Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąTruputi graudu ziureti,kai nepraejus 2metams po naujo terminalo ivedimo,atvyke keleiviai jau per puse perono nusidriekia i eile prie pasu kotroles,o paskui dar valanda laukia kad susimoketi uz automobiliu stovejimo aikstele.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Didžiausia Baltijos šalyse oro bendrovė „airBaltic“, lygiai prieš vienerius metus pradėjusi skrydžius iš Vidurio Lietuvos oro uosto, per šį laikotarpį nuskraidino 25 511 keleivių ir atliko 1184 skrydžius.
Preliminariais duomenimis, praėjusį mėnesį oro bendrovė Kauno oro uoste aptarnavo daugiausiai keleivių per šiuos metus — 2063. Gegužę „airBaltic“ iš šio oro uosto atliko 114 reisų — taip pat daugiau nei ankstesniais mėnesiais.
„airBaltic“ viceprezidento ir generalinio direktoriaus Lietuvoje Tado Vizgirdos teigimu, keleivių skaičiaus augimą lėmė šiltėjantis metų laikotarpis, kai gyventojai dažniau dairosi patrauklių krypčių savo atostogoms. „Kauno oro uostas, esantis Lietuvos viduryje, yra strategiškai patogus viso centrinio šalies regiono keliautojams. Jie lengvai gali pasiekti Rytų ir Vakarų Europos šalis. Skrydžiai iš Rygos į Kauną patogūs ir turistams iš užsienio, ypač aktualūs įvairių švenčių ir festivalių, kuriais pasižymi Laikinoji sostinė, metu“, — teigia „airBaltic“ vadovas.
„Praėjo pirmieji darbo kartu su oro bendrove „airBaltic“ metai. Jie buvo išskirtiniai savo iššūkiais. Nuoširdžiai džiaugiuosi, jog tiesioginiai skrydžiai iš Kauno į Rygą, iš esmės svarbūs tolimesniems skrydžiams daugiau nei 80 krypčių, rado savo keleivį. Jie turėjo teigiamos įtakos Vidurio Lietuvos pasiekiamumui bei sudarė plačias galimybes Kauno regiono žmonėms patogiai keliauti įvairiais maršrutais. Esu tikras, kad taip pat sėkmingai dirbsime kartu ir ateinančiais metais“, — kalbėjo VĮ „Kauno aerouostas“ generalinis direktorius Arijandas Šliupas.
Kauno oro uostas — trečiasis Lietuvos oro uostas, iš kurio skraido oro bendrovės lėktuvai. Nuo pat pradžių „airBaltic“ iš Kauno pasiūlė kasdienius reisus, šiuo metu oro bendrovė tarp Kauno ir Rygos skraido 12 kartų per savaitę. Skrydžiai vykdomi lėktuvu „Fokker 50“, o skrydis trunka 50 minučių. Bilietai skrydžiams iš Kauno ir Palangos oro uostų į vieną pusę kainuoja tik nuo 71 lito, įskaitant oro uosto ir transakcijos mokesčius.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Neaplenks. Ne visada pigesnis skrydžio bilietas yra pagrindinis motyvas pasirinkti skrydį. Kelione (skrydis + kitos išlaidos) gali būti pasipildyti papildomomis išlaidomis keliaujant į (iš ar tarp) oro uostą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, nepatogiu laiku ir kt.
Jei Kauno oro uostas taps lietuvos piliečių kelionių vartais emigracijai (o panašu, kad dabar nemaža dalis tokių keleivių ir yra), tai po kurio laiko keleivių srautai smarkiai kris...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeaplenks. Ne visada pigesnis skrydžio bilietas yra pagrindinis motyvas pasirinkti skrydį. Kelione (skrydis + kitos išlaidos) gali būti pasipildyti papildomomis išlaidomis keliaujant į (iš ar tarp) oro uostą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, nepatogiu laiku ir kt.
Jei Kauno oro uostas taps lietuvos piliečių kelionių vartais emigracijai (o panašu, kad dabar nemaža dalis tokių keleivių ir yra), tai po kurio laiko keleivių srautai smarkiai kris...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei Kauno oro uostas taps lietuvos piliečių kelionių vartais emigracijai (o panašu, kad dabar nemaža dalis tokių keleivių ir yra), tai po kurio laiko keleivių srautai smarkiai kris...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąPatogumas dalykas sąlyginis. Kadangi techniškai pakankamai logiškai atrodo projektas nutiesti atšaką geležinkelio iki KUN (ten kilometras - du), tuomet, modernizavus geležinkelius, kelionė iš Vilniaus traukinių stoties iki KUN tetruks valandą. O tai yra normali kelionės trukmė Londone, Vienoje, kituose miestuose. Priprasime ir mes. Kita vertus, nereikia pamiršti, jog ne vien vilniečiai skraido lėktuvais ir KUN yra patogesnis visai likusiai Lietuvai, taip pat ir Šiaurės rytų Lenkijai. Tad manau mąstant strategiškai nebūtų labai sunku ar brangu paversti KUN pagrindiniu šalies oro uostu. Tik kad su tuo mąstymu...
Taip, sunku ir brangu KUN paversti pagrindiniu oro uostu. Ir ar to reikia? Sostinė yra sostinė. Latvija ir Estija turi po vieną tarptautinį oro uostą ir nesiparina (Liepoja, Ventspilis). O juk Ryga ir Talinas yra dar labiau valstybių pakraščiuose nei Vilnius.
Lenkų mentalitetas kitas ir į Litwą jie nevažiuos skristi į Vakarus.
Beje, visus 12 Lenkijos tarptautinių oro uostų valdo viena valstybinė bendrovė.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet juk ir emigrantai bent retkarčiais grįžta į savo gimtinę, o ir jų likę namuose giminaičiai kartais aplanko išvykusiuosius. Prisiminiau, kad mano močiutės pusseserės tėvai emigravo į JAV keli metai iki karo. Dabar tai pusseserei >80 metų, bet sugebėjo iš Pensilvanijos (su persėdimu Londone) atskristi į Kauną (nes tarpukariu Kaunas buvo Lietuvos sostinė ir didžiausias miestas, todėl nenuostabu kad dauguma dar nenutautėjusių tarpukario ir pokario emigrantų save sieja būtent su šiuo miestu arba jo apylinkėmis). Ji yr jau garbaus amžiaus, ir nelabai gali sau leisti tokių kelionių ne dėl pinigų, o dėl sveikatos. Lyg tarp kitko pasvajojo, o kad jeigu būtų tiesioginis skrydis Filadelfija - Kaunas Va čia ir pagalvojau, kad vien Čikagoje gyvena per 10.000 'senųjų' emigrantų, antra tiek išvykusiųjų po 1990m. Nėra protinga neišnaudoti tokio ekonominio potencialo.
Gal vienas skrydis per savaitę ir pasiteisintų. Ne daugiau.
Comment
-
Lenkai vaziavo ir vaziuoja i Kauna skristi i vakarus, nuolat stovi lenkiskos masinos aiksteleje. Jau gelezinkelio atkarpa yra detaliajame plane numatyta nuo 26 tako puses ir ten tikrai tik pora km. VNO kolkas yra palaikomas dirbtinai pagrinde valdininkai skraido, jei EU apkarpys biski lesas del taupymo teks valdininkams skraidyt is Kauno. Visgi 1000Lt iki Briuselio nebe juokas. O paprasti vilnieciai, tie kuriu valstybe neremia senai skraido is Kauno ir nesuka galvos del tu 100Km visgi 72k keleiviu per menesi vien is Kauno KOU nesurinktu. O uz atlanto vienintele viltis jei Ryanair atidarys skrydzius is savo baziu ir ne kitaip.
Comment
-
Valdininkams bilietus parduoda turizmo agentūros, kurios laimi įstaigų konkursus.
Valdininkai savo įpročių nekeičia ir nekeis. Arba kelionės iki Kauno lėšas (kuras (juk VT valdininkai tikrai nesinaudos) plius parkavimas; Vilniuje juos paveža arba taksi važiuoja) ir atgal taip suskaičiuos, kad galiausiai brangiau gausis nei brangesniu skrydžiu iš (į) Vilnių.
Be to iš Vilniaus ar iš Kauno į Briuselį kaina skiriasi apie +/- 100 Lt.
Bialystoke bus pastatytas oro uostas vidaus skrydžiams. Taip kad į Varšuva bus galima nuskristi, o iš jos ir toliau.Paskutinis taisė Al1; 2010.06.05, 21:51.
Comment
-
Is Vilniaus ar Kauno kaina skiriasi +- 800Lt i Kauna atvaziuot pimyn atgal ~60Lt jei draugai neatveza Briuselyje taipogi panasiai be to skrydis tesioginis, laiko susitaupo. O Lenkai is Kauno ne del skrydzio i Varsuva vaziuoja o del skrydzio i vakaru europa ypac UK. Taigi jei pradeta bus taupyti biudzeto pinigus tikrai VNO apmirs jei neprisitrauks pigiu avialiniju.
Comment
-
Nėra tokių kainų. Kur jos? Pirma, valdininkai neperka bilietų paskutinių minučių pasiūlymų metu, neperka ir prieš kelis mėnėsius, akcijų negaudo. Antra, konkursą laimėjusios kompanijos paprastai suteikia nemažas nuolaidas, kartais iki penktadalio kainos. Gal ir daugiau, jei perkami bilietai ne vieno valdininko skrydžiui, o delegacijai.
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąLenkai vaziavo ir vaziuoja i Kauna skristi i vakarus, nuolat stovi lenkiskos masinos aiksteleje. Jau gelezinkelio atkarpa yra detaliajame plane numatyta nuo 26 tako puses ir ten tikrai tik pora km. VNO kolkas yra palaikomas dirbtinai pagrinde valdininkai skraido, jei EU apkarpys biski lesas del taupymo teks valdininkams skraidyt is Kauno. Visgi 1000Lt iki Briuselio nebe juokas. O paprasti vilnieciai, tie kuriu valstybe neremia senai skraido is Kauno ir nesuka galvos del tu 100Km visgi 72k keleiviu per menesi vien is Kauno KOU nesurinktu. O uz atlanto vienintele viltis jei Ryanair atidarys skrydzius is savo baziu ir ne kitaip.
Kažkaip kyšo "kaunietiškos" ausys dėl pastarosios minties. Tačiau, manau, VNO palaikomas dėl to, kad jame ir aplink jį jau yra suformuota infrastruktūra ir be paties oro uosto terminalo veikia daug kitų įmonių. Be to, ir be valdininkų ten yra kam skraidyt, patikėk Kiekvienas žiūri kas konkrečioj situacijoj geriau t.y. kur pigiau išeina. Beje, kol skraidė Airbaltic'as iš Vilniaus Amsterdaman jokiu būdu neimdavau jokio Charleroi, Weeze, Bremen (nors pastarąjį, beje teko išbandyt). Kodėl? Todėl, kad nusigavimas iki tų oro uostų suryja daug laiko, nervų ir kainuoja pakankamai nemažai. Kai vykau į Brėmena, tai DB traukinys užsidegė, laimei atkabino greit vagoną reikiamą ir nušvilpė, kitas traukinys palaukė ir galiausiai atvykom dar laiku.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Vėl bobučių lygio paistalai? Gal NAVY dabar ir įvardink kada ir kam buvo skirti tie pinigai? Kiek žinau, jie niekam nebuvo paskirti, paskutiniu metu svarstoma juos išleisti reklamai. O dabar pagalvokit apie tai, kad ryanair KUN beveik jokių mokesčių nemoka ir čia vėl reklamai pažadėtos įvairių institucijų lėšos. Tai kas čia pas mus dirbtinai palaikomas ir iš kurios pusės nelygios konkurencinės sąlygos, ir ką daktaras turėtų kažkur susikišti?
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąLenkai vaziavo ir vaziuoja i Kauna skristi i vakarus, nuolat stovi lenkiskos masinos aiksteleje. Jau gelezinkelio atkarpa yra detaliajame plane numatyta nuo 26 tako puses ir ten tikrai tik pora km. VNO kolkas yra palaikomas dirbtinai pagrinde valdininkai skraido, jei EU apkarpys biski lesas del taupymo teks valdininkams skraidyt is Kauno. Visgi 1000Lt iki Briuselio nebe juokas. O paprasti vilnieciai, tie kuriu valstybe neremia senai skraido is Kauno ir nesuka galvos del tu 100Km visgi 72k keleiviu per menesi vien is Kauno KOU nesurinktu. O uz atlanto vienintele viltis jei Ryanair atidarys skrydzius is savo baziu ir ne kitaip.KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąVėl bobučių lygio paistalai? Gal NAVY dabar ir įvardink kada ir kam buvo skirti tie pinigai? Kiek žinau, jie niekam nebuvo paskirti, paskutiniu metu svarstoma juos išleisti reklamai. O dabar pagalvokit apie tai, kad ryanair KUN beveik jokių mokesčių nemoka ir čia vėl reklamai pažadėtos įvairių institucijų lėšos. Tai kas čia pas mus dirbtinai palaikomas ir iš kurios pusės nelygios konkurencinės sąlygos, ir ką daktaras turėtų kažkur susikišti?
Comment
Comment