Čia įdomu kas tą supratimą turi?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...niu-195-161885
Latvijos skrydžių bendrovės „airBaltic“ privati akcininkė „Baltijas aviacijas sistemas“ (BAS) nori perkelti bazę iš Rygos į Vilniaus oro uostą, pareiškė Latvijos susisiekimo ministras Uldis Augulis.
Comment
-
Atsiprašau, jeigu pakartosiu jau publikuotą striapsnį:
Skrydžius į svarbiausius Europos miestus užsitikrinęs Vilniaus tarptautinis oro uostas planuoja maždaug per penkerius metus tapti pagrindiniu Baltijos regione. Tik kol kas dar nežino ar šį tikslą pasieks plėtodamas atvirą oro rinką, ar ras bendrovę, kuri taps nacionaliniu vežėju. Iki galo dar nėra apsisprendę ir ketinimų tapti tokia bendrove anksčiau pareiškę kaimynai latviai. <...>
Vilniaus oro uostą savo baze pasirinkti ketino kaimynų latvių oro bendrovės „airBaltic“ akcininkai, kalbėję ir apie nacionalinės oro bendrovės kūrimą Lietuvoje. Tačiau jų planams pasipriešino dalį „airBaltic“ akcijų valdanti Latvijos vyriausybė.
Vis tik pirmadienį „airBaltic akcininkai ėmėsi keisti bendrovės įstatus taip, kad galėtų savo bazę iš Rygos perkelti ir į kitą miestą. Tik ar tai bus Vilnius – dar nežinia. <...>
Šiemet Vilniaus oro uostas žada aptarnauti beveik 2 milijonus keleivių (maždaug tiek jų buvo prieš sunkmetį) ir jau kitąmet dirbti be nuostolių. O per penkerius metus tikisi tapti pagrindiniu regiono oro uostu. <...>
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
kaip savo metu dainavo viena sena LT regio grupė (Lipnūs macharadžos pirštai) : "ak, jeigu išsipildytų"
reikia tiketis VNO nesnaus ir imtis šių užmojų. Kartu su Kaunu (arba atskirai) turim tapti lyderiais. palankios sąlygos (gaila broliukų, bet dabar gyvename tokiam pasaulyje : kas pirmesnis - tas gudresnis), Latvijos avialinijų krizė, patys latviai neslepia planų perkelti bazę į Vilnių. reikia tuo pasinaudoti.
sykiu reikia tvarkyti visą infrastruktūrą nuo oro uosto iki centro. ne tik maršrutinio transporto, bet ir estetinius vietovės planus greičiau realizuoti reikėtų.
Comment
-
Jei tai, kad latviai nori padaryti Vilnių AirBaltic'o baziniu oro uostu, tai dar nereiškia kad taip tikrai bus ir kad atsiras 20+ naujų krypčių. Tikrai ne. Konkurencinė kova Rygai pralaimėta dar Ivanausko laikais ir dabar galim griebt tik trupinius, nes jei atsiras Vilniuje daugiau krypčių, tai tikrai nedaug šansų kad jos dings iš Rygos. Ir tada pabandykit įtikinti kokį šiaulietį ar telšiškį kad VNO yra geriau. Ir jie vistiek rinksis Rygą vien dėl geografinės padėties.
Būkim biedni, bet teisingi - turėtų įvykt tikras stebūklas (kuo aš visiškai netikiu), kad VNO aplenktų Rygą. Geriausiu atveju gal tik kažkiek prisivysim (nebent atsirastų bevizis režimas Baltarusijai ir iš ten visi masiškai pabėgtų ).
Be to ir Ryga neleis atimti pirmos vietos.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) praneša, vasaros mėnesiais reguliariai auga keleivių srautas. Šių metų liepą aptarnauta 185,9 tūkst. keleivių — 26,2 proc. daugiau nei 2010 m. liepą.
(...)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
„Estonian Air“ sugrąžina maršrutą Talinas–Vilnius
Nuo 2011 m. rugsėjo 5 d. oro linijų bendrovė „Estonian Air“ atnaujins reisą tarp Talino ir Vilniaus.
Comment
-
Tereikia nedaug — 1 mln. litų eurų, kad būtų galima paleisti du lėktuvus, kurie vykdytų iki 6 skrydžių per savaitę, sako Vilniaus meras Artūras Zuokas.
„Tikrai pasieksime, kad Vilnius turėtų savo oro vežėją. Jau nagrinėjame keletą variantų, bereikia apsispręsti, kaip žengti kitą žingsnį, kuris būtų jau ketinimų protokolas“, — sako A. Zuokas.
Pasak jo, yra keli galimi investuotojai. Daugiausia dirbama su „LithuanianExpress“ projektu, tačiau atsiranda ir daugiau norinčiųjų dalyvauti — labai įdomus verslininkų iš Pietų Afrikos pasiūlymas. Vienas jų, pagal kilmę litvakas, yra antros pagal dydį Afrikoje oro bendrovės vienas iš savininkų.
A. Zuoko teigimu, pagrindinis klausimas, kaip pasirinkti geriausią galimybę ir modelį.
Pasak mero, savivaldybės įmonė, greičiausiai Vilniaus vystymo kompanija, dalyvaus kaip steigėja ir akcininke, o kiek akcijų jai priklausys, diskutuojame.
Šiuo metu formuojama ir verslo įmonių grupė, kuri taip pat dalyvautų steigėjų teisėmis, kiekviena investuotų po 100 tūkst. litų į įstatinį kapitalą.
A. Zuokas sako, kad jau apsitarta su 12 įmonių: „Norime iš Lietuvos įmonių surinkti bent 1 mln. eurų ir kviečiame įmones prisidėti prie šio projekto“.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąVakar ties įvažiavimu į Vilniaus oro uostą atsirado nauja nuoroda į oro uostą
Comment
-
„Wizz Air“ iš Vilniaus skraidys keturiomis naujomis kryptimis
Pigių skrydžių Vengrijos bendrovė „Wizz Air“ iš Vilniaus oro uosto šiuo metu skraidanti aštuoniomis kryptimis, kitų metų gegužę ketina padidinti skrydžių skaičių nuo penkių iki vienuolikos per savaitę į Lutono ir nuo dviejų iki trijų savaitinių skrydžių į Eindhoveno oro uostus bei atidaryti keturias naujas kryptis: į Liverpulį, Paryžių, Oslą ir Bergeną. Vilniaus bazėje ketinama laikyti ir dar vieną lėktuvą „Airbus A320“.
Comment
-
“SKYWAYS” PADVIGUBINS SKRYDŽIŲ TARP VILNIAUS IR STOKHOLMO SKAIČIŲ
Pridejo vakarini skrydi.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Labiausiai tiktų šiai temai.
Šią vasarą Anglija ir Lietuva buvo kaip niekada arti viena kitos. Pavasarį skrydžius iš Vilniaus tarptautinio oro uosto pradėjusios pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ ir „Wizzair“ sujungė Lietuvą su Vakarų Europa, įskaitant ir Angliją. Atrodytų, kad išaugusi skrydžių pasiūla turėjo atsiliepti žeme keleivius vežantiems verslininkams, tačiau jie tvirtino, kad ši vasara buvo net geresnė nei praėjusi.
Angliją nuo pavasario pigių skrydžių bendrovių lėktuvais galima pasiekti iš Kauno ir Vilniaus. Dar šių metų žiemą iš Lietuvos skraidė tik „Ryanair“, įkūrusi bazę Kaune. Užsienyje gyvenantiems lietuviams Vilnius buvo išnykęs iš skrydžių žemėlapio, nes reisų į sostinę ar iš jos buvo mažai, o ir tų kainos buvo gerokai didesnės nei siūlomos „Ryanair“.
Vilniuje įsikūrus vengrų „Wizzair“, didžiausia Europos pigių skrydžių bendrovė iš Airijos sulaukė rimto konkurento. Galima daryti išvadą, kad konkurencinė kova buvo vienas iš veiksnių, sulaikiusių bilietų kainų augimą, kai tuo tarpu kitos paslaugos per metus pabrango.
(...)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
„Ryanair“ skraidys iš Vilniaus į Baden Badeną
Skrydžių bendrovė „Ryanair“ antradienį paskelbė pradedanti naują maršrutą iš Vilniaus ir į Vilnių. Nuo 2012 m. kovo 27 d. „Ryanair“ prie jau esamų maršrutų į Dubliną, Londoną, Milaną, Romą, Barseloną ir Brėmeną pradeda vykdyti skrydžius jau septintąja kryptimi į Baden Badeną.
Prekyba bilietais pradedama nuo trečiadienio. Jų kaina 98 Lt į vieną pusę, įskaitant mokesčius ir rinkliavas.
Comment
-
Low Cost
Šiaurinėje dalyje yra perdarytos dvi aikštelės su raide (A), pietinėje - viena, kad nereikėtų naudotis įlaipinimo galerijomis (už jas nemoka lowcostai...), nereikėtų Push-back traktorių (už jas nemoka lowcostai...), o taip pat nereikėtų ir autobusų paslaugos nuvežant keleivius į tolimesnes aikšteles (už jas nemoka lowcostai...).
Vienu žodžiu: sustoja lowcosto lėktuvas (A) aikštelėje įžambiai, kad pats galėtų išvažiuoti, panašiai kaip autobusas pakelės autobusų stotelėje, išlaipina keleivius, o tie keleiviai tepuoja kojytėmis į terminalą ant asfalto nubraižytais takais. Išskrendantys keleiviai - analogiškais keliais ir takeliais...
Comment
Comment