Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
"Vilniaus ponai" kuo puikiausiai naudojasi šiuo skrydžiu iš Briuselio į Kauną, kuris, kaip ir pastebėjote, savaitgalio vizitui Lietuvoje yra tiesiog puikus - iš Briuselio išvyksta ankstų penktadienio rytą, grįžta vėlai sekmadienį. Tačiau to negana, nes pagrindinis veiksmas Briuselyje vyksta darbo dienomis, ten įvairios delegacijos, ministerijų, Seimo darbuotojai ir t. t. vyksta itin dažnai, dažnai net nenakvoja Briuselyje. Čia reikėtų suprasti ir Europos Sąjungos reikšmę Lietuvai - Briuselyje priimami itin svarbūs sprendimai, nulemintys Lietuvos ateitį, čia veikianti Lietuvos atstovybė Europos Sąjungoje yra tarsi trylikta ministerija, todėl geras susisiekimas su ES sostine yra būtinas. Neveltui Air Baltic čia skrenda dukart per dieną, Finnair - tris.
Beje tinka ne tik savaitgalio kelionei į Lt, bet ir visos darbo savaitės kelionei į Belgiją.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Vienas minus du yra -1. Taip, kad sėkmingai traukiamės ir toliau. Panašu, kad ir Ryanair nuo kitų metų nuima Atėnus. Dar 2017 m. džiaugėmės, kad tiesioginiu skrydžiu pasieksime Atėnus, o su vienu persidėmu visas Graikijos salas ir daugelį pietų Europos uostų. Bet tada Ryanair su Wizz labai gretai išstūmė šiuos Graikų vežėjų planus.
Prieš pusmetį visi žliumbė kad Brussels Airlines išeina iš Lietuvos su visam, dabar paaiškėjo kad tušti oro virpinimai buvo, ir Brussels Airlines vasaros sezonu skraidys kaip kad iki šiol. Tai manau su Atėnais bus tas pats
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Čia tau Vanga pasakė, kad kitais metais nebebus skrydžių į Atėnus, ar kas ? Nes jokių pagrįstų šaltinių ta tema nėra.
Prieš pusmetį visi žliumbė kad Brussels Airlines išeina iš Lietuvos su visam, dabar paaiškėjo kad tušti oro virpinimai buvo, ir Brussels Airlines vasaros sezonu skraidys kaip kad iki šiol. Tai manau su Atėnais bus tas patsAviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Jei abejoji, pasižiūrėk bilietų sistemas - nebėra, kai kiti sudėti, prielaidos akivaizdžios.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
??? Tai kad yra Atėnai šiemet su Ryanair. O dėl kitų metų, tai apskritai jokie miestai dar nėra sudėti
Palaukiam rudens gal matysi ir tu, jei Ryanair startuos su Atėnais kitais metais, pripažinsiu klydęs - stipriai klydęs.
Bet, gal papsakosi, kokia pačio nauda taip aršiai kovot už FR?Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Aš nekovoju už FR, aš kovoju prieš dezinformaciją. Ištraukiamas iš lubų kažkoks teiginys ir pateikiamas tarsi faktas - "Ryanair nuima Atėnus". Šitaip ir yra gaminamos fake news. Obektyvus faktas yra tas, kas kitos vasaros tvarkaraštis dar nėra publikuotas, dėl to nei apie Atėnus, nei apie jokį kitą maršrutą tokių pranešimų skelbti negalima.
Beje, mane labai neramina tai, kad jau ne pirmas kartas kai viešojoje erdvėje yra paskleidžiamos panašios melagienos - prieš pusę metų panašūs teiginiai buvo skelbiami apie Brussels pasitraukimą. Nors kaip matom, ši oro bendrovė niekur nedingo, skrydžiai į Vilnių sugrįžta jau už 3 savaičių.
Comment
-
O kur Ciurlionis matai ryanair skrydžius kitiems metams? Kiek žiūriu tai nei vienoj kryptyje nėra jokių skrydžių kitiems metams. Kokius skrydžius būtent lyginai, kad Atėnų kitiems metams sistemoje nėra, o kitas ryanair koksnors skrydis yra? Ar čia kažkokią kitą sistemą nei viešai prieinamą turi?
Comment
-
Tradicinių oro vežėjų fanams:
"LOT Polish Airlines" plečia veiklą Vilniaus oro uoste: siūlys daugiau skrydžių"
Oro bendrovė „LOT Polish Airlines“ nuo kovo mėnesio 28 dienos pridės keturis papildomus reguliarius skrydžius per savaitę tarp Vilniaus ir Varšuvos, bendrovė šiuo metu tarp minėtų sostinių vykdo 28 skrydžius per savaitę.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTradicinių oro vežėjų fanams:
"LOT Polish Airlines" plečia veiklą Vilniaus oro uoste: siūlys daugiau skrydžių"Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąGrąžinkite Lot į Kauną, kad bent viena jungiamoji kryptis būtų!
Taip pat ir Airbaltic, po vieną rytinį išvykimą ir vakarinį atvykimą.
Taip pat reikia ir naujų LCC,kaip Norwrgian pvz. į Oslą ir kažko unikalaus - kaip bent vienos Eurowings krypties į Kiolną/Hamburgą/Štutgartą.
Klausimas atviras, ar kažkas deda bent menkiausias pastangas, kad šie skrydžiai atsirastų?Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.03.11, 23:52.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Kadangi teko bendraut su LTOU del skrydziu krypciu pletros, tai ten labai paprasta logika. Jie turi svertus paremt tiki iki tam tikros sumos, bet pries tai verslas turi atnest preliminarius skaicius skrydziu. Tada tiesiog prasideda skaiciavimai - verta ar neverta ir jau zodi taria avialinijos. Plius kai kurios kryptys turi oro uostus, kuriu mokesciai gan dideli, tai ta parama yra nelabai reiksminga.
Comment
-
Šiaip ar taip iš 100 sumažėjo iki 80 krypčių.
Vasarą Lietuvos oro uostuose keleiviai galės rinktis iš daugiau nei 80 skrydžių krypčiųAviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Birželio 9 turėjo būti deadline teikti pasiūlymus VNO-LCY maršruto užsakymo operavimui po Spalio, bet lygtai neatrandu jokių naujienų apie tai?
Why Vilnius Could Be A New Opportunity For British Airways
https://simpleflying.com/vilnius-air...y-risk-sharing
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Plius dar reikia žiūrėti ne tik krypčių skaičių, bet ir bilietų kainas. Pvz. airBaltic paleido skrydžius iš Las Palmo į šiaurės Europą, tai pvz. į Vilnių į vieną pusę kainos apie 170 Eur, o į Oslą 80 Eur. Tai neturėdami savo avialinijų/operatoriaus ne tik turim mažiau skrydžių, bet ir didesnes kainas.
Comment
-
Iš skandinavų, turim SAS, Norwegian, Jettime, Ving, TUI ir t.t., kurie nuolat skraido į Kanarus žiemos metu, kadangi Airbaltic iš Kanarų skraidys į tas šalis (nes ten bus jų naujoji bazė) tai ir kainas turi dėlioti konkurencingas - iš Rygos kainos lb panašios, kaip iš VNO.
Bet mums reikia vežėjo, kuris nebūtinai neša pelną, bet didina žinomumą, didina pasiekiamumą ir kuria netiesioginę ekonominę naudą, kuri 1000 kartų įrodyta, jog yra didesnė, nei avialinijų kaštai.
Dar teko matyti palyginimų, kad iš Vilniaus, berods vos 7 kryptim mažiau, nei iš Rygos - skirtumas, jog iš Rygos tam tikromis kryptimis skraido 2-3 kartus į dieną, iš Vilniaus 2-3 kartus į savaitę.Aviate, navigate, communicate
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąIš skandinavų, turim SAS, Norwegian, Jettime, Ving, TUI ir t.t., kurie nuolat skraido į Kanarus žiemos metu, kadangi Airbaltic iš Kanarų skraidys į tas šalis (nes ten bus jų naujoji bazė) tai ir kainas turi dėlioti konkurencingas - iš Rygos kainos lb panašios, kaip iš VNO.
Bet mums reikia vežėjo, kuris nebūtinai neša pelną, bet didina žinomumą, didina pasiekiamumą ir kuria netiesioginę ekonominę naudą, kuri 1000 kartų įrodyta, jog yra didesnė, nei avialinijų kaštai.
Atskira mintis, kad šiuo metu visiems globaliai trūksta ir orlaivių (neveltui BT išnuomavo kone trečdalį savo lėktuvų), ir dar labiau trūksta komandų, ir pinigai jau brangūs bei taip toliau laikysis, ir kuro kainos didelės, ir tiek klimato kaitos mokesčiai. Naujam projektui nuo nulio laikas tinkamas nebent greitai žlugti, nebent finansuotom jau kažkieno veikiančio išpirkinėjimą ir po to tai apjunginėti su kokio Žiemelio verslo lietuviškąja dalimi. Kitaip sakant tikro vėžėjo tikrai šiuo dešimtmečiu neturėsime, net nepriklausomai nuo bet kokių politikų valdžioje norų.
Comment
Comment