Kaip manot ar atsipirktu keliones i Paryziu, Amsterdama ir Briuseli ? As tai asmeniskai del Paryziaus abejoju kad daug tokiu skraidanciu butu
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Manau sunkiai, tėsiog bent pradžioje, turėtų gal kaip nors žmones įpratinti per čia skristi o ne kitokiu būdų... Tarkim gerai išreklamuoti tuos skrydžius, kad vilniečiai neskristų su persėdimu iš Vilniaus, o iš Kauno be persėdimo...
Turbūt atsipirktų negreitai.
Tomai pats buvau Paryziuje ir jokio istvirkimo nemaciau nors teko praeiti nakti ir raudonaja aleja ar kaip ji ten vadinasi O reklama apie skrydzius is Kauno tikrai nepakenktu.
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
CHA CHA CHA ! Lietuviai PARIS kaimu vadina! Jei Paryzius "kaimas" tai kur europoje ne kaimas ?
Jo, gera cia gabala parase tas Tomas! Tikriausiai Paryziu tik per televizoriu mate!
PARIS/FRANCE
„flyLAL“ nutraukus skrydžius iš Vilniaus, „Raynair“ bendrovės atstovai teigia matantys puikias galimybes plėsti veiklą. Kaune dirbanti pigių skrydžių bendrovė „Raynair“ teigia matanti puikias galimybes Lietuvoje ir netrukus žada paskelbti naujas skrydžių kryptis.
Apie naujus skrydžius Airijos bendrovė kalba aptakiai. Anksčiau skelbta, kad iš Kauno planuojami tiesioginiai skrydžiai į Paryžių, Briuselį ir Edinburgą.
„Esame linkę plėstis Kauno oro uoste, su kuriuo dirbame ne vienerius metus“, – teigia Laszlo Marozsi, „Ryanair“ atstovas Centrinei, Rytų Europai ir Baltijos šalims.
Tuo metu Kauno oro uosto direktorius siekia pritraukti į oro uostą dar bent kelias bendroves.
Derybos esą vyksta su keturiomis bendrovėmis. Joms pavykus, galėtų būti pasiūlyta skrydžių į Ispaniją, Italiją, Prancūziją.
Latvijos skrydžių bendrovė „airBaltic“ nedidina skrydžių iš Vilniaus oro uosto, nors ir buvo žadėjusi nuo vasaros atnaujinti tiesioginius skrydžius į Londoną, Briuselį, Berlyną ir Helsinkį. Tačiau skelbia, kad nuo kovo pabaigos skraidins iš Rygos į Palangą ir atgal.
Ar ne per daug į kiekvieną temą dėti. Vieną kartą užtenka. Be to ir pats autorius čia lankosi, galėtų ir pats nuorodą į originalą (kur ir diskusija yra) įdėt jei jau norėtų. Dabar vis kas nors kitas įdeda
Dabar reikia kaunui nauju skrydziu kaip niekad nes tie vanagai kurie sedi musu kulturos sostineje tik ir taikosi ji uzdaryti kad kuo daugiau LR pilieciu skristu per ju oro uosta.
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Dabar reikia kaunui nauju skrydziu kaip niekad nes tie vanagai kurie sedi musu kulturos sostineje tik ir taikosi ji uzdaryti kad kuo daugiau LR pilieciu skristu per ju oro uosta.
Išsipagiriok...1. Niekas Kauno skrydžių ir keleivių nesigviešia, atvirkščiai Kaunas ir Palanga tik bando demonopolizuoti skrydžių rinką ir atimti dalį VNO; 2. Rinka sutvarkys savo per kur skristi; 3. nemačiau nei vieno hipotetinio valstybinio visąsąmokslinio plano ar kažkokių klerkų veiksmų žlugdant KUN (jei taip buvo pateik pavyzdį).
Jaučiama autoriaus nostalgija Hooverio gigantomanijai ekoniminės depresijos laikais Keista tendencija: metro, oro uostas...Gal pirma AE pasistatom, nes po to nebus elektros metro ar oro uosto poreikiams tenkinti. Ot logika...
Kauno oro uosto plėtrai ekspertai siūlo kelis scenarijus, pagal vieną iš jų - oro uostas būtų uždarytas.
Pateikti pirmieji du oro uostų plėtros scenarijai siūlo kaip pagrindinį šalies oro uostą plėtoti vieną iš dabar veikiančių Vilniaus arba Kauno oro uostų, antrojo veiklą ribojant arba visiškai sustabdant. Palangos oro uostas abiem atvejais būtų plėtojamas kaip regioninis oro uostas.
Kitas scenarijus - Vilniaus ir Kauno oro uostus plėtoti kaip vieną oro uostų kompleksą, keleivių ir krovinių srautus paskirstant tarp abiejų oro uostų. Palangos oro uostas taip pat liktų regioninis.
Ekspertai Susisiekimo ministerijai pristatė Lietuvos oro uostų plėtros galimybių studiją, kurioje pateikiama esamos šalies oro uostų infrastruktūros analizė ir siūlomi penki skirtingi šalies oro uostų plėtros scenarijai.
Konsultantai prognozuoja, kad Vilniaus oro uostas apie 2025 metus pasieks savo galimybių ribas (4,5 - 5 mln. keleivių per metus), o lėktuvų keliama tarša bei triukšmas taps nebepriimtini didžiajai daliai sostinės gyventojų.
Atsižvelgiant į šias prielaidas apibrėžiamas ketvirtas scenarijus, siūlantis statyti naują tarptautinį oro uostą su patogia, tarptautinius standartus atitinkančia infrastruktūra. Naujasis oro uostas turėtų įsikurti apie 50 km atstumu nuo Vilniaus link Lietuvos centro.
Iki naujo oro uosto pastatymo Vilniaus oro uostas būtų naudojamas kaip pagrindinis Lietuvos tarptautinis oro uostas. Pradėjus veikti naujajam oro uostui, Kauno oro uostas būtų uždarytas, o Vilniaus oro uostas palaikomas kaip regioninis oro uostas verslo poreikiams tenkinti bei naudojamas kaip atsarginis. Palangos oro uostas veiktų kaip regioninis.
Paskutinis, penktasis scenarijus, nagrinėja galimybę Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus plėtoti ir valdyti kaip atskiras sistemas. Šiuo atveju dabartinė situacija iš esmės nesikeistų, minėti oro uostai konkuruotų tarpusavyje.
Susisiekimo ministerija nagrinės visus siūlomus oro uostų plėtros scenarijus. Tolimesnės veiklos pagrindu gali tapti vienas iš aptartų variantų. Atsižvelgiant į sparčiai besikeičiančią ekonominę situaciją, gali būti svarstomi ir kiti šalies oro uostų plėtros variantai.
Lietuvos oro uostų plėtros galimybių studiją Susisiekimo ministerijos užsakymu parengė „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ su tarptautine kompanija „Ramboll“.
Be to, Kauno oro uostas neturi kokybiško susisiekimo su šalies sostine ir ekonominiu centru Vilniumi, o jų tiesimas daugiau kaip 100 km atstumu pareikalautų didelių investicijų.
Comment