Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Latviai irgi niekada tiek nekišo, o 7 paskutinius metus apskritai dirba pelningai, mes tuo tarpu kišam milijonus vien už pavienius maršrutus, o rezultate krypčių VNO vis tiek kelis kartus mažiau nei RIX.
    Tiek, kiek latviai sukišo į airBaltic, galėtų kiekvienam šalies gyventojui po 2 keliones lėktuvu nemokamas dovanoti ateinančius 20 metų.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Na nereali funkcija, automatiškai užregistravo. Didžiulis patogumas palyginus su kitom linijom, kodėl kitos to nedaro?
      Tik atgaliniam skydžiui kažkodėl neužregistravo, nors atsiųstam laiške rašė, kad tą padarys. Likus 7 val pats užsiregistravau, labai patogiai su pora mygtukų. Palyginus su vargu registruojantis ryanair ir pan, tai labai malonu buvo.

      Paskutinį kartą UA skridau prieš 22 mėnėsius, nuo to laiko meni upabrango daugiau nei dvigubai. Pvz alus tada buvo lyg 1 er (ar 1,5), dabar 3 eur.
      Tada 5* 50ml nmiroff suvenyrinis kompletas kainavo 5 eur, dabar 1*50ml 4 eur.
      Maistas irgi analogiškai.

      Prarado tą išskirtinumą privalumą. Nenustebčiau, kad daug problemų su girtais turėdavo proie tokių kainų ir todėl pakėlė.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Latviai irgi niekada tiek nekišo, o 7 paskutinius metus apskritai dirba pelningai, mes tuo tarpu kišam milijonus vien už pavienius maršrutus, o rezultate krypčių VNO vis tiek kelis kartus mažiau nei RIX.
        Tu matai skirtumą tarp 1 mln vs 200 mln? Kiek metų mes taip galėtumėm "kišti milijonus" už vienų metų latvių nuostolius?

        Comment


          Ukrainiečiams buvusios kainos nėra mažos, dabartinės labai didelės. Galime palyginti Airbaltic ir LOT, kainų skirtumas ženklus. LOT beveik dvigubai mažesnės kainos vis dėl to BT, bent jau vizualiai girtų sutiksi dažniau.

          Sutinku, kai tokias kainas laiko Ryanai ar Wizz, kuomet tai sudaro ne mažą dalį jų pajamų. Ar SAS dėl didelių vidinių kaštų.

          Bet kai tą daro Airbaltic, UIA ar Tarom...
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Tu matai skirtumą tarp 1 mln vs 200 mln? Kiek metų mes taip galėtumėm "kišti milijonus" už vienų metų latvių nuostolius?
            O tu matai skirtumą tarp 7 metus pelningai dirbančios kompanijos, kuri užtikrina gerą susisiekimą ir sukuria papildomai šimtus milijonų eurų BVP per aptarnaujančius versus ir mūsų situacijos, kai po 4 mln. mokam vien už vieną maršrutą ir rezultate turim vis tiek n kartų mažesnį susisiekimą? Siūlau paskaityti, kokį poveikį ekonomikai sukuria oro uostai su avialinijomis prieš rašant tokius teiginius neva airbaltic latviams neapsimokėjo išsaugoti.

            https://www.ukessays.com/essays/tour...rism-essay.php
            Flickr

            Comment


              Parašė mr.NJ Rodyti pranešimą
              O realiai mes negaunam panašaus efekto net neturėdami savo oro linijų? .
              Ne, negaunam, palyginkite krypčių skaičių VNO ir RIX. Plius dalį krypčių mes toliau subsidijuojam, o latviams jau senai nebereikia.
              Flickr

              Comment


                O gal RIX del kitu priezasciu daugiau krypciu? Centrinis ir didziausias Baltijos miestas juk.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Ne, negaunam, palyginkite krypčių skaičių VNO ir RIX. Plius dalį krypčių mes toliau subsidijuojam, o latviams jau senai nebereikia.
                  Na, VNO+KUN jau baigia pavyti Rygą pagal keleivių skaičių. Ir tam nereikia šimtamilijoninių mokesčių mokėtojų subsidijų.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                    Na, VNO+KUN jau baigia pavyti Rygą pagal keleivių skaičių. Ir tam nereikia šimtamilijoninių mokesčių mokėtojų subsidijų.
                    Na taip, mes turim daugiau gyventojų ir daugiau emigrantų, atostogautojų ir t.t. Tik įdomu, kodėl nepavijam RIX pagal krypčių skaičių? Tad iki "tokio paties rezultato" dar labai toli.
                    P.S. Latviai į airbaltic nebekiša jau daug metų, o mes kišam į kryptis toliau, o tokio paties rezultato negaunam.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      O gal RIX del kitu priezasciu daugiau krypciu? Centrinis ir didziausias Baltijos miestas juk.
                      Mes skraidom į kokį Ciurichą per Rygą, o galėjo būtų atvirkščiai....
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Na taip, mes turim daugiau gyventojų ir daugiau emigrantų, atostogautojų ir t.t. Tik įdomu, kodėl nepavijam RIX pagal krypčių skaičių? Tad iki "tokio paties rezultato" dar labai toli.
                        P.S. Latviai į airbaltic nebekiša jau daug metų, o mes kišam į kryptis toliau, o tokio paties rezultato negaunam.
                        Tokiais tempais, kokiais kišame dabar, pagal sukištus pinigus latvius pavysime tik už 200 metų.

                        Na, o taip, Latvijos emigrantams ir atostogautojams yra platesnis kelionių spektras. Lietuvoje krypčių skaičius ne toks platus, nes nėra politinės valios (politinės korupcijos?) už šimtus milijonų mokesčių mokėtojų pinigų subsidijuoti papildomų krypčių.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Mes skraidom į kokį Ciurichą per Rygą, o galėjo būtų atvirkščiai....
                          Į Rygą per Ciurichą?

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Tokiais tempais, kokiais kišame dabar, pagal sukištus pinigus latvius pavysime tik už 200 metų.

                            Na, o taip, Latvijos emigrantams ir atostogautojams yra platesnis kelionių spektras. Lietuvoje krypčių skaičius ne toks platus, nes nėra politinės valios (politinės korupcijos?) už šimtus milijonų mokesčių mokėtojų pinigų subsidijuoti papildomų krypčių.
                            Latvių sukišti pinigai senai atsipirko. Apie susisiekimo naudą verslui turbūt irgi negirdėjote? Pagaliau išsiaiškinom, kad RIX vis tik krypčių skaičius gerokai didesnis ir "tokio paties" rezultato be savo avialinijų toli gražu nėra.
                            Flickr

                            Comment


                              Rygos oro uostą "remia" ir visa Šiaurės bei Vakarų Lietuva. Turbūt ir pietinė Estija. Iš Klaipėdos/Šiaulių Ryga arčiau nei Vilnius. O Panevėžys pusiaukelėje. Bet Rygoje daugiau skrydžių, tai turbūt didesnė tikimybė, kad ir panevėžietis rinksis Rygą. Šiaurės Lietuvą iš Rygos galima atsikovoti nebent su stipriu Kauno oro uostu. Vilnius geografiškai nepatogus didžiajai daliai Lietuvos. Bet patogus daliai baltarusių .
                              Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.25, 09:33.

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Šiaurės Lietuvą iš Rygos galima atsikovoti nebent su stipriu Kauno oro uostu. Vilnius geografiškai nepatogus didžiajai daliai Lietuvos. Bet patogus daliai baltarusių .
                                Šiaurės Lietuvai vis vien bus patogiau į Rygą, kad ir kokį stiprų Kauno oro uostą išvystytum. O dar grįždamas pakeliui ir pigesnio alaus sustot gali, bei kiti privalumai
                                Iš Panevėžio ir jo apylinkių bet kokiu atveju patogiau į Vilnių, nes važiuoji automagistrale, kur kelionės laiką gali daug labiau prognozuoti, nei važiuojant kitokiais keliais.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Latvių sukišti pinigai senai atsipirko. Apie susisiekimo naudą verslui turbūt irgi negirdėjote? Pagaliau išsiaiškinom, kad RIX vis tik krypčių skaičius gerokai didesnis ir "tokio paties" rezultato be savo avialinijų toli gražu nėra.
                                  Sakai už galimybę skristi ne tik į Mallorca, bet dar ir į Menorca verta išleisti 200 mln € mokesčių mokėtojų pinigų?
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Šiaurės Lietuvai vis vien bus patogiau į Rygą, kad ir kokį stiprų Kauno oro uostą išvystytum.
                                    Jei iš Kauno bus reikalingas tiesioginis skrydis, o iš Rygos - nebus, tada didesnis atstumas iki oro uosto nebus lemiamas veiksnys. Jei, tarkim, Vilniaus oro uosto šiuo metu išvis nebūtų , Kaunas būtų gerokai stambesnis oro uostas.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Sakai už galimybę skristi ne tik į Mallorca, bet dar ir į Menorca verta išleisti 200 mln € mokesčių mokėtojų pinigų?
                                      Į Menorcą plius dar 70 krypčių, tai įvertinus ekonominę naudą iš turizmo, verslo, aptarnaujančio verslo, senai tie 200 atsipirko per 10 metų. Bet turbūt būtų buvę naudingiau juos išleisti pašalpoms ar subsidijoms traukinių maršrutų į kaimus? Juk susisiekimas su Europos verslo centrais ar pritraukimas turistų reikalingas tik ponams, kokia iš to nauda paprastam kaimo žmogui.

                                      https://www.airbaltic.com/en/destinations
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 10:27.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Į Menorcą plius dar 70 krypčių, tai įvertinus ekonominę naudą iš turizmo, verslo, aptarnaujančio verslo, senai tie 200 atsipirko per 10 metų. Bet turbūt būtų buvę naudingiau juos išleisti pašalpoms ar subsidijoms traukinių maršrutų į kaimus? Juk susisiekimas su Europos verslo centrais ar pritraukimas turistų reikalingas tik ponams, kokia iš to nauda paprastam kaimo žmogui.

                                        https://www.airbaltic.com/en/destinations
                                        Neatsipirko, ir dar daug metų neatsipirks.

                                        Čia yra mažaraščio plikbajorio "onoras" turėti "savo" avialinijas, nors nėra jokios ekonominės logikos tą daryti.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Jeigu jau taip giliau pažiūrėjus, tai kam tas checkin iš vis reikalingas, jeigu jis automatinis? Aš jau susiduręs ne kartą kiwi.com automatiškai registruoja, dar keletas sistemų. Aš galvoju, kad darai checkin tam, kad patvirtintum, jog tikrai skrisi, dabar gaunasi, kad sistema už tave patvirtina, nors ji tikrai nežino ar tu skrisi.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X