Atlasas atlasu, bet yra nustatyti koridoriai. Ir jie ne visada eina tiesia linija.
Virš Vilniaus praeina kai kurie maršrutai į iš V.Europos į Aziją (pvz. iš Paryžiaus į Honkongą ir Kinijos miestus). Giedrą naktį gerai matosi praskrendantys lėktuvai.
Nesiginčykit su Al1, jis vistiek viską žino geriausiai, kad lėktuvai skraido pagal atlasą.
Kokį atlasą? Lėktuvai neskraido tiesiausiu atstumu, ypač virš Europos. Kaip matyti, į Rytinę JAV pakrantę per Lietuvą skrendant gaunasi kelių valandų lankstas.
Lektuvai skraido taip, kaip yra ekonomiškai efektyvu, saugu, teiseta. Jei nera apribojimu, maršrutai parenkami arti tiesios linijos, nes tai yra arčiausias kelias, reik mažiau laiko ir degalu įveikti. Maršrutai gali buti netiesus del keleiviu srautu, tame tarpe ir sezoniniu, kuro kainu, mokesciu/rinkliavu politikos. Kalbeti apie lankstus/ratus skrendant i JAV išvis neapsimoka...
Niekas apart taves apie Rytinę JAV pakrantę nekalba. Nereikia čia savo fantazijas skleisti. Jei nori jom pateisinti savo ankstesni posta, tebune, bet jei kalbeti apie VNO planus, jos netinka. Ju planai yra ju planai, pasake reiskia pagalvojo/paskaiciavo/isanalizavo/taves_nepaklause. Gal jie i Aliaska skraidys, is kur tau zinoti...
Akivaizdu, kad tiesioginiai skrydžiai aktualesni į Rytinę pakrantę, kur yra daugiau didžiųjų miestų, sostinė ir t.t. T.y. daugiau potencialių traukos taškų, nei Vakarinėje pakrantėje.
Comment