Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, bet kam laikytis, jei aukščiau minėtam Delfi straipsnyje apie skyrdžių atšaukimą apie tikras keleivių teises nei žodžio. Cituojama ką siūlys aviakompanija, o kad to neužtenka ir kas iš tikrųjų priklauso - nėra.
    kaip?

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      „Wizz Air“ laikinai atšaukia dalį skrydžių maršrutų: palies ir skrendančius iš Lietuvos https://www.delfi.lt/verslas/transpo...tuvos-95751391

      p.s. ar yra kur nors oficiali info?
      Papuoliau aš.
      gavau el. laišką, kad atšaukti skrydžiai (be jokio paaiškinimo) ir šabloniškai surašyta, kad galima pakeisti datas (nėra ką keisti, nes į Nicą nerodo absoliučiai jokių skrydžių) arba susigražinti pinigus į wizzair kreditus. Prisijungus wizzair paskyroje, jokių atšaukimų nerodo. Toks tas ir oficialumas

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

        Papuoliau aš.
        gavau el. laišką, kad atšaukti skrydžiai (be jokio paaiškinimo) ir šabloniškai surašyta, kad galima pakeisti datas (nėra ką keisti, nes į Nicą nerodo absoliučiai jokių skrydžių) arba susigražinti pinigus į wizzair kreditus. Prisijungus wizzair paskyroje, jokių atšaukimų nerodo. Toks tas ir oficialumas
        Kiek laiko užtruko jums nuo paspaudimo grąžinti iki kol kreditai atsidūrė wizzair sąskaitoje?
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Kiek laiko užtruko jums nuo paspaudimo grąžinti iki kol kreditai atsidūrė wizzair sąskaitoje?
          Kol kas pinigų nesu gavęs. Paskyroje rodo, kad patvirtintas skrydis, todėl rašiau į supportą, iš jo supratau, kad per 24 val. paskyroje atsiras wizzair kreditai, kuriuos galėsiu po to prašyti pervesti į sąskaitą. Nervų karas čia bus...

          Comment


            Gera žinia: į Lietuvą žengia dar viena pigių skrydžių aviakompanija
            Į Lietuvą žengia Islandijos pigių skrydžių avialinijos „PLAY“, skelbia susisiekimo ministras Marius Skuodis.

            Anot ministro, bendrovė jau nuo gegužės skraidys tarp Vilniaus ir Reikjaviko. Skrydžiai bus vykdomi kartą per savaitę, šeštadieniais.

            Comment


              Wizzair į Nicą keičia Airbaltic
              Wizzair į Reikjaviką - PLAY
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Flydubai skraidys į Dubajų!
                Į Lietuvą ateina dar vienas naujas oro vežėjas – Junginių Arabų Emyratų aviakompanijos  „Emirates Airlines“ antrinė pigi...

                Comment



                  *Šis tekstas buvo redaguotas. Patikslinta, kad „FlyDubai“ nėra pigių skrydžių bendrovė.

                  Comment


                    Iš VNO skrydis bus 23:40 su nusileidimu DXB 8:20 (trukmė 6:40) Labai geras skrydis sakyčiau. Į rytus dar šuolis kitos 7-8val ir nuskridęs eini vakarop atšvesti ir miegoti
                    Sugrįžimas 17:45 -> 22:40
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Iš VNO skrydis bus 23:40 su nusileidimu DXB 8:20 (trukmė 6:40) Labai geras skrydis sakyčiau. Į rytus dar šuolis kitos 7-8val ir nuskridęs eini vakarop atšvesti ir miegoti
                      Sugrįžimas 17:45 -> 22:40
                      Kažkodėl visi pamiršta, kad Air Baltic jau dabar ten skraido žiemos sezonu kartą per savaitę, iš Vilniaus panašiu tvarkaraščiu. Bijau, kad FlyDubai ją išstums.

                      Comment


                        Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

                        Kažkodėl visi pamiršta, kad Air Baltic jau dabar ten skraido žiemos sezonu kartą per savaitę, iš Vilniaus panašiu tvarkaraščiu. Bijau, kad FlyDubai ją išstums.
                        Labai auganti kryptis, plius tiek airBaltic, tiek FlyDubai siūlo jungimus su Emirates, tai manau abi skaidys, nebent FlyDubai dar padidintų dažnį.
                        Flickr

                        Comment


                          Esminis klausimas ar bus normalūs jungtiniai reisai su Emirates, nes kiek trumpai pabrūžinau tai pvz į Thai FlyDubai duoda tik savo skrydžius į Krabi (nesusiderina dienos/skrydžiai) ar Pataya, kas nėra atraktyvu.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Esminis klausimas ar bus normalūs jungtiniai reisai su Emirates, nes kiek trumpai pabrūžinau tai pvz į Thai FlyDubai duoda tik savo skrydžius į Krabi (nesusiderina dienos/skrydžiai) ar Pataya, kas nėra atraktyvu.
                            Emirates tinklapy reikia žiūrėt, kolkas skrydžiai dar nesudėti, bet turi būti. Nes AirBaltico tinklapy long-haulo nerodo, o Emirates, KLM/AIr France galima rast su jungimais.

                            Comment


                              Commenting on the launch of flights, Jeyhun Efendi, Senior Vice President, Commercial Operations and E-commerce at flydubai, said: “Europe is an important market for flydubai and we remain committed to offering more passengers a convenient, reliable service with a great onboard product and experience. With the addition of Basel, Riga, Tallinn and Vilnius, we look forward to welcoming more travellers from Europe to Dubai and onwards to other points on our network including Malaysia, the Maldives, Mombasa, Sri Lanka, Thailand and Zanzibar.”
                              12 October 2024 FZ 1263/1264 Terminal 3, DXB Vilnius International Airport (VNO), Lithuania 03 weekly flights
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Click image for larger version

Name:	IMG_2168.jpeg
Views:	394
Size:	305,4 kB
ID:	2115531

                                Comment


                                  Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                  Vilnius yra prastai pasiekiamas del nacionaliniu avialiniju nebuvimo, o ne del to, kad kazkokie dideli oro uostai labai arti
                                  Tokioms fantazijoms geras atsakymas yra protingųjų estų 2 kartus X nacionalinės avialinijos.

                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    https://www.vz.lt/izvalgos/2024/09/1...-niekada-nebus
                                    „Ne, Baltijos šalių avialinijoms ne laikas. Ir niekada tokio laiko nebus,“ – toks yra Lietuvos aviacijos bendruomenės atsakymas į „Investors Forum“ vyresnysiojo ekonomikos ir politikos analitiko Viliaus Tamkvaičio „Verslo žiniose“ keliamą klausimą, gal jau laikas Baltijos šalių avialinijoms.
                                    Tai, kad Lietuvai svarbu gerinti susisiekimą oro transportu, abejonių niekam nekyla. Bet Civilinės aviacijos asociacijos narių nuomone, yra gerokai ekonomiškesnių būdų tai pasiekti nei įsigyjant „Air Baltic“ akcijas ar steigiant nacionalines avialinijas. Lietuvai nedalyvauti „Air Baltic“ viešame akcijų platinime (IPO) reikėtų dėl keturių esminių priežasčių.
                                    Pirma, reikia objektyviai įsivertinti „Air Baltic“ finansinę situaciją. Skirtingų vidaus ir išorės šaltinių duomenimis, šios Latvijos įmonės įsiskolinimai ir ateities įsipareigojimai siekia nuo 400 mln. iki 2 mlrd. (!) Eur. Verslo žmonėms nereikia priminti, kad buvimas akcininku nėra tik apie dividendus ar norimą įtaką, tačiau ir apie įsipareigojimus bei jų įvykdymą.
                                    Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas. Ne veltui yra pajuokavimas, kad norėdamas tapti milijonieriumi turi būti milijardierius ir tada įsigyti avialinijas. Nacionaliniai vežėjai valstybėms kainuoja šimtus milijonų eurų per metus
                                    Trečia, nereikėtų turėti vilčių, kad Lietuvai būnant mažąją aviakompanijos akcininke Vilnius bus prioritetas kaip „Air Baltic“ bazė.
                                    Ketvirta, kaip matome iš „Rail Baltica“ pavyzdžio, jungtinės trijų šalių įmonės valdysena kelia nemažai iššūkių, o politiniai šalių interesai neretai tampa svarbesni nei elementari ilgalaikio verslo logika. Ar reikia atverti dar vieną Pandoros skrynią transporto sektoriuje?
                                    O ką galima daryti aviacijos sektoriuje, jei norime grąžos, o ne tik kaštų, ir didesnio aviacijos indėlio į šalies BVP? Civilinės aviacijos asociacija siūlo investuoti į šiuos 4 pagrindinius tikslus:
                                    • Tapti Nr. 1 orlaivių remonto (MRO) centru Šiaurės Europoje.
                                    • Pritraukti bent vieną iš pasaulio TOP10 aviacijos kompanijų vystyti veiklą Lietuvoje (ypač gamybinę).
                                    • Tapti pagrindiniu aviacijos specialistų mokymo centru Šiaurės ir Vidurio Europoje.
                                    • Stiprinti krovinių gabenimo oru sritį.
                                    Komentaro autorė – Orijana Mašalė, Civilinės aviacijos asociacijos valdybos pirmininkė.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Kaip genialioji Mašalė galėtų paaiškinti, kodėl lėktuvų remonto bazė pagerins Lietuvos pasiekiamumą oro transportu? Ar jau tokio tikslo Mašalės strategijoje nėra? Panašu, kad ta Mašalės organizacija yra tiesiog lobistų (Žeimelio) atstovė.

                                      Comment


                                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                        Kaip genialioji Mašalė galėtų paaiškinti, kodėl lėktuvų remonto bazė pagerins Lietuvos pasiekiamumą oro transportu? Ar jau tokio tikslo Mašalės strategijoje nėra? Panašu, kad ta Mašalės organizacija yra tiesiog lobistų (Žeimelio) atstovė.
                                        Gal ir Žiemelio atstovė, bet argumentai labai aiškūs ir įtikinantys, kitaip nei "Investors Forum" svajuko dramblionės

                                        Comment


                                          Per keliasdešimt metų prigeneruota 400m. būtų centai turint omeny efektą šaliai ir jos pasiekiamumui. Palyginimui, Lietuvos metinis biudžetas vien keliams kitais metais bus vos ne dvigubai didesnis (715m. eurų):

                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-neremontuoti

                                          2 milijardai jau yra rimtesnė suma, bet tokios pats nesu dar girdėjęs, norėčiau konkretesnių šaltinių. Beje, pernai Air Baltic pasiekė 34 milijonų eurų pelną:
                                          https://eng.lsm.lv/article/economy/t...-2023.a544531/

                                          Ar investicija į tokį projektą būtų pelninga, ar ne, reiktų matuoti padarant rimtą sociokonominę geresnio šalies pasiekiamumo oru analize ir pasidarant rimtą tokio investavimo strategiją. Visko gali būti, kad investuoti ir neapsimokėtų. Viena, kas aišku, yra tai, kad tokios investicijos racionalumą matuoti vien tiesioginiu atsiperkamumu yra visiška durnystė ir analfabetizmas. Kaip ir mokymo centrų priešpastatymas tokiai investicijai.

                                          Transporto analfabetų ir artojų šalyje nieko naujo. Geriausia aviacijos strategija čia gyvenant - laukti Rail Baltica į RIX.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X