Ne arciau tik gal kokius 20-30 metru nes blogai pazymeta jo vieta palydovineje nuotraukoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą...nes blogai pazymeta jo vieta palydovineje nuotraukoje.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąKam statytų angarą, jei lėktuvas jame netilptų? Juk neapipjaustysi lėktuvo.
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
atrodo nebenaujokas jau tokio formato fotkes deti...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Su tuo netilpimu tai idomiai kazkas sumaste, tai kokio velnio butu ji statyt jei pagrindiniai lektuvai ten negaletu bazuotis. Visiskai kvaila butu. Antra - sioje temoje buvo kalbeta, kad rainair uz savo lesas stato, tai dar labiau butu is fantastikos srities teiginys, kad j ulektuvai ten netilps. Trecia - sioje pacioje temoje irgi buvo kalbeta neva rainair neinvestuoja savo pinigu i angarus, neva visada jiem stato oro uostai. Tad butu idomu isgirst jau 100% patvirtinta fakta uz kieno pinigus visgi jis statomas.
Comment
-
Savivaldybė finansuos Kauno oro uosto plėtros projektą
Tarptautiniame Kauno oro uoste pasirašyta investicinio projekto sutartis tarp šios įmonės ir Kauno rajono savivaldybės. Investicinio projekto sutartį pasirašė oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas ir Kauno rajono savivaldybės meras Valerijus Makūnas.
Sutarties esmė - didinti Kauno rajono ekonominį patrauklumą ir skatinti naujas investicijas bei rajono gyventojų užimtumą, verslumą, gerinti Kauno rajono pasiekiamumą tarptautiniu ir šalies mastu, gerinti sąlygas atvykstamojo turizmo srautų bei rajono gyventojų mobilumui didinti. Tai bus daroma įgyvendinant bendrosios Kauno oro uosto infrastruktūros plėtros projektus, tikslingai planuojant tolimesnes perspektyvas.
"Tai - pirma tokia sutartis tarp oro uosto ir rajono savivaldybės. Centrinė Lietuvos valdžia pakankamai daug investuoja į Kauno oro uosto pagrindines priemones. Dabar prisijungia ir rajono, kuriame mes esame, savivaldybė. Oro uostas jau šiandien duoda rajonui nemažai naudos ir dar daugiau duos besiplėsdamas. Visų pirma, ta nauda rajono žmonėms akivaizdžiausiai matoma per verslumo ir užimtumo skatinimą", - Eltai teigė Kauno oro uosto vadovas.
Skiria 2,4 mln. Lt
Kauno rajono savivaldybė oro uosto plėtrai skiria 2,4 mln. Lt. Rajono mero V. Makūno žodžiais tariant, savivaldybė, kiek tik leidžia jos galimybės, stengiasi investuoti į naujų darbo vietų kūrimą. Sparčiai veiklą plečiantis Kauno oro uostas vertas paramos, nes įrodo, kad lėšas geba panaudoti tikslingai.
Anot oro uosto vadovo A. Šliupo, sunkiausi buvo 2004-ieji, kai griežtėjo krovinių pervežimo tvarka, nutrūko dauguma skrydžių. Tačiau vėliau, užmezgus ryšius su dviem keleivių pervežimo bendrovėmis, sėkmingiausiai pradėtas plėtoti bendradarbiavimas su viena iš jų - bendrove "Ryanair".
"Jei 2004 metais skraidinome 27 tūkstančius keleivių, šiemet tikimės jų skaičių išauginti iki 800 tūkstančių. Populiariausi skrydžiai į Didžiosios Britanijos ir Vokietijos oro uostus - iš viso skraidymo krypčių dabar yra 18, o žiemą - 16", - sakė oro uosto direktorius.
Didėja ir lėktuvais iš Kauno bei į Kauną pervežamų krovinių srautai. Todėl sutarties pasirašymą Kauno oro uoste stebėjęs ūkio ministras Dainius Kreivys susilaukė ir prašymų atkreipti muitinės vadovų dėmesį į žemesnėse muitinės grandyse pernelyg ilgai užtrunkančias procedūras. Priminta apie kitų Europos oro uostų patirtį, kur muitinės tarnybos dirba kur kas operatyviau.
Kauno oro uosto plėtros planuose įrašyti orlaivių aptarnavimo angarai, bendrosios aviacijos zona, viešbutis bei kiti objektai. Galvojama ir apie klasterio steigimą. Toks klasteris, kuriamas drauge su kaimyne - Kauno laisvąja ekonomine zona, - būtų geru argumentu, nulemiant viešojo logistikos centro steigimo vietą Kauno rajone.
ELTA
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąGeras tas formatas, matosi is spalvu gamos kad angaras 100% Ryanair.
Comment
-
šiek teik skaičių palyginimui
Ryanair’s traffic up 11% in Latvia, 79% in Lithuania
BalticBusinessNews.com
Ryanair carried 557,000 passengers to and from Lithuania in the first 9 months of 2010 which is 79% more than a year earlier. In Latvia, Ryanair carried 726,000 passengers to and from Riga in the first 9 months, an increase of 11% in comparison with the frist nine months 2009.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąpala o tai koks tada rygos pajėgumas iš viso, kad ryanair ten tokius kiekius perveža?Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąne man šiaip įdomu, ar ryanair ir rygoje didžiąją dali keleivių skraidina? kiek metinis pervežimas rygoje?You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąfui fui koks tu demotyvuojantisYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Tai, kad seniau TVOU save apibrezinejo kaip tradiciniu kompaniju vezeja, bet kai atejo nepergeriausios dienos ir tom tradicinem kompanijom dzin Vilnius tai kvieciasi pigias. Labai sunkiai eis aplenkti, na bet jeigu Ryanair numes viena papildoma lektuva ir kitu metu eigoje dar vienas atsiras tai tada drasiai. Bet siaip yra kita esme, bent jau Bartkaus bloga paskaitinejus, ten visi kukuoja, kad Ryanair pabegs i Vilniu ir Kaunui sakes bus, ar tai tiesa tirkai nezinau ir nesiimu net spresti. Tai dar idomu kaip ten bus, be to siaip bus idomu stebeti WizzAir pasispardymus pries Ryanair, dabar matyti, kad daugumoj reisu jie stengiasi nedubliuoti Ryanair, bet Laszlo Tamas yra sakes, kad Vilniuje pigus vezejai neuzsibus, tai manau verta laukti Ryanair atsakomuju smugiu, kurie turetu paaisketi greitai, o tie reisai prasideti keliais menesiais anksciau nei WizzAir is Vilniaus planuoja ir taip pradeti juos marinti dar net nepradejusius skraidyti Vienaip ar kitaip laimes keleiviai, bus pigus bilietai ir bus galima pigiai pakeliauti po EuropaVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
Comment