Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTarp kitko, VNO iš esmės neturi jokio tarpmiestinio susisiekimo, mano žiniomis važiuoja tik 1 ir 2 Vilniaus miesto autobusų maršrutai bei traukinių maršrutas Vilniaus GS - VNO. Gal VNO laiko save tokiu svarbiu, kad visi ne vilniečiai susisiekimu turėtų pasirūpinti patys, gal mano, kad 95 proc. skrendančių vilniečiai arba keliaujantys į/iš Vilnių.
Simono Bartkaus bloge pateikto keleivių tyrimo duomenys VNO
Kaunas atrodo vienintelis miestas su kuriuo būtų galimas tarpmiestinis susisiekimas, tačiau tyrimas atliktas dar prieš Ryanair įsteigiant bazę Kaune. Tad dabar kauniečių procentas skrendantis iš VNO turėtų būti ženkliai sumažėjęs. O peržvelgus sekantį grafiką manau abejonių nekyla kodėl tarp VNO ir kitų miestų nėra jokio tiesioginio susisiekimo.
Taip kad nereikia čia visų tų "save laiko" nesamonių
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąSic! Pamiršai 29 ir 50 maršrutų autobusus, taip pat mikroautobusus iš KUN į Vilnių ir Klaipėdą. Kas gi čia neseniai rašė, kad planuojami greitieji autobusų maršrutai iš KUN į populiariausius Kauno viešbučius už 12Lt/žm.? Iki pilnos laimės betrūktų tarpmiestinių autobusų (pvz. Kaunas-Utena) užsukimo į KUN ir geležinkelio atšakos šiek tiek šiauriau Neveronių oro uosto keleivių terminalo link, kad atvykę keleiviai galėtų motrise pasiekti Neveronis, Palemoną, Amalius ir Kauno GS. Gal net Vilnių, su persėdimu Palemone.
Lenkams žymiai paprasčiau nukeliauti su VT į savo šalies oro uostus. Lenkijoje visuose didmiesčiuose yra naktiniai autobusai, traukiniai tarp šalies miestų važinėja ir naktį.
Parašė Tomas Rodyti pranešimąLietuvoj net su VNO nėra normalaus susisiekimo ...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkams žymiai paprasčiau nukeliauti su VT į savo šalies oro uostus. Lenkijoje visuose didmiesčiuose yra naktiniai autobusai, traukiniai tarp šalies miestų važinėja ir naktį.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa as perzvelges ta sekanti grafika kaip tik skirtinga isvada padaryciau - kadangi prastas susisiekimas, todel tenka vaziuoti masina/taxi. Tu kaip suprantu darai tokia isvada - susisiekimo gerinti nereikia, nes dauguma atvaziuoja masina/taxi?
Dar galime šiek tiek paskaičiuoti. Jeigu VNO pernai aptarnavo 1 300 000 keleivių iš jų 20proc. yra kauniečiai metai turi 365 dienas o iš visų keleivių 11 proc. atvyksta viešuoju transportu, tuomet gauname 78 potencialius keleivius per dieną. Žinant kad skrydžiai pasiskirsto per keliolika valandų, kiek reisų reikėtų per dieną kad juos visus pervežti ir kiek tada vienu reisu važiuos? Dar kartą pažvelgus į keleivių grafiką apie kažkokį tarpmiestinį susisiekimą su kitais miestais minčių tikriausiai daugiau nekyla.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa as perzvelges ta sekanti grafika kaip tik skirtinga isvada padaryciau - kadangi prastas susisiekimas, todel tenka vaziuoti masina/taxi. Tu kaip suprantu darai tokia isvada - susisiekimo gerinti nereikia, nes dauguma atvaziuoja masina/taxi?
Jei iki pilies pro centrą, veikiausiai tam nepritartų savivaldybė - papildomas transportas pro centrą - negerai negerai...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai kad Lenkijoje ir be lengvatų tarpmiestinis VT pigesnis. Ten PVM'as bilietams tik 7 proc. arptautiniams pervežimams - 0 proc. Bet ne lengvatose esmė, o maršrutų buvime. Kas iš vieno autobuso iš Suvalkų į Kauną? Iš Suvalkų į Bialystoką gali nuvykti ir traukiniu, ir autobusu, iš viso apie 10 reisų per dieną. Iš Bialystoko toliau važiuoti yra daug maršrutų.
Taip, tie kas važiuoja savo automobiliu, tai jiems gal ir patogiau. Bet netgi pateiktame grafike apie atvykimą (išvykimą) į VNO aiškiai matyti, kad automobiliu patys atvyksta nedaug keleivių.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąIš tiesų reikėtų kokio nors midi klasės autobuso ekspreso nuo Kauno oro uosto iki miesto. Klausimas, iki kur maršrutas turėtų būti. Jei iki Kauno pilies, tai Savanorių pr., Parodos g. pro centrą. Jei iki stoties, tai autobusų - neapsimokėtų, nes stotis renka mokestį, jei iki gelež., tai nebūtų kur apsisukti.
Jei iki pilies pro centrą, veikiausiai tam nepritartų savivaldybė - papildomas transportas pro centrą - negerai negerai...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie geležinkelio stoties yra kur apsisukti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad Lenkijoje ir be lengvatų tarpmiestinis VT pigesnis. Ten PVM'as bilietams tik 7 proc. arptautiniams pervežimams - 0 proc. Bet ne lengvatose esmė, o maršrutų buvime. Kas iš vieno autobuso iš Suvalkų į Kauną? Iš Suvalkų į Bialystoką gali nuvykti ir traukiniu, ir autobusu, iš viso apie 10 reisų per dieną. Iš Bialystoko toliau važiuoti yra daug maršrutų.
Taip, tie kas važiuoja savo automobiliu, tai jiems gal ir patogiau. Bet netgi pateiktame grafike apie atvykimą (išvykimą) į VNO aiškiai matyti, kad automobiliu patys atvyksta nedaug keleivių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKur? Reikia nepamiršti, kad toks autobusas negali įlaipinti/išlaipinti keleivių stotelėje, nes keleiviai lips ilgiau, nei į miesto autobusą. O prie stoties esanti aikštelė pietų metu ir taip perpildyta miesto autobusų, savivaldybė tikrai neleistų važinėt tokiam maršrutui.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAtkreipk dėmesį, kad toks PVM taikomas LENKIJOS vežėjams. Lietuvos vežėjai mokėtų 21% PVM. O dabar retorinis klausimas — ar lenkai suinteresuoti vežti lenkus į KUN ir VNO???
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kiek ten tų keleivių bus? Ar daug iki geležinkelio stoties važiuotų?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąJeigu būtų poreikis būtų ir transportas.
Simono Bartkaus bloge pateikto keleivių tyrimo duomenys VNO
Atvaizdas
Kaunas atrodo vienintelis miestas su kuriuo būtų galimas tarpmiestinis susisiekimas, tačiau tyrimas atliktas dar prieš Ryanair įsteigiant bazę Kaune. Tad dabar kauniečių procentas skrendantis iš VNO turėtų būti ženkliai sumažėjęs. O peržvelgus sekantį grafiką manau abejonių nekyla kodėl tarp VNO ir kitų miestų nėra jokio tiesioginio susisiekimo.
Atvaizdas
Taip kad nereikia čia visų tų "save laiko" nesamonių
Comment
-
KUN keleivių geografinis "sūris" turėtų būti tolygesnis, ne vien tik Kaunas ir Vilnius. Neturi autobusai ir traukiniai kiekvieno lėktuvo keleivius išvežioti visomis kryptimis. Autobusai turi būti, turi būti reguliarūs, iš anksto numatomi. O dažnumas priklauso nuo srautų. Ką netenkina dažnumas, tas naudojasi taksi. Tarp kitko, patogiausia verslo kelionių transporto priemone iš Kauno į VNO yra taksi. Priklausomai nuo komandiruotės trukmės taksi gali būti pigiau ir už įmonės transporto panaudojimą, o jei atskrenda užsienietis, tai taksi arba nuoma.
29 autobusą naudojau vieną kartą, tik norėdamas išbandyti. Paskutiniu metu, atskridęs, paprastai matau jį išvažiuojantį , bet jei reikėtų, žinau, kad už valandos bus kitas. Visuomeninis transportas gerai, kai privačios kelionės išvykimo ir atvykimo oro uostai skirtingi.
Beje, Airbaltic bando konkuruoti RIX-KUN skrydžiu su simpleexpress autobusu. Dabar jau lėktuvu greičiau nei autobusu abiem kryptimis, bet beveik dešimt kartų brangiau .
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąKiek teko vykti į VNO, naudojausi miesto autobusais arba traukinuku (porą sykių nuvežė įstaigos transportas), bet jei būtų tiesioginis autobusas iš Kauno, būčiau pasinaudojęs. Tiesa, VNO paslaugomis paskutinį kartą naudojausi beveik prieš du metus, skrendant į JAV.
Iš Vilniaus oro uosto administracijos tokia iniciatyva buvo, bet panašu, kad viskas baigėsi tik kalbomis, nes realiai poreikio matyt nelabai ir yra. Atvažiuojant nuo Kauno reiktų pirma važiuoti į oro uostą, iš jo - į stotį, o kadangi srautai maži tai tik būtų be reikalo gaišinamas laikas kitiems keleiviams. Atvažiuojant nuo Panevėžio pusės apskritai neaišku kaip turėtų važiuoti autobusas. Užvažiuoti į stotį, po to į oro uostą, po to vėl atgal į stotį? Oro uostą pasiekti iš stoties su traukiniu, kainuoja kelis litus ir užtrunka berods 10 minučių. Analogiškai ir su 1 maršruto autobusu. Man, kaip vilniečiui, nuo namų iki oro uosto visuomeniniu transportu kelionė užtrunka apie 45 minutes, tad tamstos nusikundimai apie kitų miestų gyventojus negalinčius sugaišti pusvalandžio ar dar mažiau kelionei į oro uostą iš autobusų ar geležinkelio stoties atrodo kiek juokingai.
Ir apskritai, aš labai abejoju ar Europoje oro uostai atlieka ir tarpmiestinių autobusų stočių funkcijas, yra nebent specialūs autobusų reisai iš miesto centro į oro uostą ir atvirkščiai. Analogiškai ir Vilniuje, į oro uostą iš geležinkelio/autobusų stotes gali važiuoti traukiniu ir 1 maršruto autobusu, iš oro uosto į miesto centrą - 2 maršruto autobusu, kuris kerta Gedimino pr., NMC.Paskutinis taisė ACC; 2010.11.09, 03:27.
Comment
-
Tik norėjau pasakyt, gal kiek ne į tema, bet aš visom keturiom, kad Kauno oro uostas taptų pagrindiniu, dabar visiška nesąmonė kai Vilnius Lietuvos pakrašty, dažniausiai man vykstant į kelionę važiavimas iki Vilniaus užtrunka ilgiau nei skrydis į Eu šalį. Tad stengiuos rinktis skrydį iš Kauno ar Rygos..."Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimądabar visiška nesąmonė kai Vilnius Lietuvos pakrašty
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąIš Vilniaus oro uosto administracijos tokia iniciatyva buvo, bet panašu, kad viskas baigėsi tik kalbomis, nes realiai poreikio matyt nelabai ir yra. Atvažiuojant nuo Kauno reiktų pirma važiuoti į oro uostą, iš jo - į stotį, o kadangi srautai maži tai tik būtų be reikalo gaišinamas laikas kitiems keleiviams. Atvažiuojant nuo Panevėžio pusės apskritai neaišku kaip turėtų važiuoti autobusas. Užvažiuoti į stotį, po to į oro uostą, po to vėl atgal į stotį? Oro uostą pasiekti iš stoties su traukiniu, kainuoja kelis litus ir užtrunka berods 10 minučių. Analogiškai ir su 1 maršruto autobusu. Man, kaip vilniečiui, nuo namų iki oro uosto visuomeniniu transportu kelionė užtrunka apie 45 minutes, tad tamstos nusikundimai apie kitų miestų gyventojus negalinčius sugaišti pusvalandžio ar dar mažiau kelionei į oro uostą iš autobusų ar geležinkelio stoties atrodo kiek juokingai.
Ir apskritai, aš labai abejoju ar Europoje oro uostai atlieka ir tarpmiestinių autobusų stočių funkcijas, yra nebent specialūs autobusų reisai iš miesto centro į oro uostą ir atvirkščiai. Analogiškai ir Vilniuje, į oro uostą iš geležinkelio/autobusų stotes gali važiuoti traukiniu ir 1 maršruto autobusu, iš oro uosto į miesto centrą - 2 maršruto autobusu, kuris kerta Gedimino pr., NMC.
Comment
-
Kokius 3 paskutinius kartus skrendant iš KUN artimiausi šalia sėdintys kaimynai vis pasitaikydavo vilniečiai. Ir nieko, važiuoja ir atvažiuoja iki KUN.
Aišku VT susisiekimą su KUN gerinti reikia. Čia pritarčiau deep'ui, kad "shuttle" autobusas surenkantis keleivius prie autobusų, geležinkelio stočių, gal dar kur centre ir senamiestyje būtų naudingesnis, nei bandymas tarpmiestinius autobusus nukreipti į oro uostą.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment