užbaigti naujo keleivių terminalo statybą, kuris galės aptarnauti iki 1,5 mln. keleivių per metus.
„Pasiūlę aukštos kokybės aptarnavimo paslaugas ir patrauklias nuolaidų sistemas, į Lietuvą tikimės privilioti naujų aviakompanijų ir didinti per Vilnių keliaujančių keleivių srautus“, - sako “flyLAL Group” valdybos narys Gediminas Žiemelis.
G.Žiemelio teigimu, dabar pagal pervežtų keleivių skaičių tūkstančiui šalies gyventojų Vilnius nuo kaimynės Rygos atsilieka dvigubai, nuo Talino – trigubai, nuo Helsinkio – penkis kartus, nuo Kopenhagos – 10 kartų.
“Pastačius naująjį keleivių terminalą, “flyLAL” tolimiesiems reisams į Vilnių galėtų atskraidinti keleivių iš kitų oro uostų. Šiuo metu vyksta atvirkštinis procesas - iš Vilniaus keleiviai išvežami į didesnius oro uostus, iš kurių vykdomi tolimieji skrydžiai“, - teigė „flyLAL Group“ atstovas.
Pasak jo, „flyLAL“ kartu su partneriais planuoja organizuoti jungiamuosius skrydžius. Prognozuojama, jog grupės bendrovių teikiamos paslaugos bus 15-30 proc. pigesnės nei kituose regiono oro uostuose.
„flyLAL Group“ planuoja kartu su partneriais pastatyti ne tik naują privatų keleivių terminalą, bet ir naują kuro bazę, rekonstruoti du administracinius pastatus bei išplėsti lėktuvų techninio aptarnavimo centrą. Visa „flyLAL Group“ inicijuota investicijų programa vertinama maždaug 80 mln. litų.
Keleivių terminalas, kurį numatoma baigti statyti 2008 m., jau 2009 m. turėtų aptarnauti apie 400 tūkst. keleivių, o 2010 m. jų skaičius turėtų padidėti iki 800 tūkst. ir 2011 m. pasiekti 1,5 milijono.
Ką manot? Manau kad tai labai puikios žinios. Į Vilniaus oro uostą ateina privatūs pinigai ir konkurencija. Apkiautusi valstybinė Vilniaus oro uosto bendrovė turės rimtą konkurentą. Galbūt ir pigių skrydžių bendrovėms atsiras vietos.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąwww.delfi.lt
Apkiautusi valstybinė Vilniaus oro uosto bendrovė turės rimtą konkurentą. Galbūt ir pigių skrydžių bendrovėms atsiras vietos.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąApkiautusi valstybinė bendrovė daro viską, kad tik nepradėtu Žiemelis to terminalo statyti. Nes jei privatūs investuotojai pasieks geresnių rezultatų (o neabejoju, kad taip ir būtų) , automatiškai iškils klausimas- o ką veikia VNO vadovybė?
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąNežinau kaip baigėsi skandalėlis dėl saviškių įdarbinimo VNO, bet anksčiau ar vėliau VNO vadovas bus iškrapštytas iš savo kėdės.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąApkiautusi valstybinė bendrovė daro viską, kad tik nepradėtu Žiemelis to terminalo statyti. Nes jei privatūs investuotojai pasieks geresnių rezultatų (o neabejoju, kad taip ir būtų) , automatiškai iškils klausimas- o ką veikia VNO vadovybė?
Vytauc, neverta tiketi Ziemelio ir co. pasakom, zmones truputi vejus sneka, visiskai nenutuokdami apie labai specifini versla. Aviacija tikrai nera skolu isieskojimas, NT tarpininkavimas ar zemiu .... is keleta hektaru turinciu ukininku
Tik as dabar suprantu kam visos sitos PR akcijos reikalingos, nei Malev, nei terminalu tikrai nebusPaskutinis taisė Artas; 2009.01.06, 11:42.
Comment
-
Parašė Artas Rodyti pranešimąVytauc, neverta tiketi Ziemelio ir co. pasakom, zmones truputi vejus sneka, visiskai nenutuokdami apie labai specifini versla. Aviacija tikrai nera skolu isieskojimas, NT tarpininkavimas ar zemiu VAGIMAS is keleta hektaru turinciu ukininku
Tik as dabar suprantu kam visos sitos PR akcijos reikalingos, nei Malev, nei terminalu tikrai nebus
Kiek aš pamenu tai VNO vadovas neįsileido lal'o statybininkų į teritoriją nors statybos leidimus jie turi. Tuomet lal'as pradėjo PR akciją nuversk VNO vadovą. VNO atsakas buvo lal'o skolos.
Klausimas. Kodėl neatsiras lal'o terminalas bei kuro saugykla?
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąKiek aš pamenu tai VNO vadovas neįsileido lal'o statybininkų į teritoriją nors statybos leidimus jie turi. Tuomet lal'as pradėjo PR akciją nuversk VNO vadovą. VNO atsakas buvo lal'o skolos.
Klausimas. Kodėl neatsiras lal'o terminalas bei kuro saugykla?
Comment
-
Naujo keleivių terminalo statybas planuojama užbaigti iki 2009 metų
http://www.jtn.lt/Naujienos/NewsInfo.aspx?IT=8&ID=14842
[2006.12.05 11:16:51]
Aviakopaniją „flyLAL – Lithuanian Airlines“ valdanti bendrovė „flyLAL Group“ naujo keleivių terminalo statybas tarptautiniame Vilniaus oro uoste planuoja užbaigti iki 2009 metų ir per tris metus padidinti aptarnaujamų keleivių skaičių iki 1,5 mln.
“Pastačius naująjį keleivių terminalą, “flyLAL” tolimiesiems reisams į Vilnių galėtų atskraidinti keleivių iš kitų oro uostų. Šiuo metu vyksta atvirkštinis procesas - iš Vilniaus keleiviai išvežami į didesnius oro uostus, iš kurių vykdomi tolimieji skrydžiai“, - pranešime spaudai teigė „flyLAL Group“ valdybos narys Gediminas Žiemelis.
Pasak jo, pasiūlius aukštos kokybės aptarnavimo paslaugas ir patrauklias nuolaidų sistemas, į Lietuvą tikimasi privilioti naujų aviakompanijų ir didinti per Vilnių keliaujančių keleivių srautus
Pastačius terminalą jau 2009 metais planuojama aptarnauti apie 400 tūkst. keleivių, 2010 metais jų skaičius turėtų padidėti iki 800 tūkst., 2011-ais pasiekti 1,5 mln.
G.Žiemelio teigimu, dabar pagal pervežtų keleivių skaičių tūkstančiui šalies gyventojų Vilnius nuo kaimynės Rygos atsilieka dvigubai, o nuo Talino – trigubai.
Anot jo, didinti keleivių srautą trukdo ne tik infrastruktūros stoka, bet ir prastas Vilniaus oro uosto administracijos darbas, turizmo skatinimo strategijos stygius, itin menka svarbiausių šalies traukos objektų reklama.
„flyLAL Group“ planuoja kartu su partneriais pastatyti naują privatų keleivių terminalą, kuro bazę, rekonstruoti du administracinius pastatus bei išplėsti lėktuvų techninio aptarnavimo centrą. Visa „flyLAL Group“ inicijuota investicijų programa vertinama maždaug 80 mln. litų.
Elektronikos sprendimų įmonė "Fima" kontroliuoja 30 proc., "ŽIA valda" – 45 proc., o įmonė "Sanitex" – 25 proc. „flyLAL Group“ akcijų.
JT Naujienos
Comment
-
Parašė Artas Rodyti pranešimąTik as dabar suprantu kam visos sitos PR akcijos reikalingos, nei Malev, nei terminalu tikrai nebus
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąGauna leidimus statyboms, samdo statybininkus ir pan. tik dėl PR? Gan brangiai tada toks PR atsieina.
mano nuomone norinti "isjudinti" VNO oro uosto valdzia juk tai nemazai cash'o nesantis objektas. beje VNO bosai irgi ne sventiejiPaskutinis taisė Artas; 2006.12.06, 09:56.
Comment
-
Papildymas:
deep'as [2006.12.05-11:28]
„flyLAL Group“ norėtų, kad Vilnius taptų tolimųjų skrydžių centru
Skrydžių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ („flyLAL“) akcininkė „flyLAL Group“ Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) iki 2009 m. planuoja užbaigti naujo keleivių terminalo statybą, kuris galės aptarnauti iki 1,5 mln. keleivių per metus.........
http://www.info.lt/index.php?page=na...jiena&id=91114
[2006-12-06]
"flyLAL Group" Vilniaus oro uoste iki 2009 metų planuoja baigti naujojo keleivių terminalo statybą, nors tam nepritaria oro uosto administracija ..........
............Tačiau"fly LAL Group" planus šiuo metu griauna nesutarimai su Vilniaus oro uostu. Bendrovė šiuo metu bylinėjasi su Vilniaus oro uostu dėl lėktuvų remonto angarų statybos. Nesutariama ir dėl dar vieno terminalo statybos.
"Nesuprantu, kodėl oro uostas priešinasi dar vieno keleivių terminalo statybai. Pastačius terminalą oro uostas gautų apie 100 mln. litų papildomų mokesčių ir rinkliavų. Mes turime aiškius verslo planus, šiaip ar taip, juos įvykdysime", - teigė Žiemelis
.........
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąiš tikrųjų, tai aš dar nelabai suprantu, kaip privačios įmonės terminale gali būti atliekamos pasienio procedūros. Bet tikiuosi, kad čia aš tik kažko nežinau
Comment
-
Parašė Artas Rodyti pranešimąVytauc, neverta tiketi Ziemelio ir co. pasakom, zmones truputi vejus sneka, visiskai nenutuokdami apie labai specifini versla. Aviacija tikrai nera skolu isieskojimas, NT tarpininkavimas ar zemiu VAGIMAS is keleta hektaru turinciu ukininku
ŽIA chebrą šiek tiek pažįstu, ir nepaisant t.t. kontraversijos, žmonės ten rimti. Kiek žinau iš privačių nuogirdų, su LAL'u siejami nemaži planai, tad ir planus dėl terminalo statybų vertinu ne taip skeptiškai.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąŽIA chebrą šiek tiek pažįstu, ir nepaisant t.t. kontraversijos, žmonės ten rimti. Kiek žinau iš privačių nuogirdų, su LAL'u siejami nemaži planai, tad ir planus dėl terminalo statybų vertinu ne taip skeptiškai.
VNO ypatybė ta, kad nepaisant stagnacinės valdžios keleivių srautai auga, nors ir ne taip greitai kaip kaimynų.
Kieno tai nuopelnas? Aišku, kad aviakompanijų.
Kieno tarifai yra vieni aukščiausių Europoje? Aišku, kad VNO, o ne į jį skrendančių aviakompanijų.
Kieno pelno maržos yra didžiausios? Aišku, kad VNO, o ne aviakompanijų.
Taip ir išeina, kad vieni aria, o kiti pyragus valgo
Comment
Comment