Nu liaudis, jau krypstat nuo temos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąNebus naujų kompanijų, tai ir liksim su airbaltic - Ryga reisu. Tačiau bėda tame, kad vos tik atsiras kažkokios naujos kompanijos, kad ir ne lietuviškos, tuoj pat ir airbaltic pradės atidarinėti reisus, ir vėl visus išvarys. Vienintelė išeitis - kažkas panašaus į lietuvišką airbaltic.
Airbaltic "apsimoka" skraidyti iš Lietuvos miestų tik tol kol ten yra konkurentų, o kai jų nebėra, jau "nebeapsimoka" ir jie palieka tik reisą per Rygą. Tai gali kartotis be galo, kol Lietuva nepadarys išvadų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTurbūt Žiemelio draugas būsi, jei tokiu tonu rašinėji.
Jeigu ką, tai Žiemelis ir jo metodai man nepatinka, bet lygiai taip pat nepatinka ir airbaltic.
Comment
-
Gal sakau sukurkim tema nauja "Tu kazkieno draugas" Nes beveik kiekvienoje temoje yra zinutes sakancios jog tu kazkam dirbi ar su kazkuo draugauji Nes dabar beveik visa 74 skiltis yra uztersta nesamoningom zinutem kuriu autoriai pykstasi nes kazkas yra kazko draugas- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąO tamsta tai panašu, kad būsite airbaltic atstovas. Apie kokią lygiavertę konkurenciją galima kalbėti tarp privačios kompanijos ir kompanijos kuri remiama valstybės? Plius dar kai situacija pačioje Lietuvoje buvo tragiška.
Jeigu ką, tai Žiemelis ir jo metodai man nepatinka, bet lygiai taip pat nepatinka ir airbaltic.
Ir tai, jog Latvijos ministras, spręsdavęs dotacijų dydį, iš esmės ir išpirko airBalticą iš SAS rodo, jog turbūt eiliniai latviai taip pat nelabai pritarė tam konkurenciniam karui.
Nebūtų dotacijų, nebūtų airBaltico skydžių VNO-BRU, VNO-LGW, atėmusių pajamas iš flyLAL, būtų dar šiandien tiek flyLAL, tiek airBaltic. Tik įtariu... būtent airBaltic dabar susidurtų su problemomis, nes būtent Latvijos ekonomika per ketvirtį -20% padarė, o lietuviai ir toliau skraidytų flyLALu.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąO tamsta tai panašu, kad būsite airbaltic atstovas.
Parašė Meier Rodyti pranešimąDar norėčiau pridėti, jog tai dienai Latvijos valdžios veiksmai buvo nelegalūs. Taip, šiandien situacija pasikeitė, bet ar galima kaltinti Lietuvos valdžią, kad ši nesubsidijavo flyLALo nelegaliai vien todėl, kad tą patį darė airBaltic?
Parašė Meier Rodyti pranešimąIr tai, jog Latvijos ministras, spręsdavęs dotacijų dydį, iš esmės ir išpirko airBalticą iš SAS rodo, jog turbūt eiliniai latviai taip pat nelabai pritarė tam konkurenciniam karui.
Parašė Meier Rodyti pranešimąNebūtų dotacijų, nebūtų airBaltico skydžių VNO-BRU, VNO-LGW, atėmusių pajamas iš flyLAL, būtų dar šiandien tiek flyLAL, tiek airBaltic. Tik įtariu... būtent airBaltic dabar susidurtų su problemomis, nes būtent Latvijos ekonomika per ketvirtį -20% padarė, o lietuviai ir toliau skraidytų flyLALu.
Dar dėl kainų karo. Visus tuos metus iš Rygos Airbaltic'u skrist būdavo pigiau nei iš Vilniaus. Tikrai nepasakyčiau, kad jie Vilniuje laikė mažesnes kainas nei Rygoje. Aišku tikslios statistikos neturiu, tai tik mano įspūdis. Bet iš Rygos skrisdavau dažniau nei iš Vilniaus, nors iki jos pavažiuot dar papildomos išlaidos (ir 2 val. kelionės laiko skirtumo nuo mano namų).kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąDėl nelegalumo nesutinku. Rygoje dotacijų nebuvo, buvo didelė nuolaida nuo srauto. Visai kaip ir Kauno oro uoste. Charleroi atveju buvo tiesioginės išmokos. Ne tas pats iš tikrųjų. O jei labai priekabiai žiūrėt pinigų iš valstybės įvairiais užslėptais būdais ir Lufthansa, ir Lot, ir Austrian gauna. Bet manau verta baigt ginčytis šia tema, akivaizdu, kad liksime prie savo nuomonių
airBaltic Rygos oro uoste turėjo 90% nuolaidą. Tol, kol turėsiu sveiko proto, niekas neįtikins manęs, jog masto ekonomija aptarnauti daugiau keleivių vežančią kompaniją oro uostui gali taip atpiginti savikainą. Tuo pačiu reikia pažymėti, jog buvo uždėtas didžiulis entry-barrier kitoms kompanijoms ateiti į Rygą ir plius buvo suteiktas didelis pranašumas airBalticui konkuruojant su flyLAL. Akivaizdu, jog Rygos oro uostas išsilaikė iš kitų kompanijų ir taip subsidijavo airBaltic (taip vadinamas cross subsidijavimas), o geriausiai atsakymą ar tai subsidija atsako tokia situacija: įsivaizduokite Rygos oro uostą ir jame vienintelę kompaniją airBaltic, skraidančią su 90% nuolaida. Kaip manote, kiek milijonų nuostolių kasmet įvaldytų Rygos oro uostas? O gal jis tiek efektyvesnis už bet kurį kitą oro uostą regione ir vistiek išsilaikytų "panuliam"?
Ir visgi, kalbant apie blogietį Šleserį, didžiausios blogybės buvo nelankstus M. Ivanausko darbas bei visa Lietuvos Susisiekimo visuomenės poza tuo metu, kai airBalticas žudė flyLALą. Nereikėjo subsidijų, tuo metu vien užstoto flyLALą būtų buvę daug. Deja, visi buvo ereliai, nes tikėjo, jog vietoj flyLALo atsiras ne ką blogesnė alternatyva - matom, kaip KLM, British Airways, AirFrance, Aeroflot veržiasi čia skraidyti...
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąairBaltic Rygos oro uoste turėjo 90% nuolaidą. Tol, kol turėsiu sveiko proto, niekas neįtikins manęs, jog masto ekonomija aptarnauti daugiau keleivių vežančią kompaniją oro uostui gali taip atpiginti savikainą. Tuo pačiu reikia pažymėti, jog buvo uždėtas didžiulis entry-barrier kitoms kompanijoms ateiti į Rygą ir plius buvo suteiktas didelis pranašumas airBalticui konkuruojant su flyLAL. Akivaizdu, jog Rygos oro uostas išsilaikė iš kitų kompanijų ir taip subsidijavo airBaltic (taip vadinamas cross subsidijavimas), o geriausiai atsakymą ar tai subsidija atsako tokia situacija: įsivaizduokite Rygos oro uostą ir jame vienintelę kompaniją airBaltic, skraidančią su 90% nuolaida. Kaip manote, kiek milijonų nuostolių kasmet įvaldytų Rygos oro uostas? O gal jis tiek efektyvesnis už bet kurį kitą oro uostą regione ir vistiek išsilaikytų "panuliam"?
Beje, kiek dabar Kaune mokės Airbaltic?
Parašė Meier Rodyti pranešimąIr visgi, kalbant apie blogietį Šleserį, didžiausios blogybės buvo nelankstus M. Ivanausko darbas bei visa Lietuvos Susisiekimo visuomenės poza tuo metu, kai airBalticas žudė flyLALą. Nereikėjo subsidijų, tuo metu vien užstoto flyLALą būtų buvę daug. Deja, visi buvo ereliai, nes tikėjo, jog vietoj flyLALo atsiras ne ką blogesnė alternatyva - matom, kaip KLM, British Airways, AirFrance, Aeroflot veržiasi čia skraidyti...kaip?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąka turi mintyje?kaip?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąOHO. Kodel butent i dublina tokia kaina (kelis kart brangiau nei i UK)?You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Kaip skelbia Ryanair http://www.ryanair.com/site/EN/news....=gen-en-140509
Patys sumažino skrydžių skaičių, iš Lietuvos ir Latvijos beveik dvigubai ir kaltina Airijos vyriausybę, kad sumažėjo atskrendančių į Airiją. Skrydžių į Airiją palyginus su pernai tur būt sumažejo trigubai (neprisimenu kiek buvo iš Vilniaus). Tris kart ir kainos pakilo... Šiemet reikėjo nupirkti bilietų į Airiją, tai pirkau per Londoną ir per Varšuvą su Wizz, nes tiesioginis, pigus ir galima atvežimą suderinti su apsipirkimu .
Comment
-
Parašė 118 Rodyti pranešimąKaip skelbia Ryanair http://www.ryanair.com/site/EN/news....=gen-en-140509
Patys sumažino skrydžių skaičių, iš Lietuvos ir Latvijos beveik dvigubai ir kaltina Airijos vyriausybę, kad sumažėjo atskrendančių į Airiją. Skrydžių į Airiją palyginus su pernai tur būt sumažejo trigubai (neprisimenu kiek buvo iš Vilniaus). Tris kart ir kainos pakilo... Šiemet reikėjo nupirkti bilietų į Airiją, tai pirkau per Londoną ir per Varšuvą su Wizz, nes tiesioginis, pigus ir galima atvežimą suderinti su apsipirkimu .
http://www.ryanair.com/site/EN/news....=gen-en-120209
http://www.ryanair.com/site/EN/news....=gen-en-160309
Aš velkuosi nuo šitos kompanijos darbo metodų.Ir dar jie turi pastovų augimą net ir šiuo metu,kai pas visus keleivių srautas krenta.
Comment
-
http://www.tid.lt/lt/
2009-05-26
Pasirašyta sutartis su Kauno oro uostu
2009 m. gegužės 21 d. pasirašyta finansavimo ir administravimo sutartis su VĮ „Kauno aerouostas“. Skirtas finansavimas 46 406 973,58 Lt. Apie projektą - http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...=21341&pgsz=10
Comment
-
Projekto aprašymas:
Pagrindinis projekto tikslas - prisidėti prie oro uostų ir oro eismo paslaugų infrastruktūros tobulinimo, integruojantis į transeuropinių transporto tinklų sistemą. Šio tikslo pasiekimas optimizuotų Kauno oro uosto infrastruktūrą, padintų pralaidumą aptarnaujant keleivius bei leistų pilnai įgyvendinti Šengeno reikalavimus, dėl išorės ir vidaus sienų keleivių srautų atskyrimo. Įgyvendinant šį projektą Kauno oro uoste greta senojo keleivių terminalo bus pastatytas naujas 7380 kv. metrų ploto naujas keleivių terminalas su pilnai įrengtomis darbo vietomis ir bagažo aptarnavimo sistema. Tai yra infrastruktūros optimizavimo projektas, kurio VĮ "Kauno aerouostas" be ES Sanglaudos fondo paramos savarankiškai įgyvendinti negalėtų. Neįgyvendinus šio projekto, Kauno oro uostas negalėtų aptarnauti dviejų keleivių srautų vienu metu, todėl gali prarasti dalį skrydžių ir keleivių bei prarasti tarptautinio oro uosto statusą. Projektas „Tarptautinio Kauno oro uosto keleivių terminalo išplėtimas – pritaikymas Šengeno reikalavimams“ prisideda prie nacionalinių strateginių dokumentų įgyvendinimo, kadangi atitinka Ilgalaikės (iki 2025 metų) Lietuvos transporto sistemos plėtros strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. birželio 23 d. nutarimu Nr. 692 nuostatas. Terminalo statyba atitinka minėto dokumento 64.1 punkte nurodytus uždavinius ir 67.3-67.4 punktuose nurodytas priemones. Terminalo modernizavimas ir jo pritaikymas Šengeno reikalavimams yra įtrauktas į Ilgalaikės (iki 2025) Lietuvos transporto plėtros strategijos priedo infrastruktūros modernizavimo darbų „Kiti projektai“ projektų sąrašą, kuris patvirtintas LR susisiekimo ministro 2008 m. liepos 28 d. įsakymu Nr.3-285. Projektas bus finansuojamos tik iš ES Sanglaudos fondų ir valstybės biudžeto lėšų. Iš kitų ES paramos fondų šio projekto įgyvendinimui finansavimas skiriamas nebus.
http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...=21341&pgsz=10Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąProjekto aprašymas:
Pagrindinis projekto tikslas - prisidėti prie oro uostų ir oro eismo paslaugų infrastruktūros tobulinimo, integruojantis į transeuropinių transporto tinklų sistemą. Šio tikslo pasiekimas optimizuotų Kauno oro uosto infrastruktūrą, padintų pralaidumą aptarnaujant keleivius bei leistų pilnai įgyvendinti Šengeno reikalavimus, dėl išorės ir vidaus sienų keleivių srautų atskyrimo.
http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...=21341&pgsz=10
Ar pastatys tranzitinę salę, kad be ES vizos atskridęs keleivis iš Rusijos, galėtų persėsti į lėktuvą skrendantį į JAV?
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąBus pleciamas naujasis terminalas, nes jis pritaikytas tik nesengenui, o i sengena skrendama is senojo. tai vat norima visus skrydzius vygdyti is vieno terminalo.
Comment
Comment