Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Aš sakiau, kad atsakyti reikia kultūringai ir protingai kaip dera merui.

    Buvęs parlamentaras kalbėjo apie aviacijos plėtrą, o ne regionų vystymą. Vilniaus ir Kauno oro uostai šiuo metu turi skirtingą reikšmę, tai ir dėmesnio sulaukia atitinkamai. Argi tai nenatūralu? Kai Kauno oro uostas taps pagrindiniu šalies oro uostu, tuomet bus atvirkščiai.
    Vilniaus ir Palangos oro uostai turi dar skirtingesne reiksme nei Vilniaus ir Kauno. Jei tavo logika butu teisinga tai pirmiausia siulytu "uzsaldyti" Palangos, tada tik Kauno. Kadangi taip nera - tai yra akivazidus VNO konkurentu salinimas. Tai yra tradicinis Vilniaus gyvenimas kitu menkinimo saskaita

    Comment


      Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
      Kalbu apie išskrendančius, bet paskutiniu metu daugėt pradėjo
      tiesiog sakei "visi tranzitiniai, buvo keletas vietiniu". Nebent vietiniai turejai mintyje latvius. Pagalvojau, apie lietuvius kalbi (visgi KUN tema)

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Vilniaus ir Palangos oro uostai turi dar skirtingesne reiksme nei Vilniaus ir Kauno. Jei tavo logika butu teisinga tai pirmiausia siulytu "uzsaldyti" Palangos, tada tik Kauno.
        Šitam sakiny nėra logikos
        Kadangi taip nera - tai yra akivazidus VNO konkurentu salinimas.
        Aš visiškai nesutinku su tokiais Degučio žodžiais, ir manau kad tai nevykę vieši pasvarstymai apie aviacijos problemas Lietuvoje, bet niekaip neįžvelgiu VNO bandymo susidoroti su konkurentais ir nelabai suprantu kur jūs jį įžvelgiat?
        Tai yra tradicinis Vilniaus gyvenimas kitu menkinimo saskaita
        Ko gero tradicinis jei kiekvieną tokį Degučio (beja jis gimęs Kaune), kukučio ar kokio kitokio kašučio iš Krekenavos jums nepatinkantį pasisakymą jūs priimate kaip Vilniaus miesto kitų menkinimą.
        Paskutinis taisė deep'as; 2009.06.11, 18:44.

        Comment


          Manau jau šimtą kartų buvo diskutuota, rašyta apie tą patį ir turbūt dar daug kartų bus diskutuojama ta pačia tema. Vienintelis variantas, kurį aš matau - tiesti greito geležinkelio liniją (tarkim ~200km/h) iš Vilniaus iki Kauno oro uosto, o tada daryti jį pagrindiniu. Kitų tinkamų variantų asmeniškai nematau. Tačiau realiai niekas nieko net neplanuoja, o ir šiaip tokie dalykai greitai nesidaro.

          Comment


            Geležinkelis reikalingas tik Susisiekimo ministerijai, nes tai didelės įsisavinamos lėšos. Galima pagalvoti, kad Kauno oro uosto ekspresai perpildyti važinėja. Nėra Lietuvoje tiek gyventojų, tokių atstumų, kad geležinkeliai būtų efektyvūs. O ir ne tam jie buvo tiesiami.
            Regionų plėtra labiausiai rūpinasi latviai Dabar, kai atsirado tiesioginiai skrydžiai tinkami verslui, Klaipėda ir Kaunas pasiekiami taip pat, kaip ir Vilnius.

            Comment


              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
              Šitam sakiny nėra logikos
              Yra pilna logika. Tu teigi, kad Vilniaus oro uostas svarbesnis nei Kauno, todel cia viskas normalu. O kodel tada siuloma uzdaryti butent Kauno, o ne Palangos oro uosta? Juk jis dar maziau svarbus nei Kauno. Tai yra jei tavo logika butu teisinga tai Kaunas tikrai nebutu pirmasis siulomu uzsaldyti sarase.
              Tuo tarpu jei mano logika teisinga - tai siuloma uzsaldyti ta, kuris yra konkurentas VNO

              Comment


                Parašė 118 Rodyti pranešimą
                Geležinkelis reikalingas tik Susisiekimo ministerijai, nes tai didelės įsisavinamos lėšos. Galima pagalvoti, kad Kauno oro uosto ekspresai perpildyti važinėja. Nėra Lietuvoje tiek gyventojų, tokių atstumų, kad geležinkeliai būtų efektyvūs. O ir ne tam jie buvo tiesiami. Regionų plėtra labiausiai rūpinasi latviai Dabar, kai atsirado tiesioginiai skrydžiai tinkami verslui, Klaipėda ir Kaunas pasiekiami taip pat, kaip ir Vilnius.
                Visi trys miestai yra puikiai pasiekiami tiesioginiais skrydžiais tinkamais verslui, yra ekspresai į Kauno oro uostą... Geležinkelis neskirtas keleivių pervežimams, o be to jis išvis reikalingas tik Susisiekimo ministerijai... Puiku, kaip ir nieko netrūksta...

                Comment


                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  Nesutiksiu Vienas oro uostas Elektrėnuose nebūtų buvęs didesnis konkurentas Rygai nei Vilniaus ir Kauno oro uostai kartu sudėjus.
                  Nebent įsivaizduoji, kad būtų geriau, jei Ryanair nebūtų Lietuvoje visai (su kuo irgi nesutikčiau).
                  Neįkirtau, ką norėjai pasakyti, bet nuotaiką supratau...
                  Tai kokio velnio Ryanair skraido į Rygą?

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    Visi trys miestai yra puikiai pasiekiami tiesioginiais skrydžiais tinkamais verslui, yra ekspresai į Kauno oro uostą... Geležinkelis neskirtas keleivių pervežimams, o be to jis išvis reikalingas tik Susisiekimo ministerijai... Puiku, kaip ir nieko netrūksta...
                    Manau, kad tuo iki šiolei ir buvo vadovautasi

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Neįkirtau, ką norėjai pasakyti, bet nuotaiką supratau...
                      Tai kokio velnio Ryanair skraido į Rygą?
                      Norėjau pasakyti, kad Vilniaus oro uoste bazinei aviakompanijai tik lengviau, kad Ryanairas atskiram oro uoste Kaune, o ne į tą patį skraido kaip Rygoje.

                      Ir kad naujo uosto statymas prie Elektrėnų nelabai įtakotų konkurencingumo su Ryga - nes problemos buvo ne oro uosto vieta ar tako apribojimai, o jo vadovai ir aviakompanijų darbai.

                      Tačiau "nacionaliniam vežėjui" būtų geriau jei Ryanair Lietuvoje kartu su Kauno oro uostu nebūtų visai. Bet tai būtų labai blogai keleviams ir šiek tiek blogai ekonomikai. Ir tam labai nepritarčiau.

                      Apskritai mano nuomone labai nieko keisti nereikia. Pagrindinio oro uosto perkėlimas į Kauną irgi nieko neišspręstų konkurencingumo prasme (tik sumažintų triukšmą Vilniaus gyventojams). Pagal tai kaip dabar viskas vystosi transatlantinių skrydžių aplinkinėse šalyse greičiau neliks visai nei kad jie atsiras iš Lietuvos (Malev per Atlantą jau nebeskraido, LOT ateitis irgi nėra aiški).
                      Paskutinis taisė alm; 2009.06.11, 22:06.
                      kaip?

                      Comment


                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                        Norėjau pasakyti, kad Vilniaus oro uoste bazinei aviakompanijai tik lengviau, kad Ryanairas atskiram oro uoste Kaune, o ne į tą patį skraido kaip Rygoje.

                        Ir kad naujo uosto statymas prie Elektrėnų nelabai įtakotų konkurencingumo su Ryga - nes problemos buvo ne oro uosto vieta ar tako apribojimai, o jo vadovai ir aviakompanijų darbai.

                        Tačiau "nacionaliniam vežėjui" būtų geriau jei Ryanair Lietuvoje kartu su Kauno oro uostu nebūtų visai. Bet tai būtų labai blogai keleviams ir šiek tiek blogai ekonomikai. Ir tam labai nepritarčiau.

                        Apskritai mano nuomone labai nieko keisti nereikia. Pagrindinio oro uosto perkėlimas į Kauną irgi nieko neišspręstų konkurencingumo prasme..
                        Na dabar sutinku su išsakytom mintim. Manau, kad KUN ir VNO valdymas turi būti koordinuojamas ir derinamas, panašiai kaip po kelis oro uostus turinčiuose didmiesčiuose. Tas nesveikas vidinis karas turi būti nutrauktas. Būtų idealu turėti gerą susisiekimą tarp jų.

                        Comment


                          Aš tai už tris Lietuvoje veikiančius oro uostus, galbūt jų veikla turėtų būti koordinuojama. Tai galimybė keleiviui skristi ir pigiau ir patogiau. Ir manau, kad nieko baisaus, kad atskirai paėmus Lietuvos oro uostų rodiklius jie neatrodo taip gerai, kaip Rygos.

                          Comment


                            Parašė nagi Rodyti pranešimą
                            Aš tai už tris Lietuvoje veikiančius oro uostus...
                            Ju yra keturi.

                            Comment


                              /\ turbūt žmogus turėjo omeny keleivinius oro uostus

                              Comment


                                Bendras oro uostų valdymas turi ir pliusų, ir minusų. Jei tai būtų tikrai objektyvus ir geranoriškas procesas, tuomet taip, bet tai gali būti panaudojama dirbtinai gerinant vieniems sąlygas, o kitiems prastinant. Turėtų būti kažkokia direktorių taryba, absoliučiai lygiaverčiai atstovaujanti visus bendrai valdomus oro uostus.

                                Comment


                                  Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                  /\ turbūt žmogus turėjo omeny keleivinius oro uostus
                                  Šiaulių oro uostas aptarnauja ir keleivinius lėktuvus, bet tik čarterinius. Skrydžių pagal tvarkaraštį jame nėra.

                                  Comment


                                    /\ apie tai aš ir kalbu

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Šiaulių oro uostas aptarnauja ir keleivinius lėktuvus, bet tik čarterinius. Skrydžių pagal tvarkaraštį jame nėra.
                                      Ką reiškia čarterinis?
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Ką reiškia čarterinis?
                                        ne periodinis, be grafiko, o pagal uzsakyma atskrides

                                        Comment


                                          Mažas pozityvas.
                                          http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...tadieni-225964

                                          Comment

                                          Working...
                                          X