Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
    šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
    tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.

    Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      "Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
      šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
      tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.

      Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
      Čia gal susiję su planuojamu lėktuvų parko didinimu?

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        "Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
        šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
        tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.

        Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
        Viena pelningiausių? Šiaip yra visai priešingai. Nuo aviacijos sektoriaus dereguliacijos pradžios prieš kelis dešimtmečius pelno procentai stabiliai traukėsi. Kapitalo ir veiklos rizikos - žvėriškos. Paskutiniais metais viso sektoriaus pelningumas variuoja tarp 2,6-2,7 proc. (nemažai šaltinių internete yra). Nežinau kuris sektorius dar blogiau tuo klausimu stovi


        Comment


          Parašė vytgri Rodyti pranešimą

          Viena pelningiausių? Šiaip yra visai priešingai. Nuo aviacijos sektoriaus dereguliacijos pradžios prieš kelis dešimtmečius pelno procentai stabiliai traukėsi. Kapitalo ir veiklos rizikos - žvėriškos. Paskutiniais metais viso sektoriaus pelningumas variuoja tarp 2,6-2,7 proc. (nemažai šaltinių internete yra). Nežinau kuris sektorius dar blogiau tuo klausimu stovi
          Tik kodėl jokios rimtos avialinijos neužsidarė net per covidą, kai jokių pajamų nebuvo ir didžiuliai nuostoliai?
          Jeigu skaičiuotumėte bendrą ekonominę naudą šaliai, tai tada suprastumėt, kad avialijos netgi labai pelningos. Beje, kokia RB II niekada irgi nebus tiesiogiai pelninga ir padengianti milijardines investicijas. Bet niekam nekyla klausimų, kad gerą susisiekimą tarukiniais su Ryga ir Varšuva reikia ir naudinga turėti, bet dėl gero susisiekimo su pasauliniais ar bent Europos centrais kažkaip dar kai kam kyla klausimų.
          Paskutinis taisė Lettered; 2024.09.23, 09:58.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Tik kodėl jokios rimtos avialinijos neužsidarė net per covidą, kai jokių pajamų nebuvo ir didžiuliai nuostoliai?
            Jeigu skaičiuotumėte bendrą ekonominę naudą šaliai, tai tada suprastumėt, kad avialijos netgi labai pelningos. Beje, kokia RB II niekada irgi nebus tiesiogiai pelninga ir padengianti milijardines investicijas. Bet niekam nekyla klausimų, kad gerą susisiekimą tarukiniais su Ryga ir Varšuva reikia ir naudinga turėti, bet dėl gero susisiekimo su pasauliniais ar bent Europos centrais kažkaip dar kai kam kyla klausimų.
            Reikia nepamiršti, kad didžiosios, tokios kaip LH ar AF, gavo subsidijas iš valstybės, be kurių būtų kaput. Tokie kaip Ryanair, Wizz turi didžiules kapitalo atsargas, plius taikė agresyvias taupymo priemones ir to dėka išgyveno. Apie tai, kokią naudą ekonomikai ir šalims aviacija sukuria, niekas nesiginčija. Tik tos naudos didžioji dalis lieka ne aviakompanijų kišenėse

            Comment


              Užsakomieji skrydžiai iš PLQ į Šarmą nuo kitų metų spalio mėn: https://simonasbartkus.substack.com/...os-uzsakomieji

              Gal pagaliau pramuš Palangą ir pradės užsakomuosius į Turkiją, Graikiją ir kitur skraidyt..

              Comment


                Gautas leidimas skriadyti tarp Lietuvos ir Saudo Arabijos, Vilnius - Riadas?
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Įspūdingo tuštumo laida, padiskutavo kaip verslui nuolaidas teikia ir kaip FastTrack ir vietų pirkimas tapo norma verslui. Aišku, plės kryptis, jie irgi verslas ir jiems irgi norisi plėstis, bla bla bla.

                    Comment

                    Working...
                    X