Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Varlamas Rodyti pranešimą
    Iš šiandienos www.delfi.lt:

    Airijos oro bendrovė „Ryanair“ nutraukia pigius skrydžius iš Švedijos Skavsta oro uosto į Briuselį, Kauną ir Gdanską. Taip elgiamasi dėl mažo šių skrydžių pelningumo. Vietoje to nuo šių metų gegužės kompanija pradeda skrydžius iš Skavsta į Veneciją, Sardiniją ir Marselį


    Nu fantastika ir kas čia per "bajeriai", teks man dabar skrist iš Rygos į Stokholmą. Labai susinervinau, kai elektroniniu paštu, pranešė, kad skrydžiai į Stokholmą nutraukiami ir rezervacijos atšaukiamos.

    O del Kauno oro uosto, as visiškai pašiurpau, kai nuvažiavom išlydėt draugę skrydžiui į Liverpulį. Aš nekalbu apie laudį, kuri net ir prieš skrydį nevengia užsukti į vietinį bariuką išlenkti, kad "kelelis nedulkėtų", o oro uosto patikros punktas, na vargo vakarienė, tik keli metalo detektoriai-varteliai, eilės, grūstys ir panašiai. O stovėjimo aikštelė - laukas, mane ypatingai sužavėjo.

    P.S. Čia mano išsakyta nuomonė subjektyvi, nebūtina susinervinti ir išsakyti kandžias pastabas, ačiū.

    Comment


      Parašė Varlamas Rodyti pranešimą
      Iš šiandienos www.delfi.lt:

      Airijos oro bendrovė „Ryanair“ nutraukia pigius skrydžius iš Švedijos Skavsta oro uosto į Briuselį, Kauną ir Gdanską. Taip elgiamasi dėl mažo šių skrydžių pelningumo. Vietoje to nuo šių metų gegužės kompanija pradeda skrydžius iš Skavsta į Veneciją, Sardiniją ir Marselį


      Po galais, kaip aš skraidysiu namo? Nejau vėl su AirBaltic tiesioginiu iš Kopenhagos pabrangiai... Čia žiauri naujiena ...
      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
      Dordrechtas/Haarlemas
      Nesebaras/Plovdivas
      Kiolnas

      Comment


        Parašė tivoli Rodyti pranešimą
        Po galais, kaip aš skraidysiu namo? Nejau vėl su AirBaltic tiesioginiu iš Kopenhagos pabrangiai... Čia žiauri naujiena ...
        O tai tau apsimokedavo is Kopenhagos vaziuot i Stokholma ir po to skristi i Kauna?
        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

        Comment


          Vakar lydėjau draugelį, tai pagal žmonių skaičių iš akies (neskaičiavau), turėjo būti ne mažiau kaip 90 procentų užpildymas. Ir pats skridau, buvo visai pilnas. Kur čia nerentabilumas? Šis reisas gana patogus persėdimams, pavyzdžiui, į Paryžių ar kitur. Ryanair savo puslapyje teigia, kad tie trys reisai iš Stokholmo - į Kauną, Gdanską ir Briuselį nuimami siekiant kompensuoti tris naujus kažkur į Viduržemio regioną. Vadinasi, trūksta lėktuvų, bet kodėl turi kentėti kiti?

          Comment


            Parašė Linas Rodyti pranešimą
            Vadinasi, trūksta lėktuvų, bet kodėl turi kentėti kiti?
            Ekonomika. Matyt, iš anų reisų planuoja uždirbti daugiau.

            Beje, jeigu daug žmonių parodytų iniciatyvą, galbūt, reisiai būtų bent jau suretinti, o galbūt net ir nepanaikinti (nežinau, kiek tai realu, bet labai norint, daug ką pasiekt galima).
            Paskutinis taisė ; 2007.04.23, 10:56.
            Įžvalgos.lt - FB - G+

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              Vakar lydėjau draugelį, tai pagal žmonių skaičių iš akies (neskaičiavau), turėjo būti ne mažiau kaip 90 procentų užpildymas. Ir pats skridau, buvo visai pilnas. Kur čia nerentabilumas? Šis reisas gana patogus persėdimams, pavyzdžiui, į Paryžių ar kitur. Ryanair savo puslapyje teigia, kad tie trys reisai iš Stokholmo - į Kauną, Gdanską ir Briuselį nuimami siekiant kompensuoti tris naujus kažkur į Viduržemio regioną. Vadinasi, trūksta lėktuvų, bet kodėl turi kentėti kiti?
              Tikslų atsakymą žino tik Ryanairas, bet mes irgi galim pasamprotauti.

              1) Kiek man žinoma, Ryanairas sparčiai plečiasi, pirkdamas naujus lėktuvus (berods buvo nuskambėję, kad Boeingas vėluoja įvykdyt užsakymą ir yra problemų su skrydžių įvykdymu).
              Taigi reisų jie gali vykdyt tik tiek, kiek leidžia turimas lėktuvų skaičius (o laisvų "na vsiakij požarnyj" jie nelaiko ir neturi).
              2) Ryanairas - ne labdaros fondas, o verslo įmonė. Taigi jų tikslas yra maksimalus pelnas (o ir nauji lėktuvai gi ne už sagas perkami - paskolas taip pat reik grąžinti).
              3) Lietuviai yra jautresni kainai, nei švedai

              Išvada - jeigu skrydyje Skavsta-Kaunas nuo vieno keleivio lieka 10 eur pelno, o skrydyje Skavsta - Šilti Kraštai 100 eur pelno, tai žinoma kad lėktuvas skaidys į Šiltus Kraštus, o ne į Kauną.

              Comment


                Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                O tai tau apsimokedavo is Kopenhagos vaziuot i Stokholma ir po to skristi i Kauna?
                Keistai nuskambės, bet taip ... Su AirBaltic tiesioginis Vilnius-Kopenhaga į vieną pusę kainuoja nuo 400 litu (jei neužsisakai bent prieš 2 mėnesius)...Tuo tarpu mano variantu nereikia prieš mėnesį užsisakinėti bilietų (būna labai dažnai spontaniškai, kad noriu grįžt namo savaitei, tai prieš savaitę viską susiruošiu ir štai) . Čis variantas taip atrodo SwebusExpress autobuso bilietas Kopenhaga - Stokholmas/Nyčiopingas (Nykoping) + Rayanair Nyčiopingas (Skavsta) - Kaunas bilietas kainuoja iš viso iki 300 litų - o jei autobuso bilietus prieš mėnesį pirksi, gausi visai papigiai...Man jau ir 100 litų kaip studentui yra daug, tad renkuosi 2-ajį, savo atrastą variantą (galėčiau logistikoje dirbti )...Tad už tą 100 litų galima 1 dienai išleisti už hostelį Stokholmo centre (prie Cityterminal) ir liks keletą kronų pavalgyti... Mane nervuoja vienas daiktas, kad AirBaltic save laiko pigių skrydžių bendrove , kas yra netiesa - yra tiesos, kad komfortas kaip pigių skrydžių bendrovės, bet kainos tai realybės neatitinka...Ech baigsis katino dienos, nebebus išvykų į Stokhomą
                Paskutinis taisė tivoli; 2007.04.23, 10:34.
                Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                Dordrechtas/Haarlemas
                Nesebaras/Plovdivas
                Kiolnas

                Comment


                  Galbūt Ryanair'as atidarys kokį kitą maršrutą. Man labiausiai reikėtų į Brėmeną
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    O man reikėtų į Skandinavijos pusę...Tarkim, patogiausia visiems būtų Malmio Kristianstado orouostas, nes pasiekti pagrindinius miestus nesudėtinga, dėl savo geografinės padėties: Kopenhaga (kuri yra čia pat), Oslas, Giotebergas ir Stokholmas. Geriausia man tai, kad atidarytų skrydžius į Kopenhagą, bet taip nebus, nes Kastrup airport karaliauja ir monopolį laiko SAS ir jo dukterinės pigių skrydžių bendrovės (Sterling, AirBaltic, Jetbus ir kt.). Gegužės 21 diena paskutinis skrydis į Stokholmą
                    O šiaip manau, reikėtų iš Kauno į 2 regionus dar: Centrinę Europą (Budapeštas, Krokuva ar Varšuva) ir gal į Vakarinę (Paryžius) arba Pietinę Europą (Milanas, Barselona).
                    Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                    Dordrechtas/Haarlemas
                    Nesebaras/Plovdivas
                    Kiolnas

                    Comment


                      Parašė Taduse Rodyti pranešimą
                      Kauno oro uostas paskelbė naujo terminalo statybos konkursą

                      Kauno oro uostas penktadienį paskelbė kelias dešimtis milijonų litų vertinamo naujo keleivių terminalo statybų konkursą.

                      Skelbta, kad naujojo keleivių terminalo statybas planuojama pradėti gegužės pabaigoje, o baigti - šių metų pabaigoje. Naujas trijų aukštų terminalas išdygs netoli senojo ir galės aptarnauti 1,2 mln. keleivių per metus.

                      Ateityje numatoma, jog pastatas gali būti išplėstas į dvi puses ir padvigubinti jo pajėgumai.

                      Is www.autoplius.lt

                      Papildymas:

                      "Naujas terminalas užims 7 380 kv . metrų plotą. Tai bus dinamiškas, lakoniškas kvadrato formos pastatas iš betono, stiklo ir metalo, galintis sutalpinti 1,2 mln. keleivių.

                      Dvi didžiulės ir erdvios salės per du aukštus bus skirtos atvykstantiems ir išvykstantiems keleiviams.

                      Visas pastatas bus montuojamas iš unifikuotų gelžbetoninių detalių - tai žymiai pagreitins jo statybą. Fasadą puoš didelės stiklo vitrinos, o tam, kad vasarą pastatai neperkaistų, bus naudojama įdomi technologinė naujovė – apsaugos tinklelis.

                      Projekte numatyta išplėsti peroną, įrengti privažiavimo kelius ir parkavimo aikšteles."


                      plačiau:

                      http://www.transp.lt/Default.aspx?El...n=0&SearchTXT=

                      Comment


                        Esmine straipsnio dalis: Pasak Kauno oro uosto direktoriaus Kęstučio Cucėno, statybas planuojama pradėti gegužės pabaigoje, o baigti – prieš Naujuosius metus.

                        Ydomu butu kokius renderius pamatyt. Kazi ar buvo tik vienas variantas ar daugiau imoniu komkurse dalyvavo
                        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                        Comment


                          Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                          Papildymas:
                          "Naujas terminalas užims 7 380 kv . metrų plotą. Tai bus dinamiškas, lakoniškas kvadrato formos pastatas iš betono, stiklo ir metalo, galintis sutalpinti 1,2 mln. keleivių.
                          Neblogai, 162 keleiviams teks sutilpti i viena kvadratini metra belaukiant lektuvo

                          Comment


                            Parašė sauls Rodyti pranešimą
                            Neblogai, 162 keleiviams teks sutilpti i viena kvadratini metra belaukiant lektuvo
                            nu ir isvartei cia
                            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                            Comment


                              Parašė sauls Rodyti pranešimą
                              Neblogai, 162 keleiviams teks sutilpti i viena kvadratini metra belaukiant lektuvo
                              Tu čia pirma parašei, o po to pagalvojai? Ar kaip?
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                nu o tu pats paskaičiuok 1200000 padalink iš 7380

                                Comment


                                  Skaičiuoti tai aš moku, bet jo sakinyje logikos visai nerasta tas 1,2 yra metinis pajegumas, 7380 plotas, bet kuo tai susiję su "tankumo"skaičiavimu?

                                  o gal aš čia tiesiog nesuprantu tokio humoro?
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Skaičiuoti tai aš moku, bet jo sakinyje logikos visai nerasta tas 1,2 yra metinis pajegumas, 7380 plotas, bet kuo tai susiję su "tankumo"skaičiavimu?

                                    o gal aš čia tiesiog nesuprantu tokio humoro?
                                    na jei kas prieitu ir tau pasakytu bus statomas " dinamiškas, lakoniškas kvadrato formos pastatas iš betono, stiklo ir metalo, galintis sutalpinti 1,2 mln. keleivių" ka pagalvotum?

                                    zodziu lengvai pi**avojemes is Transporto ministerijos rasybos ir stiliaus sugebejimu
                                    Paskutinis taisė zanaz; 2007.05.08, 18:59.
                                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                    Comment


                                      Iš Kauno „Ryanair“ siūlo skrydžius į Šenoną

                                      Europoje pirmaujanti pigių skrydžių oro kompanija “Ryanair” ketvirtadienį pranešė apie naują maršrutą iš Kauno oro uosto. Nuo lapkričio 9 d. aviakompanija du kartus per savaitę skraidins į Šenoną (Airija).

                                      Šiuo maršrutu planuojama pervežti 30 tūkst. keleivių per metus.

                                      Šia džiugia proga “Ryanair” “nurėžė” 80 Lt nuo bilietų į abi puses kainos. Bilietų kaina naujuoju maršrutu kaina bus nuo 62 Lt.

                                      Pristatydamas naująjį maršrutą “Ryanair” šiaurės šalių rinkos vadovas Wilhelmas Hamiltonas kalbėjo: “Labai smagu skelbti naują maršrutą iš Kauno ir ypatingai džiugu, kad bilieto į vieną pusę kaina nuo 62 Lt. Šenono regionas yra labai puiki vieta nuvykti, kai norisi kur nors ištrūkti ir pailsėti gražioje vietoje. Be to, šiame regione yra keletas geriausių Airijos aludžių. Taigi, nepraleiskite progos pažinti tikrąją Airiją“.

                                      Kauno oro uosto generalinis direktorius Kęstutis Cucėnas taip pat patenkintas aviakompanijos veikla: „Skrydžių didėjimas, nuolat augantis krovinių ir keleivių skaičius rodo, kad einame teisinga linkme – vykdomi oro uosto infrastruktūros gerinimo ir plėtros projektai daro oro uostą patrauklesnį vežėjams, tuo pačiu galime daugiau pasiūlyti ir keleiviams.“
                                      lrytas.lt
                                      W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                      Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                      Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                      Comment


                                        /\ Malonu girdėti, teks ten kada nors nuvykti , nors šiaip pirmą kartą apie šį miestą girdžiu

                                        Comment


                                          Skaitykime, kad Shannon bus dar vienas tarpinis orouostas kaip ir Frakfurto Hahn, kas išplės maršrutų geografiją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X