Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    pamirsk Rusija/Baltarusija bent jau artimiausiems 10 metu. Artumas iki ju nieko siuo metu nereiskia.
    Vilnius yra prastai pasiekiamas del nacionaliniu avialiniju nebuvimo, o ne del to, kad kazkokie dideli oro uostai labai arti
    Dėl manęs užtektų bendros LT/LV avialinijos (Air Baltic) ir bus ok, vis tiek be penkių minučių ta pati šalis, net avialinijų pavadinimas apie Baltiksus Kažkodėl ne Air Latvia.

    Comment


      Parašė TIME Rodyti pranešimą
      Vilnius yra prastai pasiekiamas del nacionaliniu avialiniju nebuvimo, o ne del to, kad kazkokie dideli oro uostai labai arti
      Tokioms fantazijoms geras atsakymas yra protingųjų estų 2 kartus X nacionalinės avialinijos.

      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Tokioms fantazijoms geras atsakymas yra protingųjų estų 2 kartus X nacionalinės avialinijos.
        O kodėl ne kas nors kitas didesnis nei 1 mln gyventojų šalis? Kiekviena bent ko nors ekonomikoje verta šalis turi flag carrier. Beje, Lietuva ruošiasi pirkti airBaltic akcijas, tai iš esmės turėsim nacionalines avialinijas kartu su broliais latviais.
        Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.06, 19:22.
        Flickr

        Comment


          Labai pritariu AirBaltic pirkimui. Trumpuoju periodu ekonominio efekto nebus, bet ilgalaikės strategijos požiūriu tai teisingas sprendimas. Atsirastų galimybė vystyti Vilnių kaip antrą hub’ą nekonkuruojant su Ryga.

          Comment


            Deja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.

            Comment


              Jei likusieji 51 % bus vienuose rankose, tai pirkti 49 % tikrai neapsimoka. Tuo labiau, kad pavadinimas dabar AirBaltic. Tai kuo jis blogas? Ar bus naujas pavadinimas LatLit Air?

              Comment


                Tikrai nebus, kam keisti gerai žinomą vardą?

                Comment


                  Parašė TIME Rodyti pranešimą
                  Deja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.
                  Pagrindinis hub'as gal ir nebus perkeltas iš Rygos, bet bus bazuojama daugiau lėktuvų ir daugiau turėsim tiesioginių skrydžių iš VNO.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė TIME Rodyti pranešimą
                    Deja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.
                    Kam pirkti vien dėl pavadinimo jei ir neperkant tas pavadinimas liks toks pat?
                    Gal vishi ne dėl pavadinimo perka, o dėl to, kad tikisi daugiau skrydžių į Lt pritraukti?

                    Comment


                      Manau kad net 49 % suteikia galimybes dalyvauti board'e, bei kitose valdymo struktūrose ir daryti įtaką strateginiams sprendimams. Tai nėra kontrolinis paketas, bet vis tiek gerai

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Kam pirkti vien dėl pavadinimo jei ir neperkant tas pavadinimas liks toks pat?
                        Gal vishi ne dėl pavadinimo perka, o dėl to, kad tikisi daugiau skrydžių į Lt pritraukti?
                        Turejau omeny, kad svarstoma pirkti vien tik del to, kad kompanija vadinasi "Air Baltic", jeigu pavadinimas butu koks "Wings of Latvia" tokiu ideju net nebutu, nes gauti mazaja dali akciju tai reiskia netureti itakos sprendimu priemime, ji vis tiek priims akciju didzialia dali valdanti Latvijos vyriausybe. Tiesa, kaip akcininkui reiktu (kad ir mazesne dali) dengti nuostolius, kurie mazu saliai kompanijai praktiskai neisvengiami (nes pinigai grizta kitu kampu - del geresnio susisiekimo zmones sutaupo laiko ir pinigu keliaudami i tas salis, juos gali isleist salyje. Del patogesnio susisiekimo atvyksta daugiau zmoniu.). Arba dengti nuostolius, atsiradusius del rizikingu sprendimu, pvz., bandymu sia vasara paleisti skrydzius is Rygos i dauguma antraeliu Balkanu miestu, bandant zmones per ja jungtis i Siaures Europa - gal ir pasiteisins ir atnes pelna, bet didele tikimybe, kad del mazo tiesioginio srauto tarp Rygos ir Pristinos/Skopjes, marsrutai bus nuotolingi.

                        Taigi, Lietuvos ir Vilniaus tikslas yra nedalyvauti kazkokiam biznyje, bandant kurti Ryga kaip Rytu Europos huba, bet uztikrinti paprastus dalykus:

                        1)patogus KASDIENINIAI rytiniai skrydziai i pagrindinius aviacijos hubus, didziausius miestus. I pacius populiariausius miestus ir kelis kartus per diena (Paryzius, Amsterdamas, Miunchenas etc.)
                        2) I antraeilius, bet irgi svarbius miestus uztikrinti susisiekima bent 2-3 kartus i savaite ( Atenai, Nica, Barcelona, Budapestas, Praha, Hamburgas, etc.)
                        3) del atsiradusios konkurencijos sumazinti skrydziu kaina low-costais. Jeigu bus tiesioginis skrydis Vilnius-Barcelona, niekas nemokes uz ryanaira tokiu paciu marsrutu (be lagaminuko) 120e i viena puse.

                        Taip, kad del labai skirtingu Latvijos ir Lietuvos tikslu, reikia kurti savo avialinijas, o ne pirkti akcijas is latviu. (Vienintele isimtis butu jei akcijos butu parduotos po lygiai, bet to tikrai neivyks, atsizvelgiant kiek streso, meiles ir pastangu latviai idejo saugodami ir pletodami avialinijas per visas krizes - tai sukeltu politine krize namuose).

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Pagrindinis hub'as gal ir nebus perkeltas iš Rygos, bet bus bazuojama daugiau lėktuvų ir daugiau turėsim tiesioginių skrydžių iš VNO.
                          Per kiekvieną krizytę traukt airbalticą biudžeto pinigais vardan kelių lėktuvų Vilniaus oro uoste? Man rodos nelabai apsimoka.

                          Comment


                            Tam tikrų krypčių finansavimas pasidalinant riziką su avialinijomis manyčiau mažiau įpareigojantis, mažiau kainuojantis variantas. Tuo labiau ir Air Baltic CEO prieš keletą dienų pozityviai atsiliepė apie tokį variantą.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Latvijos oro linijų bendrovė „Air Baltic“ vien Lietuvoje šiemet sausį–liepą skraidino 411.000 keleivių – 21% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, atliko 4.400 skrydžių – 24% daugiau, pranešė bendrovė. Vien liepą įmonė Lietuvoje pervežė 80.000 keleivių – 24% daugiau nei prieš metus, kai jų skaičius siekė 65.000, taip pat atliko 742 skrydžius – 21% daugiau (prieš metus tuo pat laikotarpiu buvo atlikta 612 skrydžių).
                              „Air Baltic“ teigimu, tai buvo didžiausias kada nors Lietuvoje užfiksuotas liepos mėnesį aptarnautų keleivių skaičius. Liepą taip pat pasiektas rekordinis užimtumo koeficientas – 88,8% – 5,8 proc. punkto didesnis nei pernai (83%).
                              „Liepos mėnesį „Air Baltic“ išlaikė gerus veiklos rezultatus, skraidino reikšmingą keleivių skaičių ir pasiekė naujus rekordus savo namų rinkose – Lietuvoje ir Estijoje“, – pranešime sakė „Air Baltic“ operacijų vadovas Paulas Calitis.
                              Jo teigimu, „Air Baltic“ ateinantį žiemos sezoną planuoja pristatyti 6 naujus maršrutus iš Baltijos šalių – vieną iš Vilniaus, keturis iš Rygos ir vieną iš Talino.
                              https://www.vz.lt/transportas-logist...eiklos-apimtys
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Manau, kad tai gera paraiška BT plėtrai VNO. Panašu, kad atmetus transferius ir tai, kad LT yra trys oro uostai, Vilniaus regiono perkamoji galia yra didesnė už Rygos.

                                Tai kitąmet laukiam iš BT Madrido ir Prahos.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Švęsdami 35-ąsias Baltijos kelio metines, AirBaltic nutarė 48 savo lėktuvus pavadinti Baltijos šalių miestų vardais – po 16 kiekvienai iš trijų Baltijos šalių: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
                                  Balsavimas čia: https://vote.airbaltic.com/lt/

                                  ---------
                                  O kad gražiai atrodytų, dar įmetė Rumšiškes į balsavimą.
                                  Paskutinis taisė bato_usai; 2024.08.11, 23:02.

                                  Comment


                                    Iš visų trijų Baltijos valstybių sostinių skraidinanti Latvijos nacionalinė oro linijų bendrovė „Air Baltic“ pranešė pasinaudojusi su Europos orlaivių gamintoja „Airbus“ turėta pasirinkimo sandorio (opciono) teise įsigyti dar 10 „Airbus A220-300“ lėktuvų. Šis sandoris yra dalis pernai pasiekto susitarimo, kuriuo „Air Baltic“ įsipareigojo įsigyti 30 „A220-300“ orlaivių su teise įsigyti dar 20 šio tipo lėktuvų. Dabar „Air Baltic“ lėktuvų parką sudaro 48 „A220-300“ orlaiviai, vien tik juos aviakompanija naudoja nuo 2020-ųjų gegužės.
                                    „Bendrovė planuoja turėti beveik šimto „A220-300“ orlaivių parką. Planuojama, kad papildomų 40-ies „A220-300“ pristatymas Latvijos aviakompanijai prasidės 2026 metais.
                                    https://www.vz.lt/transportas-logist...20-300-lektuvu
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė bato_usai Rodyti pranešimą

                                      Balsavimas čia: https://vote.airbaltic.com/lt/

                                      ---------
                                      O kad gražiai atrodytų, dar įmetė Rumšiškes į balsavimą.
                                      Estai nori pavadinti "airBaltic" lėktuvą "nepadoriu" vardu: latviai traukia per dantį

                                      Kurie Baltijos šalių miestai atsidurs ant lėktuvų sparnų? Pirmauja Estija su miestu, kurio pavadinimas daugeliui kelia šypseną, rašo Jauns.lv.

                                      Estijos miestelio Pisi pavadinimas sukėlė sensaciją socialiniuose tinkluose, o dabar šio šiaurės rytų Estijoje esančio miestelio, kuriame gyvena mažiau nei tūkstantis gyventojų, pavadinimas dėl aktyvaus gerbėjų palaikymo turi nemažai šansų būti užrašytas ant "airBaltic" lėktuvo sparno.

                                      Comment


                                        Tada gal ir Kaunas praeis: https://translate.google.lt/?sl=en&t...e&op=translate

                                        https://vote.airbaltic.com/lv/leaderboard/
                                        Paskutinis taisė Arunasx; 2024.08.13, 15:23.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Aš balsavau už galimybę praskrist Kudirkos Naumiesčiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X