Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
    Na, tai yra konkurencija ir laimi stipresnis, sumanesnis ir t.t. Ko jau ko, bet konkurencijos riboti preteguodami nuosavas kompanijas mes ne tik kad neturėtume, bet ir negalime pagal ES teisę. Be to, bankroto priežasčių buvo žymiai daugiau.

    Visų pirma, Vilniaus oro uostas buvo valdomas korumpuotų socdemų pakalikų, kuriems buvo nusispjauti ant visko, tad FlyLAL tikrai turėjo mokėti didelius mokesčius ir etc. kai airBaltic'as mėgavosi šiltnamio sąlygomis Rygoje. Apie tai daug buvo kalbama, bet niekam nebuvo įdomu...

    Antra, nepamirškime ir krizės vaidmens, jis gana svarbus, nes tuo metu pasaulyje bankrutavo ir daugiau aviakompanijų (pvz. Sterling Danijoje, SkyEurope Slovakijoje).

    Vyriausybė turėjo pasirinkimą, galėjo nusipirkti FlyLAL, kuri neturėjo jokio turto, tiktai ~80 milijonų litų skolų. Ar tai tikrai būtų buvęs protingiausias sprendimas?
    Parašė ACC Rodyti pranešimą
    Bankrutavo, nes įsivėlė į kainų karą su Airbaltic, o už Airbaltic matyt stovėjo didesni pinigai.
    Neatsilaikymas konkurencijai tik formali priežastis. Greičiau pasekmė to, kaip, su kokiu tikslu ir kokie žmonės ją privatizavo bei po to valdė ir vykdė veiklą ir kaip valstybė žiūrėjo į visą tai. O dėl visko kaltinti VNO neišeina.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O dėl visko kaltinti VNO neišeina.
      Tai yra bendro požiūrio kompleksas. Prisimink archaiškų 737-200, Jetstar pirkimą, el.prekybos blokavimą...

      Comment


        O prie ko čia VNO? Ar jis lėktuvus pirko?

        Comment


          VNO - statybų aikštelė

          Darbai juda pakankamai sparčiai:

          2011-06-03


          2011-06-03


          2011-06-03

          Comment


            Parašė John
            <...>
            Beje, aš nesuprantu, ar čia tik man taip atrodo, ar kaskart, kai atskrendu į VNO, reikia vis toliau eiti kažkur į terminalo kampus, žemyn, viršun su eskalatoriais, vėl eiti, vėl žemyn-aukštyn, kol galų gale pasieki bagažo atsiemimo skyrių. Teko būti kelis (ar net kelioliką) kartų didesniuose oro uostuose, kur eiti iki išėjimo reikia kur kas mažiau
            Jonai, atsakymas labai paprastas. Anot S. Bartkaus, tai yra pasėkmė to, jog oro uostą projektavo bendrovė, kuri iki tol nebuvo projektavusi nei vieno kito oro uosto, natūralu, kad apie tokius niuansus nepragalvojo. Kita vertus sutik, kad Vilnius vistiek yra labai kompatiškas ir sąlyginai greitas oro uostas. Per tiek laiko, kiek aš užtrunku Kopenhagoje nueiti nuo lėktuvo trapo iki bagažo atsiėmimo patalpos Vilniuje jei be checkin bagažo būnu jau ir namie :-) Kita vertus, pastaruoju metu VNO yra pakankamai išblizgintas ir tikrai tvarkingai atrodantis oro uostas. Savo dvasia jis tikrai ne TLL, bet tikrai neblogas oro uostas.

            Beje, pastaruosius kelis kartus Kopenhagoje bagažo laukiau 15-20 min., tai net ir šis komentaras atrodo labai juokingas, kai lietuviai pyksta kaip ilgai reikia laukti bagažo :-)

            Comment


              Parašė Meier Rodyti pranešimą
              Savo dvasia jis tikrai ne TLL, bet tikrai neblogas oro uostas.
              O kuo ypatinga TLL dvasia? Neteko būti niekada.

              Comment


                Iki 3 milijonų toli. Latvija Daugpilyje stato oro uostą. Nebent laukiate Batkos žlugimo...

                Comment


                  Vargu ar bus daugiau nei iki krizės per porą metų. Kaunas stipriai nusiurbė. Nebent latviai pakeistų strategiją...

                  Comment


                    Tikėkimės, jog oro transportas Lietuvoje visada nebus priklausomas nuo konkuruojančių Latvijos bendrovių.

                    Comment


                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                      Tikėkimės, jog oro transportas Lietuvoje visada nebus priklausomas nuo konkuruojančių Latvijos bendrovių.
                      Tai neįmanoma, jeigu latviai turės daugiau tiesioginių skrydžių ir bendrovės atitinkamą kainodarą taikys. Nes Ryga visai šalia, kai kam net arčiau nei iki Vilniaus.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Tai neįmanoma, jeigu latviai turės daugiau tiesioginių skrydžių ir bendrovės atitinkamą kainodarą taikys. Nes Ryga visai šalia, kai kam net arčiau nei iki Vilniaus.
                        Suprantama, tačiau Lietuvoje gaėtų būti konkuruojančių bendrovių. Taip pat galėtų būti pasiūlytos naujos kryptis ir pan.

                        Comment


                          Niekas dabar nepuls statyti. Tai kas, kad auga? 3 mln. nerealu per 2 metus nerealus, nes ekonomika dar negreitai pasieks ikikrizinį lygį. Vadinasi, ir skraidyti nebus tokio poreikio ir galimybių. Tuo labiau, kad Kaunas dabar atsiriekęs didelę dalį, priešingai, nei buvo iki krizės. Puikus išbandymas bus šiemet per krepšinio čempionatą. Tikriausiai keleivių bus mėnesio laikotarpyje 300000. Taigi, tarytum 3 mln. per metus srautas. Nemanau, kad oro uostas neatlaikys tokio srauto...

                          Comment


                            Parašė John
                            Beje, aš nesuprantu, ar čia tik man taip atrodo, ar kaskart, kai atskrendu į VNO, reikia vis toliau eiti kažkur į terminalo kampus, žemyn, viršun su eskalatoriais, vėl eiti, vėl žemyn-aukštyn, kol galų gale pasieki bagažo atsiemimo skyrių. Teko būti kelis (ar net kelioliką) kartų didesniuose oro uostuose, kur eiti iki išėjimo reikia kur kas mažiau
                            O ko čia stebėtis? Jeigu net juokingo dydžio KUN terminale norint nueiti nuo įėjimo iki lėktuvo reikia "perlipti" 3 aukštus ...
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė John
                              Taigi matai pats, kokie skaičiai. Vienintelis klausimas, ar ikikrizinį lygį pasieks šiemet, ar kitąmet. Bet esmės tai nekeičia, nes aišku tik tai, kad per artimiausius 2-3 metus bus pasiekta oro uosto talpos riba.

                              Man dar įdomu, ar ta talpa yra labai "griežta" ar ją galima dar padidinti tiesiog optimizuojant kai kurias oro uosto operacijas? Jei ne, tai reikia susirūpinti, nes imsime prarasti turizmą. Bet kokiu atveju, aišku, kad talpą reikia didinti ir notint turėti kuo mažiau nepatogumų, tai reikia daryti kuo greičiau.
                              Tai, kad šiemet augo, nereiškia, kad taip pat augs ir kitąmet. Be to, kodėl turėtų augti iki keleivių skaičiaus, kuris buvo iki krizės, jei ekonomikos lygis nepasiektas? Lietuvos žmonės pinigų daugiau nei turėjo iki krizės neturi. Jeigu yra Kaunas, kurio iki krizės TOKIO nebuvo. Vienintelis galimas augimas tai tik užsienio turistai ir nemažos dalies keleivių atmušimas iš Kauno...

                              O trečiasis terminalas vargu ar reikalingas. Tereikia tik racionaliai paskirstyti keleivių srautus, kad nebūtų taip, jog valandos bėgyje atskrenda / išskrenda 10 lėktuvų, o po to 2 valandų štilis...

                              Comment


                                Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                O kuo ypatinga TLL dvasia? Neteko būti niekada.
                                Medinės grindys, visas stilius 100% skandinaviškas Na bet čia tas jų noras priklausyti Skandinavijai jau seniai juoką kelia. Bet kuriuo atveju, labai labai jaukus oro uostas.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai, kad šiemet augo, nereiškia, kad taip pat augs ir kitąmet. Be to, kodėl turėtų augti iki keleivių skaičiaus, kuris buvo iki krizės, jei ekonomikos lygis nepasiektas? Lietuvos žmonės pinigų daugiau nei turėjo iki krizės neturi. Jeigu yra Kaunas, kurio iki krizės TOKIO nebuvo. Vienintelis galimas augimas tai tik užsienio turistai ir nemažos dalies keleivių atmušimas iš Kauno...

                                  O trečiasis terminalas vargu ar reikalingas. Tereikia tik racionaliai paskirstyti keleivių srautus, kad nebūtų taip, jog valandos bėgyje atskrenda / išskrenda 10 lėktuvų, o po to 2 valandų štilis...
                                  Augs todėl, kad atsirado didelė pigių skrydžių pasiūla kuri stipriai stimuliuoja rinką. 2008 m. to nebuvo. Kitas dalykas auga užsienyje gyvenančių lietuvių skaičius, dėka pigių skrydžių jie ir patys grįžta dažniau, dažniau juos lanko draugai, artimieji.

                                  Dėl srautų paskirstymo, kompanijos skraido tada kada joms patogu. Tu nepasakysi Lufthansai, jūsų laikas nuo 13 iki 14, o SAS - nuo 14 iki 15. Ypac jeigu veza tranzitinius keleivius i savo hub'us, yra rytiniai pikai, yra vakariniai pikai.

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    O ko čia stebėtis? Jeigu net juokingo dydžio KUN terminale norint nueiti nuo įėjimo iki lėktuvo reikia "perlipti" 3 aukštus ...
                                    Reikėtų paieškoti terminalo, kuriame kelias nuo lėktuvo iki išėjimo trumpesnis nei KUN.
                                    Tie trys aukštai visai nekliūna, kadangi nereikia visą distanciją aukštyn-žemyn įveikti iš karto. Kvailiau atrodytų, jei reikėtų papildomai paeiti šimtą metrų į šoną, po to grįžti atgal.

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Manau, kad bus, jei nebus netikėtumų.

                                      Pažiūrėkim, kaip dabar yra:

                                      GEGUŽĘ VILNIAUS ORO UOSTE KELEIVIŲ SKAIČIUS PAKILO 31%
                                      http://simonas.bartkus.lt/blog/2011/...ius-pakilo-31/



                                      Taigi, per metus, tikėtina, bus netoli 2 mln., t.y. tiek, kiek piko metu 2008m. Kitais metais galima tikėtis ir 3mln., o jei ne kitais metais, tai 2013 - garantuotai. Štai tau ir 3 milijonai. Taigi, apie talpos didinimą reikia galvoti jau dabar. Šiaip, mastant strategiškai, dabar jau reiktų ne galvoti, bet kuo greičiau statyti naują terminalą.
                                      2008 planavo kad po keliu metu bus 5 milijonai. Keli metai praejo, siemet kaip pats sakai bus 2 milijonai. 2.5 x maziau. Ta pacia logika sekant, visai tiketina, kad po poros metu VNO bus ne 3 milijonai o pvz. 1.25. Kam tada naujas terminalas? Ekonomika lygiai taip pat gali kilti kaip ir trauktis. net nereikia ekonomikos kritimo. Uztektu kad ivestu dar kelios salys (o gal ir pati Lietuva) didesnius mokescius kaip Vokietija ir naftos kainos 2x pabrangtu (kas visai realu tokiu tempu visam pasaulyje spausdinant pinigus).
                                      Paskutinis taisė sauls; 2011.06.12, 23:17.

                                      Comment


                                        Mąstyti reikia apie ateitį ir planuoti. Bet nepersistengti. Tai, kad dabartiniu metu smarkiai auga keleivių skaičius, nereiškia, kad po metų jis taip pat smarkiai augs. Tiesiog kol kas vyksta atsistatymas iki buvusio iki krizės srauto. Ar jis bus viršytas - klausimas rimtas. Ir tam kol kas artimiausiu metu nėra rimto ekonominio pagrindo - vartojimo lygis taip sparčiai neauga, žmonių pajamos taip pat. Verslo kelionės - taip, bet jos nesudaro absoliučios daugumos. Valdininkų kelionių, žinoma, daugės. Bet ir jie nesudaro daugumos. Turizmas - taip, potencialas yra. Bet reikia turėti omenyje tai, kad situacija su Kauno oro uostu visai kita nei buvo iki krizės.

                                        Comment


                                          Populiariausių krypčių sąrašas iš Vilniaus 2011 m. gegužės mėnesį:

                                          (c) Siminono bartkaus blogas


                                          Gegužės mėnesį Vilniaus oro uostas aptarnavo 175,478 keleivius – 30,94% daugiau nei praėjusių metų gegužę.
                                          Krovinių pervežta 499 tonos – 8% daugiau nei 2010 m. tą patį mėnesį.

                                          Daugiau informacijos: http://simonas.bartkus.lt/blog/2011/...tkus+|+Blog%29

                                          Comment

                                          Working...
                                          X