AirBaltic perka dar 30 A220 + 20 options. Iki 2030 planuoja operuoti 100 A220 lėktuvų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
esant stiprioms tradicinemis avialinijoms, gerokai atpinga ir zemu kastu avialiniju bilietai. Ju tikslas - buti pigiausiai alternatyvai, o ne butinai buti pigiausiai. Siuo metu susisiekimas su Lietuva ne tik prastas, bet ir labai brangus. Pavyzdys : skrydziai i Barcelona, siuo metu skristi low costais patogiausia, nes daugiau tiesioginiu skrydziu nera, tad keleiviai pasiruose moketi ir 70eur ir 100eur ir kartais net 150e uz skrydi be bagazo i viena puse. Tai tradiciniu avialiniju kainos, jeigu egzistuotu konkurencija, zemu kastu avialinijos butu priverstos nuleisti kainas, kad butu pigesnes nei ju konkurentai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pigių skrydžių bendrovės atidarinėja maršrutus ne pagal verslo poreikius, o pagal tai, kur daugiausia gali uždirbti, o tai yra poilsinės ir emigrantinės kryptys.
Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.
Vykdant protingą politiką galima (ir privaloma) suderinti verslo ir kitų keliautojų interesus. Tai, kad Ryanair nuo lapkričio uždarė dešimtį maršrutų iš Lietuvos (ir dauguma jų - ne sezoniniai), yra Lietuvos nesėkmė.
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.
Vykdant protingą politiką galima (ir privaloma) suderinti verslo ir kitų keliautojų interesus. Tai, kad Ryanair nuo lapkričio uždarė dešimtį maršrutų iš Lietuvos (ir dauguma jų - ne sezoniniai), yra Lietuvos nesėkmė.
O šiaip, didžioji dauguma maršrutų sugrįš ateinantį pavasarį, o tie kurie nesugrįš turi alternatyvas, pvz.: vietoj uždaryto Kaunas-Aalborg galima skirsti Kaunas-Kopenhaga, nors šiaip tai Aalborgas yra visiškai nesvarbi vieta, tai nėra čia ko ir gailėti. Vietoj uždaryto Kaunas-Varšuva galima skristi Vilnius-Varšuva (nors Varšuva ne taip ir toli, kad nebūtų galima vykti traukiniu, autobusu, automobiliu). O visi kiti maršrutai grįš pavasarį, tad nesuprantu ko jūs čia inkščiat
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Mintis ta, jog AirBaltic yra apšilę šituose maršrutuose, žino publiką, įpročius ir ko tikėtis šituose maršrutuose. Būtent tokia situacija, kaip su FR atsitraukimu iš šio maršruto uždarymu Vilniuje ir Planagoje - AirBaltic galėtų įžengti ir manau sėkmingai paleisti/atnaujinti VNO-DUB.
Visos šios kryptys yra migrantinės, bet Oslo ir Londono stiprybė, kad BT turi jungimus su SAS ir British airways(nors iš Gatwicko tinklas labai prastas). Bet jei FR sustreikuotų su Oslu, kaip su Kopenhaga, kas ir mažai tikėtina, manau AirBaltic ilgai nedvejotų.
Bet turbūt pagrindinė mintis, jog BT nebeturi tikslo viską varyti per Rygą ir tik siūlydami kokybišką produktą tiesioginiais maršrutais jie gali tikėtis didesnės rinkos dalies. Kitu atvjeu žmonės tiesiog renkasi LCC ir nepatogius laikus, negu jungimą per RIX. Tą parodo ir PLQ-AMS, VNO-HAM. Nepaisant sezoninių maršrųtų į Heraklioną, Nicą, Dubrovniką, Malagą, Palmą, Dubajų, Tenerifę, Gran Kanariją - kas yra labai didelė dalis.
O kas liečia kitus maršrutus, tai palaukime, nedarykime toli siekiančių išvadų - airBaltic greitai atidaro maršrutus, bet greitai juos ir uždaro VNO-HAM jau panaikintas, PLQ-AMS sėkmė pasimatys po poros metų, matėm jau kaip startavo Tamperė-Amsterdamas, kur paskraidė keletą sezonų, o 2024 metų tvarkaraštyje šio maršruto jau nebeliko. Nenoriu būti blogų naujienų pranašu, bet kas ten žino, ar nenutiks tas pats ir Palangos maršrutui...
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąTaip, ir aš noriu tokių krypčių daugiau. Kad galėčiau nebrangiai nuskristi aplankyti draugus ar parskristi namo, taip pat nebrangiai nuskristi poilsiauti.
Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
VNO-HAM jau panaikintas, PLQ-AMS sėkmė pasimatys po poros metų, matėm jau kaip startavo Tamperė-Amsterdamas, kur paskraidė keletą sezonų, o 2024 metų tvarkaraštyje šio maršruto jau nebeliko. Nenoriu būti blogų naujienų pranašu, bet kas ten žino, ar nenutiks tas pats ir Palangos maršrutui...
BT pasiūlys 2 savaitinius skrydžius, 52 savaites per metus, 148 vietų lėktuvu, t.y. virš 15 000 asmenų.
Nekalbant apie tinklų jungimą, kurį siūlo Airbaltic su KLM, tad mano prognozė, kad po metų augs iki 3 ar 4 savaitinių skrydžių.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąesant stiprioms tradicinemis avialinijoms, gerokai atpinga ir zemu kastu avialiniju bilietai. Ju tikslas - buti pigiausiai alternatyvai, o ne butinai buti pigiausiai. Siuo metu susisiekimas su Lietuva ne tik prastas, bet ir labai brangus. Pavyzdys : skrydziai i Barcelona, siuo metu skristi low costais patogiausia, nes daugiau tiesioginiu skrydziu nera, tad keleiviai pasiruose moketi ir 70eur ir 100eur ir kartais net 150e uz skrydi be bagazo i viena puse. Tai tradiciniu avialiniju kainos, jeigu egzistuotu konkurencija, zemu kastu avialinijos butu priverstos nuleisti kainas, kad butu pigesnes nei ju konkurentai.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
Taip, ir aš noriu tokių krypčių daugiau. Kad galėčiau nebrangiai nuskristi aplankyti draugus ar parskristi namo, taip pat nebrangiai nuskristi poilsiauti.
Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Akivaizdu, kad keleivinė aviacija ateityje susidurs su vis didesniais ribojimais dėl taršos ir įtakos klimato kaitai. Ir pirmiausia išnyks varguolių pasiskraidymai pramogai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Greičiau gretos išnyks nei atsiras tokie ribojimai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
VNO - HAM uždarytas žiemai. Jie neatidarė AMS aklai spėliodami, AMS yra pagrindinių netiesioginių krypčių iš PLQ. T.y. daugiausia keleivių jungiasi per Rygą ir Kopenhagą į AMS. Pernai į šią kryptį jungės 17 000 keleivių iš PLQ.
PLQ - AMS gal ir neatidaromas aklai, bet visvien nėra 100% tikimybės, kad šitam maršrutui pasiseks gi kai iš Tamperės maršrutus atidarinėjo, tai irgi, ko gero, kažkokią analizę atlikinėjo, bet patys matom kuo tai baigėsi. Planai ir realybė kartais skiriasiPaskutinis taisė 10.000; 2023.11.14, 20:27.
Comment
-
Parašė Aleksandras B Rodyti pranešimąMan iškilo toks klausimas. O kuris lėktuvas aptarnaus skrydį PLQ - AMS? Palangoje kaip suprantu AirBaltic nelaiko lektuvų. Skrydis iš Palangos bus 12:50, atgal į Palangą grįš 17:45. Kažkaip priderinti prie Rygos reiso nelabai išeina. Tai iš kur bus imamas lėktuvas?
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąŽiemai, bent jau šita sake VNO praeita savaite
Pats Skuodis irgi sako, kad skrydžius į Hamburgą tiktai norėtų turėti
Tame sąraše yra ne vienas Vokietijos miestas ir galiu pasakyti, kad mūsų dėmesio centre tikrai yra kai kurie Vokietijos strateginiai susisiekimo centrai, tai jeigu susisiekimą su Miunchenu mes turime, jo dažnis tik ateity didės (...) Mes norėtume turėti skrydžius ir į Hamburgą (...), į Diuseldorfą, natūralu – ir į Berlyną dažnio reikia didesnio“, – kalbėjo M.SkuodisPaskutinis taisė 10.000; 2023.11.16, 18:34.
- 1 patinka
Comment
-
Iš Vilniaus oro uosto „Ryanair“ nuo kovo vidurio skraidins į Dubliną (Airija) ir Bilundą (Danija), nuo balandžio – į Atėnus (Graikija), o nuo birželio – į Korfu (Graikija) ir Varną (Bulgarija).
Iš Kauno kovo viduryje bendrovės lėktuvai pradės skraidyti į Geteborgą (Švedija) ir Madridą (Ispanija), nuo kovo pabaigos – į Briuselį (Belgija), o gegužės pradžioje – į Kelną (Vokietija), Riminį, Barį ir Neapolį (Italija), Rodą (Graikija) ir Maljorką (Ispanija).
Tuo metu į Palangą nuo kovo 20-osios sugrįš reguliarūs skrydžiai į Dubliną.
Bendrovė iš Lietuvos oro uosto siūlo 49 skrydžių kryptis.
vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?Paskutinis taisė Arunasx; 2023.11.30, 19:59.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąhttps://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciu
vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąhttps://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciu
vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?
O jei skrenda su Briuselio avialinijomis tiesiogiai - tai ir laiko gerokai sutaupo.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nes skrenda į Šarlerua. Briuselio chebra už bilietus nemoka iš savo kišenės,
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Yra iš Vilniaus į Briuselį. Planktonui nelygis su ryanair ir dar į kažkokį Šarlerua
Comment
Comment