EDIT
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Re: Tarptautinis Kauno Oro Uostas
Parašė PornStar
Comment
-
Parašė singing tramParašė John...o oro uosta noretu perimti savivaldybe ir galbut bandyti ji prikelti ir sudominti investuotojus ir pigiu skrydziu bendroves...
Kazkaip man tokia perspektyva gana siurpoka... Kauno savivaldybe, holy cow...
O ypac zinant, kad sis oro uostas "sedo i bala" butent po ministeriju sparneliu, kurios be islygu proteguodavo/a ne ka geresni Vilniaus uosta (geografine prasme DAUG blogesni)... , Uosto peremimas savivaldybes zinion, manau, yra labai protingas Kauno zingsnis, norint stiprinti miesto pozicijas.
Comment
-
Parašė PornStarSutinku su Johnu del naujo oro uosto, jo reikia MIRTINAI!!! O geriausia vieta, aisku, butu kazkur tarp Vilniaus ir Kauno. Vieta jau pasiulyta kazkur ~30km nuo Kauno, kiek zinom.
O abu Vilniaus ir Kauno uostus galetu ir uzdaryt ar palikt kokiems aeroklubams pasiskraidyt.
Sutinku su jusu nuomone, ponai, reikia vieno, bet gero......
Comment
-
Parašė PornStarSutinku su Johnu del naujo oro uosto, jo reikia MIRTINAI!!! O geriausia vieta, aisku, butu kazkur tarp Vilniaus ir Kauno. Vieta jau pasiulyta kazkur ~30km nuo Kauno, kiek zinom.
O abu Vilniaus ir Kauno uostus galetu ir uzdaryt ar palikt kokiems aeroklubams pasiskraidyt.
Comment
-
Pigiems skrydžiams rengiamas Kaunas
VŽ 2004 m. spalio 3 d.
Airijos pigių skrydžių bendrovė "Ryanair" maždaug po metų galėtų pradėti skraidyti iš Kauno oro uosto, sako Susisiekimo ministerijos atstovai. Tačiau Lietuvoje viešintys "Ryanair" atstovai kol kas atsargiai kalba apie galimybes dirbti mūsų šalyje, nes ne visos verslo sąlygos juos tenkina.
"Mes tik analizuojame šią rinką kaip ir daugelį kitų. Kol kas yra ta stadija,
kai dar nėra specifinių planų. Visą informaciją įvertinsime ir spręsime, ar
įmanoma ką nors padaryti", – po penktadienį vykusio susitikimo su Vilniaus ir
Kauno miestų vadovais pareiškė Berneris Bergeris (Berner Berger), vienas iš
"Ryanair" vadovų.
Anot jo, Lietuva turėtų sekti Latvijos pavyzdžiu ir "užtikrinti, kad iki kitų
metų šalyje visoms oro bendrovėms būtų sukurta palankesnės sąlygos". Nuo spalio
pabaigos "Ryanair" iš Rygos pradės skrydyti į Londoną, Frankfurtą ir Tamperę
Suomijoje.
Ponas Bergeris aiškina, kad sudarydama geresnes sąlygas oro bendrovėms Lietuva
užtikrintų ekonomikos augimą.
"Reikia užtikrinti priėjimą prie šios rinkos, o tai savo ruožtu teigiamai
paveiks ekonomiką", – pabrėžia p. Bergeris. "Ryanair" atstovo teigimu, Airijoje
sudarius palankias sąlygas pigių skrydžių bendrovėms, šalyje smarkiai pagausėjo
turistų, pigo kitų oro bendrovių bilietai.
Rengiasi investicijoms
Su p. Bergeriu susitikę Vilniaus ir Kauno miestų vadovai bei Susisiekimo
ministerijos atstovai tvirtina, kad "Ryanair" jau kitąmet planuoja pradėti
skrydyti iš Kauno (Karmėlavos) oro uosto.
Per susitikimą su "Ryanair" atstovais Artūras Zuokas, sostinės meras, pažadėjo,
kad Vilnius rems idėją pigių skrydžių bendrovėms sudaryti sąlygas dirbti Kaune.
Erikas Tamašauskas, Kauno miesto mero pavaduotojas, sako, kad, "Ryanair"
pradėjus darbą Kaune, pirmiausia reikėtų pagerinti susisiekimą tarp Vilniaus ir
Kauno.
"Reiktų pastatyti naują privažiavimą prie Karmėlavos oro uosto, tobulinti
terminalą. Bet tai investicijos, kurios pasiteisina ir atsiperka labai
greitai", – tvirtina p. Tamašauskas.
Tačiau Kauno miesto savivaldybė dar neskaičiavo, kiek lėšų tam reikėtų.
"Jei vienas turistas Vilniuje palieka 250 eurų per dieną, vienas naujas
maršrutas į Lietuvą atneštų apie 7 mln. eurų per metus. Tai naujos darbo
vietos, naujos paslaugos, teigiamas poveikis šalies ekonomikai, – įsitikinęs p.
Zuokas. – Stengsimės, kad pigių skrydžių bendrovėms Vyriausybės politika būtų
kur kas palankesnė."
Mažinti mokesčius
Savivaldybių atstovai nurodo, kad pigių skrydžių bendrovės į Lietuvą ateitų
greičiau, jei būtų sumažinti oro uostų mokesčiai.
"Jų skaičiavimais, kad apsimokėtų skraidyti, oro uosto mokestis vienam žmogui
turi būti apie 5 eurus (apie 17 Lt), - sako p. Zuokas. - Kauno oro uosto
mokesčiai beveik atitinka kriterijus."
Vilniaus oro uosto mokestis vienam keleiviui skrendant Lietuvoje siekia 20 Lt
mokestį, skrendant į užsienį – 60 Lt, Kauno oro uoste atitinkamai – 14 Lt ir 40
Lt. Tačiau oro uostai mokesčius taiko ir bendrovėms.
Pasak p. Zuoko, oro uostai turėtų suvienodinti mokesčius skrydžiams visoje ES
teritorijoje.
Nieko keisti nesirengia
Tačiau Vidmantas Kairys, Susisiekimo ministerijos Civilinės aviacijos
departamento direktorius, tvirtina, kad Vyriausybė nepriiminės papildomų
sprendimų, kurie galėtų palengvinti verslo sąlygas pigių skrydžių bendrovėms.
"Vyriausybė nutarimu yra nustačiusi maksimalias oro uostų rinkliavas, tačiau
pagal šį nutarimą oro uostų administracijos gali taikyti mažesnius tarifus, –
VŽ teigė p. Kairys. – Taigi "Ryanair" turėtų derėtis su Kauno oro uostu."
Pasak jo, ministerijoje lankęsi "Ryanair" atstovai jokių specifinių sąlygų
neprašo.
"Kai jiems paaiškinome šią sistemą, problemos nebeliko. Jiems tai buvo
naujiena, taigi supratau, kad jie nebuvo išanalizavę mūsų teisės aktų", – sako
p. Kairys.
Jis įsitikinęs, kad Kauno oro uostas specifinius tarifus galėtų taikyti ne tik
"Ryanair", bet ir kitoms čia dirbančioms oro bendrovėms. Kauno (Karmėlavos) oro
uosto vadovų VŽ penktadienį pasiekti nepavyko.
Mažintų kainas
Didžiąją dalį skrydžių iš Kauno organizuojanti "Aviakompanija Lietuva" teigia,
jog prisitaikytų prie Karmėlavos oro uoste pakitusių darbo sąlygų.
"Pagal tai, kas vyksta Latvijoje, aišku, kad tai lemtų naują kainų mažėjimo
bangą, bet iš to nedarome tragedijos, tai yra neišvengiama. Tikėtis, kad
gyvensi be konkurentų, yra naivu. Mes prisitaikysime", – VŽ teigė Armis
Valiulis, "Aviakompaniją Lietuva" valdančios UAB "Arijus" generalinis
direktorius.
Jis įžvelgia ir naudos, nes, daugėjant keleivių Kaune, tikimėtina, kad daugiau
vartotojų pasirinks ir "Aviakompaniją Lietuva".
"Svarbiausia šiuo atveju ne mokesčių dydis, bet tai, kad jie turi būti visiems
vienodi. Tai vienintelis dalykas, kuris mus domina. Jei valstybei priklausantys
oro uostai mokesčius mažina vieniems, tai jie turėtų būti mažinami ir kitiems",
- pabrėžia lygių konkurencijos sąlygų svarbą p. Valiulis.
Comment
-
"Aviakompanija Lietuva" su nauju lėktuvu plės skrydžių geografiją
VŽ 2004 m. spalio 21 d.
UAB "Aviakompanija Lietuva", valdomos krovinių gabenimo UAB "Arijus", lėktuvų parkas pasipildė dar vienu "ATR42-300" lėktuvu. Tai trečiasis bendrovės įsigytas Prancūzijos įmonės "ATR" pagamintas lėktuvas.
Naglis Vyšniauskas, "Aviakompanija Lietuva" (AL) generalinis direktorius, teigia, kad įsigyti dar vieną "ATR" lėktuvą paskatino pasiteisinusi turimų dviejų eksploatacija ir siekis suvienodinti kompanijos lėktuvų parką.
"ATR" orlaiviai užkariauja Europos civilinės aviacijos rinką ir yra vieni populiariausių regioninių lėktuvų Europoje. 1,5 mln. Lt investicija į kokybišką keleivių pervežimo priemonę padės bendrovei didinti skrydžių skaičių bei plėsti jų geografiją", - įsitikinęs p. Vyšniauskas.
AL duomenimis, naujasis lėktuvas padės kokybiškiau aptarnauti dėl kompanijos naujos kainodaros išaugusius keleivių srautus. Vasaros pabaigoje, įdiegus bilietų pirkimo į vieną pusę sistemą, aviakompanijos skraidinamų keleivių skaičius per tris mėnesius vidutiniškai padidėjo 37%.
Šįmet bendrovė planuoja įsigyti dar vieną - ketvirtąjį "ATR42-300" lėktuvą ir pervežti daugiau nei 500.000 keleivių. Per artimiausius metus į keleivių skraidinimo verslą numatyta investuoti apie 3 mln. Lt.
AL vykdo reguliarius skrydžius į Vokietijos ir Skandinavijos regionus iš Palangos ir Kauno tarptautinių oro uostų.
(VŽ online)
Comment
-
Karmėlavos oro uoste veiks moderni triukšmo kontrolės sistema
Spalio mėn. viduryje viena didžiausių šalies telekomunikacijų srities įmonių UAB “Comliet” Kauno Karmėlavos oro uoste pradėjo diegti ES oro uostų standartus atitinkančią orlaivių triukšmo kontrolės sistemą. Šis oro uostas tokios triukšmo registravimo sistemos iki šiol neturėjo, sakoma ryšių su visuomene agentūros "Pro Group" pranešime spaudai.
Naujoji Kauno oro uosto įranga bus pradėta testuoti lapkričio mėnesį, o veikti – iki Naujųjų metų.
Reklama
Sistema diegiama siekiant, jog Karmėlavos oro uosto įranga atitiktų ES standartų keliamus reikalavimus bei būtų efektyviau kontroliuojamas lėktuvų skleidžiamas triukšmas.
Šiame projekte UAB „Comliet“ diegs ir prižiūrės Vokietijos kompanijos „Topsonic“ įrangą. Po projekto įgyvendinimo ši įmonė teiks sistemos programavimo bei kontrolės paslaugas.
Analogišką triukšmo registravimo sistemą UAB “Comliet” pernai rudenį įdiegė tarptautiniame Palangos oro uoste. Tokia įranga naudojama daugiau kaip 70 proc. Vokietijos civilinių oro uostų, taip pat Talino, Oslo ir kituose oro uostuose.
Oro uostuose diegiamos triukšmo stebėjimo sistemos automatiškai pateikia duomenis apie lėktuvų keliamą triukšmą, fiksuoja leistino triukšmo lygio viršijimo atvejus bei jų tikslų laiką, apskaičiuoja triukšmo sklidimo ribas skrydžių metu, pateikia išsamius duomenis apie oro sąlygas.
Surinkti duomenys bus saugomi galingoje duomenų bazėje ir panaudojami triukšmo prognozavimui, tam tikrų periodų (dienos, savaitės, mėnesio) triukšmo ataskaitų ruošimui, užklausus pateiks visus triukšmo ir skrydžių duomenis.
ir pabaigai graži nuotrauka
Comment
-
Kauniečiai viliasi sudominti "Ryanair"
ELTA
2004 lapkričio mėn. 4 d.
Šiuo metu daugiausiai krovinius pervežantis Kauno oro uostas siekia tapti tarptautinės reikšmės keleivių oro uostu. Kauno vadovai mano galį sudominti Karmėlavoje esančiu oro uostu pigių skrydžių bendrovę "Ryanair".
Kauno meras Arvydas Garbaravičius raštu kreipėsi į susiekimo ministrą Zigmantą Balčytį, prašydamas imtis aktyvių veiksmų nustatant konkurencingus oro mokesčius, nes dabartiniai mokesčiai neskatina naujų kompanijų atėjimo į regioninius uostus, o kartu ir pačių regionų ekonomikos bei turizmo plėtros.
"Tikimės, kad ministerija padarys viską, kas nuo jos priklauso, kad Kaunas atsirastų tarptautiniuose keleivių vežimo oro maršrutų žemėlapiuose. Šie neišvengiami sprendimai turėtų būti priimti jau dabar, antraip Kaunas praleis istorinį šansą būti įtrauktas į tarptautinius maršrutus", - rašte Z.Balčyčiui teigia Kauno miesto vadovas.
Kreiptis į susisiekimo ministrą A.Garbaravičių paskatino gautas pigių skrydžių bendrovės "Ryanair" vadovų laiškas, kuriame teigiama, jog 2005 metų sausį kompanija paskelbs savo naujus maršrutų planus. Šie maršrutai įsigalios nuo 2005 rudens, naujų maršrutų galutinis pasiūlymas "Ryanair" valdybai bus pateiktas šių metų lapkritį.
www.delfi.lt
Comment
-
Kauno oro uostas rengiasi bendradarbiavimui su pigių skrydžių bendrovėmis
Šiuo metu daugiausiai krovinius pervežantis Kauno oro uostas rengiasi bendradarbiavimui su pigių skrydžių bendrovėmis.
Kauno oro uosto pozicijos būsimose derybose su pigių skrydžių bendrovėmis penktadienį buvo aptartos Susisiekimo ministerijoje. Susitikime aptarti Kauno oro uosto techninių galimybių, planuojamų skrydžių kiekio bei rinkliavų klausimai.
Pasak ministerijos pranešimo, konstatuota, kad jokių kliūčių pigių skrydžių bendrovėms ateiti į Kauno oro uostą nėra ir kad jis turėtų tapti pagrindiniu šalies oro uostu, aptarnaujančiu tokių skrydžių bendroves.
Kauno oro uosto direktorius Rimantas Skridaila tikino, kad vyksta intensyvios derybos dėl sąlygų, kuriomis pigių skrydžių bendrovės galėtų skraidyti į Kauno oro uostą.
Spalio pradžioje Lietuvoje apsilankę Airijos pigių skrydžių bendrovės "Ryanair" atstovai pareiškė ketiną kitąmet pradėti šios kompanijos veiklą Lietuvoje. Anot Airijos bendrovės, veiklą Kauno oro uoste ji pradėtų 2005 metų rugsėjo mėnesį ir planuojanti pervežti iki 200 tūkst. keleivių per metus.
Dabar pigių skrydžių bendrovės aplenkia Lietuvą, kur yra gana didelė konkurencija - mūsų šalyje skrydžius organizuoja daugiau kaip 10 oro bendrovių.
Pradėjusi pigius skrydžius 1985 metais, "Ryanair" šiuo metu skraidina keleivius daugiau kaip 160 maršrutų beveik 90 krypčių į maždaug 20 Europos šalių. Nors ši kompanija savo lėktuvuose nemaitina keleivių ir bilietus į jos reisus galima įsigyti tik internete, jų siūlomos kainos (skrydžiams į vieną pusę) gerokai mažesnės ir patrauklesnės klientams.
Comment
Comment