Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Pasižiūrėjau statistiką - VNO keleivių skaičius 1 712 467, Kauno 872 618 .... Suprasčiau, kad VNO vežtų 5 mlj, dabar vargiai vargiai dvigubiai daugiau už Kauną.... Vargani skaičiai, vilniečiai....
    Papasakok mums kaip nepatrauklus oro uostas su didesniais mokesčiais, mažyte, nemokia rinka (nei turizmo, tik 0.5mln "catchment area" ir t.t.) sugeba išvis daugiau aptarnauti keleivių nei labai patrauklus KUN su 2.5mln "catchment area" į kurį įeina mokūs klaipėdiečiai ir turistams patraukliausias regiono miestas Kaunas?

    Comment


      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      KUN vadovas pasisalino ir tai tiesiogiai salygojo Ryan perejima i Vilniu, ne atvirksciai. Siek tiek zinau apie ta vidine virtuve, tai jis ir buvo ta vinis, kuri laike Ryan Kaune.
      Sunku patikėti, kad Ryanair skraidė į KUN ne dėl to, kad buvo geros sąlygos, maži mokesčiai ir pakankamai keleivių, o dėl to kad vadovu buvo Šliūpas. Jei išėjus Šliūpui, visos šios sąlygos nesikeičia, koks skirtumas?

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Kai pasieks tam tikrą keleivių skaičių ir su šiomis oro linijomis bus nedidelis, bet pelnas. Manau sunkiai sektųsi pritraukti tiek "rimtų" vežėjų, kurie mokėtų didesnius mokesčius ir dar vežtų tiek keleivių kiek dabar iš VNO. Kaip kažkas rašė, VNO yra trečiarūšis oro uostas su nedidele rinka.
        Ne trečiarūšis, o trečiaeilis Tai du skirtingi dalykai
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          KUN statistika:


          2012 m. rezultatai bus panašūs į 2010-2011 m.
          2013 m. jei sezoniniai skrydžiai į šiltus kraštus liks panašu bus 2007-2009 m. lygis. Kuris atrodo daug labiau atspindi realų oro uosto potencialą.
          Ir tikrai jokia tragedija lyginat su 10 metų senumo rezultatais.
          kaip?

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Vadinasi iš tiesų VNO vadovybė nesusitvarko su pateiktomis užduotimis. Yra du būdai pasiekti pelningumą - mažinti išlaidas arba didinti pajamas. Per tiek metų nesugebėta įveikti nei vieno punkto.
            Abu punktai vykdomi palaipsniui. Ar Kauno oro uostas per vieną naktį pasidarė pelningu? Jei neklystu nuostoliai lyginant su 2009 m. ar ne 4 kartus mažesni.
            P.

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              ...Ryanair skraidė į KUN ne dėl to, kad buvo geros sąlygos, maži mokesčiai...
              Ar butu galima suzioti kokie tie mokesciai skaiciais? Daug raso/kalba bet niekas nepasake kiek kanuoja vezti keleivi i VNO ir kiek i KUN.
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                na kiek suprantu į Vilnių 4 kartus brangiau, vadinais Vilniaus oro uostas turi generuoti 4 kartus didesnes pajamas, padauginti ir deveik dvigubai didesnių keleivių srautų, tai turėtų būti 8 kartus didesnės pajamos nei Kaune... Ir vis viena minusas...

                Comment


                  O kas regulioja tai? Turetu valstybe, nes oro uostai valstybiniai...
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    O kas regulioja tai? Turetu valstybe, nes oro uostai valstybiniai...
                    Turėtu,bet deja.Šiuo atveju atveju SM pareguliavo tik tiek, kad kiek galėjo tiek padėjo Vilniaus oro uostui, o sprendimas pervilioti Ryan į Vilniu buvo priimtas dar gūdžiais 2010

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      O kas regulioja tai? Turetu valstybe, nes oro uostai valstybiniai...
                      Ką tu Ryanairui pareguliuosi? http://verslas.delfi.lt/automoto/zin....d?id=59231657
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                        Turėtu,bet deja.Šiuo atveju atveju SM pareguliavo tik tiek, kad kiek galėjo tiek padėjo Vilniaus oro uostui, o sprendimas pervilioti Ryan į Vilniu buvo priimtas dar gūdžiais 2010
                        Bronė apie SAS Šiauliuose man pasakojo dar gūdžiais 1986-aisiais. Jūs zyziat ir reikalaujat vienodų sąlygų, prašom - didinkit mokesčius KUN, kad būtų vienodos sąlygos.

                        Comment


                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                          Bronė apie SAS Šiauliuose man pasakojo dar gūdžiais 1986-aisiais. Jūs zyziat ir reikalaujat vienodų sąlygų, prašom - didinkit mokesčius KUN, kad būtų vienodos sąlygos.

                          Nebenusipezėk, nes jau pievos visiškos...
                          You've got one life! Live it!

                          Comment


                            Parašė fredis Rodyti pranešimą
                            Nebenusipezėk, nes jau pievos visiškos...
                            Papasakok kuo mano nusipezėjimas apie Bronę skiriasi nuo tokių niekuo neparemtų teiginių "sprendimas pervilioti Ryan į Vilniu buvo priimtas dar gūdžiais 2010"?
                            Tuo tarpu dėl mokesčių, jie VNO yra didesni, nei KUN. Jei taip skundžiamės dėl VNO "protegavimo" ir "išskirtinių sąlygų" tai pradžiai svienodinant sąlygas gal padidinkim KUN mokesčius iki VNO lygio?

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              na kiek suprantu į Vilnių 4 kartus brangiau, vadinais Vilniaus oro uostas turi generuoti 4 kartus didesnes pajamas, padauginti ir deveik dvigubai didesnių keleivių srautų, tai turėtų būti 8 kartus didesnės pajamos nei Kaune... Ir vis viena minusas...
                              Nesu specialistas, tad pateiksiu tik keletą paprastų, ne ekonomistui suprantamų, pastabų, kurios mano manymu kažkiek parodo VNO ir KUN skirtumus.

                              Žiūrim elementariai.

                              Kauno oro uosto naujojo terminalo projektinis pralaidumas, jei gerai atsimenu, yra apie 900 000 keleivių per metus.

                              Vilniaus oro uosto projektinis pralaidumas, berods, yra apie 3 mln.

                              Akivaizdu, kad šie oro uostai turi skirtingas bazes. Statistiškai žiūrint, ką kai kurie taip mėgsta, Vilniaus oro uosto bazė turėtų būti apie 3 kartus didesnė. Tai reiškia, kad ir oro uosto eksploatacija turėtų kainuoti tiek kartų daugiau.

                              Vilniaus oro uosto pajamos yra didesnės už Kauno, bet ir išlaidos yra didesnės už Kauno.

                              Kiek tos išlaidos yra didesnės, nesiryžtu spekuliuoti, čia reikia lyginti finansines ataskaitas, kuriose turėtų būti matyti kas ir kiek išleidžia.

                              Vėlgi, gali atsirasti sakančių, kad Vilniaus oro uosto eksploatacinės išlaidos yra neproporcingai didelės. Tada siūlau pasižiūrėti į oro uostų techninę bazę. Pateiksiu vieną elementarų pavyzdį: Kauno oro uoste nėra nei vienos rankovės keleivių išlaipinimui/įlaipinimui. O kur visa kita...
                              Paskutinis taisė Perfect; 2012.08.02, 13:37.

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                Bronė apie SAS Šiauliuose man pasakojo dar gūdžiais 1986-aisiais. Jūs zyziat ir reikalaujat vienodų sąlygų, prašom - didinkit mokesčius KUN, kad būtų vienodos sąlygos.
                                Tu čia Šiaulių kiekvienam žingsnyje neižeidinėk,šiaip ir jie turėjo gerą pasiūlymą iš Boeing, bet viską sušiko musų "otkatinė" valdžia.

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  Papasakok kuo mano nusipezėjimas apie Bronę skiriasi nuo tokių niekuo neparemtų teiginių "sprendimas pervilioti Ryan į Vilniu buvo priimtas dar gūdžiais 2010"?
                                  Tuo tarpu dėl mokesčių, jie VNO yra didesni, nei KUN. Jei taip skundžiamės dėl VNO "protegavimo" ir "išskirtinių sąlygų" tai pradžiai svienodinant sąlygas gal padidinkim KUN mokesčius iki VNO lygio?
                                  Tai dedam visiem oro uostam vienodus mokesčius ir žiūrim kas bus. Va tada bus geležinė logika
                                  You've got one life! Live it!

                                  Comment


                                    Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                    Tai dedam visiem oro uostam vienodus mokesčius ir žiūrim kas bus. Va tada bus geležinė logika
                                    Kai kalbame apie oro uostų sąnaudas, tai reikėtų atsižvelgti į dar vieną niuansą - visa Kauno oro uosto infrastruktūra yra finansuota tik ES ir valstybės biudžeto lėšomis. Tuo tarpu Vilniaus oro uosto infrastuktūros didžiulė dalis yra pastatyta iš paties oro uosto lėšų (konkrečiai 2007 m. atidarytas terminalas yra statytas didžiąja dalimi už pačios įmonės lėšas).

                                    Finale tai susiveda į dėl nusidėvėjimo patiriamas sąnaudas (kadangi investicijos iš išorinių šaltinių nepatenka į nusidėvėjimą), tuo tarpu atliktos nuosavos investicijos - patenka.

                                    Finale sąnaudinis KUN nusidėvėjimas yra 1,4 mln. LTL per metus (šaltinis - http://www.kun.lt/images/ataskaitos/..._ataskaita.pdf), o VNO nusidėvėjimas yra yra 24,9 mln. LTL per metus (šaltinis - http://www.vno.lt/lt/oro-uostas/fina...ataskaitos.pdf).

                                    T.y. VNO kaip įmonei, turima infrastruktūra kiekvienais metais yra 23,5 mln. LTL "brangesnė" nei KUN kaip įmonei.

                                    Čia neturiu jokių nei ekonominių nei politinių motyvų, tuo piktintis - pilnai sutinku, jog mažesnės infrastruktūros negali išsilaikyti komerciškai ir pateisinamos didesnės ES ir Lietuvos biudžeto investicijos negu į ten, kur jos gali būti vykdomos atsiperkamumo pagrindais.


                                    Kas liečia VNO finansinius rezultatus - kaip rašiau, strategijos dalis yra finansinis "break even" prie 2,2 mln. keleivių srauto. Kadangi panašų planuojame šiais metais, tai ir finansinis rezultatas laukiamas maždaug apie "break even" ribą.

                                    Comment


                                      KUN pernykštis pelnas, sprendžiant iš balanso, irgi grynai buhalterinis. Gink Dieve, nieko dėl to nekaltinu. VNO, kai buvo fantastiški pelnai, stagnavo, kaip nebūtų paradoksalu.

                                      Comment


                                        Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                        Tai dedam visiem oro uostam vienodus mokesčius ir žiūrim kas bus. Va tada bus geležinė logika
                                        Oro uostu rinkliavos vienodos.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          na kiek suprantu į Vilnių 4 kartus brangiau, vadinais Vilniaus oro uostas turi generuoti 4 kartus didesnes pajamas, padauginti ir deveik dvigubai didesnių keleivių srautų, tai turėtų būti 8 kartus didesnės pajamos nei Kaune... Ir vis viena minusas...
                                          Tu skiri pajamas nuo pelno? Ir iš viso, galėtum jau neberašyti, protingi žmonės jau susidarė neblogą situacijos supratimą, o tu vienas likai su besikartojančiais klausimais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X