Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ne nematau jokio skirtumo, kodėl turistas turėtų rinktis Kauną arba Vilnių ir tne ir ten yra labai daug lankytinų objektų, ir manyčiau kad net Kaune yra jų daugiau.
    Po šito norėjau palikt tave tavo įsivaizduojamame pasaulėlyje, bet šitas galutinai pramušė:

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    LLC - viso labo tik užsakomųjų kompanijų avialinija, kiek užsakys skrydžių tiek ir bus
    "Turizmo ekspertui" neužkliūna, kad LLC (FlyLAL Charters/Small Planet) skraido gerokai daugiau kaip metus (nuo 2008 regis), kalba eina toli gražu ne apie užsakomuosius skrydžius, o ir Star1 paminėjimas čia visiškai ne į temą. "Turizmo ekspertas" nepagalvoja, kad galimai buvo padaryta spausdinimo klaida ir kitas kolega norėjo parašyti LCC (low cost carrier), katrie VNO kaip sykis dirba tarp metų ir dvejų ir nepaisant kurių konkurencijos "tradicinės" bendrovės fiksuoja pakankamai neblogus rezultatus, o birželis pagal pervežtus keleivius buvo rekordinis oro uosto istorijoje.
    Got sun in my face, sleeping rough on the road

    Comment


      /\
      Taip turėjo būti LCC, O ne LLC. Mano žiopla klaida .

      Comment


        Perkele Ryanair skrydzius i Vilniu, nebeperka nieks bilietu ir jau pelnas mazeja... http://verslas.delfi.lt/automoto/rya....d?id=59207419

        Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

        Comment


          Bet kaip keičiasi laikai ... Dar prieš varganus porą metų Bartkaus blogo aviacijos ekspertai žongliravo litais skaičiuodami kiek nuostolių oro uostams atneša kiekvienas Ryanair keleivis ir skrydis. Dabar tie patys ekspertai pasiryžę vieni kitiems gerkles perkasti, dėl tų pačių "nuostolingų" skrydžių.

          O kauniečiai neturėtų liūdėti. Dabar nebereiks mokėti n milijonų kasmet Ryanair'ui, tai valdžia už tuos pinigus galės gatves ar šaligatvius paremontuot (jei visko neišvogs).
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Tuo, kad neįvertino, ko nori mergaitė.
            Tai kaip tik buvo užbėgta įvykiams už akių ir dabar Stankūnaitė negalės išvežti mergaitės iš Lietuvos.

            Comment


              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
              Po šito norėjau palikt tave tavo įsivaizduojamame pasaulėlyje, bet šitas galutinai pramušė:


              "Turizmo ekspertui" neužkliūna, kad LLC (FlyLAL Charters/Small Planet) skraido gerokai daugiau kaip metus (nuo 2008 regis), kalba eina toli gražu ne apie užsakomuosius skrydžius, o ir Star1 paminėjimas čia visiškai ne į temą. "Turizmo ekspertas" nepagalvoja, kad galimai buvo padaryta spausdinimo klaida ir kitas kolega norėjo parašyti LCC (low cost carrier), katrie VNO kaip sykis dirba tarp metų ir dvejų ir nepaisant kurių konkurencijos "tradicinės" bendrovės fiksuoja pakankamai neblogus rezultatus, o birželis pagal pervežtus keleivius buvo rekordinis oro uosto istorijoje.
              Taip be abejo rekordinis, nes į statistiką traukiami ir charteriai, kurių šiemet kaip niekada "daug". Pvz. kryptis Chalkidikė, Kipras ir dar porą krypčių - atskrenda į Lietuvą lėktuvai iš Rygos , Talino su keleiviais, keleiviai išlipa iš lėktuvų, susimaišo su LT keleiviais ir vėl sėda į tuos pačius lėktuvus. Tas pats vyksta grįžtant atgal. Rezultatas - statistika pakeliama.

              O šiaip reikia reikia rašyti tiksliai ir nemalti š. su trumpiniais. Labiausiai patinka, ši mintis , ypač dažnai sakoma interneto komentaruose - o iš Kauno (ką ten iš Kauno, iš kaimiškos daržinės) skrenda tik buduliai. Dabar vilniečiai patys skraidys su buduliais. Su tuom ir sveikinu

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                O šiaip reikia reikia rašyti tiksliai ir nemalti š. su trumpiniais. Labiausiai patinka, ši mintis , ypač dažnai sakoma interneto komentaruose - o iš Kauno (ką ten iš Kauno, iš kaimiškos daržinės) skrenda tik buduliai. Dabar vilniečiai patys skraidys su buduliais. Su tuom ir sveikinu
                O tai ar tik ne pats šią mintį apie "budulius" ir skleidi?

                Comment


                  Norėčiau paklaust verkiančių dėl skrydžių perkėlimo: ar jūs patys kažkaip prisidėjote gerinant ir darant patrauklesnę verslo aplinką Kaune, kad Ryanairas nesugalvotų perkelt skydžių? Apie perkamus bilietus ar lėktuvų užpildymą aš nekalbu.

                  Apskritai, man susidarė toks įspūdis, kad dauguma kauniečių Ryanairą laiko "šventa karve" (neduok Dieve, Ryanairas pakeis planus). Pats KUN kaltas, kad taip beatodairiškai ir pernelyg skubėtai pasidavė spaudimui daugiau nieko neįsileisti (kažkaip aš neatsimenu, kad po jų atėjimo, būtų ėjusios kalbos apie kitų kompanijų atėjimą).
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment



                    O kas sakė, kad KUN "nieko neįsileido"? Be Ryanair iš/į KUN skraidė (trumpai) tas pats WizzAir. Vėliau atsirado AirBaltic, IrAero, kažkokie islandai ...
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      AirBaltic sumažino krypčių skaičių, Wizz, IrAero atėjo ir gan greit išėjo, islandai skraido tik sezonu. Ir viskas. Be Ryanairo čia daugiau niekas neįsitvirtino, neskaitant vienintelio likusio AirBaltic reiso į Rygą.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Taip be abejo rekordinis, nes į statistiką traukiami ir charteriai, kurių šiemet kaip niekada "daug". Pvz. kryptis Chalkidikė, Kipras ir dar porą krypčių - atskrenda į Lietuvą lėktuvai iš Rygos , Talino su keleiviais, keleiviai išlipa iš lėktuvų, susimaišo su LT keleiviais ir vėl sėda į tuos pačius lėktuvus. Tas pats vyksta grįžtant atgal. Rezultatas - statistika pakeliama.
                        O jeigu pažiūrėsim kaip yra, o ne kaip norėtųsi, kad būtų?

                        http://simonas.bartkus.lt/blog/2012/...esio-rekordas/

                        Palyginus su 2011 m. birželiu, keleivių skaičius išaugo 23%. Po ilgos pertraukos, oro uoste teigiami visi pagrindiniai statistiniai rodikliai. Augo ne tik reguliariaisiais reisais keliavusių skaičius (25%), ūgtelėjo ir užsakomųjų reisų keleivių skaičius (15%). Skrydžių skaičius išaugo 7%, o krovinių padaugėjo 0,8%.
                        Įvertinant, kad reguliariais skrydžiais keliauja kur kas daugiau žmonių nei užsakomaisiais, o ir augimas čia didesnis, pasakojimai apie čarterių generuojamus oro uosto rezultatus yra eilinis šūvis į dausas.
                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                        Comment


                          Parašė John
                          Manyčiau, tai yra ne kas kita, kaip eilinis Vilniaus ponų bandymas apgauti, apvogti ir kitaip nuskriausti Kauną. Tik aklas gali to nematyti.
                          Ne tik Kauną, bet ir Klaipėdą. Palangos oro uostas beveik numarintas (vykdomi keli skrydžiai per savaitę), o dauguma keleivių skrenda iš Rygos oro uosto. Ech, apmaudu.

                          Comment


                            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                            Ne tik Kauną, bet ir Klaipėdą. Palangos oro uostas beveik numarintas (vykdomi keli skrydžiai per savaitę), o dauguma keleivių skrenda iš Rygos oro uosto. Ech, apmaudu.
                            Ne tik Kauną bei Klaipėdą, bet ir Šiaulius. Kiek žinau ten pikti dėdės išvis neleidžia skristi keleiviams, nors viena Šiaulių gyventoja Bronė sakė, kad SAS ir Lufthansa buvo pasirengę kurti ten savo bazes visam perspektyviam Šiaurės Europos regionui.

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą
                              Ne tik Kauną bei Klaipėdą, bet ir Šiaulius. Kiek žinau ten pikti dėdės išvis neleidžia skristi keleiviams, nors viena Šiaulių gyventoja Bronė sakė, kad SAS ir Lufthansa buvo pasirengę kurti ten savo bazes visam perspektyviam Šiaurės Europos regionui.
                              OMD, totalus fail.

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                Ne tik Kauną bei Klaipėdą, bet ir Šiaulius. Kiek žinau ten pikti dėdės išvis neleidžia skristi keleiviams, nors viena Šiaulių gyventoja Bronė sakė, kad SAS ir Lufthansa buvo pasirengę kurti ten savo bazes visam perspektyviam Šiaurės Europos regionui.
                                SQQ turėjo būti kosmodromas, bet Vilniaus valdininkai uždarė Shuttle and Buran programas

                                Comment


                                  Taip taip, o kaip vertinti, kad charterinių skrydžių bilietai pardavinejami per galileo ir amadeus sistemas kaip reguliariųjų reisų bilietai, neatrodo kad čia sumaltas š ? Vat būtent tas vadinamas birželio 15 d. rekordas ir yra pasiektas dėka charterinių reisų - penktadieniais suskrenda charteriai iš Rygos ir iš Talino, iš kurių išlipa LV ir EE keleiviai, kurie vėliau dar kartą sėda į kitus lėktuvus ir skrenda į poilsines kryptis. Puikiai pažaista su statistika. Skrydžiai salonikai, Rodas, Larnaka , Rijeka - atvyksa ~ 2 x 80, dar kartą išvyksta ~ 2 x 80, tą pačią dieną dar kartą grįžta ~ 2 x 80, dar kartą išvyksta ~ 2 x 80. Vat ir jūsų rekordai.

                                  Kas liečia patrauklumą turizmui - galiu pasakyti tik tiek - didžioji dalis atvykstamojo turizmo firmų ya iš Vilniaus ir jos atitinkamai mąsto kaip ir VNO gynėjai. Pernai per kraują pavyko pakeisti atvykstamojo turizmo specialistų iš užsienio šalių maršrutą ir atvesti juos į Kauną (beje už tokį darbą LTD darbuotoja mane ilgai siunte ant trijų raidžių) , tai Rusijos firmų specialistai pasakė labai trumpai ir aiškiai - kodėl mums apie Kauną niekas nepasakojo, mes tavo pateiktų faktų net nežinojome. Iš principo aš nesu milionierius, ir aš negaliu dirbti už idiotiškus vilianskus, kad pakeisti jų požiūrį, kad vykstant iš Rygos gal būt geriau sustoti ne Kryžių kalne, o Anykščiuose ar Biržų pilyje, kad važiuojant į Klaipėdą geriau sustoti "pyp" stotelėje ne benzino kolonėlėje o Baubliuose ar aštuonračio muziejuje.

                                  O vertinant Vilniaus oro uosto rezultatus - visiškas FAIL - veža tik emigrantinės kryptys ir visiškas pravalas su tradicinėmis avialinijomis. DEJA

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    O vertinant Vilniaus oro uosto rezultatus - visiškas FAIL - veža tik emigrantinės kryptys ir visiškas pravalas su tradicinėmis avialinijomis. DEJA
                                    Taip, tu ir vėl visiškai teisus

                                    Comment



                                      Juokai juokais, bet panašiai ir yra. Rodos prieš varganus keletą metų visi taip piešė VNO ateitį - skraidys ten tik liufthanzos, BA ir Virgin Atlantic. Na gal dar koks žemesnis lygis tipo AirFrance.

                                      Realybė pasirodė žymiai skaudesnė ir VNO įsitvirtino ten kur ir priklauso - trečiaeilių Europos oro uostų gretose (kad nebūtų įsižeidusių - KUN yra geriausiu atveju šeštaeilis). Bet tai visai ne oro uostų problema. Tiesiog Lietuva yra nykstantis Europos patvorys ir kol šita tendencija nepasikeis - turėsim ką turim.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                        Juokai juokais, bet panašiai ir yra. Rodos prieš varganus keletą metų visi taip piešė VNO ateitį - skraidys ten tik liufthanzos, BA ir Virgin Atlantic. Na gal dar koks žemesnis lygis tipo AirFrance.
                                        Prieš tuos varganus porą metų VNO buvo pačioje duobėje.

                                        Virgin Atlantic . Pamiršai paminėti, kad reisuose iš Lietuvos buvo tikimasi jog pats Seras Richardas Bransonas aptarnaus keleivius skrydžio metu.

                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Realybė pasirodė žymiai skaudesnė ir VNO įsitvirtino ten kur ir priklauso - trečiaeilių Europos oro uostų gretose (kad nebūtų įsižeidusių - KUN yra geriausiu atveju šeštaeilis). Bet tai visai ne oro uostų problema. Tiesiog Lietuva yra nykstantis Europos patvorys ir kol šita tendencija nepasikeis - turėsim ką turim.
                                        Realybė yra tokia, kad būti trečiaeiliu nėra nič nieko skaudaus gėdingo ar apmaudaus. Tik reikia tai suprasti, o ne vaikytis kažko nepasiekiamo. Heathrow, Frankfurtu ar De Goulle niekada iš VNO nebus, bet to ir nereikia.

                                        Comment


                                          Tai gal vis tik pradedame ne nuo to galo ? gal vis tik reikia pradėti nuo Lietuvos, kaip patrauklios turizmo šalies įvaizdžio formavimo ? Kaip pavyzdys gali būti Druskininkai - niekada jie neverkė, kad blogas susisiekimas, tačiau visada dirbo kad būtų sukurta stipri turizmo infrastruktūra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X