Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš naujojo terminalo vyksta visi planuoti, esantys tvarkaraštyje keleivių skrydžiai. Iš A vartų išvykstama į ne Šengeno šalis, iš B vartų - į Šengeno šalis.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      „Ryanair“ didina skrydžių skaičių iš Kauno į Britaniją

      www.DELFI.lt
      2009 kovo mėn. 31 d. 16:59

      Comment


        nieko naujo, jau pries kelis menesius buvo paskelbta.

        Comment


          Kas dar nematete, mano kelione is Airijos i Lietuva (Dublin - Kaunas) (Ryanair).
          Pirma dalis: http://www.youtube.com/watch?v=XEHh4...e=channel_page
          Antra dalis: http://www.youtube.com/watch?v=0_UiG...eature=channel
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
            Sausio 20 d. Kauno oro uoste įvyko ilgalaikės žemės nuomos aukcionas - orlaivių techninio aptarnavimo bazės steigimo projekto realizavimui.
            Aukciono laimėtoju paskelbta UAB “Aurela Group”. Kartu su užsienio partneriais veikiančiai kompanijai yra išnuomotas 16 000 kv. m. ploto sklypas 40 metų laikotarpiui, kur bus pastatytas daugiau nei 9000 kv. m. techninio aptarnavimo angaras. Jame bus visos techninės galimybės aptarnauti ir didžiausius orlaivius, kaip pvz. Boeing-747. Investicija į šį projektą - daugiau nei 30 milijonų litų. Pradėjus vykdyti veiklą bus sukurta daugiau nei 100 naujų kvalifikuotų darbo vietų.

            Info: www.kaunasair.lt
            Gal kas nors ka nors žinot ar juda tai į prieki ?

            Comment


              Na negirdeti kolkas nieko, tik girdejau, jog Aurela nusipirko b747.
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                kol kas šitas projektas nejuda. Visgi, gauti lėšų šiais laikais yra sunku - konkursas laimėtas, tačiau vystymui didelių pinigų reikia. Reikia tikėtis, jog visgi pajudės kaip nors.

                Comment


                  Kaunas vilios keleivius iš Rygos ir Vilniaus

                  http://www.lrytas.lt/?data=20090425&...8090425&view=2

                  Laimutis GENYS
                  LS korespondentas
                  2009-04-25
                  Karmėlavos oro uostas neatsisako ambicijų tapti svarbiausiais šalies oro vartais ir atidaryti maršrutą į Ispaniją.
                  Bankrutavus nacionaliniam oro vežėjui bendrovei „Fly LAL“, vis drąsiau kalbama apie naujas Kauno oro uosto perspektyvas.
                  Neseniai Susisiekimo ministerijos užsakymu atliktoje galimybių studijoje vienu iš galimų oro uostų plėtros variantų numatyta galimybė Kauno oro uostą paversti svarbiausiais šalies oro vartais.
                  Vilios keleivius iš Rygos
                  Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas pripažino, kad šis variantas yra motyvuotas, tačiau abejojo, ar pavyks jį įgyvendinti.
                  Nemaža dalis Lietuvos gyventojų šiuo metu naudojasi ne Vilniaus, bet Rygos oro uosto paslaugomis.
                  „Jei Kaune atsirastų daugiau reisų, galėtume iš Rygos oro uosto pervilioti Šiaurės ir Vakarų Lietuvos keleivius. Jau dabar mūsų oro uosto paslaugomis naudojasi keleiviai iš Rytų Lenkijos“, – sakė A.Šliupas.
                  Reikia geležinkelio atšakos
                  Direktorius pastebėjo, kad jo vadovaujama bendrovė turi daugiau galimybių plėstis nei Vilniaus oro uostas.
                  Oro uostas turi 438 ha teritoriją, taip pat rezervinį 150 ha žemės sklypą.
                  Šalia yra Kauno laisvoji ekonominė zona, kurioje sėkmingai galėtų įsikurti su aviacijos technologijomis susijusios įmonės.
                  „Jei mūsų oro uostas taptų pagrindiniu šalies oro uostu, reikėtų skubiai statyti geležinkelio jungtį, vedančią iš oro uosto į Palemoną.
                  Tai šešių kilometrų atkarpa, kurios įrengimas nekainuotų labai brangiai.
                  Paleidus greituosius traukinius, iš Vilniaus į mūsų oro uostą galima būtų atvažiuoti per valandą“, – sakė A.Šliupas.
                  Esant pakankamam keleivių srautui, galima būtų organizuoti oro uosto susisiekimą su Klaipėda greitaisiais autobusais.
                  Bet kokiu atveju Vilniaus oro uostas turėtų išlikti, nes įprasta, kad sostinėse oro uostai dirba su rimtomis oro vežėjų kompanijomis.
                  Tačiau sostinės oro uosto plėtrą varžo aplinkos apsaugos ir skrydžių saugumo aspektai.
                  A.Šliupo nuomone, Kaunas turėtų orientuotis į keleivius, kurie ieško pigesnių skrydžių.
                  Planuose – VIP terminalas
                  Kauno oro uostas per metus aptarnauja apie 400 tūkst. keleivių, tačiau naujojo terminalo galimybės yra daugiau nei dukart didesnės. Kaunas galėtų aptarnauti iki milijono keleivių per metus.
                  „Jei reikėtų, nesunkiai galėtume naująjį terminalą praplėsti. Tam yra paliktas žemės sklypas.
                  Prireikus galėtume taip dirbti, kad per valandą paleistume ir priimtume iki 10 lėktuvų, o per metus galėtume aptarnauti iki 10 mln. keleivių“, – kalbėjo A.Šliupas.
                  Šiuo metu Kauno oro uoste statomas magistralinis takas, kuris suteiks lėktuvams galimybę geriau manevruoti ir padidins pralaidumą.
                  Numatyta ir prekybos centro statyba bei senojo terminalo rekonstrukcija, įrengiant jame su aviacija susijusių kompanijų biurus.
                  Jei daugės oro uosto apkrova, numatyta statyti daugiaaukštį garažą ir VIP terminalą, skirtą turtingiems žmonės, norintiems privatumo.
                  Kauno oro uosto vadovas naudos tikisi ir iš planuojamo statyti bendrovės „Aurela group“ lėktuvų techninės priežiūros centro.
                  Lietuviai skraido rečiau
                  Kauno oro uoste veikia visos būtinos tarnybos, iš viso 128 žmonės, tačiau jos dirba tik puse kojos, nes per dieną tenka aptarnauti tik 8 lėktuvus.
                  Pagal naujausią statistiką Lietuvos gyventojai skraido mažiau nei kiti europiečiai.
                  Vienam Lietuvos gyventojui per metus vidutiniškai tenka 0,8 skrydžio, Europos vidurkis – 2 skrydžiai vienam gyventojui. O dažniausiai skraido britai, jiems tenka po 4 skrydžius vienam gyventojui per metus.
                  Padidintų regiono patrauklumą
                  A.Šliupas džiaugtųsi, jei Kauno oro uostas taptų stipriu regioniniu oro uostu.
                  Regioninius oro uostus Europoje dažniausiai dotuoja ne tik valstybės, bet ir regionų valdžios, nes jie gerina regionų ekonomiką ir įvaizdį.
                  „Racionaliausia iš Kauno būtų skraidyti į Bilundą (Danija). Lietuvoje veikia daug Danijos kapitalo bendrovių, todėl verslo keleivių netrūktų“, – sakė A.Šliupas. Direktoriaus nuomone, ekonominiu požiūriu sėkmingi būtų ir reisai į Šiaurės Vokietijos miestus, Italiją.
                  A.Šliupas neabejoja, jog būtų naudingi reisai į Ispaniją, kur dirba daug lietuvių.
                  Kauno oro uosto vadovybė norėtų, kad Karmėlavoje savo bazę įkurtų kokia nors aviakompanija. Tai užtikrintų stabilesnį oro uosto darbą ir pajamas, didesnį maršrutų skaičių.

                  Comment


                    O tai kokiu tikslu ten žemes stumdo, traktoriai zuja ir t.t. ?
                    You've got one life! Live it!

                    Comment


                      Sveiki, kas skrendate iš Kauno oro uosto o gal ir ne, bet vistiek apsilankykite ir užpildykite anketą (apie aktualiausią krypti žmonėms vežti į/iš oro uosto autobusu), anketa bus po dešine puse.
                      http://www.kaunasair.lt/
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        Parašė fredis Rodyti pranešimą
                        O tai kokiu tikslu ten žemes stumdo, traktoriai zuja ir t.t. ?
                        Ten peroną ir riedėjimo takelį stato.

                        Comment


                          Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                          Ten peroną ir riedėjimo takelį stato.
                          Bet girdėjau, kad šiam oro uostui vyriausybė ar savivaldybė skirė pinigų, kuriuos šiais metais reiks įsisavininti. Tai kaip suprantu skirta jo plėtrai... Gal kas detaliau ką nors žinot?
                          You've got one life! Live it!

                          Comment


                            Nuo liepos iš Kauno pradedami skrydžiai į Brėmeną

                            Bendrovė „Ryanair“ nuo liepos 1-mosios iš Kauno oro uosto pradės keleivius skraidinti į Brėmeną (Vokietija). Apie tai ketvirtadienį oficialiai pranešė „Ryanair“ naujų maršrutų plėtros direktorius Kenas O‘Toole‘as. Dabar tiek Kauno oro uosto vadovų, tiek „Ryanair“ atstovų žvilgsnis krypsta į Skandinavijos šalis, tačiau kada iš laikinosios sostinės bus galima pasiekti Suomiją ar Norvegiją kol kas neprognozuojama.


                            Iš Kauno į Brėmeną „Ryanair“ lėktuvai nuo liepos 1-osios kursuos du kartus per savaitę – trečiadieniais ir šeštadieniais.

                            „Mūsų strategija – išpėsti skrydžių geografiją. Iki šiol dauguma skrydžių buvo susijusi su Didžiąja Britanija ir Airija. Brėmeno pavyzdys rodo, kad pradedame naują – verslo skrydžių etapą“, - sakė Kauno oro uosto direktorius Arijandas Šliupas.

                            Kol kas „Ryanair“ atstovai atsargiai kalba apie naujus skrydžius iš Kauno, tačiau realiausia, kad iš laikinosios sostinės lėktuvai kils į Skandinavijos šalis.

                            „Mes neturime bazės Skandinavijos šalyse, tad tai šiek tiek apsunkina mūsų planus. Taip pat reikia išsamiai išnagrinėti rinkų salygas“, - sakė K. O‘Toole‘as. Iš viso „Ryanair“ turi 26 bazes.

                            Planuojama, kad „Ryanair“ bazė galėtų būti įkurta ir Lietuvoje – Vilniuje ir Kaune.

                            „Mes vengiame tiesioginės konkurencijos su Vilniaus oro uostu. Siekiame ieškoti kompleksinių išeičių. Jei „Ryanair“ norės skristi tiek į Vilnių, tiek į Kauną – mes turime sudaryti jiems sąlygas“, - sakė A. Šliupas.

                            Šiuo metu, įskaitant naująjį skrydį į Brėmeną, iš Kauno lėktuvai kursuoja 7 reisais – į du Londono oro uostus, į Liverpulį (Anglija), Birmingemą (Anglija), Dubliną (Airija), Frankfurtą (Vokietija).

                            Šiais metais keleivių srautas Kauno oro uoste padidėjo apie 7 proc., tuo tarpu Vilniuje smuko kone trečdaliu.

                            Ši skrydžių vasara Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) bus kur kas kuklesnė nei praėjusioji – iš Europos kultūros sostinės lėktuvai kils į 16 miestų, tuo tarpu pernai vasaros sezono metu keleiviai iš Vilniaus skraidinti 37 kryptimis.

                            Šiemet 13 oro bendrovių tarptautiniais maršrutais reguliariais reisais skraidins į Maskvą, Varšuvą, Oslą, Frankfurtą, Monastyrį, Helsinkį, Taliną, Kijevą, Prahą, Varną, Briuselį, Vieną, Maltą, Rygą, Kopenhagą, Dubliną.

                            delfi.lt

                            Comment


                              Puikios naujienos.

                              Kaunas-Brėmenas bus labai patogus reisas tolimesnėms kelionėms su persėdimais. Pvz. gaunasi labai patogus tvarkaraštis šeštadienį Kaunas-Brėmenas-Faro (Portugalija), atgal skrendant Faro-Frankfurtas-Kaunas.

                              Nors ir pats Brėmenas yra gražus miestas. Ir oro uostas jame vos ne centre - tik 15 min kelionės tramvajumi. Susiekimas su kitais šiaurės Vokietijos miestais irgi labai geras.
                              kaip?

                              Comment


                                „Mes vengiame tiesioginės konkurencijos su Vilniaus oro uostu. Siekiame ieškoti kompleksinių išeičių. Jei „Ryanair“ norės skristi tiek į Vilnių, tiek į Kauną – mes turime sudaryti jiems sąlygas“, - sakė A. Šliupas.

                                o tai ka Vilnius nusileis iki kainos 2 eurai uz keleivi ?

                                Comment


                                  Kauno oro uosto vadovas naudos tikisi ir iš planuojamo statyti bendrovės „Aurela group“ lėktuvų techninės priežiūros centro.
                                  Mane tai domina šis priežiūros centras. Kada pajudės reikalai į prieki. Aviatechnikams iš Kauno, manau būtų patogu. Dabar yra vienintelis atliekantis tokius darbus "FL technics" (buves "flylal technics") esantis Vilniuje.
                                  Paskutinis taisė tautvydasjuk; 2009.04.30, 18:15.

                                  Comment


                                    O man įdomu iki kada išsilaikys į Bremeną, prognozuočiau 2010 vasarį.
                                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                    Comment


                                      Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                      O man įdomu iki kada išsilaikys į Bremeną, prognozuočiau 2010 vasarį.
                                      Gali aišku būti ir taip, bet aš manau, kad Brėmeno reisui neturėtų labai blogiau sektis nei Frankfurt-Hahn. Jis pakankamai patogiai pasiekiamas iš didelių plotų (už Hahn patogiau), o į aplinkinius miestus iš Lietuvos kol kas niekas neskraido.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Bet ir pakeliasuti pigiai galima, bilietai daugumoje dienu po 0,00 lt, tik mokescius oro uosto reikia susimoketi (na zinoma dar veliau dasideda keli mokesciai bagazo ir t.t) Tai galima vasara (KAI BUNA PIKAS ir visi skrydziai brangus) nuskristi pirmyn ir atgal uz nepilnus 150 lt. Jei tik tureciau galimybe, tai sia vasara nuskrisciau.
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Brėmeno trečiadieno laikas geras. Nuskraidins ten, kur traukiniai važinėja ir bus galima kelionės tikslą pasiekti tą pačią dieną. Tik mažai du kartus per savaitę. Dabar KUN - HHN skraidina į "middle of nowhere", vidurnaktį, bet lektuvas užpildytas 100%. Žmonės per HHN net Ameriką pasiekia

                                          Comment

                                          Working...
                                          X