Taip ir parašyta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Geros naujienos apie Malagą paskelbtos ir tiražuotos per visus žiniasklaidos kanalus, o zinių apie naikinamos skrydžius į Atėnus ir Jerevaną taip lengvai nepavyks surasti.
15min.lt 2023.02.24
Paskelbę apie naują reisą iš Vilniaus į Malagą, „Wizz Air“ naikina skrydžius į Armėniją ir Graikiją
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-2013734
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGeros naujienos apie Malagą paskelbtos ir tiražuotos per visus žiniasklaidos kanalus, o zinių apie naikinamos skrydžius į Atėnus ir Jerevaną taip lengvai nepavyks surasti.
15min.lt 2023.02.24
Paskelbę apie naują reisą iš Vilniaus į Malagą, „Wizz Air“ naikina skrydžius į Armėniją ir Graikiją
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-2013734
Nuo kitų metų – tiesioginis skrydis iš Vilniaus į Atėnus
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7uWHxIbru
Dabar neturėsime, ne tik AEGEAN, bet ir Ryanair ir Wizzair, nes low-cost'ai yra suinteresuoti, tik dominuoti rinkoje, o tuomet jau skraidyti tik maksimaliai pelningomis kryptimis. Kai išstumi konkurentą, palieki tik tas pelningiausias kryptis - Londonas, Oslas, Milanas ir tokiais dažniais, kokie tau patogūs. Šiaip labai liūdna.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.27, 14:24.Aviate, navigate, communicate
- 9 patinka
Comment
-
Agonija tęsiasi:
Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus
https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
Aviate, navigate, communicate
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAgonija tęsiasi:
Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus
https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
- 1 patinka
Comment
-
Vilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.kaip?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąVilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.Paskutinis taisė TrippleA; 2023.03.01, 16:55.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąVilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.
Palyginus su tuo, kas buvo 2019 m. Lietuvos aviacijai yra mažu mažiausiai tragedija. Aš nežinau ar norint nuvykti į Briuselįskemadienį reikės laukti 6h Kopenhagoje, man tai neatrodo, kaip puikus pasiekiamumas.Aviate, navigate, communicate
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAš nežinau ar norint nuvykti į Briuselįskemadienį reikės laukti 6h Kopenhagoje, man tai neatrodo, kaip puikus pasiekiamumas.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVienas minus du yra -1. Taip, kad sėkmingai traukiamės ir toliau.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAgonija tęsiasi:
Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus
https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSkuodis apie oro uostų planus: šią vasarą turėsime apie 100 skrydžių krypčių
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92576987
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
Iš Charleroi iki miesto centro yra plius minus 2 valandos, iš pagrindinio oro uosto 15-20 min.
Kainodara, taip jau veikia, kad perkant pirmyn atgal yra pigiau, nei į vieną pusę, skrendant tom pačiom avialinijomis. Kitaip tariant pirkdamas su Lufthansa į priekį ir atgal, aš sumokėsiu iš esmės tiek pat, o kai kuriais atvejais, net mažiau.
O priežastis, kodėl neskrendu iš Kauno ir kas būtų katastrofa jei skridytų tik Ryanair - nėra bilietų, o persėdimų jie nesiūlo, tai ir parodo, kokioje skylėje su LCC esame.
Bėda ne Kaunas, bėda, kad į KUN dar neatėjo LOT ir koks Germanwings ir kad nėra patogaus susisiekimo su oro uostu, o nėra, todėl, kad per mažai skrydžių.
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.03.01, 21:26.Aviate, navigate, communicate
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
tas "pietinis oro uostas" yra darzine valanda kelio nuo miesto (piko metu beveik 2val), kitame mieste,kuris vadinasi Charleroi- cia kaip Kauno oro uostas butu Vilniaus oro uostu vadinamas
"Daržinė" - nesuprantu kaip kelionę įtakoja oro uosto architektūrinis sprendimas.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Skubotos išvados - kodėl pasakysiu vėliau, bet grįžti turiu antradienį ryte, skrydžio atgal nėra. Turėčiau važiuoti be automobilio, na tarkim, Ollex atvykstantis 2,5 h prieš skrydį yra alternatyva. Dvi valandos KUN man prailgs.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O iš Kauno ar Klaipėdos, ar dar kažkur į VNO vykstant taip pat prailgsta. Bet tie žmonės nesako, kad dėl to "nėra skrydžio iš Lietuvos į Belgiją".
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
Comment
-
Parašė Suolas Rodyti pranešimą
Ryanair nenusipirksi per konkursą per agentūrą. Anie nedaro bilietų rezervacijų agentutų sistemose. Universitete iš savų perki Ryanair/Wizzair, po to grąžina. Nemanau, jog ministerijoje kažkaip kitap.
Comment
-
universitetai ir daugybe viese istaigu neperka Ryanairo ar Wizzairo, nes galvoja, kad uz viesus pinigus reikia palaikyti saziningus biznius, o pigios avialinijos neturi normaliu profsajungu, samdo palydovus "vienadieniais kontraktais" (kokia audra - nera skrydziu - nera ir algos), neapmoka uz sugaista laika oro uostuose, samdo labai pigia darbo jega visokiuose Lietuvuose kur labai mazi atlyginimai ir pan. tad, laikomosi nuomuones, kad jet jau leidziami viesi pinigai, juos geriau isleisti darbuotuojus gerbiancioms avialinjoms
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kad yra agentūrų perpardavinėjančių ryanair bilietus, kaip ir visokių SAS.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąuniversitetai ir daugybe viese istaigu neperka Ryanairo ar Wizzairo, nes galvoja, kad uz viesus pinigus reikia palaikyti saziningus biznius, o pigios avialinijos neturi normaliu profsajungu, samdo palydovus "vienadieniais kontraktais" (kokia audra - nera skrydziu - nera ir algos), neapmoka uz sugaista laika oro uostuose, samdo labai pigia darbo jega visokiuose Lietuvuose kur labai mazi atlyginimai ir pan. tad, laikomosi nuomuones, kad jet jau leidziami viesi pinigai, juos geriau isleisti darbuotuojus gerbiancioms avialinjoms
Comment
Comment