Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą

    Praktiškai forumo traukinių gerbėjų auka Važiuoji iš Vilniaus autobusu iki Kalniečių (kadangi ne iki stoties, nereik važiuot per miestą, tai trumpiau ir už traukinį), ten pereini gatvę ir kitu tarpmiestiniu (kurie Jonavos link visi užsuka į oro uostą) arba tuo pačiu 29 per 20 min. Aišku gal informacijos trūksta, kur mieste be stoties visada stoja tarpmiestiniai autobusai informacijos nelabai kur yra.
    Tokioje mažoje šalyje, patogus susisiekimas yra be persėdimų, autobusas/traukinys + 29 yra bloga alternatyva. Bet atliepiant Garbanius išsakytą mintį maršrutas galėtų būti platesnis: Kauno oro uostas - Kauno stotis - Vilniaus stotis - Vilniaus oro uostas.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Galėtų būti, kaštus galėtų dalintis ir Lietuvos oro uostai ir abiejų miestų savivaldybės.

      Comment


        KUN yra Kauno rajone

        Comment


          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
          KUN yra Kauno rajone
          Va kame čia problema
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
            KUN yra Kauno rajone
            Tada turinčius Kauno miesto registraciją reikėtų neįleisti iš viso į KUN
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė alm Rodyti pranešimą

              Praktiškai forumo traukinių gerbėjų auka
              Bet daryti RB stotelę kitoje pusėje nei terminalas yra mužu mažiausia trumparegiška. Parodo, kaip pas mus derinami ir atliepiami visuomenės interesai, nes tikrai daroma, kad žmogui būtų "patogiau".

              O galėtų būti taip, tik lėšų nėra ir nieko keisti negalima?

              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                Bet daryti RB stotelę kitoje pusėje nei terminalas yra mužu mažiausia trumparegiška. Parodo, kaip pas mus derinami ir atliepiami visuomenės interesai, nes tikrai daroma, kad žmogui būtų "patogiau".

                O galėtų būti taip, tik lėšų nėra ir nieko keisti negalima?
                Siaip paprasciau butu nauja terminala ant naujos vezes pastatyti kitoje puseje, nei nezinia kiek metu kastis po zeme uz nezinia kokius pinigus.

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Siaip paprasciau butu nauja terminala ant naujos vezes pastatyti kitoje puseje, nei nezinia kiek metu kastis po zeme uz nezinia kokius pinigus.
                  O taip, bet oro uosto vizija yra 4 etapai iki pasieks galutinį variantą.



                  Tai yra trys moduliai išilgai ir ketvirtas formuojantys L raidę.

                  Dabar bus vykdomas antrasisi etapas:





                  Pirmasis jau per mažas

                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Ciurlionis
                    Terminalo reikia jau šiandien, o bėgiai bus gal 2030-ais. Tokiam kostmosui kaip nupaišyta spėju reiktų kelių šimtų milijonų, gal daugiau. Lietuva jau ir taip išsiderėjo Vilniaus prijungimą ir papildomų milijardų. Naujo terminalo pastatymas ant bėgių nereikalautų nei kostminių pinigų, nei daug laiko.

                    Comment


                      naujas terminalas ant begiu ir nemokamas shuttle busas i sena terminala yra senas patikrintas budas, kaip padaryti pigiai ir patogiai. Taip yra, pvz. Sofijoje, Bulgarijoje kai oro uostas buvo prijungtas prie metro . Atsizvelgiant kiek skrydziu Kaune, senas terminalas butu de facto naudojamas tik Zalgirio uzsakomiesiems skrydziams, privatiems lektuvams ir vasaros sezono ikarstyje, uzsakomiesiems skrydziams i Turkijas ar vasaros ikarstyje kai daug emigrantu grizta vienam kitam Ryanairui (kam realiai senasis terminalas ir pritaikytas). Kai buna bent 2-3 skrydziai per valanda, senasis terminalas jauciasi neitiketinai uzgrustas, tad naujojo terminalo statyba nesijaustu kaip pinigu ismetimas.

                      Comment


                        Ryanair iš KUN startuoja su Berlynu, Piza ir Zadaru ir panašu, kad čia nebaigtinis sąrašas.

                        Iš Palangos atnaujinamas Dublinas.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Kodėl nebaigtinis? Kiek dar ir ar yra spėjimų kokių krypčių nusimato?

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Kodėl nebaigtinis? Kiek dar ir ar yra spėjimų kokių krypčių nusimato?
                            Tikėtina, jog bus dsr dsugiau naujų krypčių!
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                              Tikėtina, jog bus dsr dsugiau naujų krypčių!
                              Kokie indikatoriai rodo, kad gali būti daugiau krypčių?
                              Kiek tų krypčių manai gali būti?
                              Ar turi spėjimų kokios tos kryptys gali būti?

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Kokie indikatoriai rodo, kad gali būti daugiau krypčių?
                                LTOU generalinis direktorius (tas pats, kuriuo tu skundeisi, kad atseit nesuinteresuotas KUN plėtra) patweetino, kad tai dar ne visos naujienos iš Kauno

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                  LTOU generalinis direktorius (tas pats, kuriuo tu skundeisi, kad atseit nesuinteresuotas KUN plėtra) patweetino, kad tai dar ne visos naujienos iš Kauno
                                  Atsiprašysiu kai sugrąžins airbaltic ir/ar LOT į Kauną.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Atsiprašysiu kai sugrąžins airbaltic ir/ar LOT į Kauną.
                                    Dėl šito irgi yra minėjęs, kad yra dirbama, bet kol kas kažkokių aiškesnių naujienų nėra.

                                    Comment


                                      Siūlo keisti Kauno oro uosto pavadinimą
                                      Seimui nutarus 2025-uosius metus paskelbti lėktuvo „ANBO“ ir Lietuvos aviacijos kūrėjų metais, Seimo narys konservatorius Andrius Kupčinskas siūlo Kauno oro uostui suteikti Antano Gustaičio pavadinimą.

                                      Su prašymu apsvarstyti tokį pasiūlymą jis kreipėsi į Vyriausybę.

                                      Seimo nario A. Kupčinsko nuomone, Antano Gustaičio nuopelnai Lietuvos aviacijai ir nuopelnai Lietuvos jaunos valstybės augimui – yra nepakankamai įvertinti.

                                      „Atsižvelgiant į tai, kad diskusijos dėl Kauno oro uosto pavadinimo nevyksta, o 2025–ieji metai bus lėktuvo „ANBO“ ir Lietuvos aviacijos kūrėjų metai, kviečiu įvertinti galimybę Kauno oro uostą (KUN) pavadinti Kauno Antano Gustaičio tarptautiniu oro uostu. (...) Toks pavadinimo suteikimas įprasmins Lietuvos aviacijos pradininko nuopelnus ir neturės reikšmingų išlaidų ar finansavimo poreikių.

                                      Kauno oro uosto kodai (IATA – KUN, ICAO – EYKA) taip pat neturės būti keičiami“, – pastebi A. Kupčinskas.

                                      1925 m. liepos 14 d. Lietuvos karo aviacijos vadas, brigados generolas, aviakonstruktorius, lėktuvų „ANBO“ projektų autorius Antanas Gustaitis sukonstravo pirmąjį vienvietį sportinį lėktuvą „ANBO-I“. Anot kreipimosi autoriaus, Lietuvos karinė ir civilinė aviacija buvo vienas ryškiausių jaunos valstybės modernėjimo, novatoriškumo, kūrybinio ir inžinerinio potencialo įrodymų, įprasmino laisvės ir tobulybės siekį, puoselėtą Lietuvoje 1918–1940 m.

                                      „Lėktuvai „ANBO“ buvo plačiai naudojami Lietuvos karo aviacijoje, jų manevringumu žavėjosi ir užsieniečiai. Žymiausias nepriklausomos Lietuvos karo aviacijos žygis – lėktuvo „ANBO-IV“ eskadrilės skrydis aplink Europą 1934 m., kurio metu buvo aplankyta dvylika Europos valstybių sostinių“, − pažymima Seimo priimtame nutarime.

                                      Comment


                                        Nu plyz, kam to reikia. Jei miestas turi tik vieną oro uostą, tegul turi paprastą pavadinimą. Bet aišku visokie simbolizmai ir pervadinimai yra gera proga politikams pasirinki taškų iš rinkėjų
                                        Tas pats aišku ir su VNO pavadinimu

                                        Comment


                                          O jis nebuvo de facto jau pavadintas Fluxus oro uostu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X