Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Aš visai nesupykčiau jei šitame žemėlapyje parašytų "Kaunas Vilnius" kaip kad rašo "Bratislava Vienna". Būtų vienam kitam turistui aiškiau.
    Įdomu , kad tai kažkodėl rūpi tik lietuviams. Pačiam Ryanair'ui panašu nerūpi
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė artexs Rodyti pranešimą
      Tai gali būt, kad šitą angarą ir turėjo omeny susisiekimo ministeriją, sakydama, kad "Šioje bazėje „Ryanair“ planuoja statyti angarą lėktuvams laikyti".
      Pasikartosiu: "angaras lėktuvams laikyti" yra Ryanair atveju nusišnekėjimas. Lėktuvus lauke laiko.
      kaip?

      Comment


        Dėkui. Matau kad tarp geltonu skrituliuku¹ liniju (direct flight) nėra, kaip ir nėra Rytu Europoje ne vieno kvadračiuko (hub'o).

        ¹ - patiko rusų žodelis - подхабник
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Parašė alm Rodyti pranešimą
          Pasikartosiu: "angaras lėktuvams laikyti" yra Ryanair atveju nusišnekėjimas. Lėktuvus lauke laiko.
          Nusiunčiau paklausimą į susisiekimo ministeriją dėl to angaro, žiūrėsim ką jie atsakys.

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Dėkui. Matau kad tarp geltonu skrituliuku¹ liniju (direct flight) nėra, kaip ir nėra Rytu Europoje ne vieno kvadračiuko (hub'o).

            ¹ - patiko rusų žodelis - подхабник
            Iš Beauvais (prie Paryžiaus, šiaip keista kad ten ne bazė), Torp (Oslo).
            O tas virsmas iš geltono skrituliuko į raudona kvadračiuką Kaune gali duot daugiau nei visos ministerinės turizmo strategijos, ko gero joms tai panašiai ir kainavo (kiek visos strategijos)
            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

            Comment


              Parašė artexs Rodyti pranešimą
              Prašau paaiškinkit šitą logiką, gal aš čia nieko nesuprantu
              Nereikia aklai tikėti kiekvienu parašytu žodžiu. Oficialiame Ryanair'o pranešime nė žodžio nėra apie angarą.

              Presently we have 3 facilities Dublin, Stansted and Glasgow Prestwick, due to the requirement for increased hangar capacity, Ryanair are in the process of choosing several sites throughout Europe to build hangars on a D&B process to fulfil this increase

              Kita vertus, neatmetu, kad perspektyvoje Ryanair lėktuvus aptarnaujanti įmonė Kaune atsiras.

              Comment


                Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                Iš Beauvais (prie Paryžiaus, šiaip keista kad ten ne bazė), Torp (Oslo).
                Iš Kauno skraidys į Oslo-Rygge, ne Oslo-Torp, jei čia apie tai.
                kaip?

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Dėkui. Matau kad tarp geltonu skrituliuku¹ liniju (direct flight) nėra, kaip ir nėra Rytu Europoje ne vieno kvadračiuko (hub'o).

                  ¹ - patiko rusų žodelis - подхабник
                  Taip ir yra, skraidoma iš hubo į hubą, arba iš hubo į "nehubą"
                  Anksčiau iš Kauno skraidė tik į hubus, dabar skrydžių geografija galės plėstis plačiau.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                    Iš Kauno skraidys į Oslo-Rygge, ne Oslo-Torp, jei čia apie tai.
                    ne, cia apie pastebejima kad tarp geltonu skrituliuku neskraido
                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Taip ir yra, skraidoma iš hubo į hubą, arba iš hubo į "nehubą"
                      Anksčiau iš Kauno skraidė tik į hubus, dabar skrydžių geografija galės plėstis plačiau.
                      is rygos i tampere skrenda abu ne hubai

                      Comment


                        Parašė John
                        Nuostabios naujienos. Kokia dabartinio terminalo talpa? Ar nereiks ta proga didinti esamo arba statyti naujo?
                        http://www.kaunasair.lt/index.php?la...ge=es_parama_5
                        Pastatytas keleivių terminalas. Tai kvadrato formos pastatas iš betono, stiklo ir metalo, kuriame per metus galima aptarnauti 800 tūkstančių keleivių.

                        Comment


                          Naujos bazės atidarymo Kaune proga „Ryanair” skelbia 1 mln. bilietų išpardavimą po 5 eurus kelionėms kovo mėnesį pirmadieniais, antradieniais ir trečiadieniais bet kuriuo iš 500 “Ryanair” maršrutų Europoje.

                          „Pasirinkdami „Ryanair” siūlomus bilietus žemiausiomis kainomis, be jokių kuro mokesčių, visais aštuoniolika maršrutų į Europą iš Kauno oro uosto, tarp kurių bus skrydžiai į Italiją, Ispaniją, Vokietiją ir daugelį kitų šalių, keleiviai turi galimybę duoti atkirtį ekonominei krizei
                          Va čia tai geras. Gaila, kad ne Kaune. SKrisčiau tikrai

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            As irgi manau kad nestatys, nebent uz svetimus pinigus. Apskritai kam angaras reikalingas? Sudetingam techaptarnavimui. Ar jie planuoja tai daryti Kaune?
                            Angaras skirtas saugiam lėktuvų bazavimui, o ne techniniam aptarnavimui Dabar Kaune Ryanair, kiek žinau, lėktuvų per naktį nelaiko, o esant angarui, būtų galima lėktuvus per naktį bazuoti Kaune.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė John
                              Nuostabios naujienos. Kokia dabartinio terminalo talpa? Ar nereiks ta proga didinti esamo arba statyti naujo?
                              Dabartinio talpa virš 1 mln. keleivių per metus, Kauno oro uostas pernai aptarnavo apie 400 tūkst., o šįmet planuoja aptarnauti 0,5 mln. keleivių
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Angaro(-u) statyba prasidėjo prieš metus, čia Kazimiero nuotrauka (2008 gruodis):
                                Atvaizdas
                                Kaz kaip man atrodo, ar nera ta vieta kartais dabar isasfaltuota?
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                  Va čia tai geras. Gaila, kad ne Kaune. SKrisčiau tikrai
                                  O as pigesniu ispardavimu laukiu, dabar net nesiruosiu moket po 5 eurus uz skrydi su Ryanair studentas ypac pagalvojus kad praeitais metais be keliones i USA, su Ryanair aplankiau Frankfurta (5 svarai mano brangiausias skrydis), Milana (1 svaras), Marseli (1 pensas), Dublina (1 pensas) ir pries prasidedant antram semestrui siais metais spejau pabut Barcelonoj (1 svaras)

                                  Siaip tikrai geros naujienos, su stopu bus tukstanciai pigiu bilietu i lietuva mums emigrantams aplankyt, taip ilgai laukiau kazkokio tokio momento bet net nenutuokiau, atrodo kad Ryanair dare ilga research Kaune bandydama ivariais kryptis, o pasitaigius progai ypac krizes metu, pats tas atidaryt Kaune baze.
                                  I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Angaras skirtas saugiam lėktuvų bazavimui, o ne techniniam aptarnavimui
                                    Kokiam dar bazavimui? Angarai skiriami dažniausiai techniniam lėktuvų aptarnavimui, kartais - ilgalaikiam stovėjimui. Manau, kad Ryanair tokios prabangos sau neleistų.

                                    Įvarinėti į angarą B737-800 keliom nakties valandom yra kvailystė, nebent labai rimtas gedimas. Juolab, kad dažniausiai techninio aptarnavimo angarai yra užimti taisomais orlaiviais.
                                    Paskutinis taisė Sula; 2010.02.09, 18:11.

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Angaras skirtas saugiam lėktuvų bazavimui, o ne techniniam aptarnavimui Dabar Kaune Ryanair, kiek žinau, lėktuvų per naktį nelaiko, o esant angarui, būtų galima lėktuvus per naktį bazuoti Kaune.
                                      Angare, kaip ir garažė, galima daryti viską- laikyti, remontuoti, saugoti ir t.t. Tačiau, kaip čia jau ne kartą kažkas minėjo, Ryanair nesaugo lėktuvų angaruose, nes paprasčiausiai nėra dėl ko jų tenais laikyti, o ypač Ryanairui, kuris taupo ant kiekvieno šūdniekio. Angarai reikalingi techniniam aptarnavimui, o ne lėktuvų saugojimui ar laikymui.

                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      Dabartinio talpa virš 1 mln. keleivių per metus, Kauno oro uostas pernai aptarnavo apie 400 tūkst., o šįmet planuoja aptarnauti 0,5 mln. keleivių
                                      Na, Kauno oro uostas nurodo, kad gali aptarnauti iki 800K keleivių, o ir šių metų planai po šitos naujienos neabejotinai keičiasi.

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Angaras skirtas saugiam lėktuvų bazavimui, o ne techniniam aptarnavimui Dabar Kaune Ryanair, kiek žinau, lėktuvų per naktį nelaiko, o esant angarui, būtų galima lėktuvus per naktį bazuoti Kaune.
                                        Čiukčia ne skaitytojas, čiukčia rašytojas. Trečią kartą - lėktuvų laikymui angarų nereikia. Nuvažiuok kada naktį į kokį oro uostą.

                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Dabartinio talpa virš 1 mln. keleivių per metus, Kauno oro uostas pernai aptarnavo apie 400 tūkst., o šįmet planuoja aptarnauti 0,5 mln. keleivių
                                        Vėlgi, tikslūs skaičiai jau buvo rašyti. 456698 man į didesnį skaičių nei 400 tūkst. apvalinasi (statistika oro uosto puslapyje).
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                          Na, Kauno oro uostas nurodo, kad gali aptarnauti iki 800K keleivių, o ir šių metų planai po šitos naujienos neabejotinai keičiasi.
                                          O apskritai talpa yra dydis toks sąlyginis - labiau riboja kiek vienu metu galima keleivių ir lėktuvų aptarnauti. Baziniame oro uoste skrydžiai labiau pasiskirsto per visą dieną (skraidoma nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro), tai neatrodo, kad būtų didelės problemos su išaugusiu srautu. Nebent pagal tvarkaraštį pasitaikys tuo pat metu abu savi lėktuvai ir pora atskridusių ir visi į Šengeną arba ne Šengeną - tada būtų jau kiek nemaloniau.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X