Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKUN vadovas pasisalino ir tai tiesiogiai salygojo Ryan perejima i Vilniu, ne atvirksciai. Siek tiek zinau apie ta vidine virtuve, tai jis ir buvo ta vinis, kuri laike Ryan Kaune.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKai pasieks tam tikrą keleivių skaičių ir su šiomis oro linijomis bus nedidelis, bet pelnas. Manau sunkiai sektųsi pritraukti tiek "rimtų" vežėjų, kurie mokėtų didesnius mokesčius ir dar vežtų tiek keleivių kiek dabar iš VNO. Kaip kažkas rašė, VNO yra trečiarūšis oro uostas su nedidele rinka.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąVadinasi iš tiesų VNO vadovybė nesusitvarko su pateiktomis užduotimis. Yra du būdai pasiekti pelningumą - mažinti išlaidas arba didinti pajamas. Per tiek metų nesugebėta įveikti nei vieno punkto.P.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą...Ryanair skraidė į KUN ne dėl to, kad buvo geros sąlygos, maži mokesčiai...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
O kas regulioja tai? Turetu valstybe, nes oro uostai valstybiniai...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO kas regulioja tai? Turetu valstybe, nes oro uostai valstybiniai...
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO kas regulioja tai? Turetu valstybe, nes oro uostai valstybiniai...Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąTurėtu,bet deja.Šiuo atveju atveju SM pareguliavo tik tiek, kad kiek galėjo tiek padėjo Vilniaus oro uostui, o sprendimas pervilioti Ryan į Vilniu buvo priimtas dar gūdžiais 2010
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąBronė apie SAS Šiauliuose man pasakojo dar gūdžiais 1986-aisiais. Jūs zyziat ir reikalaujat vienodų sąlygų, prašom - didinkit mokesčius KUN, kad būtų vienodos sąlygos.
Nebenusipezėk, nes jau pievos visiškos...You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąNebenusipezėk, nes jau pievos visiškos...
Tuo tarpu dėl mokesčių, jie VNO yra didesni, nei KUN. Jei taip skundžiamės dėl VNO "protegavimo" ir "išskirtinių sąlygų" tai pradžiai svienodinant sąlygas gal padidinkim KUN mokesčius iki VNO lygio?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąna kiek suprantu į Vilnių 4 kartus brangiau, vadinais Vilniaus oro uostas turi generuoti 4 kartus didesnes pajamas, padauginti ir deveik dvigubai didesnių keleivių srautų, tai turėtų būti 8 kartus didesnės pajamos nei Kaune... Ir vis viena minusas...
Žiūrim elementariai.
Kauno oro uosto naujojo terminalo projektinis pralaidumas, jei gerai atsimenu, yra apie 900 000 keleivių per metus.
Vilniaus oro uosto projektinis pralaidumas, berods, yra apie 3 mln.
Akivaizdu, kad šie oro uostai turi skirtingas bazes. Statistiškai žiūrint, ką kai kurie taip mėgsta, Vilniaus oro uosto bazė turėtų būti apie 3 kartus didesnė. Tai reiškia, kad ir oro uosto eksploatacija turėtų kainuoti tiek kartų daugiau.
Vilniaus oro uosto pajamos yra didesnės už Kauno, bet ir išlaidos yra didesnės už Kauno.
Kiek tos išlaidos yra didesnės, nesiryžtu spekuliuoti, čia reikia lyginti finansines ataskaitas, kuriose turėtų būti matyti kas ir kiek išleidžia.
Vėlgi, gali atsirasti sakančių, kad Vilniaus oro uosto eksploatacinės išlaidos yra neproporcingai didelės. Tada siūlau pasižiūrėti į oro uostų techninę bazę. Pateiksiu vieną elementarų pavyzdį: Kauno oro uoste nėra nei vienos rankovės keleivių išlaipinimui/įlaipinimui. O kur visa kita...Paskutinis taisė Perfect; 2012.08.02, 13:37.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąBronė apie SAS Šiauliuose man pasakojo dar gūdžiais 1986-aisiais. Jūs zyziat ir reikalaujat vienodų sąlygų, prašom - didinkit mokesčius KUN, kad būtų vienodos sąlygos.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąPapasakok kuo mano nusipezėjimas apie Bronę skiriasi nuo tokių niekuo neparemtų teiginių "sprendimas pervilioti Ryan į Vilniu buvo priimtas dar gūdžiais 2010"?
Tuo tarpu dėl mokesčių, jie VNO yra didesni, nei KUN. Jei taip skundžiamės dėl VNO "protegavimo" ir "išskirtinių sąlygų" tai pradžiai svienodinant sąlygas gal padidinkim KUN mokesčius iki VNO lygio?You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąTai dedam visiem oro uostam vienodus mokesčius ir žiūrim kas bus. Va tada bus geležinė logika
Finale tai susiveda į dėl nusidėvėjimo patiriamas sąnaudas (kadangi investicijos iš išorinių šaltinių nepatenka į nusidėvėjimą), tuo tarpu atliktos nuosavos investicijos - patenka.
Finale sąnaudinis KUN nusidėvėjimas yra 1,4 mln. LTL per metus (šaltinis - http://www.kun.lt/images/ataskaitos/..._ataskaita.pdf), o VNO nusidėvėjimas yra yra 24,9 mln. LTL per metus (šaltinis - http://www.vno.lt/lt/oro-uostas/fina...ataskaitos.pdf).
T.y. VNO kaip įmonei, turima infrastruktūra kiekvienais metais yra 23,5 mln. LTL "brangesnė" nei KUN kaip įmonei.
Čia neturiu jokių nei ekonominių nei politinių motyvų, tuo piktintis - pilnai sutinku, jog mažesnės infrastruktūros negali išsilaikyti komerciškai ir pateisinamos didesnės ES ir Lietuvos biudžeto investicijos negu į ten, kur jos gali būti vykdomos atsiperkamumo pagrindais.
Kas liečia VNO finansinius rezultatus - kaip rašiau, strategijos dalis yra finansinis "break even" prie 2,2 mln. keleivių srauto. Kadangi panašų planuojame šiais metais, tai ir finansinis rezultatas laukiamas maždaug apie "break even" ribą.
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąTai dedam visiem oro uostam vienodus mokesčius ir žiūrim kas bus. Va tada bus geležinė logikaEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąna kiek suprantu į Vilnių 4 kartus brangiau, vadinais Vilniaus oro uostas turi generuoti 4 kartus didesnes pajamas, padauginti ir deveik dvigubai didesnių keleivių srautų, tai turėtų būti 8 kartus didesnės pajamos nei Kaune... Ir vis viena minusas...
Comment
Comment