Parašė kaskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąBet jau turejo pirktis bilieta tam skrydziui po 8h? O kur jis skrido?kaip?
Comment
-
Smagi ir gal kai kuriems aktuali naujiena
Iš Klaipėdos į Kauno oro uostą nuo birželio 1 dienos važinės specialus autobusas
Keleivių apklausos parodė, kad apie 30 procentų Kauno oro uostu besinaudojančių keleivių atvyksta iš Klaipėdos. 84 procentai Kauno oro uoste apklaustų klaipėdiečių patvirtino norintys, kad Klaipėdos miestas ir Kauno oro uostas būtų sujungti specialiu, su skrydžių tvarkaraščiu suderintu, ekspreso reisu.
Nuo birželio 1 dienos specialus autobusas iš Klaipėdos prekybos centro „Akropolis“ važiuos į Kauno oro uostą. Keleiviai bus vežami 18 vietų mikroautobusu.
Praėjusių metų pabaigoje toks pat reisas sujungė Kauno oro uostą su Vilniaus centru.
Kaunodiena.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąMan asmeniškai irgi tai atrodo kaip nesąmonė ir viena iš žmogaus žeminimo formų (norėk pirkt, skubėk, grūskis naktį akropolin, stovėk eilėse, stumdykis...). Juk vienaip ar kitaip tuos bilietus išpirktų tuoj pat ir be nakties.
Anaiptol nelaikau savęs neišsilavinusiu.
Be tokio aziotazo pirktu tik tas nupigintas prekes ,kurios reikalingos,o ne viska is eiles. Konkretus butu pavyzdys apie kompiuteriu ispardavimus. Jei jie butu tiesiog nupiginti,tu ateitum ir rinktumeis ,kurio geresne komplektacija i koki pasenusi modeli su maziau visokiu pribambasu jau nebenoretum ziureti ir pan. O sukelus tokius aziotazus per ispardavimus -perkami bus visi komp is eiles ,neziurint i nieka. Tai yra toks savotiskas pirkeju apgaudinejimas,todel juo ir uzsiima maxima.
Vakaruose retesni tokie atvejai. Ten paprastai skelbiamas nupiginimas ar ispardavimas ir dirbama normaliai,diena.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKeleivių apklausos parodė, kad apie 30 procentų Kauno oro uostu besinaudojančių keleivių atvyksta iš Klaipėdos.
Comment
-
Kaip įrodysi? Vien pasakymas, kad 30 proc. besinaudojančių oro uostu atvyksta iš Klaipėdos nėra loginė klaida. Tai nebent tik fakto klaida, jei ji neatitinka realybės. Kadangi sakinys "apie 30 procentų Kauno oro uostu besinaudojančių keleivių atvyksta iš Klaipėdos." yra logiškas ir suprantamas, tai jame nėra loginės klaidos. Pats klysti. Tai netikslumas, o ne logika. Taigi nebent fakto klaida. Be to, paminėta, kad anot apklausos... Vadinasi, ir taip reikėtų suprasti, jog tie 30 proc. nėra skaičiuoti nuo absoliučiai oro uosto klientų... Sakinys problematiškas tuo, kad nėra tiksliai suregztas. Turint omenyje, kad žurnalistai per parą turi parašyti daug straipsnių, todėl tokie dalykai visiškai nestebina ir jiems didelio dėmesio nebeskiriu, nes atsibodo.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.05.18, 22:18.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Jo fakto klaida, ne logine. Arba formuluotes klaida. Pagal ju pasakyma - 30% kelieviu oro uoste yra zmones atvyke is Klaipedos. Tuo tarpu is tiesu tai reiskia visai kita:
Apklausa buvo is kur atvykstate ir nurodyti kazkiek miestu, dabar kiek pamenu neitraukiant ne tik Kauno, bet ir Vilniaus (matyt del to, kad is ten jau vaziuoja transportas)
Comment
-
Pakilimas is Kauno oro uosto
http://www.youtube.com/watch?v=BSc0lfoE16IDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Š. m. birželio 4 d. aviakompanija “airBaltic” pradeda tiesioginius skrydžius iš Kauno oro uosto į Rygą.
Šia proga „airBaltic” ir Kauno oro uostas kviečia Jus į naujo skrydžio atidarymo renginį, kuris vyks š.m. birželio 4 d., 12:15 val. Kauno oro uosto išvykimo salėje (3 aukšte).
Renginio trukmė 1 valanda.
Renginio metu sveikinamąjį žodį tars Kauno oro uosto direktorius Arijandas Šliupas, naujus skrydžius pristatys “airBaltic” viceprezidentas ir generalinis direktorius Lietuvoje Tadas Vizgirda.
Renginio metu vyks loterija, kurioje bus galima laimėti „airBaltic“ skrydį dviems asmenims.
Žiniasklaidos atstovams bus suteikta galimybė fotografuoti bei filmuoti atvykstantį pirmąjį airBaltic lėktuvą Kauno oro uosto perone. Numatomas lėktuvo atvykimas 12:20, todėl prašome Jūsų atvykti 12val.
Maloniai prašome patvirtinti savo dalyvavimą elektroniniu paštu karolis@kun.lt arba telefonu +370 614 57738.
Dėl smulkesnės informacijos teirautis:
Karolis Čepukas
Pardavimų ir rinkodaros vadybininkas
VĮ "Kauno aerouostas”
Kauno raj., LT-54460,
Lietuva
Tel. +370 37 399 363
Faks. +370 37 399 350
Mob. +370 614 57738
Šaltinis Kauno apskrities viešojo transporto tinklapisPaskutinis taisė Ametistas; 2009.05.25, 17:13.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąo maršruto uždarymas toks pat iškilmingas bus?
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKeistas tas AirBaltic. Lietuvoje, anot jų, kritiška ekonominė situacija (dar kritiškesnė nei Latvijoje ), o naujus maršrutus atidarinėja, ir dar ne į sostinę. Galutinis prikolas bus tiesioginiai aviareisai Palanga-Ryga ir Šiauliai-Ryga. Dar durniau nebent Palanga-Liepoja.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVilniaus oro uosto mokesčiai gerokai didesni nei Kauno. Todėl galima sakyti perėjo į Kauną. Bet vis tiek praras turėtą rinkos dalį.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVilniaus oro uosto mokesčiai gerokai didesni nei Kauno. Todėl galima sakyti perėjo į Kauną. Bet vis tiek praras turėtą rinkos dalį.
VNO - 45 Lt (www.vno.lt)
KUN - 40 Lt (www.kaunasair.lt)
Tūpimo rinkliava lėktuvui už toną:
VNO - 25 Lt
KUN - 52 Lt
Sakykime 737-500 su 140 keleivių:
VNO: 7 300 Lt
KUN: 7 680 Lt
Tai ir galvoju, kaip čia tas VNO su gerokai didesniais mokesčiais...
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąPerėjo? Tai kiek tiesioginių reisų iš Kauno atidarė, kurie buvo Vilniuje? Nei vieno, tik Ryga. O iš Vilniaus skrydžių į Rygą jie neuždarė (kur jie dėsis). Paprasčiausiai latviai su airbaltic gražiai visą Lietuvą patvarkė, dabar iš Palangos, Kauno ir Vilniaus nusiurbia keleivius į Rygą, o Lietuvos aviacija merdi. Tačiau kiek pastebėjau, lietuviams tai patinka, gali juos "daryti" per visus galus ir net viešai tyčiotis, o jie bus patenkinti.
I'm in!
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąKeleivio mokestis:
VNO - 45 Lt (www.vno.lt)
KUN - 40 Lt (www.kaunasair.lt)
Tūpimo rinkliava lėktuvui už toną:
VNO - 25 Lt
KUN - 52 Lt
Sakykime 737-500 su 140 keleivių:
VNO: 7 300 Lt
KUN: 7 680 Lt
Tai ir galvoju, kaip čia tas VNO su gerokai didesniais mokesčiais...
Comment
Comment