Iš naujojo terminalo vyksta visi planuoti, esantys tvarkaraštyje keleivių skrydžiai. Iš A vartų išvykstama į ne Šengeno šalis, iš B vartų - į Šengeno šalis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Kas dar nematete, mano kelione is Airijos i Lietuva (Dublin - Kaunas) (Ryanair).
Pirma dalis: http://www.youtube.com/watch?v=XEHh4...e=channel_page
Antra dalis: http://www.youtube.com/watch?v=0_UiG...eature=channelDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąSausio 20 d. Kauno oro uoste įvyko ilgalaikės žemės nuomos aukcionas - orlaivių techninio aptarnavimo bazės steigimo projekto realizavimui.
Aukciono laimėtoju paskelbta UAB “Aurela Group”. Kartu su užsienio partneriais veikiančiai kompanijai yra išnuomotas 16 000 kv. m. ploto sklypas 40 metų laikotarpiui, kur bus pastatytas daugiau nei 9000 kv. m. techninio aptarnavimo angaras. Jame bus visos techninės galimybės aptarnauti ir didžiausius orlaivius, kaip pvz. Boeing-747. Investicija į šį projektą - daugiau nei 30 milijonų litų. Pradėjus vykdyti veiklą bus sukurta daugiau nei 100 naujų kvalifikuotų darbo vietų.
Info: www.kaunasair.lt
Comment
-
Kaunas vilios keleivius iš Rygos ir Vilniaus
http://www.lrytas.lt/?data=20090425&...8090425&view=2
Laimutis GENYS
LS korespondentas
2009-04-25
Karmėlavos oro uostas neatsisako ambicijų tapti svarbiausiais šalies oro vartais ir atidaryti maršrutą į Ispaniją.
Bankrutavus nacionaliniam oro vežėjui bendrovei „Fly LAL“, vis drąsiau kalbama apie naujas Kauno oro uosto perspektyvas.
Neseniai Susisiekimo ministerijos užsakymu atliktoje galimybių studijoje vienu iš galimų oro uostų plėtros variantų numatyta galimybė Kauno oro uostą paversti svarbiausiais šalies oro vartais.
Vilios keleivius iš Rygos
Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas pripažino, kad šis variantas yra motyvuotas, tačiau abejojo, ar pavyks jį įgyvendinti.
Nemaža dalis Lietuvos gyventojų šiuo metu naudojasi ne Vilniaus, bet Rygos oro uosto paslaugomis.
„Jei Kaune atsirastų daugiau reisų, galėtume iš Rygos oro uosto pervilioti Šiaurės ir Vakarų Lietuvos keleivius. Jau dabar mūsų oro uosto paslaugomis naudojasi keleiviai iš Rytų Lenkijos“, – sakė A.Šliupas.
Reikia geležinkelio atšakos
Direktorius pastebėjo, kad jo vadovaujama bendrovė turi daugiau galimybių plėstis nei Vilniaus oro uostas.
Oro uostas turi 438 ha teritoriją, taip pat rezervinį 150 ha žemės sklypą.
Šalia yra Kauno laisvoji ekonominė zona, kurioje sėkmingai galėtų įsikurti su aviacijos technologijomis susijusios įmonės.
„Jei mūsų oro uostas taptų pagrindiniu šalies oro uostu, reikėtų skubiai statyti geležinkelio jungtį, vedančią iš oro uosto į Palemoną.
Tai šešių kilometrų atkarpa, kurios įrengimas nekainuotų labai brangiai.
Paleidus greituosius traukinius, iš Vilniaus į mūsų oro uostą galima būtų atvažiuoti per valandą“, – sakė A.Šliupas.
Esant pakankamam keleivių srautui, galima būtų organizuoti oro uosto susisiekimą su Klaipėda greitaisiais autobusais.
Bet kokiu atveju Vilniaus oro uostas turėtų išlikti, nes įprasta, kad sostinėse oro uostai dirba su rimtomis oro vežėjų kompanijomis.
Tačiau sostinės oro uosto plėtrą varžo aplinkos apsaugos ir skrydžių saugumo aspektai.
A.Šliupo nuomone, Kaunas turėtų orientuotis į keleivius, kurie ieško pigesnių skrydžių.
Planuose – VIP terminalas
Kauno oro uostas per metus aptarnauja apie 400 tūkst. keleivių, tačiau naujojo terminalo galimybės yra daugiau nei dukart didesnės. Kaunas galėtų aptarnauti iki milijono keleivių per metus.
„Jei reikėtų, nesunkiai galėtume naująjį terminalą praplėsti. Tam yra paliktas žemės sklypas.
Prireikus galėtume taip dirbti, kad per valandą paleistume ir priimtume iki 10 lėktuvų, o per metus galėtume aptarnauti iki 10 mln. keleivių“, – kalbėjo A.Šliupas.
Šiuo metu Kauno oro uoste statomas magistralinis takas, kuris suteiks lėktuvams galimybę geriau manevruoti ir padidins pralaidumą.
Numatyta ir prekybos centro statyba bei senojo terminalo rekonstrukcija, įrengiant jame su aviacija susijusių kompanijų biurus.
Jei daugės oro uosto apkrova, numatyta statyti daugiaaukštį garažą ir VIP terminalą, skirtą turtingiems žmonės, norintiems privatumo.
Kauno oro uosto vadovas naudos tikisi ir iš planuojamo statyti bendrovės „Aurela group“ lėktuvų techninės priežiūros centro.
Lietuviai skraido rečiau
Kauno oro uoste veikia visos būtinos tarnybos, iš viso 128 žmonės, tačiau jos dirba tik puse kojos, nes per dieną tenka aptarnauti tik 8 lėktuvus.
Pagal naujausią statistiką Lietuvos gyventojai skraido mažiau nei kiti europiečiai.
Vienam Lietuvos gyventojui per metus vidutiniškai tenka 0,8 skrydžio, Europos vidurkis – 2 skrydžiai vienam gyventojui. O dažniausiai skraido britai, jiems tenka po 4 skrydžius vienam gyventojui per metus.
Padidintų regiono patrauklumą
A.Šliupas džiaugtųsi, jei Kauno oro uostas taptų stipriu regioniniu oro uostu.
Regioninius oro uostus Europoje dažniausiai dotuoja ne tik valstybės, bet ir regionų valdžios, nes jie gerina regionų ekonomiką ir įvaizdį.
„Racionaliausia iš Kauno būtų skraidyti į Bilundą (Danija). Lietuvoje veikia daug Danijos kapitalo bendrovių, todėl verslo keleivių netrūktų“, – sakė A.Šliupas. Direktoriaus nuomone, ekonominiu požiūriu sėkmingi būtų ir reisai į Šiaurės Vokietijos miestus, Italiją.
A.Šliupas neabejoja, jog būtų naudingi reisai į Ispaniją, kur dirba daug lietuvių.
Kauno oro uosto vadovybė norėtų, kad Karmėlavoje savo bazę įkurtų kokia nors aviakompanija. Tai užtikrintų stabilesnį oro uosto darbą ir pajamas, didesnį maršrutų skaičių.
Comment
-
Sveiki, kas skrendate iš Kauno oro uosto o gal ir ne, bet vistiek apsilankykite ir užpildykite anketą (apie aktualiausią krypti žmonėms vežti į/iš oro uosto autobusu), anketa bus po dešine puse.
http://www.kaunasair.lt/Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąO tai kokiu tikslu ten žemes stumdo, traktoriai zuja ir t.t. ?
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąTen peroną ir riedėjimo takelį stato.You've got one life! Live it!
Comment
-
Nuo liepos iš Kauno pradedami skrydžiai į Brėmeną
Bendrovė „Ryanair“ nuo liepos 1-mosios iš Kauno oro uosto pradės keleivius skraidinti į Brėmeną (Vokietija). Apie tai ketvirtadienį oficialiai pranešė „Ryanair“ naujų maršrutų plėtros direktorius Kenas O‘Toole‘as. Dabar tiek Kauno oro uosto vadovų, tiek „Ryanair“ atstovų žvilgsnis krypsta į Skandinavijos šalis, tačiau kada iš laikinosios sostinės bus galima pasiekti Suomiją ar Norvegiją kol kas neprognozuojama.
Iš Kauno į Brėmeną „Ryanair“ lėktuvai nuo liepos 1-osios kursuos du kartus per savaitę – trečiadieniais ir šeštadieniais.
„Mūsų strategija – išpėsti skrydžių geografiją. Iki šiol dauguma skrydžių buvo susijusi su Didžiąja Britanija ir Airija. Brėmeno pavyzdys rodo, kad pradedame naują – verslo skrydžių etapą“, - sakė Kauno oro uosto direktorius Arijandas Šliupas.
Kol kas „Ryanair“ atstovai atsargiai kalba apie naujus skrydžius iš Kauno, tačiau realiausia, kad iš laikinosios sostinės lėktuvai kils į Skandinavijos šalis.
„Mes neturime bazės Skandinavijos šalyse, tad tai šiek tiek apsunkina mūsų planus. Taip pat reikia išsamiai išnagrinėti rinkų salygas“, - sakė K. O‘Toole‘as. Iš viso „Ryanair“ turi 26 bazes.
Planuojama, kad „Ryanair“ bazė galėtų būti įkurta ir Lietuvoje – Vilniuje ir Kaune.
„Mes vengiame tiesioginės konkurencijos su Vilniaus oro uostu. Siekiame ieškoti kompleksinių išeičių. Jei „Ryanair“ norės skristi tiek į Vilnių, tiek į Kauną – mes turime sudaryti jiems sąlygas“, - sakė A. Šliupas.
Šiuo metu, įskaitant naująjį skrydį į Brėmeną, iš Kauno lėktuvai kursuoja 7 reisais – į du Londono oro uostus, į Liverpulį (Anglija), Birmingemą (Anglija), Dubliną (Airija), Frankfurtą (Vokietija).
Šiais metais keleivių srautas Kauno oro uoste padidėjo apie 7 proc., tuo tarpu Vilniuje smuko kone trečdaliu.
Ši skrydžių vasara Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) bus kur kas kuklesnė nei praėjusioji – iš Europos kultūros sostinės lėktuvai kils į 16 miestų, tuo tarpu pernai vasaros sezono metu keleiviai iš Vilniaus skraidinti 37 kryptimis.
Šiemet 13 oro bendrovių tarptautiniais maršrutais reguliariais reisais skraidins į Maskvą, Varšuvą, Oslą, Frankfurtą, Monastyrį, Helsinkį, Taliną, Kijevą, Prahą, Varną, Briuselį, Vieną, Maltą, Rygą, Kopenhagą, Dubliną.
delfi.lt
Comment
-
Puikios naujienos.
Kaunas-Brėmenas bus labai patogus reisas tolimesnėms kelionėms su persėdimais. Pvz. gaunasi labai patogus tvarkaraštis šeštadienį Kaunas-Brėmenas-Faro (Portugalija), atgal skrendant Faro-Frankfurtas-Kaunas.
Nors ir pats Brėmenas yra gražus miestas. Ir oro uostas jame vos ne centre - tik 15 min kelionės tramvajumi. Susiekimas su kitais šiaurės Vokietijos miestais irgi labai geras.kaip?
Comment
-
Kauno oro uosto vadovas naudos tikisi ir iš planuojamo statyti bendrovės „Aurela group“ lėktuvų techninės priežiūros centro.Paskutinis taisė tautvydasjuk; 2009.04.30, 18:15.
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąO man įdomu iki kada išsilaikys į Bremeną, prognozuočiau 2010 vasarį.kaip?
Comment
-
Bet ir pakeliasuti pigiai galima, bilietai daugumoje dienu po 0,00 lt, tik mokescius oro uosto reikia susimoketi (na zinoma dar veliau dasideda keli mokesciai bagazo ir t.t) Tai galima vasara (KAI BUNA PIKAS ir visi skrydziai brangus) nuskristi pirmyn ir atgal uz nepilnus 150 lt. Jei tik tureciau galimybe, tai sia vasara nuskrisciau.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
Comment