Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Mano spėjimas: Estai kaip visada mus aplenks.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai kad latviams turbūt naudingiau Lietuva o ne Estija. Be to, nenustebčiau jei čia yra koordinuotas LT-EE planas.
Svarbu, kad su investiciniu paketu būtų ir geros sąlygos suderėtos - daugiau žmonių darbinama Lirtuvoje, daugiau lietuviškų produktų pardavime lėktuve, lėktuvų registracija Lietuvoje, didesnis lėktuvų parkas VNO ir žymiai daugiau krypčių.
Bet būdamas SUMIN derybininku kelčiau vieną labai kontraversišką sąlygą, kad plečiantis Vilniaus tinklui, Palangos keleivių srautas maitintų ne tik Rygą, bet ir Vilnių. T.y. BT paleistų skrydžius PLQ - VNO rytais ir VNO - PLQ vakarais.
BT turi codeshare agreement su didele dalimi iš Vilniaus skraidančių oro bendrovių, tad atskridęs į Vilnių žmogus galėtų ramiai skristi su SAS, Lufthansa, LOT ar AirBaltic.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.01.12, 14:04.Aviate, navigate, communicate
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Turbūt vieša paslaptis, kad tiesioginės kryptis iš Vilniaus BT yra "auksinės". Lėktuvai pildosi greičiau ir brangiau, nei iš Talino ar net Rygos, tik pasiūla yra ribota. Lietuviai bilietus į Dubajų po 800 € perka.
Svarbu, kad su investiciniu paketu būtų ir geros sąlygos suderėtos - daugiau žmonių darbinama Lirtuvoje, daugiau lietuviškų produktų pardavime lėktuve, lėktuvų registracija Lietuvoje, didesnis lėktuvų parkas VNO ir žymiai daugiau krypčių.
Bet būdamas SUMIN derybininkų kelčiau vieną labai kontraversišką sąlygą, kad plečiantis Vilniaus tinklui, Palangos keleivių srautas maitintų ne tik Rygą, bet ir Vilnių. T.y. BT paleistų skrydžius PLQ - VNO rytais ir VNO - PLQ vakarais.
BT turi codeshare agreement su didele dalimi iš Vilniaus skraidančių oro bendrovių, tad atskridęs į Vilnių žmogus galėtų ramiai skristi su SAS, Lufthansa, LOT ar AirBaltic.
- 2 patinka
Comment
-
kai pradėsim deliot belenkiek sąlygų tai ir kaina užaugs.. reiktų pirma kojas įmerkt, apsižiūrėt, o tada per strateginius įmonės meeting'us siekt savo tikslų.. pradžioj "first things first", o tada ir PLQ ir KUN ir galbūt net ORD su A321XLR.
Skuodis žada Vilnius - Klaipėda traukinį nusigaunantį per 1,5val, o EU žada uždraust vidinius skrydžius jeigu nuo taško A į tašką B galima nusigaut per 2,5val.. tai nemanau, kad PLQ bus ilguoju laikotarpiu strateginis tikslas, nebent iki kol nėra vėžės
- 4 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai kad latviams turbūt naudingiau Lietuva o ne Estija. Be to, nenustebčiau jei čia yra koordinuotas LT-EE planas.
Comment
-
Bet ar nebūtų efektyviau tiesiog remti konkrečius reikalingus maršrutus iš Vilniaus, Kauno ir Palangos? Kas dabar daroma, tik didinant apimtis.
Buvimas akcininku aišku duoda tam tikrų pliusų, bet tuo pačiu prisiimamos ir papildomos rizikos, pvz.: prasidėjus aviacijos sektoriaus lėtėjimo ciklui gali tekti didinti įstatinį kapitalą ir pan.
Dar didesnė rizika yra ta, kad kai 3 stambūs akcininkai pradės tampyti "kaldrą" į savo puses, tai pasiekti kažkokio efektyvumo tokiai įmonei bus dar sunkiau. SAS yra geras to pavyzdys. Tai yra "merdinti karvė" ir tik laiko klausimas, kada parsiduos kokiai Lufthansai ar susijungs su Finnairu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąDar didesnė rizika yra ta, kad kai 3 stambūs akcininkai pradės tampyti "kaldrą" į savo puses, tai pasiekti kažkokio efektyvumo tokiai įmonei bus dar sunkiau. SAS yra geras to pavyzdys. Tai yra "merdinti karvė" ir tik laiko klausimas, kada parsiduos kokiai Lufthansai ar susijungs su Finnairu.
Na bet gal dabar pats metas Danijos-Švedijos-Norvegijos tandemą pakeisti Lietuvos-Latvijos-Estijos tandemu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Turbūt vieša paslaptis, kad tiesioginės kryptis iš Vilniaus BT yra "auksinės". Lėktuvai pildosi greičiau ir brangiau, nei iš Talino ar net Rygos, tik pasiūla yra ribota. Lietuviai bilietus į Dubajų po 800 € perka.
Svarbu, kad su investiciniu paketu būtų ir geros sąlygos suderėtos - daugiau žmonių darbinama Lirtuvoje, daugiau lietuviškų produktų pardavime lėktuve, lėktuvų registracija Lietuvoje, didesnis lėktuvų parkas VNO ir žymiai daugiau krypčių.
Bet būdamas SUMIN derybininkų kelčiau vieną labai kontraversišką sąlygą, kad plečiantis Vilniaus tinklui, Palangos keleivių srautas maitintų ne tik Rygą, bet ir Vilnių. T.y. BT paleistų skrydžius PLQ - VNO rytais ir VNO - PLQ vakarais.
BT turi codeshare agreement su didele dalimi iš Vilniaus skraidančių oro bendrovių, tad atskridęs į Vilnių žmogus galėtų ramiai skristi su SAS, Lufthansa, LOT ar AirBaltic.
Be to, patys matom, kad BT naujus skrydžius iš Vilniaus greitai atidaro ir dar greičiau uždaro - tai irgi kažkaip nesuponuoja, kad jiems gerai čia pas mus sekasi. Paskraidė į Hamburgą du metus, šiemet jau uždarė. Į Briuselį tiesioginius skrydžius pardavinėjo kiek, du mėnesius ? Neaiškios ir ilgalaikės Berlyno perspektyvos, nes maršrutas buvo uždarytas žiemai, bet net ir vasaromis BT smarkiai susikarpė (lyginant su tuo, kiek skraidė prieš pandemiją), ir dabar tebeskraido viso labo 3 kartus per savaitę (susilpnėjusiu BT naudojasi Ryanair, kurie šią vasarą skraidys iš Vilniaus į Berlyną beveik kasdien, ir dar 3 nauji papildomi skrydžiai iš Kauno į Berlyną).
Nieko nesakau - BT yra komercinė aviakompanija, tai normalu kad nepasiekę tam tikro pelningumo, maršrutus iš Vilniaus uždarinėja. Aišku, gal tada ir paaiškėja kodėl norima į juos investuoti - galbūt valstybės pinigai labiau juos "pririštų" prie VNO, ir neuždarinėtų taip greitai naujų maršrutų. Bet Perfect iškėlė labai gerą klausimą - kodėl tada tiesiog negalima dotuoti norimų konkrečių maršrutų ?
Gi jau buvo parengtas naujasis skrydžių skatinimo (rizikos pasidalijimo) modelis, o dabar trukt už vadžių, vėl iš pradžių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimąkai pradėsim deliot belenkiek sąlygų tai ir kaina užaugs.. reiktų pirma kojas įmerkt, apsižiūrėt, o tada per strateginius įmonės meeting'us siekt savo tikslų.. pradžioj "first things first", o tada ir PLQ ir KUN ir galbūt net ORD su A321XLR.
Skuodis žada Vilnius - Klaipėda traukinį nusigaunantį per 1,5val, o EU žada uždraust vidinius skrydžius jeigu nuo taško A į tašką B galima nusigaut per 2,5val.. tai nemanau, kad PLQ bus ilguoju laikotarpiu strateginis tikslas, nebent iki kol nėra vėžės
Kita vertus, greitojo traukinio Klaipėda-Vilniaus oro uostas reikės dar gerokai palaukti, tad PLQ-VNO gal ir galėtų būti laikinas sprendimas? Juolab, toks skrydis būtų net ilgesnis nei PLQ-RIX. O juk egzistuoja ir HEL-TLL, kur irgi galėtum sakyti, kad galima greitai nuplaukti keltu.
Aš tik turiu įtarimų, kad Latvijos vyriausybė apskritai gali skeptiškai pažiūrėti į papildomus akcininkus ir jų statomas sąlygas. Kam jiems veltis į tokius projektus ir atsisakyti nacionalinio oro vežėjo kontrolės, kuriam, juolab, ir be Lietuvos ir Estijos neblogai sekasi? Juk bandėme kartu ir atominę elektrinę statyti, ir matome, kaip vangiai Rail Baltica plėtra vyksta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą...o EU žada uždraust vidinius skrydžius jeigu nuo taško A į tašką B galima nusigaut per 2,5val.. tai nemanau..
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Nu nejaugi ? BT Taline bazuoja daugiau lėktuvų negu Vilniuje, ir turi daugiau tiesioginių krypčių, tai jeigu kryptys iš Vilniaus yra "auksinės", tai kodėl tada BT labiau plečiasi Taline, nei Vilniuje ?
Iš Tallino FR siūlo 10 krypčių, W6 - 3, Estqi neturiu nei Swiss, Brussels ar Austrian, neturi ir 5 reisų per dieną į Varšuvą, todėl BT rasti ten rinką yra lengviau, bet ta vieta yra mažiau saldi nei Vilniuje.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nes Vilniuje šaknis įleidęs Ryanair ir Wizz, bet koks naujos krypties atidarymas gauną atsaką iš vieno arba iš kito. Berlynas, Malaga, o kaip baigėsi su Atėnais.
Iš Tallino FR siūlo 10 krypčių, W6 - 3, Estqi neturiu nei Swiss, Brussels ar Austrian, neturi ir 5 reisų per dieną į Varšuvą, todėl BT rasti ten rinką yra lengviau, bet ta vieta yra mažiau saldi nei Vilniuje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Swiss dar anksčiau pradėjo į Taliną skraidyti negu į Vilnių, man rodos jie kasdienį skrydį turi nuo pat pradžių.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...tanas-95605593
Bartkus: tarp galimų naujų tiesioginių skrydžių krypčių – Portugalija, Uzbekistanas
- 4 patinka
Comment
-
Į Lietuvą skraidys graikų „Aegean“ https://www.vz.lt/transportas-logist...-graiku-aegean
Iš Graikijos sostinės skraidančių lėktuvų tvarkaraščiai bus priderinti prie galimybės Atėnuose persėsti į kitus kompanijos reisus.Nuo balandžio 18 d. Graikijos aviakompanija „Aegean Airlines“ pradės tiesioginius skrydžius iš Atėnų į Vilnių. Apie tai savo „Substack“ paskyroje paskelbęs Simonas Bartkus, AB Lietuvos oro uostai vadovas (LTOU), rašo kad „Airbus A320“ lėktuvai į Vilnių skraidys du kartus per savaitę – penktadieniais ir pirmadieniais.
LTOU vadovas atkreipia dėmesį, kad dabar „Aegean Airlines“ orientuojasi į skrydžius su persėdimu Atėnų oro uoste. Aviakompanija paruošė tvarkaraštį, kuris pritaikytas jungimams per Atėnus: lėktuvas atvyks į Graikijos sostinės oro uostą 5 val. 45 min. ryte, o išvyks 23 val. 10 min. vakare.
Šiuo maršrutu oro bendrovė „Aegean Airlines“ skrydžius planuoja vykdyti iki spalio mėnesio.Paskutinis taisė Arunasx; 2024.01.19, 13:26.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
„Wizz Air“ laikinai atšaukia dalį skrydžių maršrutų: palies ir skrendančius iš Lietuvos https://www.delfi.lt/verslas/transpo...tuvos-95751391
„Wizz Air“ patvirtina, kad dėl artimiausiais mėnesiais planuojamų „Pratt & Whitney“ variklių patikrinimų, kurie nepriklauso nuo oro linijų bendrovės, „Wizz Air“ laikinai sustabdys kai kuriuos savo maršrutus visame tinkle.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą„Wizz Air“ laikinai atšaukia dalį skrydžių maršrutų: palies ir skrendančius iš Lietuvos https://www.delfi.lt/verslas/transpo...tuvos-95751391
p.s. ar yra kur nors oficiali info?
Blogiausia, kad blogas pavyzdys tampa užkrečiamas - seniau bent Ryanair galima buvo pasitikėti, kad ką jau pradėjo pardavinėti, tai atskraidys, tik paskui uždarys nepasiteisinusius maršrutus. O dabar ir tie jau retkarčiais nutraukia maršrutus nelaukdami labai, nepaisant, kad pardavinėjo. Aišku, toli gražu ne taip dažnai, kaip Wizz Air.kaip?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimą
Tai jau jų puslapyje parduodami skrydžiai pagal eilinį kartą pakeistą tvarkaraštį, be Nicos ir Reikjaviko, kurių neliko. Po pastarųjų kelių metų neįsivaizduoju kas jais gali iš anksto planuotis atostogas - seniai nebuvo tokio sezono, kad tvarkaraščiai nebūtų ženkliai keičiami bent po kokius 5 kartus jau pradėjus pardavimus.
Blogiausia, kad blogas pavyzdys tampa užkrečiamas - seniau bent Ryanair galima buvo pasitikėti, kad ką jau pradėjo pardavinėti, tai atskraidys, tik paskui uždarys nepasiteisinusius maršrutus. O dabar ir tie jau retkarčiais nutraukia maršrutus nelaukdami labai, nepaisant, kad pardavinėjo. Aišku, toli gražu ne taip dažnai, kaip Wizz Air.
Problema ta, kad, pagal ES reglamentą, oro linijos atšaukusios skrydį privalo pasiūlyti keleiviui alternatyvų būdą nuvykti į paskirties tašką "artimiausiu įmanomu metu panašiomis sąlygomis". Wizzair to įžūliai nesilaiko ir atsisako apmokėti alternatyvų skrydį kitomis oro linijomis. Keleiviai turi reikalauti savo teisių, prireikus - ir teismo keliu.
- 1 patinka
Comment
Comment