Gal skambės makabriškai, bet Wizz mažėjimas, man asmeniškai yra be galo gera naujiena, o bet tačiau tik tuo atveju jei būtų "tier" produktas pakeitimui.
Varšuva - ramu yra LOT'as, kartais brangu vis dėl to LT-PL rinka auganti ir kažkada vietos LCC atsiras.
Atėnai - yra skaudulys, su šeima mėgstame graikų salas ir ypač star alliance, vis dėl to AEGEAN sugrįžimo vargu bau ar galima tikėtis.
Roma - visada pavydėjau lenkams turintiems Alitalia į Romą... gal kažkada ir mano svajonė išsipildis.
Baris - niekada nereikėjo, nemanau, kad ir reikės- Napolis, Palermas, Pisa, kryptis kurios puikiai pildytųsi iš VNO.
Reikjavikas - Iceland air yra "too big", dėl savo 757, bet puikus potencialas jungimams į JAV, vis dėl to susigrąžinti WOW būtų svajonė.
Nica - HOP atrodo didesnė tikimybė, nei EasyJet, vis dėl to ar tai būtų a319, ar e-175, manau ilgainiui šiuos lėktuvus VNO keleiviai užpildys ypač sezono metu.
Grenoblis- hmmm, neturiu komentaro, Ciurichas yra labiau reikalingas.
Mano fantazijos ir norai.
Labai abejoju, kad dabar ateis naujas LCC, koks nors EasyJet. Teks skraidyti visur su airBaltic, gal ne taip ir blogai, patogūs trumpi jungiamieji skrydžiai, nauji A220 orlaiviai ir kaina nebloga.
Ne i tema as biski,bet papasakosiu apie ivyki su WIZZ AIR ir SKYCOP....Zodziu tevams is Oslo i Vilniu skrydis per Kaledas velavo apie 6val.tai daviau uzklausa i Skycop,jie sake ale oro salygos buvo blogos Vilniuj,bet pries gera menesi vel mane informavo,kad yra galimybe vel pajudint WIZZ...tai va viska vel uzpildziau ir laukt reik 8savaites dabar minimum.Tai ziuresim kas bus toliau.Paciam cia viska daryt manau vargelis butu
Prieš keletą dienų žemų sąnaudų skrydžių bendrovė „Wizz Air“ pranešė, kad žiemos sezono metu panaikins per 20 skrydžio krypčių. Tiesa, paaiškėjo, kad Lietuvą paveiks ne tik nutrauktas maršrutas Vilnius-Varšuva, tačiau pokyčių numatoma ir daug daugiau.
Kaip lrytas.lt patvirtino „Wizz Air“ atstovė Gabrijela Petrikytė, kai kurios kryptys žiemos sezonu nebeegzistuos ir bus galimos tik vasaros sezono metu.
„Optimizuodama rinkos poreikius, „Wizz Air“ vykdys kelionių kryptis Vilnius-Roma, Vilnius-Reikjavikas, Vilnius-Atėnai, Vilnius-Baris, Vilnius-Nica, Vilnius-Grenoblis tik vasaros sezono metu“, – patvirtino G.Petrikytė...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Gera žinia kelionių mėgėjams – į Baltijos šalis ateina gigantas TUI
Didžiausias pasaulyje kelionių operatorius TUI atsigręžė ir į Baltijos šalis. Turizmo gigantas, ketinantis regione pradėti veiklą, jau žvalgosi darbuotojų ir Lietuvoje. Tai gera žinia keliautojams – ekspertai mano, kad vienas žinomiausių pasaulyje turizmo organizatorių galės pasiūlyti dar konkurencingesnes kainas, labiau pasiekiami gali tapti ir egzotiniai kraštai.
Jau nemažai informacijos viešojoje erdvėje apie kitais metais iš Vilniaus prasidedančius tikruosius "long haul" skrydžius į Madagaskarą. Kelionės organizatorius ITAKA iš Varšuvos į Madagaskarą skraido Blue Panorama B763 lėktuvai, manau to paties paukščio vėlyvą pavasarį galime tikėtis ir Lietuvoje, skrydžio trukmė apie 10 valandų.
Kol kas panašu, kad tiesioginis, dėl tako: du kartus į savaitę atskrenda turkų A330-200F, jo pakilimui reikia 2,770 m. Mažiau bagažo, mažiau kuro ir kylam
Kol kas panašu, kad tiesioginis, dėl tako: du kartus į savaitę atskrenda turkų A330-200F, jo pakilimui reikia 2,770 m. Mažiau bagažo, mažiau kuro ir kylam
Maziau kuro,kai skrydis truks 10valandu?Idomu tikrai bus su pakilimo taku kaip ten.Plius kaip gali but maziau bagazo?Jei bus pilnas zmoniu lektuvas ir visi su bagazu,plius siuntiniai visokie ir t.t. ...tikrai idomu kaip ten bus
Maziau kuro,kai skrydis truks 10valandu?Idomu tikrai bus su pakilimo taku kaip ten.Plius kaip gali but maziau bagazo?Jei bus pilnas zmoniu lektuvas ir visi su bagazu,plius siuntiniai visokie ir t.t. ...tikrai idomu kaip ten bus
Pilnu baku B763 gali nuskristi 11 300 km. iki Madagaskaro 8 300 km. Itaka leidžia imti 20 kg bagažo, o ne 23 kg - 200 keleivių, dar 600 kg (kas yra labai daug). Dėl siuntinių na neįsivaizduoju, ką mes galime siųsti į Madagaskarą.
P.S. 767-300 vienas nuostabiausių "short field performerių" 600 m.:
Pilnu baku B763 gali nuskristi 11 300 km. iki Madagaskaro 8 300 km. Itaka leidžia imti 20 kg bagažo, o ne 23 kg - 200 keleivių, dar 600 kg (kas yra labai daug).
O kiek, skaičiuojant skrydžio parametrus, sveria vidutinis keleivis?
O kiek, skaičiuojant skrydžio parametrus, sveria vidutinis keleivis?
Duosiu b 737-800 pavyzdį: maksimalus svoris su kuriuo gali pakilti yra 80 000 kg.: lėktuvo svoris apie 40 000 kg. ir max kuras, kuris yra apie 18 000 kg. tad apie 20 000 kg atitenka, kroviniams įgūlai ir kelieviams.
Viskas priklauso nuo lėktuvo konfiguracijos, t.y. kiek yra sėdimų vietų, bet atsakant trumpai - standartų nėra, nes susideda labai daug faktorių, priklauso ir nuo lėktuvo, skrydžio ilgio, cargo, kuro bei avialinijų, bet yra rekomendacijos:
Čia naujiena ne apie aviakompanijas, bet apie jas licencijuojančią įstaigą
VZ.LT 2018.11.06 CAA po pertvarkos bus prijungta prie LTSA
Susisiekimo ministerija skelbia ruošianti Civilinės aviacijos administracijos (CAA) pertvarką, šios įstaigos funkcijas perduodant dviem kitoms sektoriaus įstaigoms.
„Tikimės, kad ši pertvarka padės pritraukti užsienio investicijų į šalies aviacijos sektorių, taip pat didės paslaugų eksportas, mažės finansinė našta oro uostams, o sutaupytos lėšos bus nukreipiamos į oro uostų plėtrą“, – išplatintame pranešime cituojamas Rokas Masiulis, susisiekimo ministras.
Įstatymų pakeitimams, sudarantiems teisines sąlygas šią įstaigą reorganizuoti, pritarė Seimas, juos pasirašė prezidentė.
Reorganizuojant CAA, ją planuojama prijungti prie Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) ir šiai įstaigai pavesti CAA vykdomas valstybės atstovavimo tarptautinėje aviacijos bendruomenėje, civilinės aviacijos inspektavimo, teisėkūros, administracinių sankcijų skyrimo, keleivių teisių apsaugos ir ekonominio aviacijos reguliavimo funkcijas.
VŽ rašė, kad prie pernai įsteigtos LTSA buvo prijungtos Valstybinė kelių transporto inspekcija, Valstybinė geležinkelių transporto inspekcija ir Lietuvos saugios laivybos administracija
Likusią dalį CAA atliekamų funkcijų, t. y. techninių-ekspertinių civilinės aviacijos priežiūros paslaugų teikimą numatoma pavesti vykdyti susisiekimo ministro įgaliotai viešajai įstaigai – šiuo metu veikiančiam VšĮ Kelių ir transporto tyrimo institutui, kuris iki metų pabaigos bus pervadintas į VšĮ Transporto kompetencijų agentūrą (TKA).
Pranešama, kad TKA aviacinė veikla bus finansuojama daugiausia iš pajamų, gautų už aviacijos subjektams teikiamas paslaugas, įstaiga teiks savo paslaugas ir tarptautinėje aviacijos paslaugų rinkoje.
Toks pertvarkos modelis pasirinktas atsižvelgiant į tai, kad didelė dalis CAA atliekamų funkcijų yra panašios į LTSA veiklą kitų transporto rūšių – geležinkelių ir vandens transporto – srityse. CAA atlieka civilinės aviacijos saugumo valstybinį valdymą, priežiūrą ir kontrolę, išduoda licencijas vykdyti oro susisiekimą bei tinkamumo skraidyti pažymėjimus, išduoda leidimus vykdyti reguliarųjį ar nereguliarųjį oro susisiekimą, tvirtina reguliariojo oro susisiekimo tvarkaraščius, organizuoja Nacionalinės civilinės aviacijos saugumo programos įgyvendinimą. Šias funkcijas perdavus LTSA, toliau bus vykdoma veikla ir teikiamos tos pačios paslaugos, tačiau naudojant mažiau resursų.
Ministerija skelbia, kad planuojama reorganizacija leis sumažinti valstybės tarnautojų skaičių apie 40 etatų ir taupyti valstybės biudžeto lėšas. Vietoje šiuo metu CAA išlaikyti metams skiriamų 460.000 Eur jos LTSA perduodamoms funkcijoms vykdyti pakaks apie 220.000 Eur, o viešajai įstaigai perduodamoms funkcijoms vykdyti – apie 60.000 Eur, taip sutaupant apie 180.000 Eur per metus.
Po tokio pranešimo kyla klausimų:
- Šiek tiek neaišku, ar iš tiesų esant dabartiniams 63 CA administracijos darbuotojams bus atsisakyta 40 etatų. Nupjovimas dviem trečdaliais tai vis dėlto ne 5 procentais.
- Neaišku, kokios specializacijos kvalifikacijos specialistai vykdys funkcijas - kelininkai, geležinkelininkai, jūrininkai ar aviatoriai?
- Kam į CAA reikės nešti parodyti "Small planet" verslo planą? Sprendžiant iš numatomo etatų karpymo masto CAA darbuotojams dabar mažiausia turėtų rūpėti kažkurios avialinijos reikalai.
Čia naujiena ne apie aviakompanijas, bet apie jas licencijuojančią įstaigą
- Neaišku, kokios specializacijos kvalifikacijos specialistai vykdys funkcijas - kelininkai, geležinkelininkai, jūrininkai ar aviatoriai?
Administratoriai-vadybininkai-biurokratai (kam kuris žodis labiau prie širdies), leidimų išdavimui ir administravimui specifinių kvalifikacijų nereikia. Dėl to manau, kad yra gerai jog atskiriama ir sujungiama administracinės kontroliuojančių įstaigų pusės į Lietuvos transporto saugos administraciją, kur galima geriau išnaudoti resursus ir efektyviai organizuoti procesus (nes daromas principe toks pat darbas), o techinės-ekspertinės kvalifikacijos perkeliamos į VšĮ Transporto kompetencijų agentūrą.
Kaip ir tiketasi. Labai gerai, kad pagaliau turesim normalu skrydi.
„Penktadienį atrinktas laimėtojas – lenkų avialinijos LOT. Jeigu su jomis sutartis bus sėkmingai pasirašyta iki metų galo, nuo gegužės mėnesio į Londoną turėtų skraidyti du kartus į Sičio oro uostą“, – šeštadienį BNS sakė Rokas Masiulis, susisiekimo ministras.
„Tai yra tas skrydis, kurio Lietuvos verslo bendruomenė jau keletą metų prašė, kaip vieno trūkstamo skrydžio“, – pridūrė ministras.
Virginijus Sinkevičius, ūkio ministras BNS sakė, kad sutartis su LOT turėtų būti sudaryta penkeriems metams.
„Mums labai svarbu, kad tas skrydis būtų nuolatinis. Čia realiai investuotojų skrydis, yra didelių vardų, su kuriais deramės, kalbamės. Esame sakę, kad bus tas verslo skrydis, nes su visa pagarba toms avialinijoms, kurios skraido, bet mums labai brangiai kainuoja įmonių prezidentus laikyti lauke 6 val. ryto. Tas verslo skrydis labai reikalingas, ir aš labai džiaugiuosi, kad man su komanda pavyko viską taip greitai įgyvendinti“, – teigė p. Sinkevičius.
Šiek tiek pavėluota žinutė, beet... Simonas Bartkus įsivėlė į kelionių organizatorių karus ir paleido tikrą fake news - tipo iš Kauno užsakomųjų reisų nebus. Šiek tiek nesolidu iš eksperto pusės šiaip jau...
Tarptautinė aviacijos paslaugų grupė „Avia Solutions Group“ pernai gavo 420 mln. eurų pajamų - 25 proc. daugiau nei prieš metus (337 mln. eurų). „Avia Solutions Group“ konsoliduotas grynasis pelnas išaugo 96 proc. iki 14,05 mln. eurų (2017 m. - 7,1 mln. eurų).
Wikipedia rašo, kad AirBaltic pajamos, tiesa, už 2017 metus, buvo 348 mln. eur., taigi labai tikėtina, kad pernai didžiausia Baltijos šalių aviacijos kompanija tapo būtent „Avia Solutions Group“.
Comment