Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Tu tikrai manai kad jis savo noru paliko savo postą?
    Sakai tai visai nereali galimybė?

    Manau neužilgo pamatysim. Jei jis greitai susiras kitą gerą darbą tada greičiausiai kad paliko savo noru. Jei ne tada ne.

    Comment


      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      Tu tikrai manai kad jis savo noru paliko savo postą?
      Sakykim piktas vilnietis išmetė jį iš darbo. Ir kas? Kuo tai siejasi su skrydžių perkėlimu iš KUN į VNO? Į KUN Ryanair skraidė nes patiko direktorius, o jį "nuėmus" nusprendė perkelti skrydžius į Vilnių?

      Kuris variantas atrodo realiau?:
      1. KUN direktorius sužinojo apie Ryanair sprendimą žiemos sezonu palikti tik 4 skrydžius iš KUN ir nusprendė nelaukti kol visi bandys ieškoti kaltų bei ramiai pasitraukti.
      2. Piktas vilnietis sugalvojo "nuimti" KUN direktorių, o apie tai sužinojęs Ryanair nusprendė, kad reikia perkelti skrydžius į VNO, nes ten dirba antras pagal simpatijas direktorius regione.

      Comment


        Man patinka, kai žmonės ginčijasi apie turizmą, nė velnio neragavę jo. Gal Jūs vieną kartą palyginkite Lietuvos Turizmo departamento "darbus" su Latvijos ir Estijos , tada suprasite kodėl neverta į tą Vilnių važiuoti:

        Latvija
        http://www.latvia.travel/lt
        http://www.tava.gov.lv/en

        Estija

        http://www.visitestonia.com/en/
        http://www.welcometoestonia.com/

        ir Lietuva
        http://www.lietuva.lt/en/
        http://www.travel.lt

        Čia dar Tau palyginimui Latvijos pernai rengtų turų atvykstamojo turizmo profesionalams sąrašas -

        http://www.balticconnecting.com/inde...id=230&lang=en

        Taigi, ne tik Ryga, bet ir apylinkės, kai lietuvių supratimas apie turą pasibaigė maršrutu Kryžių kalnas - Ukmergė- Trakai - Vilnius.

        taip kad nustokite skiedalioti apie turistų srautus ir apie Vilnių kaip ypač svarbų turistinį objektą. Tol kol nepradės kai kas dirbti kaip žmonės, turistus matysite kaip savo ausis, galite kviesti kad ir viešpatį dievą į tą savo varganą Vilniaus oro uostą.
        Paskutinis taisė udrius; 2012.07.29, 18:11.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          taip kad nustokite skiedalioti apie turistų srautus ir apie Vilnių kaip ypač svarbų turistinį objektą. Tol kol nepradės kai kas dirbti kaip žmonės, turistus matysite kaip savo ausis, galite kviesti kad ir viešpatį dievą į tą savo varganą Vilniaus oro uostą.
          Ir tai yra argumentas, kodėl Rajanui naudingiau skraidyt į Kauną, o ne į Vilnių?
          Kažkaip neįsikertu.

          Comment


            tai yra argumentas, kad realiai RYANAIR dzin kur skristis, svarbu kas kur daugiau mokės. vertinanmt kad reklamos projektui recharge in vilnius skirta 25 mlj valdiškų pinigų, tai aišku kad ryanair persikėlė į Vilnių.

            http://www.rechargeinvilnius.com/en/all-events

            Savininkas - Vilniaus oro uostas
            Paskutinis taisė udrius; 2012.07.29, 19:23.

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              tai yra argumentas, kad realiai RYANAIR dzin kur skristis, svarbu kas kur daugiau mokės. vertinanmt kad reklamos projektui recharge in vilnius skirta 25 mlj valdiškų pinigų, tai aišku kad ryanair persikėlė į Vilnių.

              http://www.rechargeinvilnius.com/en/all-events

              Savininkas - Vilniaus oro uostas
              Bet juk pats rašei, kad Ryanu daugumoj skraido tik "neturistai", o turistų labai mažai. Be to šeip ar taip Lietuvoje nėra į ką žiūrėt, o reklamos niekam tikusios, nes koncentruojasi tik ties "Kryžių kalnas - Ukmergė- Trakai - Vilnius".

              Tai kokia tada prasmė Ryanairui keltis į Vilnių ir generuot sau nuostolius? Jie kvaili ir nesupranta? Patys nemato tų reklamų?

              Comment


                Na kaunas su rajonu sugeba mokėti už reklamą RYANAIR berods 2 mlj per metus, Vilnius - 25 mlj. Skirtumas gal yra?

                Comment


                  @udrius: "Lietuvos turizmo departamentas blogai dirba, vadinasi turistams neverta skristi į Vilnių." Kažkoks keistas teiginys. Asmeniškai kai renkuosi kur keliauti, net nesidomiu kaip kažkokios šalies turizmo departamentas dirba, man visiškai vienodai, gali jis visai blogai dirbti. Gal norėjai pasakyti, kažką panašaus į "Lietuvos turizmo departamentas blogai dirba, dėl to Vilnius sulaukia/sulauks mažiau turistų" su kuo visai sutikčiau. Beje, nepaisant to turistų skaičiai Vilniuje paskutiniu metu auga gan sparčiai, o dėl to galima dėkoti ir pigiom aviakompanijom. Augimas gan spartus net jei ir pagrindinių turistų, lenkų (kurie paprastai atvažiuoja autobusais), sumažėjo.

                  Comment


                    Aš norėjau pasakyti, kad tol kol turizmo departamentas ir visi vilniaus valdininkai galvos, kad lietuva pasibaigia tik Vilniumi, Druskininkais, Trakais ir Klaipėda, tol turistų srautas, ar bus ryanair ar ne, bus mažas. Palyginimui pateitki Latvijos ir Estijos informacija. nenoriu kartotis kelis kartus, bet pradėkite skaityti ir analizuoti pateikiamus dokumentus / nuorodas

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Na kaunas su rajonu sugeba mokėti už reklamą RYANAIR berods 2 mlj per metus, Vilnius - 25 mlj. Skirtumas gal yra?
                      25mln. Ryanairui už reklamos paslaugas? Tikrai? Iš kur tokie skaičiai?

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Man patinka, kai žmonės ginčijasi apie turizmą, nė velnio neragavę jo. Gal Jūs vieną kartą palyginkite Lietuvos Turizmo departamento "darbus" su Latvijos ir Estijos , tada suprasite kodėl neverta į tą Vilnių važiuoti:

                        Latvija
                        http://www.latvia.travel/lt
                        http://www.tava.gov.lv/en

                        Estija

                        http://www.visitestonia.com/en/
                        http://www.welcometoestonia.com/

                        ir Lietuva
                        http://www.lietuva.lt/en/
                        http://www.travel.lt

                        Čia dar Tau palyginimui Latvijos pernai rengtų turų atvykstamojo turizmo profesionalams sąrašas -

                        http://www.balticconnecting.com/inde...id=230&lang=en

                        Taigi, ne tik Ryga, bet ir apylinkės, kai lietuvių supratimas apie turą pasibaigė maršrutu Kryžių kalnas - Ukmergė- Trakai - Vilnius.

                        taip kad nustokite skiedalioti apie turistų srautus ir apie Vilnių kaip ypač svarbų turistinį objektą. Tol kol nepradės kai kas dirbti kaip žmonės, turistus matysite kaip savo ausis, galite kviesti kad ir viešpatį dievą į tą savo varganą Vilniaus oro uostą.
                        O įdomu ar be Vilniaus yra bent vienas tos stiprus turizmo traukos taškas Lietuvoje? Ar potencialiai gali atsirasti alternatyva Vilniui? Kuršių Nerija - taip, bet tai kitkas, tai nėra miestas. Iš esmės - tokio taško šiuo metu nėra ir greičiausiai nebus.
                        Galima organizuoti n turų po apylinkės, klausimas, kiek atsiras norinčių važinėtis. Rygos apylinkės, net ir to paties Talino apylinkės, išskyrus jūra, niekuo nesiskiria nuo Vilniaus.
                        O Trakai - tikras turizmo taškas. Nei LV, nei EST nėra kažko panašaus.

                        Comment


                          http://iq.lt/ekonomika-ir-verslas/tv...rtes-konkursa/

                          http://www.alfa.lt/straipsnis/121376...11_15-20/?pn=1

                          Atkasiau aš tą šaukimą :

                          Trumpas aprašymas:
                          LIETUVOS PASIEKIAMUMĄ ORO TRANSPORTU SKATINANČIŲ RINKODAROS PRIEMONIŲ PLANAVIMO IR ĮGYVENDINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS Valiuta:
                          LTL Perkančioji organizacija:
                          VĮ Tarptautinis Vilniaus oro uostas

                          2. RINKODAROS PRIEMONIŲ PLANAVIMO IR ĮGYVENDINIMO TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

                          pritraukti keleivių iš Baltarusijos, kuriems Vilniaus tarptautinis oro uostas, yra artimiausias Šengeno zonos oro uostas.

                          informuoti Lietuvos ir Baltarusijos gyventojus apie skrydžių iš Vilniaus oro uosto kryptis.

                          I dalis. Rinkodaros priemonės, susijusios su aviakompanijomis

                          Reklama ant lėktuvų

                          Paslauga apima reklamos pagal pateiktą kūrybinę koncepciją užsakymą ant lėktuvų (lėktuvų perdažymas). Pagal rinkoje gyvuojančią praktiką, lėktuvų perdažymą atlieka lėktuvų savininkas už sutartą mokestį. Mokestis apskaičiuojamas remiantis galimų kontaktų, t.y. reklamos pamatymų, skaičiumi visuose oro uostuose, kuriuose perdažytas lėktuvas leisis ir kils.

                          Interneto reklamos publikavimas aviakompanijų interneto svetainėse

                          Paslauga apima kaičiosios (banerinės) reklamos užsakymą aviakompanijų, vykdančių skrydžius į Lietuvos oro uostus, interneto svetainėse, skatinant Lietuvos krypties bilietų pardavimus. Perkančiosios organizacijos pasirinkimu, reklama gali būti užsakoma tiek atsiskaitant už vieną paspaudimą (CPC), tiek atsiskaitant už parodymus (CPM), tiek už kaičiosios reklamos publikavimo terminą. Tiekėjas turės suplanuoti ir administruoti internetinės reklamos kampaniją pagal Perkančiosios organizacijos pateiktą techninę užduotį.

                          Kitos rinkodaros priemonės, susijusios su aviakompanijomis

                          Gali būti įgyvendinamos kitokios su aviakompanijomis susijusios rinkodaros priemonės, kurias gali pasiūlyti teikėjas arba nurodyti Perkančioji organizacija.

                          Konsultacijos

                          Esant Perkančiosios organizacijos poreikiui, tiekėjas turės konsultuoti Perkančiąją organizaciją reklamos ir kitų rinkodaros priemonių, susijusių su aviakompanijomis, planavimo ir įgyvendinimo klausimais, dalyvauti planiniuose susitikimuose bei teikti rekomendacijas dėl vykdomų veiklų.


                          Tikslesnės specifikacijos neduoda, nes sistema leidžia ją pamatyti tik tada kai dalyvaujama konkurse. Va taip su tais 25 milijonais ir RYANAIR pritraukimu. Žodžiu, vyrukai, daugiau nepi... proto kad RYANAIR geriau skristi iš Vilniaus.

                          Comment


                            Parašė D.P Rodyti pranešimą
                            O įdomu ar be Vilniaus yra bent vienas tos stiprus turizmo traukos taškas Lietuvoje? Ar potencialiai gali atsirasti alternatyva Vilniui? Kuršių Nerija - taip, bet tai kitkas, tai nėra miestas. Iš esmės - tokio taško šiuo metu nėra ir greičiausiai nebus.
                            Galima organizuoti n turų po apylinkės, klausimas, kiek atsiras norinčių važinėtis. Rygos apylinkės, net ir to paties Talino apylinkės, išskyrus jūra, niekuo nesiskiria nuo Vilniaus.
                            O Trakai - tikras turizmo taškas. Nei LV, nei EST nėra kažko panašaus.

                            Matosi, kad esi mažai keliavęs. Estija - Talinas , Rakvere, krūva dvarų (Sagadi , Laheema parke), Latvija - Rundalė, Jelgava, Sigulda - Turaida, Cesis, Valmiera , etc... Aš jau nekalbu apie Lenkiją. Patikėk, čia tik mums unikalu.

                            Comment


                              Nesuprantu dėl ko ietys laužomos? Nors esu vilnietis, mielai naudojuosi Kauno oro uosto paslaugomis. Negulu kryžiumi prieš jo vystymąsi.
                              Jeigu kažkokie valdininkai priima korupcinius sprendimus, tai gal yra galių turinčių oponentų, kurie pateiktų medžiagą atitinkamiems organams - STT, FNTT, Seimo antikorupcijos komisijai?

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Tikslesnės specifikacijos neduoda, nes sistema leidžia ją pamatyti tik tada kai dalyvaujama konkurse. Va taip su tais 25 milijonais ir RYANAIR pritraukimu. Žodžiu, vyrukai, daugiau nepi... proto kad RYANAIR geriau skristi iš Vilniaus.
                                Teigei, kad 25mln vien tik Ryanair ir per vienus metus. Nieko čia apie tai neparašyta, nei koks biudžetas, nei kokiam laikotarpiui, nei kokiai kompanijai. Priešingai dar paminėtos reklamos Baltarusijoje, o ir pačiame Vilniuje jų ne vieną mačiau, kitaip tariant tikrai ne vien Ryanair už reklamą.

                                Comment


                                  Aš dar kartą kartoju, daugiau dokumentų neleidžia pasižiūrėti man. Mano nuomonė yra tokia, aš radau dokumentus pagrindžiandžius mano nuomonę. Dabar Tavo reikalas rasti dokumentus paneigiančius mano nuomone. Iš kitos pusės, kodėl VNO reklamuojamas valstybės lėšomis, o KUN viso labo Kauno lėšomis?

                                  Comment


                                    Bet tuomet valstybei reikia tiesiai šviesiai pasakyti - Kauno oro uosto nereikia. Daug žmonių dar laukia negrąžintos žemės.

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Aš dar kartą kartoju, daugiau dokumentų neleidžia pasižiūrėti man. Mano nuomonė yra tokia, aš radau dokumentus pagrindžiandžius mano nuomonę. Dabar Tavo reikalas rasti dokumentus paneigiančius mano nuomone. Iš kitos pusės, kodėl VNO reklamuojamas valstybės lėšomis, o KUN viso labo Kauno lėšomis?
                                      Teigei, kad 25mln vien tik Ryanair ir per vienus metus, tačiau dokumentų kurie pagrįstų šią tavo "nuomonę" neradai.

                                      Aš asmeniškai manau, kad Ryanair primokėjo Vilniaus oro uostui 50mln, kad galėtų iš jo skraidyti. Dabar tavo reikalas rasti dokumentus paneigiančius mano nuomonę.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Bet tuomet valstybei reikia tiesiai šviesiai pasakyti - Kauno oro uosto nereikia. Daug žmonių dar laukia negrąžintos žemės.
                                        O kodėl Vilniaus oro uostas negali būti pagrindiniu (reprezentciniu) šalies oro uostu, o Kauno ir Palangos - pagalbiniai (labiau orientuoti į pigių skrydžių rinką bei paklausą, pvz. turizmui, verslo plėtojimui atitinkamuose regionuose)?

                                        Comment


                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          O kodėl Vilniaus oro uostas negali būti pagrindiniu (reprezentciniu) šalies oro uostu, o Kauno ir Palangos - pagalbiniai (labiau orientuoti į pigių skrydžių rinką bei paklausą, pvz. turizmui, verslo plėtojimui atitinkamuose regionuose)?
                                          Na nėra tiek keleivių Lietuvoje, kad visi trys oro uostai galėtų normaliai funkcionuoti per daug vienas iš kito netampydami keleivių. Jei jau pigių skrydžių kompanijos, tokios kaip Ryanair lenda į Vilnių... Arba bent jau reikia turėti savo valstybinę aviakompaniją, kuri ir skraidytų iš Kauno ar Palangos, gaudama dotacijas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X