Parašė alm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąTai gali būt, kad šitą angarą ir turėjo omeny susisiekimo ministeriją, sakydama, kad "Šioje bazėje „Ryanair“ planuoja statyti angarą lėktuvams laikyti".kaip?
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąRaudoni kvadračiukai:
http://www.ryanair.com/en/cheap-flight-destinations
¹ - patiko rusų žodelis - подхабникEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąPasikartosiu: "angaras lėktuvams laikyti" yra Ryanair atveju nusišnekėjimas. Lėktuvus lauke laiko.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDėkui. Matau kad tarp geltonu skrituliuku¹ liniju (direct flight) nėra, kaip ir nėra Rytu Europoje ne vieno kvadračiuko (hub'o).
¹ - patiko rusų žodelis - подхабник
O tas virsmas iš geltono skrituliuko į raudona kvadračiuką Kaune gali duot daugiau nei visos ministerinės turizmo strategijos, ko gero joms tai panašiai ir kainavo (kiek visos strategijos)You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąPrašau paaiškinkit šitą logiką, gal aš čia nieko nesuprantu
Presently we have 3 facilities Dublin, Stansted and Glasgow Prestwick, due to the requirement for increased hangar capacity, Ryanair are in the process of choosing several sites throughout Europe to build hangars on a D&B process to fulfil this increase
Kita vertus, neatmetu, kad perspektyvoje Ryanair lėktuvus aptarnaujanti įmonė Kaune atsiras.
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąIš Beauvais (prie Paryžiaus, šiaip keista kad ten ne bazė), Torp (Oslo).kaip?
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDėkui. Matau kad tarp geltonu skrituliuku¹ liniju (direct flight) nėra, kaip ir nėra Rytu Europoje ne vieno kvadračiuko (hub'o).
¹ - patiko rusų žodelis - подхабник
Anksčiau iš Kauno skraidė tik į hubus, dabar skrydžių geografija galės plėstis plačiau.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąIš Kauno skraidys į Oslo-Rygge, ne Oslo-Torp, jei čia apie tai.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTaip ir yra, skraidoma iš hubo į hubą, arba iš hubo į "nehubą"
Anksčiau iš Kauno skraidė tik į hubus, dabar skrydžių geografija galės plėstis plačiau.
Comment
-
Parašė JohnNuostabios naujienos. Kokia dabartinio terminalo talpa? Ar nereiks ta proga didinti esamo arba statyti naujo?
Pastatytas keleivių terminalas. Tai kvadrato formos pastatas iš betono, stiklo ir metalo, kuriame per metus galima aptarnauti 800 tūkstančių keleivių.
Comment
-
Naujos bazės atidarymo Kaune proga „Ryanair” skelbia 1 mln. bilietų išpardavimą po 5 eurus kelionėms kovo mėnesį pirmadieniais, antradieniais ir trečiadieniais bet kuriuo iš 500 “Ryanair” maršrutų Europoje.
„Pasirinkdami „Ryanair” siūlomus bilietus žemiausiomis kainomis, be jokių kuro mokesčių, visais aštuoniolika maršrutų į Europą iš Kauno oro uosto, tarp kurių bus skrydžiai į Italiją, Ispaniją, Vokietiją ir daugelį kitų šalių, keleiviai turi galimybę duoti atkirtį ekonominei krizei
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAs irgi manau kad nestatys, nebent uz svetimus pinigus. Apskritai kam angaras reikalingas? Sudetingam techaptarnavimui. Ar jie planuoja tai daryti Kaune?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė JohnNuostabios naujienos. Kokia dabartinio terminalo talpa? Ar nereiks ta proga didinti esamo arba statyti naujo?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAngaro(-u) statyba prasidėjo prieš metus, čia Kazimiero nuotrauka (2008 gruodis):
Atvaizdas
Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąVa čia tai geras. Gaila, kad ne Kaune. SKrisčiau tikrai
Siaip tikrai geros naujienos, su stopu bus tukstanciai pigiu bilietu i lietuva mums emigrantams aplankyt, taip ilgai laukiau kazkokio tokio momento bet net nenutuokiau, atrodo kad Ryanair dare ilga research Kaune bandydama ivariais kryptis, o pasitaigius progai ypac krizes metu, pats tas atidaryt Kaune baze.I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAngaras skirtas saugiam lėktuvų bazavimui, o ne techniniam aptarnavimui
Įvarinėti į angarą B737-800 keliom nakties valandom yra kvailystė, nebent labai rimtas gedimas. Juolab, kad dažniausiai techninio aptarnavimo angarai yra užimti taisomais orlaiviais.Paskutinis taisė Sula; 2010.02.09, 18:11.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAngaras skirtas saugiam lėktuvų bazavimui, o ne techniniam aptarnavimui Dabar Kaune Ryanair, kiek žinau, lėktuvų per naktį nelaiko, o esant angarui, būtų galima lėktuvus per naktį bazuoti Kaune.
Parašė amiko Rodyti pranešimąDabartinio talpa virš 1 mln. keleivių per metus, Kauno oro uostas pernai aptarnavo apie 400 tūkst., o šįmet planuoja aptarnauti 0,5 mln. keleivių
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAngaras skirtas saugiam lėktuvų bazavimui, o ne techniniam aptarnavimui Dabar Kaune Ryanair, kiek žinau, lėktuvų per naktį nelaiko, o esant angarui, būtų galima lėktuvus per naktį bazuoti Kaune.
Parašė amiko Rodyti pranešimąDabartinio talpa virš 1 mln. keleivių per metus, Kauno oro uostas pernai aptarnavo apie 400 tūkst., o šįmet planuoja aptarnauti 0,5 mln. keleiviųkaip?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa, Kauno oro uostas nurodo, kad gali aptarnauti iki 800K keleivių, o ir šių metų planai po šitos naujienos neabejotinai keičiasi.kaip?
Comment
Comment