Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažesni Lietuvos oro uostai ir aerodromai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mažesni Lietuvos oro uostai ir aerodromai

    Žiebiasi viltis atgimti Nidos oro uostui

    Vadinamasis Nidos aerodromas neveikia jau daugiau kaip metus, mat galimybę čia tūpti ir kilti lengviesiems orlaiviams dar pernai užblokavo kariškiai. Tačiau šiemet Lietuvos aeroklubas ir Neringos miesto savivaldybė nusprendė ieškoti būdų skrydžiams į Kuršių neriją atnaujinti...
    ...Iki minėto draudimo oreiviams buvo taikomos supaprastintos taisyklės. Lėktuvų pilotai telefonu ar elektroniniu paštu susisiekdavo su Neringos merija ir nurodydavo, kada ketina atskristi, išskristi, pateikdavo orlaivio ir savo asmens duomenis. Jie taip pat privalėdavo apie savo planus pranešti Valstybės sienos apsaugos tarnybai, susisiekti su Palangos oro uosto skrydžių kontrolės bokštu.

    „Tačiau tokia tvarka netenkino nei kariškių, nei pasieniečių, nes pilotai skrisdavo gana chaotiškai, tūpdavo ir leisdavosi kaip kam patogiau. Sutarėme, kad turės būti sukurtas oficialus oro koridorius, įsteigta oro eismo zona, nustatytos kryptys, įrengtas skrydžių valdymo punktas, išduotas radijo dažnis. Tuomet orlaiviai nenukryptų nuo kurso ir galiotų griežta tvarka, o kariuomenė nebeturėtų pretenzijų“, – kalbėjo Neringos meras...
    ...Neringos politikai yra minėję, kad įteisinus aerodromą būtų galima rengti komercinius skrydžius lėktuvais, kuriuose telpa iki 20 žmonių. Tokiais skrydžiais į Nidą, ypač savaitgaliais, esą domėtųsi Druskininkai, turintys aerodromą. Tiesa, Kuršių nerijos nacionalinio parko tvarkymo plane, kurio keitimas – itin sudėtingas ir ilgas procesas, jokio oro uosto nenumatyta...
    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/lzinios/Gimta...-uostui/267197
    © Lietuvos žinios
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    #2
    1963/64 metų skrydžių tvarkaraščiai iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos (Palangos) oro uostų į kitų respublikų miestus, taip pat ir vietinių skrydžių respublikoje tvarkaraščiai. Vietiniai skrydžiai buvo tarp Vilniaus, Kauno, Palangos taip pat į Druskininkus, Kupiškį, Akmenę, Šilutę, Šiaulius, Kapsuką, Biržus, Birštoną, Panevėžį, Rokiškį.
    Kasų miestuose adresai, tarifai, nuolaidos, lengvatos, vietų išsidėstymas lėktuvuose, skrydžių iš Lietuvos schema.

    LT_Avia_1963.PDF - 3.8 Mb

    Comment


      #3
      1971 metų tik vietinių skrydžių tvarkaraščiai tarp Lietuvos oro uostų ir aerodromų (tiesa, yra vienas maršrutas į Gardiną).

      LT_Avia_1971.PDF - 3.6 Mb

      Comment


        #4
        Laikraštis "Kauno tiesa" 1966 m. lapkričio 22 d.

        Comment


          #5
          Talibanas neleis.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            #6
            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Talibanas neleis.
            Labai liūdna, kad net kariuomenė tampa talibanu kai kuriais klausimais...
            Flickr

            Comment


              #7
              Ir labai gerai, kad neleis. Reikia turėti saiką. Dabar aerodromas, paskui "skaycraperiai" paskui dar koks š. Kuršių nerija ne tokia vieta, kur reikia intensyvinti turizmą, greičiau ten jį reikia riboti. Geriau jau padarytų greitaeigį keltą iš Šilutės ar Rusnės. Atvažiuoji automobiliu ar viešuoju transportu į Rusnę, palieki jį ilgalaikiame parkinge ir persikeli tiesiai į Nidą.
              Paskutinis taisė Perfect; 2018.06.14, 11:20.

              Comment


                #8
                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Labai liūdna, kad net kariuomenė tampa talibanu kai kuriais klausimais...
                Ne tik apie kariuomenę šneku, yra dar tarnybos, kurių dėka tenka griauti legaliai pastatytus pastatus ir mokėti kompensacijas iš valstybės ir savivaldybės lėšų.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  #9
                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                  Ir labai gerai, kad neleis. Reikia turėti saiką. Dabar aerodromas, paskui "skaycraperiai" paskui dar koks š. Kuršių nerija ne tokia vieta, kur reikia intensyvinti turizmą, greičiau ten jį reikia riboti. Geriau jau padarytų greitaeigį keltą iš Šilutės ar Rusnės. Atvažiuoji automobiliu ar viešuoju transportu į Rusnę, palieki jį ilgalaikiame parkinge ir persikeli tiesiai į Nidą.
                  Nemanau, kad tai intensyvintų turizmą. PLQ yra komercinis, vietiniams aviacijos entuziastams būtų žymiai smagiau ir gerokai pigiau. Kitas dalykas, pramoga nereali, nuvažiuoji į Palūknį pasiimi priparkuotą lėktuvą ir į Nidą - greičiau, pigiau ir patogiau.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    #10
                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Nemanau, kad tai intensyvintų turizmą. PLQ yra komercinis, vietiniams aviacijos entuziastams būtų žymiai smagiau ir gerokai pigiau. Kitas dalykas, pramoga nereali, nuvažiuoji į Palūknį pasiimi priparkuotą lėktuvą ir į Nidą - greičiau, pigiau ir patogiau.
                    Ir tada su žviegiančiais motorais skraidys virš galvų, virš poilsiautojų. Nebeliks ramios vietos pajūryje.

                    Comment


                      #11
                      Kas 2 minutes...
                      ...

                      Comment


                        #12
                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                        Ir tada su žviegiančiais motorais skraidys virš galvų, virš poilsiautojų. Nebeliks ramios vietos pajūryje.
                        Kad ne virš poilsiautojų, o Kuršių marių, beto pats oro uostas toli nuo gyvenamųjų namų. Kurorte kur kas labiau ramybę ir orą drumsčia motoroleriai, tai čia juos pirmiausia reiktų uždrausti.
                        Flickr

                        Comment


                          #13
                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Kas 2 minutes...
                          ...
                          2 minutėm niekas neskrenda, skraido valandom. Susirinks pilotai mėgėjai su sovietinių laikų kledarais ir grožėdamiesi Neringa suks ratus su žviegiančiais varikliais.

                          Comment


                            #14
                            Ten buvo sarkazmas
                            ...

                            Comment


                              #15
                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Kad ne virš poilsiautojų, o Kuršių marių, beto pats oro uostas toli nuo gyvenamųjų namų. Kurorte kur kas labiau ramybę ir orą drumsčia motoroleriai, tai čia juos pirmiausia reiktų uždrausti.
                              Lėktuvas skraido ore, ne gatvėmis. Girdėsis ir prie jūros. Jeigu ten atskris, tai skraidys po visą Neringą.

                              Comment


                                #16
                                Neskraidys, nenusišnekėk.
                                ...

                                Comment


                                  #17
                                  Nidos oro uostas miške, kaip dažnai gyvendami Vilniuje girdite lėktuvus iš Kyviškių ar Kaune iš Dariaus ir Girėno? Turbūt nelabai, nes jie dažnai lengvieji, vienmotoriai, garsas nepasiekia žemės.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    #18
                                    Toks įspūdis, kad lėktuvams leidžiama skraidyti bet kur ir bet kada. Didžioji dalis Neringos, Kuršių marių ir Baltijos jūros priekrantės jau yra neskraidymo zona kariškių pratybų metu, nematau problemų paskelbti nuolatine neskraidymo zona (pačios savivaldybės turi tokią teisę).

                                    Comment


                                      #19
                                      Tai galit visą teritorija palei Lietuvos pajūrį paskelbti neskraidymo zona, tada ir komerciniai lėktuvai skraidys pro Latviją arba Lenkiją, nebus ir tranzitinių.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        #20
                                        Kai kurie apie Nidos oro uostą kalba taip, lyg jis būtų milijoninis ir kasdien atskristų tūkstančiai poilsiautojų . Realiai atskristų vienas kitas aviacijos mėgėjas su savadarbiu lėktuvėliu ir keletas vietos bei užsienio oligarchų su brangesniais lėktuvėliais. Prieš porą metų per vasarą į Nidą atskrido 40 lėktuvų. Turbūt nelabai kas juos ir pastebėjo. Šiaip oro uostas labai tinka prie prabangoko Neringos įvaizdžio ir jis neturėtų nieko bendra su masiniu turizmu. Sovietmečiu kurį laiką vykdavo reguliarūs skrydžiai ir į Palangą, ir į Kauną, ir į Vilnių. Dabar oro uostas kaip ir yra, kažkiek investuota į jo rekonstrukciją, bet jis nenaudojamas. Tai apsileidimas ir nesugebėjimas išnaudoti to, kas yra.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X